Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken

Ziggo zegt sorry en Vodafone oeps!

door Jeanet Woldring Leestijd: 1 minuut

Ziggo zegt sorry! De reden van dit excuus van het kabelbedrijf is dat de site vandaag enkele uren onbereikbaar was. Ziggo is overigens niet de enige die te kampen heeft met storingen. Ook Vodafone, KPN en XS4ALL hadden er deze week last van. 

Vodafone
Begin deze week werd de website van Vodafone vernieuwd, maar dat verliep niet vlekkeloos. Op verschillende opgevraagde pagina's verscheen de melding: Oeps! Al gauw werd de oude website teruggezet. 

Netwerk KPN
Vanmorgen is het ADSL- en glasvezelnetwerk van KPN getroffen door een landelijke storing. Klanten met een verbinding van KPN of XS4ALL konden in verschillende regio's geen verbinding maken en ondervonden problemen met de verbinding. De problemen zouden zich rond half tien voor het eerst hebben voorgedaan. Op de website van XS4ALL staat dat de storing inmiddels is opgelost.  

Geactualiseerd: donderdag 28 mei 2020

Jeanet Woldring
Jeanet Woldring Algemeen directeur

Jeanet Woldring is ruim 20 jaar als directeur verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Ze is eindredacteur van de content, nieuws- en persberichten op de Bencom websites. Jeanet is gespecialiseerd in het onafhankelijk vergelijken van telecom, energie en verzekeringen voor zowel de zakelijke als consumentenmarkt. Door jarenlange ervaring heeft ze een brede kennis van de ontwikkeling van deze geliberaliseerde markten en schrijft er ook regelmatig over.

Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.

Laatste nieuws

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie