UPC met nieuwe Alles-in-1 pakketten
door Jeanet Woldring Leestijd: 2 minuten
UPC start per 1 februari een grootschalige campagne om de nieuwe Alles-in-1 Pakketten te introduceren. UPC ontwikkelde vier pakketten die inspelen op het mediagebruik van haar klanten. Zij kunnen deze pakketten desgewenst uitbreiden met drie varianten: sneller internet, meer televisie-aanbod of een combinatie daarvan.
Nieuwe koers
De campagne betekent een nieuwe koers voor UPC. Lag tot voor kort de nadruk op producteigenschappen, nu is er voor gekozen nader in te gaan op de voordelen van de verschillende producten. Zo is te zien wat je hebt of kunt met 60 Mb internet of met een digitale videorecorder (dvr) en hoe handig Programma Gemist is. De campagne is gemaakt door de bureaus UbachsWisbrun/JWT en .bone, met wie voor het eerst wordt samengewerkt.
Johnny de Mol
In de campagne staan mensen centraal met een bijzondere hobby waarvoor ze gebruik maken van internet of tv. De klanten worden thuis bezocht door Johnny de Mol die hen interviewt om meer te weten te komen over hun speciale hobby’s. Er is bewust voor Johnny de Mol gekozen vanwege zijn natuurlijke manier van interviewen. Uit onderzoek zou gebleken zijn dat hij bij mensen positieve associaties oproept zoals nieuwsgierig, modern en vernieuwend, die ook goed zouden passen bij het merk UPC.
Vergelijken
De nieuwe pakketten zijn te vergelijken en te bestellen via Bellen.com, Internetten.nl, Digitelevisie.nl en Totaalwijzer. Het Voordeelpakket kost 45 euro per maand. Wie méér tv of sneller internet wil, betaalt 10 euro extra en wie beide wil, betaalt 20 euro meer per maand. Er geldt een actiekorting van respectievelijk 5 en 10 euro gedurende de eerste 4 maanden.
Meer info en bestel: UPC Alles-in-1 Voordeelpakket

Jeanet Woldring is ruim 20 jaar als directeur verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Ze is eindredacteur van de content, nieuws- en persberichten op de Bencom websites. Jeanet is gespecialiseerd in het onafhankelijk vergelijken van telecom, energie en verzekeringen voor zowel de zakelijke als consumentenmarkt. Door jarenlange ervaring heeft ze een brede kennis van de ontwikkeling van deze geliberaliseerde markten en schrijft er ook regelmatig over.
Laatste nieuws
-
Hoge inflatie? Tips waarmee je makkelijk bespaart op internet, tv en bellen
1 feb Met een torenhoge inflatie is het slim je abonnement voor internet, tv en bellen onder de loep te ne...
-
'Internetabonnement kan tientallen euro's goedkoper'
19 sep De prijs van een internetabonnement kan de helft goedkoper. Ziggo en KPN vormen een duopolie wat zor...
-
Bij deze provider kijk je het voordeligst naar ESPN
17 aug ESPN Compleet zit bij Online.nl en Freedom bij het TV pakket inbegrepen. Hoeveel betaal je bij ander...
-
Delta komt met 8 Gbps internet via glasvezel
6 aug Delta introduceert een internetpakket via glasvezel met een snelheid van 8 Gbps. Daarnaast wordt 1 G...
-
Delta Fiber wil 2 miljoen huizen aansluiten op glasvezel met veel hogere snelheden
2 aug Delta Fiber wil een kwart van de huizen toegang tot eigen glasvezelnetwerken geven. Het bedrijf heef...