Kassa: providers internettelefonie scoren slecht
Leestijd: 1 minuut
Afgelopen zaterdag besteedde Vara's Kassa in een special aandacht aan internetproviders die ook telefonie aanbieden. Deze combinatie blijkt garant te staan voor problemen, gezien de grote hoeveelheid klachten die hierover binnenkomen, zo zegt Kassa.
Het consumentenprogramma haalde daarom de providers naar de studio, die onderworpen werden aan een kritisch kruisverhoor met de gedupeerde klanten. Van de genodigden waren Wanadoo, Scarlet, Tiscali, KPN, UPC, Casema en @Home aanwezig. Tele2 (voorheen Versatel) wilde niet naar de studio komen, daarom ging Felix Meurders zelf langs bij het bedrijf.
Hoe de providers reageren op alle klachten en hoe zij de situatie denken te gaan verbeteren werd beoordeeld door het publiek in de studio. Per stemkastje werd bepaald hoe geloofwaardig het verhaal van de woordvoerders was. @Home kwam hierbij als slechtste uit de bus en KPN als 'beste'.
Wat de klachten waren en wat de providers ter verdediging vertelden, kunt u hier bekijken.
Zie ook: Totaalwijzer.nl waar u de internettelefonie pakketten kunt bekijken, vergelijken en bestellen
Laatste nieuws
-
Kan ik mijn eigen modem, router of decoder kiezen?
27 jan Vanaf 28 januari 2022 mag je je eigen modem, router of decoder kiezen. Bij welke providers kan dat a...
-
Bij deze provider kijk je het voordeligst naar ESPN
17 aug ESPN Compleet zit bij Online.nl en Freedom bij het TV pakket inbegrepen. Hoeveel betaal je bij ander...
-
Delta komt met 8 Gbps internet via glasvezel
6 aug Delta introduceert een internetpakket via glasvezel met een snelheid van 8 Gbps. Daarnaast wordt 1 G...
-
Delta Fiber wil 2 miljoen huizen aansluiten op glasvezel met veel hogere snelheden
2 aug Delta Fiber wil een kwart van de huizen toegang tot eigen glasvezelnetwerken geven. Het bedrijf heef...
-
Mediabox Next voor Ziggo Complete klanten
29 jul Klanten die een TV Complete abonnement afsluiten krijgen nu ook een Mediabox Next thuisgestuurd. Met...