Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 20.00 uur
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken

KPN met nieuw logo en nieuwe slogan

Leestijd: 2 minuten

Vanaf vandaag kan men via tv-spotjes, KPN-auto´s, de Primafoons, de internetsite en advertenties kennismaken met het nieuwe gezicht van KPN. Het telecombedrijf heeft een nieuw logo én een nieuwe marketingstrategie onthuld. De nieuwe slogan is: 'KPN sluit je aan'. Doel is om te veranderen in een onderneming die de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van communicatie toegankelijk maakt voor iedereen in Nederland. 

De bedrijfsnaam KPN wordt niet meer met hoofdletters maar met kleine letters geschreven; de kleuren groen (voor Bellen) en blauw (voor TV-kijken) blijven, toegevoegd met geelgroen (voor Internetten).  

Volgens bestuursvoorzitter Ad Scheepbouwer heeft KPN vorig jaar  als een van de eersten de bakens verzet en loopt daarom nu voorop bij de integratie van Internet, televisie en telefonie. InternetPlusBellen, beeldtelefonie, digitale tv via de ether en het internet, mobiele tv en narrowcasting worden daar het bewijs van genoemd.

Scheepbouwer: "KPN is bezig een heel ander bedrijf te worden. We maken de omslag van een traditioneel telefoniebedrijf naar een multimediaonderneming waar het accent op marketing en distributie ligt. Daarbij hebben we de ambitie om vernieuwingen te bieden die eenvoudig zijn in te passen in het dagelijks leven van onze klanten. Vandaag markeert de reeks van veranderingen die we achter de rug hebben, maar luidt tevens een nieuwe fase in. Dat willen we onderstrepen met een nieuwe merkpositionering en een nieuw gezicht."

Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders zeer geïnteresseerd zijn in nieuwe ontwikkelingen op het gebied van telefonie, Internet en televisie. Vaak wordt gedacht dat iedereen is aangehaakt bij de nieuwe technologie, maar dat blijkt nog niet het geval. Een derde van de Nederlanders geeft aan moeite te hebben met het maken van keuzes en vindt het aanbod onoverzichtelijk.

Alsof het een vooropgezet plan was, kunnen dezelfde Nederlanders sinds vandaag die keuzes maken op Bencom's nieuwe website Totaalwijzer. Op deze vergelijkingssite wordt het zogenaamde "triple play" aanbod (internetten + bellen + digitale tv in één) overzichtelijk op een rijtje gezet.

Zie ook: Totaalwijzer

Geactualiseerd: dinsdag 21 maart 2006
Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.

Laatste nieuws

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie