HOME | SITEMAP | NIEUWSARCHIEF | FORUM | GASTENBOEK | FAQ | LINKS | CONTACT | BEHEER  
Internet Internet + Bellen Internet+Bellen+TV Mobiel Internet Webhosting
advertentie
Nieuwsmail
Gratis elke maand actueel telecom- en internetnieuws:
Naam:
E-mail:

advertentie

Breedband informatie

Wisselen van breedband provider
Langer dan 1 jaar bij uw huidige provider? Stap dan nu over!
Triple play
Bijna één op de vijf huishoudens is geïnteresseerd in triple play, maar weet niet goed wat het inhoudt.Lees meer...
Verhuistips
Tips voor het al-dan-niet verhuizen van uw telefoon- en of internetaansluiting.
Computerbeveiliging
Lees hier tips om veilig te surfen en hackers buiten de deur te houden.
Media Center`s
Lees hier de mogelijkheden zoals PCzapper: nu met GRATIS software!
Breedband
Alles over kabel en ADSL
Advertorial
Forum Internetten.nl
Registreren voor de Bencom fora is niet verplicht, maar als geregistreerde gebruiker krijgt u:
  • De mogelijkheid uw eigen berichten te wijzigen
  • Een lijst met de nieuwste berichten als u inlogt
  • Een voor iedereen zichtbaar profiel
Registratie is gratis!
Opties geregistreerde gebruikers
E-mail:
Wachtwoord:

Ga naar de zoekpagina Naar de veelgestelde vragen

Terug naar: Internetten.nl |Internet toegang: providers |Concepts ICTPlaats een reactie

R.Dittmar 12-02-2010, 22:09  
Ik heb sinds 3 jaar een abonnement van 6 mb bij Consepts ICT.
Vorig jaar september/oktober viel steeds de verbinding een half uur weg.Na contact met de helpdesk zei men dat het aan mijn eigen modem lag(linksys adsl 2 modem)Ondertussen had ik een ubgrade van 6mb naar 20 mb aangevraagd.Postcodecheque gedaan,telefonisch bij Concepts laten controleren of het wel zou gaan.Men vertelde toen dat gezien de afstand van de centrale naar mijn woning (3,1 km)20 mb niet haalbaar was maar 10 mb wel!Nieuw modem geinstalleerd,..maar de lijn viel weer steeds weg.Helpdesk vertelde toen dat er veel storing op de lijn zat.Men zei dat het aan de afstand van de splitter naar de pc(4mtr.)lag.Men heeft toen de snelheid teruggebracht naar 4 mb(tijdelijk, dacht ik en toen deed hij het wel)Splitter dichterbij gebracht,snelheid weer naar veel praten weer terug laten brengen naar 10 mb(men weigerde eerst)Toen deed het dus weer niet!Nu lag de schuld bij de verouderde kabels van de KPN en de toename van het aantal abonnees in mijn woonplaats.Maar ik heb familie werken bij de KPN en die heeft gevraagd of de desbetreffende afdeling mijn lijn wilde doormeten.Resultaat 100 procent goede lijn,alleen de afstand speelde wel parten,maar 10 mb moest haalbaar zijn.
Weer contact met Concepts,maar deze kon niets doen aan de snelheid,men wilde alleen het abonnementsgeld verlagen.Maar ik wil een snelle verbinding! Inmiddels is de download snelheid naar 1,9 mb gezakt! Wie kan mij advies geven wat te doen?
LM Peperkamp 12-09-2009, 11:02  
Pas op! Dit bedrijf neemt het niet zo nauw met haar klanten. Wij zijn 3 jaar abonnee geweest. In deze 3 jaar weinig storingen gehad maar sinds vorig jaar probeer ik mijn abonnement op te zeggen. In 1e instantie was men niet bereid en moest ik nog een jaar betalen. Na de nieuwe wetgeving kon het wel maar dan probeert men wel 75euro `disconnectkosten` in rekening te brengen. Zonder kosten je abonnement opzeggen is er hier niet bij!
Opmerking v/d redactie (12-09-2009, 23:42): Deze disconnectkosten (afsluitkosten) worden op het aanmeldformulier vermeld.In art. 14.3 van de levervoorwaarden staat dat bij beeindiging 63 euro excl. BTW in rekening wordt gebracht. Deze voorwaarden d.d. 1-7-2009.
| 1 |     [29 berichten ouder dan een jaar]
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten. Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.

Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.

Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.

©1999 - 2010 BENCOM ®
disclaimer -  privacybeleid -  sitemap

Bellen.com Digitelevisie.nl Gaslicht.com Energiewereld.nl Breedbandgekte.nl Vakantiebellen.com Totaalwijzer.nl LookingforBooking.nl