Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten straks vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken

UPC `gewoon voor iedereen`

Leestijd: 2 minuten

'UPC is veranderd; gewoon voor iedereen!' Zo presenteert de kabelaanbieder zijn nieuwe merkvisie en identiteit. Om dit kracht bij te zetten is het logo aangepast.

Nieuwe marketingstrategie: het openen van ‘the bloom’
 Diederik Karsten, algemeen directeur UPC Nederland: “Het gaat hier om meer dan alleen een verandering van ons logo. Onze nieuwe visie is het resultaat van een nieuwe manier van werken en speelt in op de snel veranderende communicatiebehoeften van onze klanten. Met de opkomst van nieuwe technologieën en een steeds grotere keuzevrijheid verandert de wereld in hoog tempo. Dit biedt onze klanten enorm veel mogelijkheden, maar het heeft ook een keerzijde: de kans bestaat dat ze door de bomen het bos niet meer zien. Alles wordt steeds ingewikkelder. Met een aanpak waarin eenvoud en menselijkheid voorop staan wil UPC bijdragen aan het toegankelijker maken van de digitale wereld. Hierbij richten we ons op mensen, niet op de techniek.”

Nieuwe en eenvoudiger productenDe nieuwe stijl van UPC is naar eigen zeggen transparant, open en vernieuwend met een digitaal, eenvoudig aanbod voor iedereen. Dat moet volgens de aanbieder terug te zien zijn in het logo: een symbool dat staat voor de toegankelijkheid van de digitale wereld.

Op dit moment is UPC - als eerste kabelbedrijf in Nederland - begonnen met de grootschalige introductie van een Video On Demand (VOD) dienst voor digitale TV. De dienst is geactiveerd in Brabant en zal vanaf 11 juni in Amsterdam en vanaf juli verder in Nederland worden uitgerold.

De totaalpakketten voor internetten plus bellen zijn vereenvoudigd. De kabelaar die in april 2007 opnieuw onderscheiden is met de Call Center Award voor de klantenservice, introduceert twee nieuwe totaalpakketten voor een vaste lage prijs:

  • UPC Internet & bellen Onbeperkt voor € 29,95 per maand
  • UPC Internet & bellen Basis voor  € 19,95 per maand  

Ook  bestaande abonnees komen in aanmerking voor deze aanbieding als zij aan bepaalde voorwaarden voldoen. Het pakket chello light en telefonie FreeTime vervalt, alsmede de naam chello. Deze wordt vervangen door UPC Internet.  De aanbieding van 6 maanden gratis Telefonie Basis is eveneens vervallen.  Per 15 mei gelden de volgende aanbiedingen:

  • UPC Internet Easy het eerste jaar € 14,95 per maand, daarna € 22,95 per maand
  • UPC Internet Extreme het eerste jaar € 59,95 per maand incl. gratis UPC Telefonie FreeTime
  • UPC Telefonie AnyTime het eerste jaar € 14,95 per maand, daarna € 19,95 per maand

Wie in het UPC gebied woont, kan de beschikbaarheid controleren via de postcodecheck  en online overstappen.

Geactualiseerd: donderdag 28 mei 2020
Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.

Laatste nieuws

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie