NLE Internet + Bellen

NLE
  • Internet met een downloadsnelheid tot 100 Mb/s en uploadsnelheid tot 10 Mb/s.
  • Vaste telefoonlijn en je betaalt alleen wat je verbruikt. Er wordt afgerekend per seconde.


  • Let op dat je zelf het televisie product uitzet in de bestelstraat
    Stap je als Ziggo-klant over naar NLE? Dan is de installatie van je pakket gratis.
    Bekijk dit pakket
    Specificaties
    Berekening
    Klantervaringen
    Type pakket
    Internet en bellen
    Prijs per maand (excl. korting)
    € 32,45
    Actie
    Eerste 9 maanden € 29,95 en gratis WiFi-versterker!
    Eenmalige kosten
    € 0,00
    Totaal 1e jaar
    € 389,40 € 366,90
    Contractduur
    12 maanden
    Opzegtermijn
    30 dagen
    Downloadsnelheid
    100 Mb
    Uploadsnelheid
    10 Mb
    Type verbinding
    DSL
    Aantal e-mailboxen
    n.v.t.
    Max. grootte mailbox
    n.v.t.
    IPv6 ondersteuning
    Niet bekend
    Aliassen per e-mailbox
    n.v.t.
    Max. ruimte eigen website
    Niet mogelijk
    Aantal vaste IP adressen
    Dynamisch toegekend
    Maandelijkse downloadlimiet
    Fair Use Policy
    Netwerk
    NLE
    Webmail
    no
    Virusscan op mail
    no
    Spamfilter op mail
    no
    Nieuwsgroepen
    no
    Gratis klantenservice nummer
    no
    Subdomein mogelijk
    no
    Aangesloten bij Geschillencommissie
    yes
    Vast KPN-abonnement vereist bij aanvraag
    no
    Modem
    gratis
    Monteur
    - optioneel -
    € 79,00 eenmalig
    Bellen naar vast
    € 0,100 starttarief + € 0,100 per minuut
    Bellen naar mobiel
    € 0,100 starttarief + € 0,100 per minuut
    Onderling bellen (zelfde netwerk)
    n.v.t.
    Bellen Onbeperkt Vast
    - optioneel -
    € 5,00 per maand
    Bellen Onbeperkt Mobiel
    - optioneel -
    € 5,00 per maand
    Bellen Onbeperkt buitenland
    - optioneel -
    € 5,00 per maand

    Actie

    Eerste 9 maanden € 29,95 en gratis WiFi-versterker!

    Overzicht totaalkosten

    Specificatie totale kosten Per maand Eenmalig Totaal jaar 1
    Internet + Bellen € 32,45 € 389,40
    9 maanden € 2,50 korting − € 2,50 − € 22,50
    Modem gratis
    Totale kosten € 30,58 € 0,00 € 366,90
    Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
    Wel zijn er reviews over de provider zelf.
    1. Peter Minder dan 1 jaar klant op 9-12-2018 om 13:28
      Beoordeling
      Twee maanden geleden ben ik overgestapt naar NLE x en heb al vanaf dag 1 te lage internetsnelheid. Ik heb alles laten instaleren door hun eigen monteur en met apparatuur en kabels van Nle. De monteur was lang bezig omdat hij de snelheid niet op 100mb/s kreeg en de vaste lijn van de telefoon deed het niet maar zei hij dat is eind van de dag verholpen als de modem is opgewarmd en de lijn stabieler is. Ik heb in goed vertrouwen getekend afgaand op zijn advies. De snelheid werd niet beter en de telefoon deed ook niets. Na vele malen contact en lange wachttijden werd er besloten dat ik een nieuwe modem kreeg opgestuurd en toen deed eindelijk de telefoon het maar de snelheid was nog steeds onder de 50mb/s en de wifi ook heel instabiel. Na dagelijks contact en dezelfde vragen zit ik nu twee maanden later nog met het probleem en ze willen nu wel een monteur sturen maar die moet ik zelf betalen als blijkt dat het aan de instellingen ligt of iets hier in huis. Ik heb nooit iets veranderd en niets aangesloten. Nu verschuilen ze zich echter achter het feit dat toen de monteur wegging de snelheid goed was, wat niet zo was, en dat ik zelf mijn handtekening heb gezet, heel flauw na twee maanden. Ze zijn al die tijd meelevend geweest maar laten me nu in de kou staan. Over het feit dat ik en mijn huisgenoten extra kosten maken en hebben gemaakt doordat we slechte wifi hebben en drie weken zonder telefoon hebben gezeten hoor je ze niet.
      • Oplossing: Een monteur die komt kijken wat het probleem is en het oplost op hun kosten.
    2. Jeroen Langer dan 1 jaar klant op 6-12-2018 om 07:47
      Beoordeling
      Dramatisch slechte toko!
      Aansluiting duurde 9 maanden. Klantenservice niet bereikbaar. Houden zich niet aan hun eigen algemene voorwaarden. Klant gelijk geven komt al helemaal niet bij hun op. Ben gelukkig van deze tent af. Voor mensen met problemen, gewoon blijven storneren en blijf volhouden. Uiteindelijk krijg je je gelijk en dan ook zeker aanspraak maken op compensatie
      • Geen
      • Te veel om op te noemen. Maar begin met een goede klantenservice
    Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider NLE

    Misschien ook interessant

    100 Mb / 10 Mb
    € 32,45 p/m
    100 Mb / 100 Mb
    € 43,50 p/m