Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Youfone

Youfone Alles-in-1 500 Mb

Youfone is niet aangesloten bij de Overstapservice. Je moet daarom zelf je het contract bij de huidige provider beëindigen. Er is wel hulp, je kunt in MyYoufone een opzegbrief downloaden.

Internet:
  • Up- and downloadsnelheid van 500 Mbps
  • Installatie door monteur gratis
  • Modem in bruikleen
Televisie:
  • 1 digitale TV-ontvanger
  • Inclusief zender van de maand
  • Waar mogelijk Programma`s terugkijken, opnemen, begin gemist en pauzeren
Bellen:
  • Extra bundels (onbeperkt bellen naar vast en/of mobiel, buitenland en onderling) beschikbaar
Per maand
€ 73,00
Exclusief kortingen
Dit bedrag is nog exclusief de eventuele kortingen. Vrijwel alle providers geven korting op abonnementen.
Bekijk dit pakket
Type pakket
Internet Televisie Bellen
Prijs per maand (excl. korting)
€ 73,00
Actie
Eerste 4 maanden € 48
Eenmalige kosten
€ 15,00
Totaal 1e jaar
€ 891,00 € 791,00
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
500 Mb
Uploadsnelheid
500 Mb
Type verbinding
Glasvezel
Aantal e-mailboxen
n.v.t.
Max. grootte mailbox
n.v.t.
IPv6 ondersteuning
Via tunnel van aanbieder
Aliassen per e-mailbox
n.v.t.
Max. ruimte eigen website
Niet mogelijk
Aantal vaste IP adressen
Dynamisch toegekend
Maandelijkse downloadlimiet
Onbeperkt
Netwerk
YOUFONE
Webmail
nee
Virusscan op mail
nee
Spamfilter op mail
nee
Nieuwsgroepen
nee
Subdomein mogelijk
nee
Aangesloten bij Geschillencommissie
ja
Modem
gratis
Monteur
gratis
Aantal televisiezenders
40
Aantal televisiezenders in HD
25
Aantal radiozenders
0
Interactieve TV
ja
Max. aantal TV-ontvangers
2
Kosten extra TV-ontvanger
€ 5,00
TV-ontvanger informatie
€ 5 p/mnd per extra ontvanger
Live pauzeren
ja
Opnemen
ja
Begin gemist
ja
TV app
ja
On Demand kijken
ja
Programma gemist
ja
Ontvanger
gratis
Bellen naar vast
€ 0,090 starttarief + € 0,090 per minuut
Bellen naar mobiel
€ 0,090 starttarief + € 0,090 per minuut
Onderling bellen (zelfde netwerk)
n.v.t.
Onbeperkt bellen naar mobiel
- optioneel -
€ 10,00 per maand
Onbeperkt bellen naar vast
- optioneel -
€ 5,00 per maand
Goedkoop bellen naar Buitenland
- optioneel -
€ 2,00 per maand
Voordeliger bellen naar het Buitenland
Onderling Bellen
- optioneel -
€ 2,00 per maand
Max 1000 minuten bellen. Geldig voor vast en mobiel van Youfone, beide moeten deze module hebben

Overzicht van radiozenders in dit pakket

Deze provider heeft geen radiozenders beschikbaar.

Actie
Eerste 4 maanden € 48
Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten
Maandelijkse kosten
Eenmalig:
Per maand: € 73,00
€ 876,00

4 maanden € 25,00 korting
4 maanden € 25,00 korting
Eenmalig:
Per maand: − € 25,00
− € 100,00

Administratiekosten
Administratiekosten
Eenmalig: € 15,00
€ 15,00

Monteur
Monteur
Eenmalig: gratis

Ontvanger
Ontvanger
Eenmalig: gratis

Modem
Modem
Eenmalig: gratis

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 15,00
Per maand: € 64,67
Totaal: € 791,00
Berekende kosten:
per maand
€ 65,92

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 1 /10
    Patrick op 15-2-2020 om 11:02
    Minder dan 1 jaar klant
    TV van Youfone, NIET DOEN!!
    Zoek op "review youfone tv", naar de vele vergelijkbare verhalen. Als ik dit toch eens had gelezen voor ik het abonnement afsloot.......

    Na klant te zijn geworden en het pakket te hebben ontvangen, bleek dat er helemaal geen signaal op mijn kabel stond, erg slordig, zou verwachten dat ze dit controleren. Nu ben ik dus een paar dagen extra moeten wachten op internet.

    Het internet van Youfone is prima en ik ben iedere keer (VAAK contact gehad) netjes te woord gestaan door de klantenservice. Tot zo ver alle positieve woorden over Youfone TV en Internet.

    Laat ik beginnen met mijn probleem waardoor ik z.s.m. van Youfone TV af wil.
    De decoder loopt om de haverklap vast, 1x per dag moet ik de stekker er uit trekken en terugsteken. Youfone heeft nieuwe decoders gestuurd, kabels laten vervangen, enz enz, gaat waarschijnlijk nog een nieuwe modem sturen, . Het zou aan een slechte verbinding liggen, achter heb ik genoeg testen gedaan, en die verbinding is prima, op meerdere apparaten in huis, zowel bedraad als draadloos. Maar dan nog, daar mag in mijn ogen een decoder niet compleet op vastlopen. (2 decoders in huis, beiden het probleem, zowel draadloos als bedraad)

    Daarnaast nog wat minder fijne dingen:
    - je moet bij het opstarten iedere keer in een menu eerst TV-kijken selecteren (de decoder draait op android en heeft meer opties naast live tv kijken)
    - Om bij de gids te komen moet je naar het hoofdmenu van de decoder om van daaruit met de pijlen naar de gids te gaan en te selecteren
    - in de gids kan je niet zoeken naar een programma voor "uitzending gemist", je moet scrollen door de dagen
    - ben je met scrollen dan uiteindelijk bij het programma van 5 dagen geleden, dan blijkt dat de laatste 5 min van dat programma iedere keer niet mee worden uitgezonden. Om die te kunnen zien moet je dus het programma dat er na komt aanzetten en hopen dat het daar nog bij wordt uitgezonden.
    - De afstandbediening heeft geen knop voor tv aan/uit
    - Ik vergeet vast nog wel dingen die ik ben tegengekomen.
    Pluspunten
    • Vriendelijke klantenservice, maar niet erg effectief in naar een oplossing werken.
  • Beoordeling: 1 /10
    Syl op 3-2-2020 om 20:52
    Minder dan 1 jaar klant
    Pfff.. wat een gedoe! Dinsdag een monteur geweest voor aansluiting glasvezel en nog steeds (maandagavond) geen verbinding en dus geen internet en tv..
    Bij de installatie heeft de monteur zelf gebeld met Youfone en kan met een paar uur opgelost zijn, kan ook 3 dagen duren, maar meestal niet..
    Nou, bij mij wel dus.. sterker nog, nu dag 7.. ben er klaar mee!
    Overigens is hierover vooraf helemaal niets terug te vinden op de site van Youfone, terwijl het volgens de klantenservice wel vaker voorkomt dat bij het eerste gebruik van glasvezel het lichtnet niet werkt. En ook dat dit mogelijk tot 5 werkdagen in beslag kan nemen voordat het gereed is.. nou ook niet dus. Overigens vertelde de jongen van vandaag weer dat het toch echt met 3 dagen opgelost zou moeten zijn..

    En de communicatie is ook al beroerd! In eerste instantie op donderdag zelf maar even gebeld met de servicedesk over de status (3 dagen waren nog niet voorbij, maar al wel 2 dagen zonder internet en tv). Moest ik nog geduld hebben, KPN is aangestuurd en er staat dat het vrijdag opgelost is.. Daarover kon ik niet geïnformeerd worden, het werkt gewoon.
    Niet dus, nog steeds geen internet en tv. Dus einde dag maar weer gebeld. Ben blijkbaar niet de enige met problemen want sta erg lang in de wacht (ruim 40min). Wordt vriendelijk afgescheept dat ik toch meer geduld moet hebben en dat het zaterdag mogelijk opgelost is en anders maandag..
    Nu maandag dus nog steeds niet..
    Contract maar weer opzeggen..
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Wat niet..
    • De verbinding zelf
    • Communicatie met klant
    • Communicatie met KPN
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider Youfone
Misschien ook interessant:
500 Mb / 500 Mb
€ 81,00 per maand

Per maand
€ 73,00
Exclusief kortingen
Dit bedrag is nog exclusief de eventuele kortingen. Vrijwel alle providers geven korting op abonnementen.

Navigatie