NLE Internet + Bellen

NLE
Glasvezel internet met een downloadsnelheid van 500 Mb/s en uploadsnelheid 500 Mb/s.

Vaste telefoonlijn en je betaalt alleen wat je verbruikt. Er wordt afgerekend per seconde.
Let op dat je zelf het televisie product uitzet in de bestelstraat.
Bekijk dit pakket
Specificaties
Berekening
Klantervaringen
Type pakket
Internet en bellen
Prijs per maand (excl. korting)
€ 62,50
Actie
Eerste 10 maanden € 59,95 en gratis WiFi-versterker!
Eenmalige kosten
€ 0,00
Totaal 1e jaar
€ 750,00 € 737,25
Contractduur
24 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
500 Mb
Uploadsnelheid
500 Mb
Type verbinding
Glasvezel
Aantal e-mailboxen
n.v.t.
Max. grootte mailbox
n.v.t.
IPv6 ondersteuning
Niet bekend
Aliassen per e-mailbox
n.v.t.
Max. ruimte eigen website
n.v.t.
Aantal vaste IP adressen
Dynamisch toegekend
Maandelijkse downloadlimiet
Fair Use Policy
Netwerk
NLE
Webmail
no
Virusscan op mail
no
Spamfilter op mail
no
Nieuwsgroepen
no
Gratis klantenservice nummer
no
Subdomein mogelijk
no
Aangesloten bij Geschillencommissie
yes
Vast KPN-abonnement vereist bij aanvraag
no
Monteur
gratis
Modem
gratis
Bellen naar vast
€ 0,100 starttarief + € 0,100 per minuut
Bellen naar mobiel
€ 0,100 starttarief + € 0,100 per minuut
Onderling bellen (zelfde netwerk)
n.v.t.
Bellen Onbeperkt Vast
- optioneel -
€ 5,00 per maand
Bellen Onbeperkt Mobiel
- optioneel -
€ 5,00 per maand
Bellen Onbeperkt buitenland
- optioneel -
€ 5,00 per maand

Actie

Eerste 10 maanden € 59,95 en gratis WiFi-versterker!

Overzicht totaalkosten

Specificatie totale kosten Per maand Eenmalig Totaal jaar 1
Internet + Bellen € 62,50 € 750,00
10 maanden € 2,55 korting
24 maanden contract berekende korting over 12 maanden € 12,75 − € 12,75
Monteur gratis
Modem gratis
Totale kosten € 61,44 € 0,00 € 737,25
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf.
  1. Hiske Minder dan 1 jaar klant op 13-2-2019 om 16:14
    Beoordeling
    Ik ben nog geen klant en het gaat al mis. In eerste instantie bleek dat ik vanaf september gekoppeld was aan een verkeerde meter, waarbij fout lag bij NLE. Dit was de meter van mijn buurman, heel vervelend maar kan gebeuren; maakt niet uit. Hierdoor wel maandenlang dubbele facturen betaald, hier zou begin december direct een stop op worden gezet en het geld zou terug gestort worden. Ik knipper nog niet met mijn ogen en er word al een volgende factuur van mijn rekening afgeschreven, maar per mail bericht ontvangen dat eind december het geld wat onterecht van mijn rekening afgeschreven was, aan mij geretourneerd zou worden. Prima. Niet gebeurd. Keer op keer poging gewaagd om telefonisch contact te krijgen, waarbij ik geen gehoor kreeg of zoals laatste poging 43 minuten in de wachtrij heb gestaan, ’op dit moment is de wachtrij langer als dat u van ons gewend bent...'ahum. Klantenservice eindelijk aan de lijn; 'het geld word binnen een paar dagen naar u overgemaakt’, tot vier keer toe waarbij ook bleek dat gesprekken met klanten niet geregistreerd worden. Best handig als je een nieuwe klant aan de lijn hebt, waarbij een probleem is ontstaan en fout ligt bij jou en je in mijn ogen degene bent die almaar geld aan het aftappen is. Vijfde keer bellen, ondertussen mijn huishouden aan het doen want daar is tijd voor als je een half uur aan het wachten bent, waaruit bleek dat er a) een blokkade zat op het retourneren van mijn geld , en b) contractbreuk bij mijn voorgaande energieleverancier , word normaliter netjes geregeld door de nieuwe energieleverancier, en dit is mij ook beloofd bij het aangaan van het contract bij NLE, echter toch nog zelf even de formulieren invullen en de factuur zelf betalen WAT OOK GERETOURNEERD MOET WORDEN. Is dit een grap?

    Oh ik sta nu overigens ook in de wachtrij, waarbij ‘de wachtrij langer is dat ik van NLE gewend ben’, ik zit nu op de 38ste minuut (ik moet blijkbaar voortaan screenshots maken van de telefoontjes, heel paranoïa de namen vragen van de werknemers, notities maken van gesprekken en alles gegevens , mails o.a., gaan filen?), ’even’ een belletje plegen waarom ìk een betalingsherinnering krijg.
    • Naast al deze ervaring ben ik COMPLEET onbekend bij jullie 🙂 knap werk hoor.
  2. Anna Minder dan 1 jaar klant op 12-2-2019 om 14:27
    Beoordeling
    Meest slechte ervaring ooit! In september verhuisd en televisie aansluiting aangevraagd. Inmiddels is het februari en nog steeds niks ontvangen. Ik bel wekelijks om te vragen waar mijn tv kastje blijft en elke keer is er wel weer een probleem waarom het nog niet is gelukt. Maar ze beloven elke keer meteen het kastje op te sturen.... na 6 maanden dus nog steeds geen tv. Begin er niet aan! Ik heb geen enkele ster gegeven want dat zijn ze niet waard. Klantenservice is dramatisch ook. Elke keer sta je 30-40 min in de wacht. Omdat we ook internet hebben bij NLE kunnen we pas in september opzeggen.
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider NLE

Misschien ook interessant

500 Mb / 500 Mb
€ 62,50 p/m