Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Youfone

Youfone reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2021

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Youfone zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Youfone

    Beoordeling
    1
    Dominick 20-12-2021 - 15:58

    Wat een naar bedrijf. Klantenservice is werkelijk verschrikkelijk, arrogant en nep.

    • Gehele klantenservice ontslaan en opnieuw beginnen, is tot in de kern verrot
    Beoordeling
    2
    Raymond Paardekooper 1-11-2021 - 09:41

    Comfort pakket genomen ivm het willen opnemen en terugkijken van programma’s. Bij terugkijken bleek doorspoelen van reclame niet mogelijk. Opnames stonden niet op volgorde van opname (met name met series lastig). Opname moet in een keer teruggekeken worden. Als je stopt moet je weer bij het begin beginnen. In de tv app is het nog erger. Valt vaak uit, of laadt helemaal niet. Tv kastje is op zich prima, maar loopt ook regelmatig vast. Netflix app is niet beschikbaar bij Youfone, en je mag van Netflix ook niet naar het kastje streamen.

    • Tv kastje heeft chromecast functie. Voor alles (behalve Netflix) handig.
    • App en opnamefunctie verbeteren!
    Beoordeling
    1
    Ahmed 12-10-2021 - 12:10

    Ik zit al in een maand zonder internet en ik heb elke keer youfone vanuit mijn eigen moeten contacteren. Blijkbaar zou een monteur langs komen om mijn modem te installeren maar ook niks van gebeurt. Nu wil ik mijn contract opzeggen maar dat kan ik niet omdat ik maar 14 dagen bedenktijd had. Dus een maand zonder internet maaaar wel 14 dagen bedenktijd. Ik wens dit niemand!!!!!!!! En klantenservice kennen er ook niks van

    • Helemaal geen plus punt volgens mij kan ik zelf daar gaan werken.
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Edward Van Keulen 12-8-2021 - 17:53

    overgestapt van online... maar op datum van overstap geen modem ontvangen en oude internet afgesloten..dus zondee internet.

    klantenservice moeizaam bereikbaar maar proberen te helpen uiteindelijk heb je ee niks aan. ook geen bericht dat nieuwe modem opgestuurd zou worden.

    is geen goed begin maar ja wat moet je nou gewoon wachten. waardeloos advies niet te doen

    • service
    Beoordeling
    1
    Bella 27-3-2021 - 20:56

    Niet doen. Internet is zeer instabiel. We zitten meer zonder internet en tv dan met. Verder starten programma’s bij terugkijken spontaan opnieuw en je kunt niet vooruitspoelen. Normaal tv kijken of werken thuis is niet mogelijk.

    • Stabiliteit internet (valt om de 10 minuten minimaal 5 minuten weg)
    • TV programma’s bij terugkijken niet telkens opnieuw starten
    Beoordeling
    1
    Eck 13-3-2021 - 14:26

    Slechte service, terugkijken van opgenomenen zendingen kan alleen vanaf begin, doorspoelen niet mogelijk, echt waardeloos

    • overstap naar youfone ging snel
    • Heel veel geduld om met iemand van klantenservice te kunnen praten (20 minuten) en geen oplossing. Kortom: wachten tot het abonnement kan afgezegd worden
    Beoordeling
    1
    Paul Ebbeling 7-3-2021 - 23:17

    Nog nooit zo'n slechte provider gehad. TV reset zonder reden regelmatig tijdens het kijken maar live programma's, ook tijden terugkijken hiervan en doorspoelen naar het moment voor de reset is niet mogelijk. Alleen weer vanaf het begin kan gekeken worden, en als je "mazzel" hebt start tussen door nog een keer op en om vervolgens weer gedwongen te worden opnieuw te gaan beginnen. Ook tijdens opgenomen programma's komt dit regelmatig voor en doorspoelen naar het moment van reset. Om gek van te worden. Daarbij komt ook nog dat je nooit weet wanneer opnames beginnen, soms zit je eerst 5 tot 10 minuten naar het voortgaande programma of reclame te kijken, en natuurlijk geen mogelijkheid om door te spoelen. Het is om gek van te worden. Vanzelfsprekend heb ik hierover gesproken met Youfone, 2 keer, en beide keren 45 to 60 minuten in de wacht gestaan voordat ik een medewerker aan de lijn kreeg. Het zou die dag drukker zijn dan normaal, bullshit, het is altijd druk en dat kan ik mij ook wel voorstellen met zo'n organisatie die er er zooitje van maakt. Van de medewerker werd ik ook niet wijzer, behalve dan dat hij aangaf dat de programmeurs bezig waren met updates maar geen idee wanneer die gereed zouden zijn. Weer bullshit, ik betaal nu voor de hele service en niet pas over weet ik veel hoeveel tijd pas. Ze gaan er vast niet mee akkoord dat ik pas over weet ik veel hoeveel tijd ga betalen, nee daar zijn ze wel goed in , dat gaat wel op tijd. Kortom het interesseert ze helemaal niets , arrogantie ten top. Service is ver te zoeken en ik raad een ieder dan ook af om met deze organisatie in zee te gaan. Doe het niet, je komt van een koude kermis thuis.

    • Geen
    • Stoppen met deze onzin.

    Reacties

    dion van rooij 26-4-2021 - 16:42
    ik zit er niet zelf bij maar heb dit van kennissen ook gehoord deze nieuwe ontvanger wel beter zou zijn dan de vorige maar meer voor het gebruik van externe streamingsdiensten (canaaldigitaal app) dan voor het kijken van normale tv.
    Beoordeling
    1
    Bilal 22-2-2021 - 11:42

    Internet abonnement afgesloten. dag 1 werkt niet. Ik kreeg de mededeling dat het enkele minuten nodig heeft. Steeds geen internet. Ik heb de eerste dag 3 x gebeld waarbij werd gezegd dat ze pas over 3 dagen het probleem kunnen oplossen omdat volgens hun probleem bij KPN zit. Na 3 dagen weer geen internet. Vervolgens weer gebeld. Mededeling dat ze op KPN wachten om probleem op te lossen end at dat het enkele werkdagen in beslag kan nemen. Amahoela. Vast internet bij youfone, nooit aan beginnen. Nog nooit zo iets slechts meegemaakt. Bah.

    • Mensen aan de lijn zijn grotendeels wel vriendelijk. Heb 5 verschillende medewerkers gesproken. Helaas probleem niet opgelost.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.