Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!

Terug naar het nieuwsoverzicht

Telecom e-zine: Telecomaanbieders kennen geen...

door Jeanet Woldring

Maakt het voor de keuze van een nieuw abonnement uit hoe tevreden klanten zijn? Simyo en hollandsnieuwe scoren heel goed op dit punt. Volgens onze columnist kennen telecomproviders geen klantenservice, terwijl de helpdesk en klantenservice hét verschil kan maken! Of is de beste prijs belangrijker? Vergelijk dan het nieuwe aanbod van bijvoorbeeld Tele2 en Vodafone. Dat en meer is te lezen in deze nieuwsbrief.

Klik hier voor de nieuwsbrief van februari 2014

Jeanet Woldring

Algemeen directeur
Jeanet Woldring
Ik ben Jeanet, vanaf 2000 werkzaam als directeur voor Bencom, het bedrijf achter Gaslicht.com en Energiewereld.nl. In het Noord-Groningse Usquert is het allemaal begonnen met Bellen.com. Mijn passie is een bijdrage te leveren aan de beste vergelijkingssites op het gebied van telecom, internet, energie, hotelbranche en verzekeringen. Onafhankelijkheid, betrouwbaarheid en transparantie is mijn credo.
Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.

Navigatie