NLE Internet 500 Mb/s

NLE
  • Glasvezel internet met een downloadsnelheid van 500 Mb/s en uploadsnelheid van 500 Mb/s.
  • Let op dat je zelf het bellen en televisie product uitzet in de bestelstraat.
    Bekijk dit pakket
    Specificaties
    Berekening
    Klantervaringen
    Type pakket
    Internet
    Prijs per maand (excl. korting)
    € 60,00
    Actie
    Eerste 9 maanden € 57,50!
    Eenmalige kosten
    € 0,00
    Totaal 1e jaar
    € 720,00 € 697,50
    Contractduur
    12 maanden
    Opzegtermijn
    30 dagen
    Downloadsnelheid
    500 Mb
    Uploadsnelheid
    500 Mb
    Type verbinding
    Glasvezel
    Aantal e-mailboxen
    n.v.t.
    Max. grootte mailbox
    n.v.t.
    IPv6 ondersteuning
    Niet bekend
    Aliassen per e-mailbox
    n.v.t.
    Max. ruimte eigen website
    n.v.t.
    Aantal vaste IP adressen
    Dynamisch toegekend
    Maandelijkse downloadlimiet
    Fair Use Policy
    Netwerk
    NLE
    Webmail
    no
    Virusscan op mail
    no
    Spamfilter op mail
    no
    Nieuwsgroepen
    no
    Gratis klantenservice nummer
    no
    Subdomein mogelijk
    no
    Aangesloten bij Geschillencommissie
    yes
    Vast KPN-abonnement vereist bij aanvraag
    no
    Modem
    gratis
    Monteur
    gratis

    Actie

    Eerste 9 maanden € 57,50!

    Overzicht totaalkosten

    Specificatie totale kosten Per maand Eenmalig Totaal jaar 1
    Internet 500 Mb/s € 60,00 € 720,00
    9 maanden € 2,50 korting − € 2,50 − € 22,50
    Modem gratis
    Monteur gratis
    Totale kosten € 58,13 € 0,00 € 697,50
    Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
    Wel zijn er reviews over de provider zelf.
    1. Ger Minder dan 1 jaar klant op 17-1-2019 om 13:32
      Beoordeling
      Nieuwe klant!

      Krijgt oude troep modem V10 met krassen etc. Duidelijk gebruikt i.p.v. V10A

      Telefonisch 30 min onbereikbaar onder optie 3 (hulp)

      Telefonisch meteen optie 2 (nieuwe aanmeldingen etc.) en doorgeschoven naar optie 3 en weer in de wacht! Weer geen aanspreekpunt na 10-15 min

      Telefonisch optie 2, uitgelegd, maar willen weer doorschuiven. Wordt afgepiepeld door een mannetje en aan manager wordt niet doorverbonden. “Ik snap dat dat het vervelend is...” Neen je snapt er helemaal nix van!

      Of er iemand terug kan bellen bellen is ook geen optie!

      Nog steeds geen nieuw modem toegezegd gekregen

      Succes, wat een waardeloos bedrijf
      • Geen
      • ALLES wat met klantenservice te maken heeft inclusief nieuwe goederen leveren bij nieuwe klanten (het is geen vervangingsproduct!)
    2. Roelf Renkema Minder dan 1 jaar klant op 13-1-2019 om 16:28
      Beoordeling
      NLE heeft geen eigen mailservice. Dat houdt in dat je afhankelijk bent van bv GMail . Sinds dat ik in mei vorig jaar een abonnement heb genomen is het forum gesloten en nu ook de toegang tot andere cervices verdwenen. De app is niet meer te vinden in de playstore maar heeft sowieso nooit gewerkt. Ook facturen zijn niet meer op mijn.nle.nl na te kijken omdat alleen nog maar het energie gedeelte beschikbaar is en 3-in-1 niet meer. Ik vermoed dat men internet gaat afstoten.
      • Geen
      • Bereikbaarheid van de supportdesk is een drama
      • Kennis bij de support desk is nul
      • Normale internet services zijn niet aanwezig.
      • De app bestaat niet
      • Toegang tot KPN interactieve TV werkt niet
      • Email verwerking alleen via een derde partij
    Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider NLE

    Misschien ook interessant

    500 Mb / 500 Mb
    € 60,00 p/m