UPC `gewoon voor iedereen`
Leestijd: 2 minuten
'UPC is veranderd; gewoon voor iedereen!' Zo presenteert de kabelaanbieder zijn nieuwe merkvisie en identiteit. Om dit kracht bij te zetten is het logo aangepast.
Nieuwe marketingstrategie: het openen van ‘the bloom’
Diederik Karsten, algemeen directeur UPC Nederland: “Het gaat hier om meer dan alleen een verandering van ons logo. Onze nieuwe visie is het resultaat van een nieuwe manier van werken en speelt in op de snel veranderende communicatiebehoeften van onze klanten. Met de opkomst van nieuwe technologieën en een steeds grotere keuzevrijheid verandert de wereld in hoog tempo. Dit biedt onze klanten enorm veel mogelijkheden, maar het heeft ook een keerzijde: de kans bestaat dat ze door de bomen het bos niet meer zien. Alles wordt steeds ingewikkelder. Met een aanpak waarin eenvoud en menselijkheid voorop staan wil UPC bijdragen aan het toegankelijker maken van de digitale wereld. Hierbij richten we ons op mensen, niet op de techniek.”
Nieuwe en eenvoudiger productenDe nieuwe stijl van UPC is naar eigen zeggen transparant, open en vernieuwend met een digitaal, eenvoudig aanbod voor iedereen. Dat moet volgens de aanbieder terug te zien zijn in het logo: een symbool dat staat voor de toegankelijkheid van de digitale wereld.
Op dit moment is UPC - als eerste kabelbedrijf in Nederland - begonnen met de grootschalige introductie van een Video On Demand (VOD) dienst voor digitale TV. De dienst is geactiveerd in Brabant en zal vanaf 11 juni in Amsterdam en vanaf juli verder in Nederland worden uitgerold.
De totaalpakketten voor internetten plus bellen zijn vereenvoudigd. De kabelaar die in april 2007 opnieuw onderscheiden is met de Call Center Award voor de klantenservice, introduceert twee nieuwe totaalpakketten voor een vaste lage prijs:
-
UPC Internet & bellen Onbeperkt voor € 29,95 per maand
-
UPC Internet & bellen Basis voor € 19,95 per maand
Ook bestaande abonnees komen in aanmerking voor deze aanbieding als zij aan bepaalde voorwaarden voldoen. Het pakket chello light en telefonie FreeTime vervalt, alsmede de naam chello. Deze wordt vervangen door UPC Internet. De aanbieding van 6 maanden gratis Telefonie Basis is eveneens vervallen. Per 15 mei gelden de volgende aanbiedingen:
-
UPC Internet Easy het eerste jaar € 14,95 per maand, daarna € 22,95 per maand
-
UPC Internet Extreme het eerste jaar € 59,95 per maand incl. gratis UPC Telefonie FreeTime
-
UPC Telefonie AnyTime het eerste jaar € 14,95 per maand, daarna € 19,95 per maand
Wie in het UPC gebied woont, kan de beschikbaarheid controleren via de postcodecheck en online overstappen.
Laatste nieuws
-
Hoge inflatie? Tips waarmee je makkelijk bespaart op internet, tv en bellen
1 feb Met een torenhoge inflatie is het slim je abonnement voor internet, tv en bellen onder de loep te ne...
-
'Internetabonnement kan tientallen euro's goedkoper'
19 sep De prijs van een internetabonnement kan de helft goedkoper. Ziggo en KPN vormen een duopolie wat zor...
-
Bij deze provider kijk je het voordeligst naar ESPN
17 aug ESPN Compleet zit bij Online.nl en Freedom bij het TV pakket inbegrepen. Hoeveel betaal je bij ander...
-
Delta komt met 8 Gbps internet via glasvezel
6 aug Delta introduceert een internetpakket via glasvezel met een snelheid van 8 Gbps. Daarnaast wordt 1 G...
-
Delta Fiber wil 2 miljoen huizen aansluiten op glasvezel met veel hogere snelheden
2 aug Delta Fiber wil een kwart van de huizen toegang tot eigen glasvezelnetwerken geven. Het bedrijf heef...