Review en beoordeling Youfone

Youfone

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. MennoDB1976 Minder dan 1 jaar klant op 12-2-2019 om 10:17 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vorig jaar de overstap van NLEx naar Youfone gemaakt voor triple play, internet, tv en bellen.

    Overstap was een drama, ruim drie maanden voor ik weer werkend internet had, en een soort van tv.

    De tv van youfone is een categorie apart, je krijgt een android box met een minuscuul afdstandsbedieninkje waar je alleen omhoog of omlaag kunt zappen, je snapt dat dit erg prettig werkt.

    De tip van youfone was zo mogelijk nog beroerder dan hun product, koop een logitech harmony AB, alsof ik bij een prijsvechter ga om additionele kosten te hebben voor een AB.

    Fascinerende gedachtengang.

    Als je van ze af wil begint het feest pas echt, dan krijg je een 18 jarige drol aan de lijn die je zonder blikken of blozen durft te vertellen dat youfone geen overstapservice biedt

    U leest het goed, als je lid wil worden werken ze prima mee, wil je weg, dan heb je pech. Nummerbehoud werken ze niet aan mee, die service bieden ze niet.

    Ongelofelijk schofterig en onbeleefd bedrijf die op geen vlak de service biedt die ze pretenderen te bieden, kwalitatief zeer zeer slecht en een service die zo mogelijk nog veel en veel slechter is,

    Youfone is het absolute dieptepunt op de markt, een ijkpunt van wanprestatie.

    6 april gaat hier de vlag uit, weg bij die zuigers, wat een bende rovers

    NOOIT IN ZEE GAAN MET YOUFONE!!!
    • Ik kan weg op 6 april
    • Hef jezelf aub op
  2. Michiel Klant geweest op 9-2-2019 om 17:36 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Een jaar youfone tv geprobeerd. Helaas was het kwalitatief zeer slecht, en had niet de indruk dat er aan gewerkt werd. Zodra mijn contract uitgediend was heb ik opgezegd.
    die set top box met een afstandbediening van niets is een lachtertje.
    • goedkoop
    • zelf zenders kiezen
    • internet via kpn prima
    • slechte set top box
    • waardeloze afstandbediening
    • slecht beeld
    • tv hapert bij downloaden
    • geen verbeteringen tijdens contractperiode
    • app ondersteunt geen chromecast
  3. Chantal Minder dan 1 jaar klant op 30-1-2019 om 20:01 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Slechte tv verbinding. Het beeld blijft telkens hangen, hij loopt vast of hij gaat helemaal niet aan. We hebben een nieuwe tv ontvanger gekregen, maar dit heeft niet geholpen. Ook is de klantenservice alleen onder werktijden te bereiken, wanneer ik werk. Ik kan niet vanuit mijn werk bellen, want ik moet mijn tv erbij hebben.
    • Niets
    • Tv die werkt
    • Langere openingstijden klantenservice
  4. Pieter Minder dan 1 jaar klant op 27-1-2019 om 13:25 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Het beeld loopt standaard 30 seconden achter op andere media. Buurman juicht al voor doelpunt, ik zie hem later pas. Livescore app meldt al doelpunt, ik zie hem 30 seconden later pas. Reactie Youfone: meneer dat komt omdat u via internet tv kijkt, terwijl ik gewoon een internet plus tv abbo heb. Geluid hapert erg vaak.
    • Goedkoop.
    • Verhelp vertraging
    • Langere openingstijden klantenservice
  5. Farzad Minder dan 1 jaar klant op 24-1-2019 om 22:04 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ieder maand onvervachte rekening
    • Geen pluspunt
  6. C van der Giesen Minder dan 1 jaar klant op 22-1-2019 om 19:38 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Youfone televisie
    Nooit aan beginnen!!!! Zeer gebruiksonvriendelijke apparatuur + software (Android) en een zeer “bijzondere” onhandige afstandsbediening. Zeer vaak een haperend beeld, slechte kwaliteit, vastlopen etc. Geluid loopt niet gelijk met het beeld. Sommige zenders hebben harder geluid dan andere. Programma’s die opgenomen zijn stoppen net voor het einde. Geen radio zenders Kortom alles wat mis kan gaan gaat bij Youfone televisie dan ook mis of is slecht!!
    • Internet werkt goed.
    • Youfone is goedkoop (maar dat merk je dan ook !!!!)
    • Abonnement maandelijks opzegbaar maken dan kan je er snel weer vanaf.
  7. M J Stip Minder dan 1 jaar klant op 11-11-2018 om 20:19 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    grootste miskoop, internet gaat maar tv is een drama, nu tweede tv kastje gekregen maar lost niets op veel stilstaand beeld en stoterend beeld exctra kijk uit naar einde abonement
    • internet is goed
    • alles wat betrefd tv
  8. Eymert Versteegt Minder dan 1 jaar klant op 1-11-2018 om 15:48 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Een veelbelovende nieuwkomer waarbij je voor een vrij uitgebreid tv-pakket niet meer aan het (vaste) netwerk van één ISP vast zit (zoals bij Ziggo of KPN ITV). Beeldkwaliteit is ook beter dan bij andere OTT-diensten zoals NLZiet of Ziggo Go. Helaas is de settopbox een grote straf: Traag, veel te beperkte afstandsbediening en zappen gaat tergend traag. Ook komt de box vaak niet in 1 keer goed uit standby (geeft dan geen HDMI signaal). Er lijkt ook verder totaal geen ontwikkeling in te zitten. De beloofte uitgebreidere smart TV apps komen niet en de Android app is veel beperkter dan bij andere aan bieders. Zelfs Chromecast wordt nog niet ondersteund. Ik denk er dus sterk over weer op te zeggen in januari .

    Het zou echt al ontzettend schelen als de uitgebreide user interface die je op de STB krijgt, beschikbaar zou komen voor AppleTV en AndroidTV. Als de stb-UI beschikbaar komt op mijn NVIDia Shield of Mi Box blijf ik!
    • * Voor +/- 15 euro per maand een behoorlijk uitgebreid tv-pakket.
    • * Je zit niet vast aan het netwerk van een bepaalde ISP
    • * Betere beeldkwaliteit dan KPN ITVOnline, NLZiet of Ziggo Go.
    • * Slechtere beeldkwaliteit dan de multicast TV-streams bij KPN of DVB-C streams bij Ziggo
    • * STB is werkelijk een drama apparaat en een straf om te gebruiken.
    • * Belofte van mooie smart TV en andere "grote scherm platformen", maar nog helemaal niets.
    • * Android app zeer beperkt, met bv. geen Chromecast support.
  9. Goosen Minder dan 1 jaar klant op 1-11-2018 om 10:11 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Waardeloos.
    Internet inderdaad goed en prijs laag maar TV abominabel!!!
    Ik heb al in de agenda een herinnering staan wanneer ik weer kan overstappen naar een ander. Ik geloof alles beter dan dit.
    • per opleverdatum werkte alles direct.
    • Andere TV ontvanger nodig.
    • Dit ding en afstandsbediening zijn een straf!
    • Slechte beeldkwaliteit, haperingen, geen teletekst, vervelend menu en gids
  10. Wessel Minder dan 1 jaar klant op 9-10-2018 om 20:27 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik heb internet en tv van Youfone. Met het internet heb ik geen problemen, maar de tv is echt drama.

    Ik ben bijna een jaar geleden bij Youfone gekomen. Binnen een week was mijn tv-kastje al kapot en moest er een nieuwe komen.
    Daarna ging het niet veel beter. Vaak foutmeldingen, waarna het geheel vast loopt. Dit was relatief eenvoudig op te lossen door het tv-kastje aan en uit te zetten. Naar verloop van tijd werden de problemen steeds frequenter en ernstiger. Op het laatst zelfs elke 1 a 2 minuten een hapering.
    Van Youfone een nieuw tv-kastje en een nieuwe modem gekregen. De oude V8 modem zou namelijk niet geschikt zijn volgens Youfone. Dat wisten ze al in januari, maar ze hebben niet de moeite genomen hun klanten te informeren. Alleen nieuwe klanten kregen een nieuwe V10 modem.
    Inmiddels heb ik de V10-modem en een nieuw kastje. Het geheel is echter nog steeds drama. Constant haperingen (beeld loopt paar seconden vast), waardoor Tv kijken een kwelling wordt.
    • Geen
    • Beeld hapert regelmatig, constant foutmeldingen.
    Reacties
    Hilerie op 16-10-2018 om 14:34
    Hallo, Zou iedereen willen oproepen hun klacht over Youfone bij het ACM / Consuwijzer te melden. Zelf ook problemen met youfone en ben niet van plan om afkoopsom te betalen. Een melding bij het ACM zorgt niet dat je je geld terug krijgt, maar kan er wel voor zorgen dat Youfone een flinke boete krijg en dat ze in de gaten gehouden worden. https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer
Laad meer ervaringen