Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Youfone

Review en beoordeling Youfone

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 3 /10
    Farshid op 16-11-2019 om 21:52
    Minder dan 1 jaar klant
    Glasvezel internet contract van 50mbps maar helaas halen we op z'n best 8mbps
    Verder is de Klantenservice haast niet te bereiken
    Pluspunten
    • Gratis installatie door monteur
    Verbeterpunten
    • Eerlijk zijn tegen de klant
  • Beoordeling: 1 /10
    G Sharafkhani op 15-11-2019 om 10:19
    Minder dan 1 jaar klant
    Op 27 oktober heb ik helaas een internet thuis aangevraagd en moest dus de aansluiting 6van €15 per direct betalen terwijl alle andere eerlijke en serieuze providers vragen deze kosten bij de eerste factuur!
    Na een dag op 28 oktober heb ik deze aanvraag geannuleerd en dus het bedrag moet wel binnen de wettelijke periode van 14 dagen betaald worden?
    Vandaag en na 19 dagen van afwachten,mails en contact gebeurt helemaal niets en dat alleen voor maar €15 👎
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Als het bedrijf niet willen de kosten terug betalen dan mag de directeur zelf van zijn bankrekening direct het overmaken via zijn mobiele bank app !
  • Beoordeling: 4 /10
    Dohmen op 19-10-2019 om 02:24
    Minder dan 1 jaar klant
    Geleverd via glasvezel. Alles goed, BEHALVE de TV ontvanger (zie 'Verbetering').
    Internet verbinding is stabiel en conform aangegeven snelheid (500MBit).
    Modem is de vaak geziene Experia box (v10). Dezelfde als diverse andere providers zoals KPN zelf ook levert.
    Hier is verder niks op aan te merken.
    Pluspunten
    • Prijs-technisch interessant.
    • Maakt fysiek gebruik van het KPN netwerk en hetzelfde type modem wordt meegeleverd.
    Verbeterpunten
    • Zowel TV Ontvanger als de ontvangst, is duidelijk voor verbetering vatbaar!
    • Beeldkwaliteit is ronduit matig.
    • Opnames worden vaak onvolledig opgenomen (Geen rekening met bijv. eerder uitgelopen programma's)
    • Menustructuur en bediening is rommelig. Zenders die niet in je pakket zitten, staan bijv. nog gewoon in de lijst.
    • - Terug -en doorspoelen gaat in 'pauze' stand enkel met stapjes van 1 minuut
  • Beoordeling: 1 /10
    Denis op 5-10-2019 om 18:24
    Minder dan 1 jaar klant
    I got youfone as an internet provider for broadband.
    The signal is dead 5-10 times a day for 20 minutes each. Makes working from home a nightmare and just plain sucks.
    Call the hotline and no one will pick up. I have tried 15 times over 3 days for more than 30 minutes each, nope.
    Send an email "we try to get back to you within 3 days" and you will never get a reply.
    Currently checking my legal options to get out of the contract asap.
    Do not recommend, do NOT get your broadband from youfone.
    Verbeterpunten
    • Unreliable Broadband
    • Unavailable customer service
    • No reply from service
  • Beoordeling: 1 /10
    Anoniem op 3-10-2019 om 10:27
    Klant geweest
    Slechte klantenservice! Slechte apparatuur en heel slecht internet. En je moet als klant betalen om spullen retour te sturen en anders krijg je een boete! Trap er niet in!
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles communicatie is slecht! En voorwaarden zijn slecht! Apparatuur geeft bijna dagelijks foutmeldingen. Maar ze hebben niet eens de moeite genomen een goede foutmelding te maken! Als je dit meld bij klantenservice willen ze de lijn doormeten in plaats van de apparatuur te controleren en een wel werkende tv ontvanger te sturen
  • Beoordeling: 3 /10
    Vital op 29-9-2019 om 18:24
    Langer dan 1 jaar klant
    Onduidelijkheid van overeenkomst
    Pluspunten
    • Netwerk
    Verbeterpunten
    • Klantenservice
  • Beoordeling: 2 /10
    Moord op 29-9-2019 om 18:23
    Langer dan 1 jaar klant
    Youfone heeft goedkope abonnementen maar ze bedonderen klanten door niet automatisch te melden dat je je limiet overschrijdt. De kosten voor extra Mbs zijn schandalig hoog. En de klantenservice biedt geen enkele oplossing. Iedere keer als je klaagt doen ze alsof ze je niet begrijpen en geven geen antwoord op je vragen. In plaats van klanten te helpen, beschuldigen ze de klanten dat die iets verkeerds doen.
    Pas op met Youfone. Ze bedriegen hun klanten en de klantenservice is waardeloos
    Pluspunten
    • Netwerk
    Verbeterpunten
    • Klantenservice
  • Beoordeling: 7 /10
    Marco op 16-9-2019 om 19:25
    Minder dan 1 jaar klant
    ben overgestapt omdat Ziggo mij bedonderde, Youfone was de goedkoopste, dus naar Youfone, ben op zich goed tevreden.
    Pluspunten
    • Internet werkt lekker snel voor een goedkoop abo, heb het goedkoopste abo en kan downloaden met 7MB p/s.
    • TV kastje werkt sneller dan kastje van Ziggo en je kan ermee opnemen, ook fijn.
    • Mobiel Netwerk werkt ook prima.
    Verbeterpunten
    • Internet en TV delen samen de datarate, dus als je aan het downloaden bent en je remt je downloadsnelheid zelf niet af, dan gaat de TV stotteren en wordt slecht van kwaliteit, dus de modem zou een apart kanaal moeten hebben voor TV, en je internet een lagere snelheid, in ieder geval voor mensen die er niets van snappen, want als je niet beseft dat je internet gebruik je TV ontvangst kan verstoren, dan ga je zeggen dat de TV waardeloos is zoals ik in veel ervaringen lees, als je echter zelf oplet dat je zoon niet net een speelfilm zit te downloaden, of net met 2 man TV zit te streamen naar je tablet, dan is het beeld op je TV slecht ja, zo werkt dat..
    • Eind van programma met opnemen staat er niet op, dus je moet het programma wat erna komt ook opnemen als je het hele programma wilt zien, is maar een klein euvel, maar toch..makkelijk op te lossen door 5 minuten overlap in het kastje in te programmeren.
  • Beoordeling: 8 /10
    Michael op 4-9-2019 om 23:05
    Minder dan 1 jaar klant
    Van KPN naar Youfone overgestapt.
    Prima KPN kwaliteit verbinding, de volle 100Mbps komt binnen. Zeer tevreden over de internet aansluiting. En veel goedkoper dan KPN.
    Pluspunten
    • Zelfde modem wat KPN ook gebruikt.
    Verbeterpunten
    • Nvt
  • Beoordeling: 1 /10
    Claudia op 4-9-2019 om 14:15
    Minder dan 1 jaar klant
    Alleen maar ellende met Youfone gehad! Sinds ik Youfone loopt super vaak het beeld vast of heb ik gewoon geen beeld. Mijn kastje bleek op een gegeven moment kapot, oké kan gebeuren.. Alleen duurde het 1,5 week voor ik weer tv kon kijken, duurt onnodig lang. Ook van de klantenservice hoef je niets te verwachten met lange wachttijden aan de telefoon en e-mails waar helemaal niet op gereageerd wordt. Ook héél beperkt open. Blij als ik er volgende maand vanaf ben!
    Pluspunten
    • 0
    Verbeterpunten
    • - ruimere opening van de klantenservice
    • - klantenservice in zijn geheel verbeteren
    • - problemen sneller oplossen
    • - gewoon maar stoppen met aanbieden van tv , wat is werkelijk dramatisch en niet meer te helpen

Navigatie