KPN komt tegemoet aan eis Consumentenbond
Leestijd: 1 minuut
KPN komt tegemoet aan de eis van de Consumentenbond dat de problemen van duizend klanten met internetbellen worden opgelost. Dat zei een woordvoerder van het telecomconcern vrijdag.
De Consumentenbond had geëist dat voor vrijdagmiddag internetbellen bij duizend van zijn leden weer naar behoren zou werken, of dat KPN harde toezeggingen zou doen over de oplossing van de technische mankementen.
KPN zegt nu bij twee derde van de huishoudens de problemen te hebben opgelost. Een derde heeft een datum te horen gekregen waarop internetbellen het weer goed moet doen. KPN heeft een aantal klanten nog niet kunnen bereiken, aldus de zegsman.
De Consumentenbond had gedreigd met onder meer juridische stappen als KPN niet aan zijn eis zou voldoen. Een woordvoerder van de belangenorganisatie kon nog niet zeggen of het concern daadwerkelijk de duizend klanten heeft geholpen.
Bron: Nu.nl
Meer informatie: InternetPlusBellen van KPN
Laatste nieuws
-
Kan ik mijn eigen modem, router of decoder kiezen?
27 jan Vanaf 28 januari 2022 mag je je eigen modem, router of decoder kiezen. Bij welke providers kan dat a...
-
Bij deze provider kijk je het voordeligst naar ESPN
17 aug ESPN Compleet zit bij Online.nl en Freedom bij het TV pakket inbegrepen. Hoeveel betaal je bij ander...
-
Delta komt met 8 Gbps internet via glasvezel
6 aug Delta introduceert een internetpakket via glasvezel met een snelheid van 8 Gbps. Daarnaast wordt 1 G...
-
Delta Fiber wil 2 miljoen huizen aansluiten op glasvezel met veel hogere snelheden
2 aug Delta Fiber wil een kwart van de huizen toegang tot eigen glasvezelnetwerken geven. Het bedrijf heef...
-
Mediabox Next voor Ziggo Complete klanten
29 jul Klanten die een TV Complete abonnement afsluiten krijgen nu ook een Mediabox Next thuisgestuurd. Met...