Hostnet bv

Hostnet bv

Bekijk hier de pakketten van Hostnet bv en lees de reviews over deze hostingprovider.

  • Hostnet bv
    Helpdesk Hostnet bv
  • De Ruyterkade 6
    telefoon 0207500800
  • 1013AA AMSTERDAM
    email helpdesk@hostnet.nl
Hostingpakketten
Klantervaringen

Webhosting pakketten van Hostnet bv

Webhosting Plus
7,5 GB
€ 7,50 p/m
bekijk
Webhosting Pro
5 GB
€ 5,00 p/m
bekijk
Webhosting Start
2 GB
€ 2,50 p/m
bekijk
DS Dell R210
250 GB
€ 99,00 p/m
bekijk
DS Dell R210 Windows SQL-server
250 GB
€ 149,00 p/m
bekijk
DS Dell R410
146 GB
€ 189,00 p/m
bekijk
DS Dell R710
584 GB
€ 269,00 p/m
bekijk
VPS 1024
10 GB
€ 10,00 p/m
bekijk
VPS 2048
20 GB
€ 15,00 p/m
bekijk
VPS 512
5 GB
€ 5,00 p/m
bekijk
Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. hubert wouts Klant geweest op 10-8-2015 om 02:52
    Beoordeling
    Heb meerdere hosting pakketen en ben hier nog nooit zo slecht behandeld.

    Dit is typisch een voorbeeld van geld pikkerij.

    wil je waar voor je centen ? ga naar versio eerlijke service en geen kleine lettertjes in het contract.

    Heb me contract opgezegd bij hostnet omdat ik al mijn sites bij 1 hosting wou.
    hostnet heeft mijn site nog 6 weken gehost voor ik opgezegd heb en krijg de rekening voor een heel jaar.
    aantal keer contact gehad met de service desk die zijden dat omdat ik ondernemer ben de wet van dam niet geld voor mij en ik dus het volle jaar moet betalen
    (overigens heb ik mij nooit als bedrijf ingeschreven ??)

    bah voel me genaaid hostnet=geenpret
    • geen
    • klantenservice
    • algemene voorwaarden
    • contract verleningen
  2. Esther Minder dan 1 jaar klant op 22-1-2015 om 11:33
    Beoordeling
    Hostnet is een super goede provider. Je wordt altijd snel en vriendelijk te woord gestaan. De uitleg en oplossingen zijn goed.


    Met vriendelijke groet,
    http://pokernederland.eu
  3. Robert op 3-10-2012 om 22:30
    De meest slechte hosting provider die ik ooit ben tegengekomen!!! Ik heb daar een vps besteld die na een maand al offline was. Toen ik daar een ticket voor aanmaakte op hun website met de vraag of ze de vps waar ik geld voor betaald had konden herstarten kreeg ik het volgende antwoord:

    De reden dat we dit antwoord naar u verzonden hebben is
    omdat onze Helpdesk het probleem niet voor u kan verhelpen. Wij kunnen u geen
    toegang geven tot uw VPS.

    Wij dienen dus ook onze beheerders in te schakelen om dit probleem voor u te
    verhelpen en u weer toegang te geven. Omdat onze beheerders ingeschakeld moeten
    worden worden er supportkosten gerekend. Hiermee gaat u gelijk akkoord bij het
    indienen van een Verzoek.

    Het zijn gewoon oplichters! Ze laten je betalen voor een service die er niet is.

    In de tussentijd had ik ergens anders een vps aangevraagd die wel naar behoren werkt en dus deze vergeten op te zeggen. Uiteraard verlengen ze ongevraagd met een jaar dus zit er nog een jaar aan vast.
  4. Richard van Dok op 13-6-2012 om 00:00
    Hostnet, beetje jammer. Verlengen automatisch, een week later volgt de factuur. Op mijn vraag of ze niet eerder wat konden laten weten krijg ik de exacte bepaling retour dat automatisch verlengen nog net mocht. Ik heb ze maar succes gewenst, sneue bedoening.
  5. Mark op 1-5-2012 om 20:48
    Ik ben al geruime tijd klant bij Hostnet en ik vind het een verschrikkelijk bedrijf.
    Op emails wordt niet gereageerd en ook de telefonische klantenservice is nagenoeg onbereikbaar.

    Tot nu toe zijn mijn sites iedere maand wel een dag, tot zelfs een paar dagen offline geweest door "storing". Zo ook nu weer en heb nu besloten het boeltje te verhuizen naar een andere hostingpartij.

    Ga niet in zee met hostnet als je als bedrijf meerdere sites beheert want het kost je bakken met geld!
  6. Jeroen op 21-3-2012 om 15:27
    Dit is een zeer goede host partij. Voor niet te veel geld heb je een domeinnaam. Daarnaast hebben ze in tegenstelling tot andere host partijen een zeer breed aanbod aan diensten en producten. Zo is er nu al een beta versie live van cloud hosting.

  7. Michiel op 19-10-2011 om 22:03
    Ben nu een jaar klant bij Hostnet, ik heb hier zeer goede ervaringen mee.

    Vragen per mail worden snel en goed beantwoordt en telefonische hulp is er ook, en ik ben tot nu toe altijd goed geholpen....

  8. Arjen op 14-10-2011 om 03:24
    Een aantal maanden nu klant bij hostnet. Vanaf het begin af aan is de site regelmatig offline. De server is onbereikbaar. Hier heb ik meerdere keren over contact opgenomen met hostnet, het resultaat:
    - telefonisch praktisch onbereikbaar
    - op e-mails wordt niet gereageerd.

    Ik zou hostnet bij niemand dan ook aanbevelen.
  9. Tom op 6-9-2011 om 12:04
    Hostnet meldt dat verschillende servers eruit liggen. Dit is al sinds een paar dagen en er wordt verder niet over gecommuniceerd. Helpdesk is telefonisch niet te bereiken. Lijkt wel of ze van de aarde verdwenen zijn...
  10. Edward Dekker op 13-6-2011 om 17:59
    Ik vindt dat Hostnet best een goede dienstverlening heeft. Als je al kijkt naar de pakketten vindt ik juist dat Hostnet zich goed kan onderscheiden in de hostingmarkt.

    Het grote voordeel van hun is dat zij momenteel erg sterk zijn in de cloudomgeving. Vooral met name de VPS diensten van hun is zeer concurrerend en verder als ik rond kijkt bij andere hostingbedrijven interessant nog ook.

    Verder schilt toch behoorlijk als je al redelijk met Linux kunt omgaan. dan is het hosten van een eigen virtuele webserver een must have.

    Verder is het aan te bevelen om direct contact te zoeken met Hostnet als je voor langere tijd een VPS wilt. Mijn ervaring is dat een langdurig contract van bijv. 36 maanden toch meer voordeel oplevert dan op de website wordt aangeboden. En deze prijzen dan niet via de website van hun wordt getoond maar toch eerder via de e-mail wordt onderhandeld met de klant.
  11. Wouter op 6-3-2011 om 22:47
    De (zakelijke) ervaringen met Hostnet is prima. Wij hebben >500 domeinamen via Hostnet geregisteerd.
    Een prima bedrijf, goede producten en dienstverlening en goede online tools.
    Een absolute aanrader!
  12. Hostnet op 1-12-2010 om 15:18
    Vanaf nu zijn de services DNS-beheer en Wijziging nameservers bij Hostnet gratis inbegrepen bij een domeinregistratie. Deze aanpassing hebben wij doorgevoerd naar aanleiding van klachten van onze klanten via verschillende fora. Deze hielden met name in dat het onduidelijk was dat er voor deze diensten apart moest worden betaald. Hostnet heeft deze feedback serieus genomen door deze 2 diensten nu gratis voor alle klanten beschikbaar te maken.



    Iedereen die bij Hostnet een domeinnaam bestelt, kan via ons online klantenportal Mijn Hostnet zelf het DNS beheren en de nameservers wijzigen.
    Opmerking van de redactie op 31-1-2011 om 14:48
    Geen reclame, a.u.b.
  13. paul op 10-9-2010 om 17:39
    Hostnet zijn grote oplichters.
    Had een domein naam bij ze lopen en wilde deze verzetten. Eerst moest ik nog een jaar betalen omdat het nieuwe termijn net was in gegaan en vervolgens laten ze op de dag van afloop de site in quarantine zetten zonder de nieuwe hoster de kans te geven om hem normaal over te nemen. Uit quarantine halen is mogelijk voor .nl bij SIDN. Deze vraagt 25 euro voor de huidige host om het eruit te halen. Voor een nieuwe host is dit bedrag hoger. Hostnet licht de klant dan weer op om daar 100 euro voor te vragen. Struikrovers zijn het.
  14. m. van meer op 9-1-2010 om 21:07
    mijn ervaringen zijn juist heel goed met ze. Heb meerdere accounts en meerdere websites. Ze reageren snel, denken mee en ik heb zelden storingen. Kortom, ik ben al jaren heel tevreden. Het voorbeeld hier zal dus een uitzondering zijn, dat ze vast goed oplossen.
Laad meer ervaringen