Bond blundert in testoordeel internetproviders
Leestijd: 2 minuten
Tele2 scoort volgens de Consumentenbond het beste op klanttevredenheid, helpdesk, spamfilter en internetbellen. En niet @Home zoals de Bond eerder verkondigde. Dit blijkt uit de rectificatie op 9 april.
In de Consumentengids van april 2008 staat een internetproviderstest met betrekking op spamfilters, helpdesks, klanttevredenheid en internetbellen. Van de 17 geteste providers krijgt @Home het beste oordeel en staat Tele2 na XS4ALL en Casema op de vierde plaats.
Ruimere openingstijden
Vanwege het feit dat de Consumentenbond een fout had gemaakt ten aanzien van de openingstijden van de helpdesk, is een correctie aangebracht. De helpdesk van Tele2 is namelijk geen 72 uur per week geopend, maar 98 uur. Aangezien @Home 'slechts' 86 uur per week geopend is, meende de Bond dat Tele2 meer recht op de eerste plek had. Daardoor komt Tele2 op nummer 1 in de tabel met internetproviders terecht in plaats van op nummer 4.
Beetje sneu voor @Home die zeer alert reageerde op de uitverkoren positie middels reclamebanners... Uiteraard heeft Tele2 de correctie aangegrepen om het nieuws wereldkundig te maken:
“Iedereen kent Tele2 al als prijsleider, het is fantastisch nieuws dat de Consumentenbond ons nu ook erkent voor de kwaliteit en service die wij leveren,” verklaart Marion de Heer van Tele2. “Dit jaar scoorde de klantenservice van Tele2 zeer goed in de bereikbaarheidstest van het Algemeen Dagblad (15 maart 2008). Dat we nu door de Consumentenbond op basis van klanttevredenheid, helpdesk en spamfilter zijn uitgeroepen tot de nummer 1, sluit volledig aan op de strategie van ons bedrijf. Wij zijn prijsleider met eenvoudig te gebruiken communicatiediensten en wij streven naar de meest tevreden klanten.”
Klik hier voor meer info en online aanmelden voor Tele2 en profiteer van de exclusieve actie
Laatste nieuws
-
T-Mobile heet vanaf nu Odido
5 sep T-Mobile Nederland gaat vanaf 5 september 2023 verder als Odido. Dit geldt voor de merken T-Mobile e...
-
Grote internetproviders verhogen de prijzen: hoe kun je alsnog geld besparen?
8 jun Door de inflatie en de energiekosten gaan ook de prijzen van internet en televisie omhoog. Wij legge...
-
Hoge inflatie? Tips waarmee je makkelijk bespaart op internet, tv en bellen
1 feb Met een torenhoge inflatie is het slim je abonnement voor internet, tv en bellen onder de loep te ne...
-
'Internetabonnement kan tientallen euro's goedkoper'
19 sep De prijs van een internetabonnement kan de helft goedkoper. Ziggo en KPN vormen een duopolie wat zor...
-
Bij deze provider kijk je het voordeligst naar ESPN
17 aug ESPN Compleet zit bij Online.nl en Freedom bij het TV pakket inbegrepen. Hoeveel betaal je bij ander...