TransIP

TransIP

Bekijk hier de pakketten van TransIP en lees de reviews over deze hostingprovider.

  • TransIP
    Helpdesk TransIP
  • Schipholweg 9b
    telefoon 071-5241919
  • 2316XB LEIDEN
    email support@transip.nl
Hostingpakketten
Klantervaringen

Webhosting pakketten van TransIP

Webhosting S
10 GB
€ 5,00 p/m
bekijk
Webhosting XL
100 GB
€ 0,00 p/m
bekijk
Webshosting L
50 GB
€ 8,00 p/m
bekijk
X1
€ 10,00 p/m
bekijk
X4
€ 20,00 p/m
bekijk
X8
€ 50,00 p/m
bekijk
Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Patrick Langer dan 1 jaar klant op 6-3-2018 om 19:40
    Beoordeling
    In eerste instantie dacht ik dat TransIP de beste en voordeligste partij was om alle domeinnamen en servers onder te brengen voor ons webdesign bureau. Echter bleek dit volledig onwaar.

    Ten eerste zijn de medewerker telefonisch niet bereikbaar bij problemen en kan je uitsluitend bellen bij netwerkstoringen zonder mogelijkheid om de klant door te verbinden naar een andere afdeling.

    Daarnaast sluit TransIP zonder pardon diensten af waarvoor gewoon betaald is. Ze gaan op de volgende manier te werk:

    Als je bijvoorbeeld één domeinnaam niet betaald worden binnen korte tijd enorme incassokosten in rekening gebracht, naar mijn mening meer dan wettelijk is toegestaan. Daarnaast blijft het niet daarbij. Ze blokkeren ALLE diensten. Ook al heb je hier wel gewoon voor betaald.

    Naar mijn mening is dit de slechtste hosting partij waar ik ooit zaken mee heb gedaan. De medewerkers verschuilen zich achter allerlei procedures en voorwaarden zonder écht met een oplossing te komen. Zo'n bedrijf gun ik absoluut geen business dus ik heb per direct al mijn diensten bij TransIP beëindigd en zal ook iedereen aanbevelen om nooit met dit bedrijf in zee te gaan.

    Daarnaast verstrekken zij ook (persoonlijke) administratieve informatie aan derden. In dit geval aan onze klant waardoor er totale verwarring is ontstaan. Er vindt geen enkele vorm van een identiteitscheck plaats wanneer iemand contact opneemt en op het moment dat hier op wordt gewezen verschuilen zij zich achter hun voorwaarden.
  2. Klokwerk-Design Klant geweest op 3-8-2015 om 21:48
    Beoordeling
    Aan de telefoon wordt eigenlijk geen ondersteuning geleverd, maar een vraag via de mail wordt over het algemeen erg snel beantwoord, ook buiten kantooruren om. Echter geen aanrader voor mensen die willen werken met aliassen voor de domeinen, want die worden niet goed ondersteund. De prijzen zijn relatief gunstig, maar klanten moeten (relatief veel) bijbetalen voor producten die bij een echt goede webhoster tot de standaardservices zouden moeten behoren, zoals het draaien van een backup of het doorsturen van een domeinnaam.
    • Snelle service over de mail.
    • Bijbetalen voor veel producten die tot de standaardservices zouden moeten behoren.
  3. Ruben Minder dan 1 jaar klant op 15-4-2015 om 16:42
    Beoordeling
    Ik zie hier alleen maar negative reacties en ook nog eens 2 tot 5 jaar geleden geplaatst. Ik ben nu een half jaar klant bij TransIP, maar ben het niet eens met alle negatieve reacties. Het kan zijn dat hun service in de afgelopen tijd stukken beter is geworden. Wanneer ik vragen of problemen heb kan ik met 3 knoppen eenvoudig een vraag stellen waar ik altijd binnen 1 uur antwoord op krijg. Soms hebben ze mijn vraag te snel beantwoord en is het antwoord dus niet volledig, maar als je doorvraagt krijg je goede antwoorden. Daarnaast is de website erg snel en stabiel. Kortom een aanrader!
    • Control Panel
    • Snelle service
  4. Richard op 13-1-2013 om 22:56


    Support is snel, zelfs op zondag dat mag gezegd worden en een mooie klantomgeving.
    Ik zeg NIET doen om de volgende redenen:
    Als je niet een antwoord krijgt waar je wat mee kunt, bijv wij bieden geen ondersteuning, dan is het geen toegevoegde waarde.
    Ik snap dat er op producten van derden geen ondersteuning wordt geboden maar als een simpel opensource product als Joomla niet makkelijk geénstalleerd kan worden door beperkingen van de hosting provider dan heeft het allemaal geen toegevoegde waarde.

    De prijs is netjes in het eerste jaar, daarna ga je flink betalen (nl domein 3,99 euro daarna 7,49 euro) er zijn betere hosting providers te vinden met betere prijzen en service!!
    Strato is vervelend met half jaarlijks verlengen maar is op alle fronten beter, alleen geen white label.
    Maar white label heeft geen toegevoegde waarde bij Transip omdat de prijzen voor resellers niet aantrekkelijk genoeg om je eigen klanten een aantrekkelijke prijs te bieden.

    Ik zal mijn tijd uitzitten en netjes alles overhevelen naar een andere provider die meer service biedt voor een betere prijs!!!

    Ik zeg NIET doen!!
  5. calis op 18-7-2011 om 17:50
    Zeer slechte service, een systeem dat continu veranderd én faalt, en een enorme arrogante instelling. Aan hun ligt het nooit. Dat is Transip!
    De support is onprofessioneel en klantonvriendelijk. Communiceren gaat via een ticket. Ze geven vaak standaard antwoorden, zonder echt goed naar het probleem of de vraag te kijken. Wanneer je Transip attendeert op foutmeldingen in het controlepaneel- dan krijg jij als klant de schuld of ze komen met smoesjes.

    Ook ik heb mijn domein opgezegd, omdat ik deze wilde verhuizen. Aangezien ik uit ervaring weet dat Transip niet behulpzaam is via telefonisch contact (en ook niet in staat is om je fatsoenlijk te helpen), heb ik mijn domein opgezegd via het controlepaneel. Nergens zag ik de optie "wilt u dit domein opzeggen". Ik ging er vanuit dat het wel goed zo komen. Maar nee; een paar uur later kwam ik erachter dat Transip het domein in quarantaine had gezet. En zo snel! Ik heb Transip direct gemailt. Het werd zoals altijd weer een ja-nietus-spelletje. Als klant ben je dan meteen uitge***d. Di bedrijf praat je van alles aan, en doet er ook alles aan om het laatste woord te krijgen.
    Je wordt niet alleen op je plek gezet, ook mag je € 150, betalen om je domein terug te krijgen. En dan heb ik het nog niets eens over de verhuiskosten.

    Gelukkig heeft mijn nieuwe host mijn domein uit de quarantaine gehaald. Voor een veel lager tarief. Dit scheelde mij enorm in de kosten.
    Kort erna liet ik Transip via de mail weten dat ik niet akkoord ging met dit absurde en onredelijke bedrag. Meteen deed ik ook mijn beklag. Wat dit was niet de eerste keer dat ik een aanvaring met hun had. Dit kreeg ik als antwoord:

    éJammer dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Zo te horen is het inderdaad beter wanneer u uw diensten elders onderbrengt in de toekomst. Hier worden beide partijen natuurlijk niet vrolijk van.
    Al uw diensten zijn inmiddels opgezegd dus u zult geen facturen meer van ons ontvangen.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een fijne dag!é

    En de bovenstaande reactie getuigt maar weer van die enorme arrogante instelling.
    Hoe lang duurt het voordat dit bedrijf zichzelf kapot maakt?!
  6. Jeroen op 5-4-2011 om 20:42
    Ik heb precies dezelfde ervaring als Andy...
    Bij het opzeggen van de domeinnaam gaat, wordt direct de domeinnaam in quarantaine gezet.. Bij andere hosts ging hier op zijn minst een tweetal dagen overheen, om een verhuizing mogelijk te houden...
    Dit grapje kostte me ook 155 euro!! Belachelijk!
  7. Andy op 20-3-2010 om 11:07
    Ben een jaar klant geweest en heb niets dan slechte ervaringen. Los van het feit dat support niets mee doet dan doorverwijzen naar de help pagina en niet bereid is om mee te denken met de problemen die ik ervaar, heb ik door onduidelijkheid bij een domeinverhuizing met dank aan TransIP 155 euro moeten betalen voor een of andere quarantaine kwestie als gevolg van zeer slechte uitleg door TransIP. Als je denkt dat ze daarna coulant zijn in enkel opzicht heb je het mis, het was slikken of stikken en werd door hun aan mijn lot overgelaten.

    Persoonlijk dus meerdere zeer slechte ervaringen met TransIP.
Laad meer ervaringen