Problemen InternetPlusBellen KPN voorbij
Leestijd: 1 minuut
KPN heeft de problemen die speelden rond InternetPlusBellen grotendeels opgelost. Dat heeft het bedrijf vandaag bekendgemaakt. Eind vorig jaar kondigde KPN een aantal maatregelen aan die nu vruchten beginnen af te werpen.
In het eerste kwartaal van dit jaar kostten de problemen KPN 25 tot 30 miljoen euro en groeide het aantal abonnees minder snel. ,,De verwachting is dat voor het tweede kwartaal hetzelfde zal gelden. In het derde kwartaal zal dit effect minder zijn'', aldus het bedrijf. KPN verwacht dat de problemen geen gevolgen hebben voor de resultaten voor dit jaar.
KPN heeft het plan om de verkoop geleidelijk aan op te voeren van zo’n 5000-6000 aansluitingen per week op dit moment, naar 8000-9000 per week, na de zomer. Dit zal een stapsgewijs proces zijn dat geen afbreuk mag doen aan de kwaliteit van de dienstverlening.
Nu de problemen onder controle zijn, zal vanaf 1 juli voor telefoontjes naar de klantenservice weer het normale tarief gelden. Het tarief van het klantenservicenummer van KPN was tijdelijk 1 cent en wordt weer 10 cent per minuut.
Laatste nieuws
-
Kan ik mijn eigen modem, router of decoder kiezen?
27 jan Vanaf 28 januari 2022 mag je je eigen modem, router of decoder kiezen. Bij welke providers kan dat a...
-
Bij deze provider kijk je het voordeligst naar ESPN
17 aug ESPN Compleet zit bij Online.nl en Freedom bij het TV pakket inbegrepen. Hoeveel betaal je bij ander...
-
Delta komt met 8 Gbps internet via glasvezel
6 aug Delta introduceert een internetpakket via glasvezel met een snelheid van 8 Gbps. Daarnaast wordt 1 G...
-
Delta Fiber wil 2 miljoen huizen aansluiten op glasvezel met veel hogere snelheden
2 aug Delta Fiber wil een kwart van de huizen toegang tot eigen glasvezelnetwerken geven. Het bedrijf heef...
-
Mediabox Next voor Ziggo Complete klanten
29 jul Klanten die een TV Complete abonnement afsluiten krijgen nu ook een Mediabox Next thuisgestuurd. Met...