Youfone Alles-in-1 Basis

Youfone
Internet:
  • Snelheid tot maximaal 100 Mbps, wordt minder dan 20 Mbps gehaald dan levert Youfone niet
  • Installatiepakket door monteur mogelijk (tegen kosten)
  • Modem in bruikleen
  • YoufoneTV is niet aangesloten bij de Overstapservice. Je moet daarom zelf je het contract bij de huidige provider beëindigen. YoufoneTV biedt wel hulp, je kunt in MyYoufone een opzegbrief downloaden.
  • Televisie:
  • 1 digitale TV-ontvanger
  • Inclusief zender van de maand
  • 26 (HD-)zenders, uitbreiding mogelijk
  • Waar mogelijk Programma`s terugkijken, opnemen, begin gemist en pauzeren
  • Bellen:
  • Inclusief een telefoonnummer.
  • Extra bundels (onbeperkt bellen naar vast en/of mobiel, buitenland en onderling) beschikbaar
    Bekijk dit pakket
    Specificaties
    TV-zenders
    Radio-zenders
    Berekening
    Klantervaringen
    Type pakket
    Internet Televisie Bellen
    Prijs per maand (excl. korting)
    € 42,95
    Actie
    Eerste 6 maanden € 19,95
    Eenmalige kosten
    € 43,95 € 19,00
    Totaal 1e jaar
    € 559,35 € 396,40
    Contractduur
    12 maanden
    Opzegtermijn
    30 dagen
    Downloadsnelheid
    100 Mb
    Uploadsnelheid
    8 Mb
    Type verbinding
    DSL
    Aantal e-mailboxen
    n.v.t.
    Max. grootte mailbox
    n.v.t.
    IPv6 ondersteuning
    Via tunnel van aanbieder
    Aliassen per e-mailbox
    n.v.t.
    Max. ruimte eigen website
    Niet mogelijk
    Aantal vaste IP adressen
    Dynamisch toegekend
    Maandelijkse downloadlimiet
    Fair Use Policy
    Netwerk
    YOUFONE
    Aansluitkosten
    € 24,95 eenmalig
    Modem
    gratis
    Monteur
    - optioneel -
    € 59,95 eenmalig
    Aantal televisiezenders
    40
    Aantal televisiezenders in HD
    25
    Aantal radiozenders
    0
    Interactieve TV
    yes
    Max. aantal TV-ontvangers
    2
    Kosten extra TV-ontvanger
    € 5,00
    TV-ontvanger informatie
    € 5 p/mnd per extra ontvanger
    Live pauzeren
    yes
    Opnemen
    yes
    Begin gemist
    yes
    TV app
    yes
    On Demand kijken
    yes
    Programma gemist
    yes
    Ontvanger
    gratis
    Bellen naar vast
    € 0,090 starttarief + € 0,090 per minuut
    Bellen naar mobiel
    € 0,090 starttarief + € 0,090 per minuut
    Onderling bellen (zelfde netwerk)
    n.v.t.
    Onbeperkt Vast Bellen naar Mobiel
    - optioneel -
    € 10,00 per maand
    Onbeperkt Vast Bellen naar Vast
    - optioneel -
    € 5,00 per maand
    Goedkoop bellen naar Buitenland
    - optioneel -
    € 2,00 per maand
    Voordeliger bellen naar het Buitenland
    Onderling Bellen
    - optioneel -
    € 2,00 per maand
    Max 1000 min p/m. Geldig voor vast en mobiel van Youfone, beide moeten deze module hebben

    Overzicht van radiozenders in dit pakket

    Actie

    Eerste 6 maanden € 19,95

    Overzicht totaalkosten

    Specificatie totale kosten Per maand Eenmalig Totaal jaar 1
    TV, Internet & Bellen Basis € 42,95 € 515,40
    6 maanden € 23,00 korting − € 23,00 − € 138,00
    Administratiekosten € 19,00 € 19,00
    Ontvanger gratis
    Aansluitkosten € 24,95 € 24,95
    eenmalig € 24,95 korting − € 24,95 − € 24,95
    Modem gratis
    Totale kosten € 31,45 € 19,00 € 396,40
    Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
    1. John Minder dan 1 jaar klant op 9-12-2018 om 12:50 Reageer
      • *
         
      • *
         
      •  
         
      • *
         
      Beoordeling
      De 18 redenen voor geen Youfone alles in 1 abonnement af te sluiten.
      1
      Youfone belooft dat er beeldkwaliteit in HD-kwaliteit wordt geleverd en stelt dat hun TV ontvanger zelfs 4K kan halen, maar de praktijk is een andere: het beeld is korrelig.

      2
      Afleveringen worden niet goed opgenomen, bij terugkijken idem dito.

      3
      Meestal mis je het begin of het einde van je serie.(reactie klanten service Je zou kunnen kijken bij het opnemen of je het volgende programma ook opneemt.) lekker makkelijk antwoord.

      4
      Als we een opname of programma terug kijken en we drukken op pauze dan zien we “http common error” en loopt hij vast. Als je vervolgens verder wil kijken dan begint hij bij het begin en je kan bij youfone niet doorspoelen.

      5
      Je word misleid door de aangeboden overstapservice,ik vinkte het aan op de website(hulp bij opstappen),wat later bleek dat ze een standaard mailtje aan mij gaven om vervolgens zelf de overstap te regelen,Heb contact opgenomen met de klantenservice en doorgegeven niets te hebben ontvang en me misleid voel door het aanvinken op hun site waardoor ik nog mijn oude provider betaal en deze 2 weken moet betalen.( Reactie Youfone doet niet mee met de overstapservice.je zal dus zelf de opzegging moeten doen bij NLE.

      6
      Ook op de site staat dat je kunt opnemen,dat is niet voor alleen tv zenders het geval,word op de website niet vermeld

      7
      Daarnaast staat het beeld geregeld stil door een haperende tv- ontvanger, terwijl de ontvanger bekabeld is aangesloten.

      8
      Het geluid komt niet overeen met de hetgeen er gezegd wordt.
      Er zit een kleine vertraging tussen.

      9
      Zappen zeer traag.

      10
      In de snelle tv gids kun je alleen zien wat er nu op is, maar niet wat er later komt. Dan moet je via het menu naar de andere tv gids, maar dan kun je intussen geen tv meer kijken en hoor je niet eens meer het geluid.

      11-Geen radio ingebouwd wat op de website binnen enkele weken geregeld zou zijn wat pure misleiding is.

      12
      Een afstandbediening waarop zelfs de minimale basisfuncties ontbreken er staan geen cijfers op je hebt maar 5 toetsen waardoor het gebruiksonvriendelijke werkt.

      13
      De TV app van Youfone heeft geen Chromcast mogelijkheden.

      14
      Bij gebruik van de Youfone app moet je steeds opnieuw inloggen (vreselijk irritant)

      15
      Geen teletekst.

      16
      De ervaring is dat er qua klantenservice nauwelijks iets naar behoren. gaat,zoal je kunt lezen bij andere reacties.

      17
      De 14 dagen bedenktijd is een wassen neus en misleidend: die gaat in op het moment dat je het contract afsluit, niet vanaf dat je het in gebruik neemt (Wat minimaal een maand later is, oftewel... waarom adverteer je daar dan mee)
      Juridisch hebben ze het poot uitdraaien mooi dichtgetimmerd.

      18
      Ben in overleg met jullie klantenservice gegaan, nou dát was een bijzondere ervaring waarin ik bijna nog verder opgelicht werd, zie de bedragen van de "afkoopsom". Het is niet voor niets dat jullie een lage beoordeling krijgen.


      Kom maar weer op met je onzinnige antwoord Bart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      Welkom in de wereld van YOUFONE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2. Robert Minder dan 1 jaar klant op 22-3-2018 om 20:18 Reageer
      • *
         
      • *
         
      •  
         
      • *
         
      Beoordeling
      Ik had Tele2, maar omdat ik mobiel bel met Youfone dacht ik goed om ook alles in 1 bij Youfone af te nemen. Op 19 november besteld, op 19 december aangesloten. ‘s Morgens modem aangesloten, direct problemen met internetverbinding. Steeds uitval. Iets na 09:00 gebeld, modem moest gereset. Tenminste, dat zei ze. Maar dat hielp niet. Daarna nog vele dagen kontakt, zou ineens aan mijn bekabeling liggen. Modem is kort op Telecomcontactdoos aangesloten en goed ook, want een kennis heeft het gecheckt, is zelf gediplomeerd electricien. Na bijna twee weken nog steeds geen stabiel internet, viel om de haverklap uit. Dus geen internet, geen tv, geen vaste telefoon. Heb na 10 dagen opgezegd. Maar Youfone weigert tot op vandaag, het contract te beeindigen. Ik kreeg een rekening van dik 300 euro om eraf te geraken. Wat een intimiderende houding. Youfone blokkeert ook mijn mobiele telefoon nu, waarvan ik overigens trouw het abonnement nog steeds betaal. Wat een waardeloze *provider. Nul empathie met de klant. Had het gewerkt was het prima, maar het heeft geen dag gewerkt, en ook dagen later niet. Youfone kent geen genade en speelt het hard. Dat kan, nu deze zaak voorgelegd aan geschillencommisie Telecommunicatie. We zullen zien. Oh ja, de helpdesk is alleen tijdens kantoortijden open. Niet handig, maar aan de andere kant, ze helpen je toch niet, vinden het heel normaal dat jij wel je contractafspraak nakomt maar zelf doen ze het niet. Ze houden je echt aan ‘t lijntje.
      • Het pakket was op tijd bezorgd.
      • Er valt heel veel te verbeteren. Begin eens met inlevingsvermogen. Dame van support afdeling begreep niet dat internet voor veel mensen geen luxe is maar noodzaak. Zonder tv ok, maar zonder internet kan echt niet. Als na een aantal dagen iets niet werkt, stuur dan een monteur ter plaatse. Als je dan als klant iets verkeerd heb gedaan is een rekening extra prima, maar als dat niet zo is bied dan de klant de keuze, doormodderen of beeindigen. Want Youfone, als een klant opzegt is er iets ernstig mis. Begrijp dat en laat de klant niet sukkelen. Als een klant vraagt om een monteur, regel dat dan. Om tv te kijken heb je een inlogcode nodig. Stuur meteen de goede en niet eerst de verkeerde. De welkomstmail werd pas drie dagen na activatie verstuurd. Een mail (of brief) met het vaste telefoonnummer zou ook geen overbodige luxe zijn. Ik heb ‘m niet ontvangen. Hoeft ook niet meer want de internet verbinding valt steeds weg, zou alleen maar een onbetrouwbare telefoonverbinding opleveren Maar toch, erg slordig Youfone. Heel erg slordig Ga je diep diep schamen.
    3. PJ Verduin Minder dan 1 jaar klant op 23-12-2017 om 14:38 Reageer
      • *
         
      • *
         
      •  
         
      • *
         
      Beoordeling
      De aansluiting op het netwerk vindt niet plaats op glasvezel, maar op ADSL (=KPN telefoonaansluiting)
      Dit houdt achteraf in dat er geen teletekst ontvangen kan worden. Wordt niet vermeld op de Youfone website! De TV-afstandsbediening lijkt in de verste verte niet op een normale afstandsbediening, maar meer op een kleine draadloze afstandsbediening voor een fotocamera.
      Het All-in-1 pakket werd besteld voor een stokdove oude dame van 95 jaar. Er gold 14 dagen bedenktijd om te annuleren na bestelling. De installatie kon echter pas een maand later worden uitgevoerd en toen kwamen we bovenstaande verrassingen tegen. Onbruikbaar dus voor iemand met die gebreken.
      Verzocht werd het abonnement om die reden voortijdig te beëindigen. De medewerker van klantenservice was begrijpend en meelevend, maar de uitbater van Youfone toont geen coulance: Hij verstopt zich achter alllerlei trucjes om je een heel jaar te laten betalen!!!
      Ook een veel te hoge incasso ontvangen die geheel niet overeenkomt met de prijs met het bestelde pakket. Wordt een nieuw gevecht met Youfone.
      U voelt het al: YOUFONE IS GEEN AANRADER ONDANKS DE AANTREKKELIJKE PRIJS!!
      • Goedkoop
      • -Verbeter de voorlichting op de website
      • -Hou je niet zo strak aan de regels en toon coulance waar nodig
      • -Incasseer het juiste bedrag
    Laad meer ervaringen
    Meer ervaringen lezen? Bekijk ook de reviews over de provider Youfone

    Misschien ook interessant

    100 Mb / 8 Mb
    € 42,95 p/m