Review en beoordeling Telfort

Telfort

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Telfort geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Telfort. Is Telfort je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. kees Langer dan 1 jaar klant op 28-12-2018 om 16:34 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Website doet het niet goed en zijn slecht te bereiken. Functie om je wachtwoord te veranderen doet het niet, wil jij met hun chatten om het op te lossen is er geen button om de chat te activeren.

    Heb de afgelopen paar jaar een paar storingen gehad en duurde heel lang voordat het opgelost werd.
    • Niet snel maar stabiel
    • Contact met klant
    • Website
    • bereikbaarheid
  2. Felix de Haas Langer dan 1 jaar klant op 14-12-2018 om 22:13 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Sinds ze de modem automatisch geüpdate hebben is het iedere zoveel dagen de modem resetten om dat het internet niet werkt. Een jaar terug 3 dagen geen internet, tv en bellen gehad. Dat is toen uiteindelijk opgelost. Nu zitten we inmiddels 5 dagen zonder Telfort diensten. Zit in een wijkkast. Is van KPN. Kan Telfort niets aan doen. De monteur van Guidion zou vanmiddag komen. Sturen ze vandaag een sms dat de monteur is uitgevallen met een linkje om een nieuwe afspraak te maken. Eerste mogelijkheid over 6 dagen. Lekker bezig. Nooit meer Telfort, KPN of iets anders over het telefoonnetwerk. Waardeloos.
    • Kan niets bedenken op dit moment. Traag internet met al jaren geen innovatie richting hogere snelheden of betrouwbaarder netwerk. Modem lijkt steeds slechter te worden na iedere update. TV box moetg dan ook gereset worden.
    • Afspraken nakomen.
    • Je niet verschuilen achter andere bedrijven waarvan je met een bepaalde betrouwbaarheid diensten afneemt.
  3. Astrid Yperlaan Langer dan 1 jaar klant op 22-11-2018 om 15:47 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Mijn partner en ik gaan verhuizen en omdat we bij het nieuwe adres bij een andere provider beter internet kunnen krijgen, besloten we na 5 jaar abonnementschap over te stappen. Ik belde op 30 okotber om de lidmaatschap stop te zetten en onze laatste maand, opzegtermijn, in te kunnen gaan. Door een fout van een medewerker werd ons abonnement niet 4 weken later... maar 4 uur later opgezegd. De drie weken die daarop volgde zijn een paar van mijn meest frusterende weken van mijn leven geweest... erger dan mijn HBO afstudeer periode. Eerst werd er een noodpakket aangevraagd die 2 weken later eindelijk kwam. Toen we vroegen of iemand ons oude abonnement weer kon aanzetten hebben ze zonder onze kennis of toestemming een nieuw abonnement aangevraagd. Toen we hier achter kwamen hebben we gevraagd of ze deze wilden annuleren. Dit zou zijn gelukt, tot ik de volgende dag terug belde en er volgens die medewerker nergens bij stond dat deze geannuleerd zou worden. Vervolgens heb ik een week lang elke dag gebeld en het abonnement leek onmogelijk om af te zeggen. Elk gesprek eindigde met de belofte dat het kosteloos werd afgezegd. Uiteindelijk kregen we een mail met een factuur van 385 euro! Toen ik belde kreeg ik weer excuses voor de zoveelste fout die ze hadden gemaakt. Alleen konden ze dus niet dit voor ons afzeggen en zijn we na 3 weken en bijna elke dag te hebben gebeld en onze hele situatie opnieuw te hebben uitgelegd nog steeds bezig met ons abonnement af te zeggen. Het was een helse ervaring en ik raad iedereen af bij Telfort een abonnement af te sluiten... tenzij je levenslang gaat... want je komt er nooit meer van af.
    • De aansluiting, 6 jaar geleden, verliep wel redelijk soepel. En als we iemand aan de telefoon hebben lijken ze wel te willen helpen.
    • Ze lijken dus wel te willen helpen, maar kunnen in essentie niet helpen omdat ze daar de macht niet voor hebben of te veel macht hebben en dan dingen gaan instellen en doen die onomkeerbaar zijn en grote gevolgen hebben voor ons.
  4. Amir Minder dan 1 jaar klant op 18-10-2018 om 12:21 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik nam telfort internet, maar dat was erg onbetrouwbaar. Soms had ik dagen geen internet. Ik heb geprobeerd te mailen, bellen en heb geklaagd op het forum. Ik werd echt doodmoe van de reactie van telfort, totaal onbehulpzaam. Ik heb tientallen keren gebeld, en elke keer moest ik weer de zinloze stappen afgaan (oa modem resetten), echt super frustrerend ik had net zo goed een robot aan de lijn kunnen hebben.
    Toen ze uiteindelijk bereid waren een monteur te sturen, kwam die niet opdagen. De pogingen erna om een afspraak te maken lukten niet, omdat ik teruggebeld zou worden maar dit nooit gebeurde.

    Ondanks mijn tientallen klachten heeft telfort uiteindelijk niks gedaan om het probleem te verhelpen, of om mij te compenseren. Mijn klacht op het forum van telfort kreeg geen inhoudelijke reactie, enkel de opmerking van telfort dat ik onduidelijk was over welk product het ging.

    Het kan telfort kennelijk niks schelen of je als klant tevreden bent (of uberhaupt krijgt waar je voor betaalt). Ik ben zo klaar met de incompetentie van telfort dat ik alle producten bij hun heb stopgezet. Blijf weg van telfort, het is de tijd en frustratie dat je eraan kwijt bent niet waard.
    • Geen
    • Klantenservice
    • Betrouwbaarheid
    • Snelheid was niet zoals afgesproken
    • Prijs
    Reacties
    Ruud van der Poel op 3-11-2018 om 15:37
    Ik ben oktober jl onlangs overgestapt op telfort. Ik heb nu al de naar veranderd in Kwelfort. Een klanten(geen)service die alleen maar roept van:
    Kunnen we niets aan doen zoek het lekker zelf uit.
    Eigen schuld dikke bult.
    en vooral niet op zoek gaan naar een passende oplossing, überhaupt niet oplossingsgericht.
    En sowieso slecht luisteren waardoor direct de eerste bestelling al fout ging, maar ja daar kan Kwelfort niets aan doen volgens de non-service desk.
    Advies aan iedereen, leuke reclame maar stink er niet in!
    Ik zal mijn abonnement nog even moeten uitzingen maar de overstapdatum staat al vast.
  5. Mehran Langer dan 1 jaar klant op 4-8-2018 om 01:41 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik ga 4 abonnementen opzeggen na18 jaar, telfort was best tot 2015 daarna Waatdelos
  6. T. van Vugt Langer dan 1 jaar klant op 17-7-2018 om 14:12 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    We zijn al sinds 2012 klant met een alles-en-eenpakket. Telefoon goed en internet redelijk. TV. ook redelijk goed, wel vaak haperen en vastlopen tv-ontvanger. De modem gaat voortdurend in storing (schakelt zichzelf uit en daarna weer in, soms verschillende malen achter elkaar). Dan dus geen internet, geen tv en geen telefoon. Omdat tussen de storingen door de kwaliteit aardig was zijn we lang klant gebleven. De laatste tijd werden de storingen steeds erger. We waren dus al aan het denken over een andere provider, toen we, geheel onverwacht, werden gebeld door Telfort. Die zeiden dat ze gezien hadden dat we veel storingen hadden en ze boden een gratis monteur aan voor een trouble shoot. De monteur kwam een dag later dan afgesproken, Hij heeft de telefoonaansluiting veranderd en de modem daar vlakbij geplaatst. Gaf wat gedoe met kabels en aansluitingen vervangen en verplaatsen. Toen alles klaar was bleek dat de modem zich inderdaad niet meer uit zichzelf in- en uitschakelde. Jammer was dat de WIFI verschrikkelijk traag is, veel trager dan deze was, tv kijken op de laptop op de bovenverdieping niet meer mogelijk is, en dat we problemen met de internetverbinding hebben waardoor bv office niet meer geactiveerd kan worden. De problemen met de tv zijn ook gebleven. Ik belde klantenservice om dit te melden. De medewerker ging "even nakijken"en bleef zolang weg dat de verbinding automatisch verbroken werd. Ik ben nu echt klaar met Telfort. En als u klant bent en er wordt een gratis trouble shoot aangeboden zou ik dat aanbod vriendelijk maar beslist weigeren!
    Nu een andere provider gevonden.
    • Redelijke prijs
    • problemen met verbinding
    • tv-modem niet goed
    • na bezoek monteur situatie slechter
    • wifisnelheid traag en instabiel
    • abonnementskosten lopen steeds verder op
  7. E M L Bohms Minder dan 1 jaar klant op 16-7-2018 om 19:52 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Beste mensen dit is voor degene die een telfort abonnement willen afsluiten
    Ik heb er tot mijn grote spijt een afgesloten
    De grootste vergissing die ik nu heb gemaakt
    Internetten in het buitenland kun je vergeten
    Dit werkt voor geen meter
    Diverse providers handmatig opgezocht wat volgens telfort mogelijk is
    Maar helaas het werkt niet
    Kreeg wel een bericht dat ABBA uit elkaar is
    Die snelheid hebben ze
    • Heb geen plus punt
    • Zal de dag vieren als ik hier weer vanaf ben
    • Bij grote ontevredenheid de mogelijkheid geven om zonder bij komende kosten van dit abonnement af tekomen
  8. Ruby kaersenhout Langer dan 1 jaar klant op 12-6-2018 om 21:25 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Echt verschrikkelijke service.ik probeer al maanden van mijn abonnement af te komen maar tevergeefs. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Afspraken en beloftes komen ze niet na. Totaal geen empathie, begrip, oplossingsgerichtheid of service.
    • Klantvriendelijkheid
    • Oplossingsgerichtheid
    • Begrip en empathie
    • Afspraken nakomen
    • Management en training van de klantenservice medewerkers
    • Mogelijkheden voor het intern doorverbinden naar elkaar
    • Interne communicatie tussen medewerkers
  9. Leo Berkhout Minder dan 1 jaar klant op 9-6-2018 om 00:15 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Afijn, de internet oplossing schijnt een soort joint venture van Telfort / KPN netwerk te zijn. Er wordt een Experia V10 box voor gebruikt. Die heeft het drie dagen vol gehouden, daarna was het op vrijdag 's avonds bij thuiskomst al afgelopen, geen internet meer en geen tv.
    Met Telfort gebeld, ze gingen er de volgende week wel naar kijken. Hoe krijg je zo slechte service verzonnen!
    Even gegoogeld, en nu blijkt dat de Experia V10 inderdaad bij iedereen onbetrouwbaar is, niet-werkende firmware update's en zo...
    Daarna heb ik via de Telfort website proberen in te loggen met mij gebruikersnaam en wachtwoord. Maar na het klikken op inloggen zijn daar niet eens invulvelden voor het inloggen, alleen uitleg over hulp bij inloggen op een pagina die ze niet hebben, wat een rotzooi, daar werkt echt helemaal niets: geen internet, geen tv, geen inlogpagina en geen service!
    Een weekend zonder TV en internet, nou, ik ga volgende week hun hulp niet afwachten, wat een wanprestatie is dit! Ik heb per omgaande mijn abonnement via hun website opgezegd (dat werkte wonderbaarlijk wel!).
    Ik raak daarmee niets kwijt, want ik heb al niets!
    Moet dus naar een andere internetoplossing op zoek, want hier hebben we helemaal niets aan!
    • Niet gevonden
    • Telfort zit met service zo in een dieptepunt dat er niets aan te verbeteren valt!
  10. Gosse Langer dan 1 jaar klant op 29-5-2018 om 16:38 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Oplichters!!! Het begint met het eerste belletje naar Telfort voor het aansluiten van internet. De medewerker van Telfort haalt mij over om het meteen af te sluiten aangezien het toch maandelijks opzegbaar is. Vervolgens blijkt uit een brief dat het pas na een jaar valt op te zeggen. Daar komt bij dat hij had verteld dat je pas betaald voor het internet wanneer de modem is aangesloten. Ik heb in al die tijd geen modem (na meerdere belletje met klantenservice) ontvangen en op het moment dat ik het na een paar weken maar besloot op te zeggen aangezien ik het niet kon aansluiten werd mij dus meegedeeld dat ik het pas na een jaar op kon zeggen (bleek idd in de brief te staan die een week ervoor was verstuurd, maar de verkoper had maandelijks gezegd) ik was precies een dag te laat voor de opzegdatum... Ik voelde mij belazerd en zij vertelde mij dat hun mensen van Telfort dit nooit zeggen. Ze zouden mij het telefoongesprek (wat dus mijn handtekening is) opsturen. Nadat ze dit gesprek waarschijnlijk geluisterd hebben hadden ze blijkbaar toch maar besloten om dit gesprek maar niet op te sturen aangezien er bedrog naar voren kwam. In plaats van dat ze mij mijn geld teruggaven en excuses maakte blijven ze vasthouden aan hun bedrog. Zo vertellen ze mij ook steeds dat ik de modem al heb en geloven ze mij dus niet. Ik heb nooit een modem ontvangen en al minstens 8 keer met Telfort aan de lijn gehangen waarbij mij minstens 4/5 keer is verteld dat ze een modem op zouden sturen. Een klacht bij Telfort indienen over dit verhaal is ook zinloos. Nooit meer wat van gehoord. In augustus 2017 had ik voor het laatst gebeld met de vraag of ze een modem op willen sturen en de vraag of ze mij mijn geld willen terugsturen voor de periode dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het internet. Heb nooit meer wat gehoord en vandaag heb ik het een laatste kans gegeven. Had gehoopt dat ze zouden schrikken van het feit dat ze weer geen modem hebben gestuurd en dat ze niets hebben gedaan met mijn klacht. Maar nee, meneer zij dat hij mij geen geld terug kan geven en dat er in het systeem staat dat het modem is afgeleverd. Heb al mijn buren gevraagd maar niemand weet er iets van. Het gaat mij inmiddels niet meer om het modem. Ik heb inmiddels zo'n naar gevoel bij Telfort dat het afleveren van een modem of zelf een modem proberen te regelen mijn gevoel bij dit bedrijf niet gaat veranderen. Ik vind dat zij zulke slecht service hebben verleend 'eigenlijk geen of alleen maar super slechte service' dat ik mij enorm bedrogen/genaaid, van mijn geld afgetroggeld en niet gerespecteerd/gehoord voel. Waardoor ik de neiging voel dat iedereen dit moet weten zodat zij niet met hetzelfde gevoel rond komen te lopen. Ik hoop dat Telfort blij is met de 900 euro die ze voor 'NIETS' aan mij hebben verdient en dat ze de pleures krijgen.
    • Geen
    • Nakomen wat je belooft, daadwerkelijk service verlenen
Laad meer ervaringen