Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 20.00 uur
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken

KPN verbetert dienstverlening internetplusbellen

Leestijd: 1 minuut

KPN verbetert de dienstverlening rond InternetPlusBellen. Het bedrijf zegt dat de "explosieve groei" van de nieuwe dienst heeft geleid tot lange wacht- en levertijden.

Wekelijks 20.000 aanmeldingen
Per week krijgt KPN twintigduizend aanmeldingen te verwerken voor InternetPlusBellen, de dienst waarbij men kan internetten en telefoneren zonder apart telefoonabonnement.  Daardoor krijgt volgens het bedrijf zo'n vijf procent van de nieuwe klanten te maken met te lange wacht- en levertijden. 'Bij 95% verloopt de aanvraag vrijwel probleemloos, maar bij 5% van de klanten gaat er iets niet helemaal goed en blijft de afhandeling onder de normen die KPN daarvoor hanteert.'

Pakket maatregelen
KPN betreurt dat en hoopt het probleem aan te pakken door de capaciteit van de klantenservice te verdubbelen, het monteursteam uit te breiden en een 'specialistisch klantenteam' op te richten om complexe aansluitproblemen op te lossen.

Ook kunnen klanten die na aanmelding onaanvaardbaar lang moeten wachten het klantenservicenummer en de helpdesks van HetNet, Planet en Slim voor 1 cent per minuut bellen.

Meer informatie en aanmelden: KPN InternetPlusBellen

Geactualiseerd: maandag 22 juni 2020
Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.

Laatste nieuws

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie