Bencom.nl volledig vernieuwd!
door Marlies Hazenberg Leestijd: 2 minuten
Sinds 13 mei heeft Bencom.nl een nieuwe frisse look. Na de vernieuwing van Bellen.com, Energiewereld.nl en Gaslicht.com is nu ook het design van onze bedrijfssite aangepakt. Met het nieuwe uiterlijk willen we informatief en toegankelijk zijn voor consumenten, bedrijven en andere instellingen. En niet alleen op de desktop, de site is nu ook optimaal te bekijken op een smartphone of tablet. Weten wat er veranderd is?
Wat is er veranderd?
Een in het oog springende verandering is ongetwijfeld de nieuwscarrousel op de homepage. Deze geeft een overzicht van actuele en opmerkelijke onderwerpen rondom onze vergelijkingssites, die telkens gedurende tien seconden in beeld komen. Verder is de homepage voor een groot deel gevuld met informatie over onze sites, om zo gemakkelijk door te klikken naar de gewenste site en/of social media pagina.
Bencom tijdlijn
In een geschiedenis van meer dan 15 jaar hebben we als Bencom Group een hoop beleefd. De hoogtepunten hiervan zijn door middel van video’s en foto’s weergegeven in onze historie tijdlijn. Wie liever het complete verhaal wil lezen kan onderaan de tijdlijn klikken voor een tekstuele versie.
Ons team
Voor wie benieuwd is met welke groep enthousiaste medewerkers er dagelijks gewerkt wordt aan al onze vergelijkingssites, kan nu ook kennis maken met ons team.
Wat is nog meer gewijzigd?
- Informatievideo’s, tv-uitzendingen en commercials zijn makkelijker terug te kijken tussen onze video’s.
- Actuele verhalen en blogs van onze medewerkers
- Persberichten, publicaties en radio & tv-uitzendingen kunnen eenvoudiger gezocht worden
- Naast het Nederlands is Bencom.nl nu ook te lezen in het Engels en Duits
Wat is er niet veranderd?
Onze dienstverlening, volledigheid én onafhankelijkheid blijft zoals je al sinds 1998 van ons gewend bent. Nog steeds is het mogelijk 24 uur per dag vergelijkingen te maken op het gebied van bellen, internetten, digitale tv, energie en hotelboekingen. Alleen nu nóg makkelijker, ook op een smartphone. Voor vragen kun je per telefoon, e-mail, Twitter of Facebook contact met ons opnemen. Heb jij tips, zie je een bug of iets anders wat de site alleen maar beter zou maken? Meld het ons door te reageren onder dit bericht.

Ik ben Marlies, sinds begin 2017 ben ik werkzaam op de servicedesk van Gaslicht.com. Mensen helpen en adviseren bij het overstappen vind ik erg leuk. Wat is er nou fijner dan mensen te helpen met besparen?
Laatste nieuws
-
Hoge inflatie? Tips waarmee je makkelijk bespaart op internet, tv en bellen
1 feb Met een torenhoge inflatie is het slim je abonnement voor internet, tv en bellen onder de loep te ne...
-
'Internetabonnement kan tientallen euro's goedkoper'
19 sep De prijs van een internetabonnement kan de helft goedkoper. Ziggo en KPN vormen een duopolie wat zor...
-
Bij deze provider kijk je het voordeligst naar ESPN
17 aug ESPN Compleet zit bij Online.nl en Freedom bij het TV pakket inbegrepen. Hoeveel betaal je bij ander...
-
Delta komt met 8 Gbps internet via glasvezel
6 aug Delta introduceert een internetpakket via glasvezel met een snelheid van 8 Gbps. Daarnaast wordt 1 G...
-
Delta Fiber wil 2 miljoen huizen aansluiten op glasvezel met veel hogere snelheden
2 aug Delta Fiber wil een kwart van de huizen toegang tot eigen glasvezelnetwerken geven. Het bedrijf heef...