Yourhosting.nl

Yourhosting.nl

Bekijk hier de pakketten van Yourhosting.nl en lees de reviews over deze hostingprovider.

  • Yourhosting.nl
    Helpdesk Yourhosting.nl
  • Ceintuurbaan 28
    telefoon 0900-0309
  • 8024AA ZWOLLE
    email helpdesk@yourhosting.nl
Hostingpakketten
Klantervaringen

Webhosting pakketten van Yourhosting.nl

DNS-/redirectservice
0 MB
€ 0,42 p/m
bekijk
L Hosting
95 GB
€ 14,00 p/m
bekijk
M Hosting
60 GB
€ 11,00 p/m
bekijk
S Hosting
25 GB
€ 7,00 p/m
bekijk
XL Hosting
130 GB
€ 19,00 p/m
bekijk
XS Hosting
8 GB
€ 5,00 p/m
bekijk
Managed VPS 1
25 GB
€ 42,00 p/m
bekijk
Managed VPS 2
60 GB
€ 55,00 p/m
bekijk
Managed VPS 3
80 GB
€ 70,00 p/m
bekijk
Managed VPS 4
100 GB
€ 110,00 p/m
bekijk
VPS 1
25 GB
€ 8,00 p/m
bekijk
VPS 2
60 GB
€ 16,00 p/m
bekijk
VPS 3
80 GB
€ 25,00 p/m
bekijk
VPS 4
100 GB
€ 42,00 p/m
bekijk
Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Karel David van der Gun Langer dan 1 jaar klant op 19-3-2017 om 13:00
    Beoordeling
    Ik werd stap voor stap begeleid in het in de lucht brengen van een nieuwe website.
    • Zeer geduldige en deskundige support!
  2. J Brauer Raadzaam Advies Langer dan 1 jaar klant op 23-9-2016 om 13:44
    Beoordeling
    ongevraagd werd mij een ander pakket aangeboden, waarmee ik dezelfde mogelijkheden beheild, echter een besparing van ruim € 50,- per jaar. !! Top, zonder te vragen je relaties iets extra's bieden, namelijk aandacht.
  3. M Bruinenberg Langer dan 1 jaar klant op 20-9-2016 om 16:02
    Beoordeling
    Zeer onvriendelijk en zeker niet klantgericht laat staan oplossingsgericht.
    • Niet
    • Lang in de wacht en niet bereid om oplossing te bedenken vooral hun eigen zakken vullen. Op klachten worden niet gereageerd
  4. WetNose webdesign op 28-4-2016 om 20:46
    Beoordeling
    Ik was voor een klant aan een webdesign project bezig, liep tegen wat dingen aan en werd keurig netjes geholpen om 20:45 's avonds. Dat heb ik wel eens wat anders gezien in de praktijk.
    • Bereikbaarheid
  5. Kornelis Brouwer op 9-4-2016 om 10:09
    Beoordeling
    een telefonische helpdesk die snel bereikbaar is. ter zake kundige medewerkers. Rustig in het gesprek. Blijven doorgaan tot de vraag is opgelost. Geweldig om op zaterdagochtend te worden geholpen. Dan weet je zeker dat je de nieuwe week goed kunt starten en heb je ook nog 'n lekker weekend!
    • Telefonische helpdesk die snel bereikbaar is.
    • Ter zake kundige medewerkers.
    • Rustig in het gesprek.
    • lijven doorgaan tot de vraag is opgelost.
    • Geweldig om op zaterdagochtend te worden geholpen.
    • Geen
  6. Topgarant Waterbedden Langer dan 1 jaar klant op 13-8-2015 om 16:13
    Beoordeling
    Ik ben sinds 2004 klant bij Your \hosting.nl je hoef maar te bellen en ze staan altijd klaar om te helpen ga zo door
  7. GK Doek Langer dan 1 jaar klant op 14-7-2015 om 23:09
    Beoordeling
    Al bijna 15 jaar klant bij Yourhosting, maar de service wordt met de week slechter. Gebruikte IP-adressen komen regelmatig voor op SPAM-lijsten waardoor je als gebruiker ernstige hinder hebt. De helpdesk is echt dramatisch - weinig kundig personeel en ziet vaak niet de urgentie of technische achtergrond van het probleem in. Zeer weinig meelevend en gericht op oplossing van problemen. De helpdesk doet het vaak af met de mededeling dat ze het zullen onderzoeken; vaak komt er dan geen oplossing of antwoord. Sta op het punt om meerdere paketten en domeinen weg te halen bij Yourhosting. Wees gewaarschuwd!
    • - Nagenoeg niet meer
    • - Vaak IP-adressen geblokkeerd
    • - Website hosting vaak down (of traag)
    • - Eerste lijn support is zeer onkundig en schat vaak niet goed in wanneer zaken doorgezet moeten worden.
    • - Weinig tot niet probleem oplossend.
  8. Peter Langer dan 1 jaar klant op 17-6-2015 om 11:48
    Beoordeling
    Nadat ik had Joomla software geïnstalleerd, was mijn actieve website niet langer bereikbaar. Na enig overleg heft de support afdeling een link verwijderd en was mijn website weer gewoon bereikbaar. Ik ben opgelucht en prima tevreden over de kwaliteit van de service!
    • Goed bereikbare helpdesk
    • Vakkundige ondersteuning
    • Ik zou willen adviseren, om "pop up waarschuwingen" op de website te tonen, die de gebruiker waarschuwen als er iets dreigt te worden overschreven of gewijzigd. In mijn geval had ik verwacht dat ik extra software zou kunnen installeren zonder dat dit gevolgen zou hebben voor mijn actieve website. Dat was dus niet zo.
  9. Peter Langer dan 1 jaar klant op 17-6-2015 om 11:47
    Beoordeling
    Nadat ik had Joomla software geïnstalleerd, was mijn actieve website niet langer bereikbaar. Na enig overleg heft de support afdeling een link verwijderd en was mijn website weer gewoon bereikbaar. Ik ben opgelucht en prima tevreden over de kwaliteit van de service!
    • Goed bereikbare helpdesk
    • Vakkundige ondersteuning
    • Ik zou willen adviseren, om "pop up waarschuwingen" op de website te tonen, die de gebruiker waarschuwen als er iets dreigt te worden overschreven of gewijzigd. In mijn geval had ik verwacht dat ik extra software zou kunnen installeren zonder dat dit gevolgen zou hebben voor mijn actieve website. Dat was dus niet zo.
  10. BOLURE Ter Borg B.V. Langer dan 1 jaar klant op 12-5-2015 om 14:19
    Beoordeling
    Service-pakketten worden telkens vernieuwd, waarbij er vanuit de klantbehoefte wordt beslist. Bij eventuele problemen is de support efficiënt en de service is altijd goed. Zelfs als het eigenlijk niet een probleem is waar Yourhosting je mee zou moeten helpen, maar bijvoorbeeld een provider als KPN, dan nog is de hulp meer dan voortreffelijk. Na ruim 9 jaar nog steeds tevreden.
    • Support
    • Aanbod
    • Prijzen
  11. Salar Langer dan 1 jaar klant op 1-5-2015 om 00:20
    Beoordeling
    Goede ervaring met Yourhosting. Aantal voorbeelden zijn: goede service, geen downtime en een eenvoudig platform om mee te werken.
    • Goede service
  12. patrick Langer dan 1 jaar klant op 27-11-2014 om 16:46
    Beoordeling
    Ik wilde een formulier op mn website zodat men mij kon bereiken,
    maar doordat ik een (wellicht) afwijkend CMS systeem heb, werkte dat niet,
    nu via een eigen linkpagina toch een formulier,

    ik ga tzt wel kijken hoe ik het kan implementeren in mijn site,

    prima en vlotte service,
    • snelheid
    • service
  13. G Doek Langer dan 1 jaar klant op 3-7-2013 om 10:04
    Beoordeling
    Ik zit al meer dan 8 jaar bij YourHosting met diverse accounts en hosting paketten. Gisteren even snel een email-pakketje met domeinnaam aangemaakt en direct betaald. Normaal krijg je binnen een uur ongeveer bericht dat alles is ingesteld en je account actief is. Na telefonisch contact wist de helpdesk te melden dat er wat problemen waren en dat de account echt snel online zou komen. Vervolgens gebeurde er niets, tot een mail van Yourhosting met een factuur voor het 'terugzetten van een backup'. Sorry, een back-up van iets dat nog niet eens aangemaakt en gebruikt is en zonder enige opdracht.... zeer vreemd! De volgende ochtend nog steeds geen bevestigingsmail dat het pakket online was gekomen. Na contact met de helpdesk (Marco v. D) bleek dat de factuur voor de backup een foutje was. YourHosting was echter niet van plan om uit enige coulance iets te doen aan het pas na meer dan 12u activeren van de account. De account hadden we gisteren met spoed nodig. Volgens de weinig inlevende en starre helpdesk-medewerker moest dit uitgezocht worden en had YourHosting volgens de voorwaarden gehandeld. Prima, als er iets fouts gaat, maar wees dan als bedrijf ook zo professioneel om je fouten toe te geven en op gepast wijze op te lossen. Vroeger stond YourHosting voor snelheid, kwaliteit en service, maar tegenwoordig gaat er steeds vaker wat fout en is de servicegerichtheid achteruit.
    • Service
  14. medianora Minder dan 1 jaar klant op 12-4-2013 om 13:49
    Beoordeling
    altijd bereikbaar, snel en klantvriendelijk.. ik heb aantal domeinen bij yourhosting, en betreft aanpassingen hebben ze niet moelijk over gedaan..Altijd bereikbaar geweest, telefonisch als per email. Terwijl aan telefoon bezig was met een vraag, hebben wij zelfs samen onduidelijke dingen uitgevoerd. Dus heb je domein/hosting nodig, neem kwaliteit en service bij yourhosting..ik ben zeker tevreden..
  15. LauraH Langer dan 1 jaar klant op 30-3-2013 om 11:45
    Beoordeling
    In 2009 ben ik voor mezelf begonnen. Website bij Yourhosting gemaakt. Standaard sjabloon. In de tussentijd wat gedoe gehad met mail en banner van website. Als ik bel met één van de mannen van de Helpdesk, word ik altijd netjes geholpen. Ben best computervaardig, maar sommige dingen gaan gewoon boven mijn pet. Ik krijg altijd een netjes antwoord en voel me nooit 'onkundig' tijdens de gesprekken. Het is fijn dat Yourhosting ook in de avonden en weekenden bereikbaar is. Zodra ik een vraag heb, kan ik dus meteen bellen. In 99% van de gevallen is het direct opgelost. Zo niet, dan bel ik tijdens kantooruren terug en wordt het alsnog gefixed. Ik heb een redelijk duur pakket, dus misschien word ik daarom zo goed geholpen, maar dat heb ik ervoor over. Dik tevreden over zowel website, mail als helpdesk. Voelt veilig en betrouwbaar.
    • Ruime openingstijden helpdesk
    • Vriendelijk personeel
    • Betrouwbaar
    • Nemen je serieus
    • Duur
  16. Marcel van der Drift Langer dan 1 jaar klant op 15-3-2013 om 10:30
    Beoordeling
    Prima service, snelle reactie, altijd helder antwoord, ook bij technische vragen. gisteren raakte ik mijn database kwijt (mijn fout) en vandaag was ie alweer gratis hersteld. ik heb er 3 pakketten, waar totaal 14 sites op draaien.
    • snelle service
    • goed bereikbaar
    • hier in indonesie is mijn site soms traag of zelfs offline, terwijl mijn verbinding verder goed is. 's nachts doen ze soms onderhoud en dat is hier overdag.
  17. Denise op 25-1-2013 om 09:40
    Ik heb nog nooit zo`n slechte service gehad. Ik snap niet dat er zoveel goede reacties staan, ben het hier totaal niet mee eens, normaal schrijf ik nooit een recentie.
    Ik ben tegen mijn zin 2/3 jaar klant geweest en heb altijd moeten betalen anders ging het naar de incassobureaus, terwijl ik meerdere malen opgezegd had en dat was dan niet goed gegaan. Heeft me veel geld en tijd gekost, nooit meer YourHosting voor mij.
  18. Gwaeron op 10-11-2012 om 10:51
    Dit bedrijf is echt een oplichter, ik krijg facturen met diensten waarvan ik in de voorgaande jaren helemaal niet heb hoeven te betalen. En zonder het te laten weten brengen ze deze ineens in dienst, ook verkopen ze domeinnamen zonder dat je de namenservers mag wijzigen (alleen tegen betaling), dus eigenlijk koop je een domeinnaam waar je niks aan hebt. Ik vind dit dan ook zeer triest en wil dan ook per direct alle diensten bij hun opzeggen.
  19. AJ op 1-11-2012 om 19:16
    Wat een stelletje MISLEIDENDE idioten. Er is niemand maar dan ook niemand binnen de hosting business die er deze idiote uitspraken op na houd:

    Ja sorry registereren van een domeinnaam is echt alleen registreren, als je er gebruik van wilt maken ben je verplicht een pakket af te nemen, ook als je alleen maar je eigen NS wilt instellen.
  20. Tom Breur op 11-10-2012 om 17:29
    Als je nog prijs stelt op service, en behulpzame antwoorden op vragen, dan is Yourhosting "the place to be." Ik zit nu jaren bij hen, en als ik eens bel wordt er snel opgenomen, en krijg ik steevast nuttige antwoorden. Het kan nog, klanten service!
  21. Oranje Sampan op 4-10-2012 om 15:59
    Zonder uitzondering snel en effectief contact met de helpdesk, uniek in deze tijd.
  22. Maarten op 22-9-2012 om 14:38
    Al enkele jaren klant bij yourhosting, qua service en prijs geef ik het een ruime voldoende, maar v.w.b. de server een ruime onvoldoende. De laatste tijd komt het nl. vaak voor dat er steeds problemen zijn met de server waardoor meerdere sites van mij niet bereikbaar zijn. Ben momenteel zoekende naar een betere hosting met weinig / geen downtime.
  23. Dick Ahles op 5-9-2012 om 15:03
    prima hosting organisatie: prima prijzen, begrijpelijke website, gericht op alles zelf doen, maar als je vragen hebt: een top helpdesk. Die heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Zeer aan te bevelen.
  24. Ivonne Teering op 3-9-2012 om 22:51
    Een erg klantvriendelijke hosting door enerzijds het gemak waarbinnen je je account kunt aanpassen en beheren, maar vooral ook door de altijd bereikbare en vriendelijke mensen, die je echt bij problemen of vragen verder helpen.
  25. J de Waal op 2-8-2012 om 16:56
    Om twee *eigen* nameservers toe te voegen aan een zojuist besteld domein moet je bij yourhosting 0,50/mnd voldoen. Dit terwijl de feitelijke DNS-afhandeling in eigen beheer plaatsvindt en de servers bij SIDN geregistreerd worden...

    Registratie voor 1 euro en dan allerlei diensten verplicht stellen (zonder dat die feitelijk nodig zijn) is ronduit misleidend.
  26. Eric op 27-7-2012 om 12:00
    Los van de prima prijsstelling is het vooral de super service van Yourhosting die mij iedere keer weer verrast. Met allerlei technische vragen per e-mail of telefoon word ik direct deskundig geholpen. Ook deden ze absoluut niet moeilijk toen ik mijn hostingpakket achter een andere domeinnaam wilde hangen en hebben ze me geholpen met wat technische aangelegenheden. Ze denken echt mee!
  27. Fatih Kilic op 23-7-2012 om 04:47
    Beste allen,

    Yourhosting is een bedrijf waarbij het prijs/kwaliteit verhouding hoog in het vandaal staat. Het klopt dat hun prijs hoger ligt dan bij een ander hosting bedrijf. Bij een ander bedrijf kan je bellen, mailen en nog geen goed antwoord. Soms word je er gek van zoals bij UPC het geval. Yourhosting belje, mailje, of je kan gebruik maken van de chat mogelijkheden. Je hebt gelijk een oplossing wat werkt! Voor de mensen die zeggen "mijn abonnement word zomaar verlengt" Lezen jullie nooit de algemene voorwaarden? Bij een sportschool of telefoon abonnement of wat dan ook, altijd op tijd opzeggen! Dus hier kan Yourhosting niks aan doen. Waar ik wel gelijk in geef is, dat als men in juni besteld, dat yourhosting in januari alle domeinnamen met 1 jaar verlengt, omdat ze met zogenaamd jaarfacturen of iets dergelijks werken. Dit probleem heb ik zelf ook gehad. Maar in hun algemene voorwaarden stond "opzeggen? dat je dit een maand van te voren moest doen. Dit had ik netjes gedaan, maar per januari werd alles voor een jaar verlengt. Ik heb netjes een mail gestuurd, samen met de algemene voorwaarden, dat ze even goed naar hun algemene voorwaarden moesten kijken. Ik kreeg direct antwoord dat ik gelijk had. Factuur van 700 euro, daar ging mooi nog 4-500 vanaf.

    Dus voor de klagers hier. Lees altijd de algemene voorwaarden goed, sluit dan pas een abonnement af. Moet je het 1 maand van te voren opzeggen, zet dit netjes in je agenda en je hebt geen probleem!

    Yourhosting een dikke10!
  28. Ted op 19-7-2012 om 15:10
    Ik ben al vele jaren een tevreden klant bij Yourhosting. Met reden! Het productenpakket is omvangrijk en voorziet altijd in een passende oplossing op maat. De tarieven lijken wellicht iets hoger dan bij de concurrent. Maar zodra je je account hebt valt direct de gebruiksvriendelijkheid en extra service op. Daar moet je zelfs even aan wennnen betreft de menustructuur. Werkelijk alle elementen zoals beveiliging, backups etc. zijn perfect geregeld.
    Maar waar Yourhosting in uit blinkt is de service. Onlangs had ik een PHP-probleem en verzocht hulp per mail. Binnen 3 uur had ik de oplossing binnen. En dat was niet voor het eerst! In de voorliggende jaren moest ik nog het e.e.a. leren. En altijd kreeg ik perfect hulp, zowel via de (gratis) telefoon als per mail.
    Ik beveel ze dus van harte aan!
  29. Marieke op 9-7-2012 om 21:20
    Ik ben al jaren steeds weer verrast door de supersnelle, deskundige en prettige afhandeling van vragen door de helpdesk.Of het nu over e-mail, domeinnamen, website of back-up gaat, de service is echt zeer goed.
  30. HVille op 4-7-2012 om 18:38
    YourHosting geeft geen enkele service wat betreft opzeggen van domeinnaam registraties. Domeinnamen worden gewoon verlengd zonder enige vooraankondiging. Klanten worden geacht hun eigen administratie bij te houden als ze een of meerdere domeinnamen op termijn niet meer willen verlengen. De factuur wordt op slinkse wijze gestuurd een paar dagen nadat opzegging niet meer mogelijk is.

    Ze claimen dat ze die domeinnamen moeten inkopen en dus niet anders kunnen handelen. Dit is niet relevant voor de klant. Een organisatie met een beetje fatsoen geeft klanten de mogelijkheid om een domeinnaam niet meer te verlengen. Dit laatste is in lijn met hoe internationale domeinnaam registratie bedrijven handelen. YourHosting probeert met hun manier van handelen zoveel mogelijk geld te persen uit hun (ontevreden) klanten.

    Ze verschuilen zich achter het feit dat ze volgens de letter van de wet handelen. Wat ze echter vergeten is dat er voor service en klantvriendelijkheid geen wetten zijn. Ga vooral zo door YourHosting. Jullie maken jezelf erg populair op deze manier!
  31. Joyce op 26-6-2012 om 23:03
    Mijn ervaring met Your Hosting is van meet af aan goed geweest. Ik krijg over het algemeen duidelijke informatie en als ik een vraag heb wordt deze snel via de mail beantwoord. Tot nu toe ben ik daar ook altijd mee geholpen.
  32. M. Brink op 19-6-2012 om 11:54
    Ik ben al twee jaar klant, sinds vorig jaar kreeg ik veel problemen met het uploaden van foto`s. Ik heb er toen geen energie in gestoken. Vorige week heb ik een vraag gesteld oves het uploaden. Ik werd heel snel geholpen via de mail. De tips en adviezen die zij gaven, waren heel erg duidelijk en nu weet ik precies hoe ik de foto`s kan uploaden. Bedankt voor de goede hulp
  33. Jan Willem Joenje op 6-6-2012 om 16:59
    Super geholpen door Yourhosting! De medewerker nam alle tijd en had alle deskundigheid in huis om mijn probleem op te lossen! Bedankt!!!
    Opmerking van de redactie op 7-6-2012 om 10:19
    Geen namen van medewerkers, s.v.p.
  34. Ineke op 17-5-2012 om 18:45
    Al vanaf 2006 klant en jammer genoeg vanaf dit jaar steeds vaker/meer problemen.
  35. Namir op 15-5-2012 om 15:23
    Paar dagen klant, ik had vele technische vragen, en die jongens bij helpdesk reageren super snel! en tot nu toe alle technische uitdagingen zijn opgelost, fantastisch!
  36. Wowsanitair op 15-5-2012 om 13:17
    We zijn al ruim 7 jaar klant bij Yourhosting. Wanneer je ze nodig hebt voor een probleem of vraag, krijg je altijd zeer snel een professioneel antwoord. Problemen worden altijd opgelost.
    Hostingpakketten zijn ook zeer goed.
    Niets anders dan lof voor ze.
  37. Veronica op 10-5-2012 om 07:35
    Wat een oplichterij! LET OP als je hier diensten afneemt. Ik heb hier sinds kort een domeinnaam bestelt. Dit lijkt allemaal heel goedkoop. Helaas als je de website doorspit bevatten deeze pagina`s onvolledige informatie en worden op een misleidende manier neergezet. Ze vertellen je gewoon maar de helft en houden belangrijke punten gewoon achter. Wat niet weet wat niet deert toch? Kom je later natuurlijk wel een keer achter.
    Omdat ik toch voorlopig niks bijzonder ga doen met het domein heb ik de doorlink service niet meebesteld.
    Ik had enkel het domein afgerekent (zonder doorlink service), er worden nog wat extra diensten in je mandje geplaatst tijdens het bestellen, maar dit heb ik er weer netjes uitgehaald. Ondanks dat ik geen doorlink had besteld word deze dienst toch erbij geleverd, met een vermelding dat deze dienst tijdelijk gratis is. Betaal je met incasso dan kun je de eerste 2 maanden nog niet opzeggen. Als je dus niet oplet en het contract wordt stilzwijgend verlengd zit je dus met alleen een domeinnaam voor de topprijs van een ruime 26 euro per jaar. Ook als je later diensten bijbestelt moet je goed opletten, stel je bestelt 4 maanden later webhosting erbij, dan word de datum van het eerste contract aan gehouden. Op de factuur die je dan krijgt wordt maar voor 8 maanden gefactureerd, hierna wordt alles in 1x met jaar stillzwijgend verlengd. Als je dit niet in de gaten hebt gehad en je wilt een maand van de te voren nog opzeggen ben je dus mooi te laat. Geniaal!
  38. Skin so Pure op 9-5-2012 om 18:17
    Zeer goede service, geduldige medewerkers nemen uitgebreid de tijd om problemen op te lossen.
  39. Bulthaup-zeist op 8-5-2012 om 17:49
    Perfecte service, altijd bereikbaar.
    Hebben op iedere vraag een passend antwoord.
  40. Cor Portier op 24-4-2012 om 18:43
    Speciale complimenten aan de medewerkers van de sales afdeling en de helpdesk van YOURHOSTING. De problemen die zich na de registratie van mijn domeinnaam voordeden en die door een andere partij werden veroorzaakt, werden met de uitstekende en efficiente hulp van YOURHOSTING prima en op dezelfde dag opgelost. Chapeau!!
    YOURHOSTING is wat mij betreft zeer aan te bevelen!
    Cor Portier
  41. Jeremy op 16-4-2012 om 19:10
    Ik heb gebruik gemaakt van de 100 dagen niet goed, geld terug garantie omdat alles bij yourhosting nodeloos ingewikkeld is als je meerdere domeinen binnen één pakket wilt hosten. Extra domeinen worden namelijk gewoon doorgelinkt naar een andere map, en dat zie je in de URL.

    Wat wel een pluspunt is is de snelle reactie van de klantenservice. Maar het is jammer dat ik een aantal keren een standaard antwoord terug kreeg waar ik helemaal niets aan had.

    Een ander punt wat jammer is is dat na het opzeggen van mn hostingpakket de dns van de domeinnamen ongevraagd veranderd werd. Inmiddels had ik alles binnen drie uurtjes al naar een andere webhost gezet, waar het overigens wel prima werkt, maar dankzij yourhosting nu tijdelijk weer niet. Zucht.

    Conclusie:
    YourHosting adverteert overal (waar je ook maar kijkt) met scherpe tarvieven en een goede service, wat ze ook best aardig lukt, maar qua technische mogelijkheden is het allemaal erg sumier. Een leuke host voor persoonlijke website`s, maar voor iedereen die iets meer wil raad ik het aan verder te kijken.
  42. Jose Lauwers op 11-4-2012 om 17:42
    Ik ben zeer tevreden over de service.
    Alles wordt stapsgewijs uitgelegd zodat iedereen het kan volgen.
    Ik ben dik tevreden!!!!!!!!!!!!!!!
  43. R Vranken op 4-4-2012 om 17:42
    ik heb misschien wel nog een tip voor yourhosting.
    Wanneer blijkt dat iemand ASP.NET gebruikt, vraag dan meteen even om welke versie het gaat...voorkomt veel problemen. Het is onduidelijk dat de windows-server die gebruikt wordt in het hostingpakket geconfigureerd moet worden op de desbetreffende ASP.NET versie. Klanten weten dit niet.

    Verder ben ik te spreken over YH.
    los ballos....
  44. Jan Willem Bos op 4-4-2012 om 17:05
    Goed bereikbaar. Altijd vriendelijk en adequaat advies. Aaanrader.
  45. Nico op 27-3-2012 om 15:01
    prima service en informatie. Ze doen wat ze zeggen te doen.
  46. Hans Wassink op 21-3-2012 om 16:19
    Yourhosting heeft een uitstekende klanten service en betrouwbare servers. Wij zijn erg tevreden.
  47. Jonney op 6-3-2012 om 19:14
    Prima hulp, snelle reactie. Duidelijke uitleg. Vriendelijk, ondanks mijn `domme` vragen. Kan niets bedenken om over te klagen.
  48. Maarten Den Ouden op 24-2-2012 om 11:50
    Yourhosting is uitstekend! Een webhosting provider kan iedereen zijn, maar zoals hun service bieden zijn er maar weinig.
    Zoals de mensen hieronder zeggen: Ze lezen GEEN script op! En het beste vind ik nog is dat ze meedenken en uit zich zelf problemen met domeinen oplossen die ik bij aanmelden over het hoofd had gezien. Ze mailen je om toestemming. Ze reageren inderdaad erg snel en netjes vooral.
    Fijn bedrijf! En ik zal dus ook iedereen Yourhosting aanbevelen.
  49. peter ottenheijm op 22-2-2012 om 08:57
    Ik kan me aansluiten bij de diverse reacties. Mijn indruk is positief. Vooral prettig vind ik de snelheid van reageren door de Helpdesk.
  50. Liesbeth op 21-2-2012 om 22:05
    Wat een geweldige feedback!! ik wil beslist zelf mijn website maken, maar niet echt handig. Met de gratis software van Yourhosting kom ik een heel eind. Vanmiddag liep ik vast en kon ik niet verder. Gratis gebeld en keurig te woord gestaan.Ik snapte het niet goed en stuurde er nog een mail achter aan. Binnen anderhalf uur had ik een mail terug met een duidelijke uitleg. Ik was eigenlijk verbaasd dat ze zo snel reageerden. Yourhosting maakt voor mij waar wat ze zeggen!! ik geef dan ook met recht een welverdiende 10.
  51. Conny op 2-2-2012 om 12:52
    YourHosting: veilig, vertrouwd, makkelijk. Zeer goede en vooral ook snelle service en adviezen! Prima helpdesk.
  52. PJ Postma op 2-2-2012 om 11:31
    Pas recent gestart met het aanmaken van een website en actief bezig hiermee. Vele vragen, groot en klein, komen je tegemoet.
    De ervaring met de helpdesk is super, want: geduldig, kennis van zaken, klantvriendelijk en meedenken. Daarbij een kleine storing met de Sitebuilder, maar zo opgelost. En dat allemaal op een moment dat het erg druk was met storingen en andere zaken. De helpdesk had de handen vol aan een zeer vervelend probleem en dan toch adequaat en spoedig mail en andere vragen beantwoorden. Klasse!
  53. Miriam op 1-2-2012 om 21:12
    Ik kan niets met websites, computers en smartphones. Ik word door de helpdesk van Yourhosting uitstekend door al mijn blinde vlekken geholpen. Overzichtelijk en makkelijk leesbare handleiding voor instellingen van de Iphone is daar een mooi voorbeeld van. Mail met de info kreeg ik een minuut na mijn telefonische vraag.
    Sitebuilder werkt ook makkelijk.
  54. Patricia op 1-2-2012 om 16:32
    supersnel geholpen naar alle tevredenheid, elke keer weer als ik email of bel... complimenten!
  55. Diana op 30-1-2012 om 19:29
    ontzettens fijn dat ik zo goed door alles heen geholpen wordt , gezien dit niet mijn talenten zijn bel ik op en een medewerker blijft net zo lang aan de lijn vol geduld tot de opdracht vraag gelukt ik echt voor leken helemaal toppie geweldige service heb meerdere keren hulp in moeten roepen en altijd door het hele menu heen gekomen zodat je er niet tegenop hoeft te zien om domeinnamen aan te vragen en door te linken.
  56. maskar op 28-1-2012 om 18:57
    De beste en alle beste service desk ooit.
    Duidelijk en personlijke antworden bijna direct terug. Ook telefonische hetzelfde kwaliteit. Ik be een echter dummy en benodigd heel veel hulp om alles op een rij te zetten dus was heel vervelend maar ze hadden erg veel geduld met mij.
  57. Freek op 23-1-2012 om 14:16
    Zeer snelle en vriendelijke service, ook wanneer de klant (ik...) zelf verantwoordelijk is voor een ontstaan probleem. De prijzen schijnen iets hoger te liggen dan elders, maar zijn naar mijn smaak beslist acceptabel.
  58. misja steinen op 22-1-2012 om 14:56
    Fantastische service, ook in het weekend!
    Ik doe al jaren zaken met Yourhosting. Naast het leveren van goede bereikbaarheid, gaat Yourhosting net altijd dat stapje verder. Ook gewoon op zondag bereikbaar om hulp te verlenen.

    Niet alleen goede prijzen, maar ook super service, ga zo door!
  59. Ron Bercx op 19-1-2012 om 10:04
    Overzichtelijk pakket met goede prijs/kwaliteit verhouding. Ben zeer te spreken over de snelle reactietijd in geval van gebruikersproblemen. Aanrader!
  60. Fred Sprokkelenburg op 13-1-2012 om 17:29
    Ik ben al jaren zeer tevreden over de diensten en de service van yourhosting.
    Een prima prijs/kwaliteits verhouding en altijd binnen een werkdag reageren als er een vraag is gesteld.
  61. Rens van Dongen op 10-1-2012 om 16:30
    Ik ben zojuist enkele weken klant en heb tot nu toe zeer goede ervaring met YH. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik uitstekend. De service is snel en vriendelijk. Hun controle paneel, het eigen "hosting manager", kan genoeg maar ermee leren werken heeft wel de nodige bijsturing nodig vanuit de helpdesk. Die wordt zonder veel gedoe gegeven. Nadeel hiervan is dat je niet zo snel op de rit bent als je zou willen, maar je wordt hier wel goed bij geholpen. Aanrader!
  62. J.Bais op 7-1-2012 om 22:28
    Duidelijk, goede en snelle service.
    Via sitebuilder makkelijk site te bouwen, al zit je aan sjablonen vast, er is keuze genoeg.
    Ben blij met yourhosting.
  63. J.N. Evenhuis op 29-12-2011 om 11:19
    Snelle en goede hulp bij het oplossen van probleem met website!
    Vriendelijke en met de klant meedenkende medewerkers!
    Hardstikke bedankt, een prettige jaarwisseling en een Voorspoedig 2012 gewenst!
    Jan N. Evenhuis
  64. Eric op 28-12-2011 om 16:50
    Wat een enorm snelle en goede service! Er zat nog geen minuut tussen mijn bericht en het adequate antwoord! Hier kan ieder willekeurige servicedesk een voorbeeld aan nemen!
  65. Ton op 27-12-2011 om 13:53
    Prima oplossen van een vraag mijnerzijds.
  66. Founding Fathers op 20-12-2011 om 11:59
    YourHosting is de beste Nederlandse hoster die wij door de jaren heen hebben meegemaakt.

    Zowel de sales als helpdesk support zijn uitstekend, enthousiast team waarin - opmerkelijk - echt iedereen meer service verleent dan je normaal zou kunnen verwachten, ook wanneer je iets buiten de kaders vraagt.

    Absolute aanrader, wij hebben er 10 websites en 100+ domeinnamen naar tevredenheid bij ondergebracht.
  67. Marc op 20-12-2011 om 11:21
    Vandaag een probleempje met het uploaden van een joomla extentie. Via de hostingmanager een mail verstuurd met mijn vraag. Binnen 10 minuten kreeg ik de oplossing in mijn mailbox.
    Ernst-Jan, Bedankt!
  68. Jasper op 19-12-2011 om 20:43
    Ik trek alleen aan de bel als ik in nood zit, en had daarom nog helemaal geen ervaring met deze helpdesk. Binnen vijf minuten had ik een antwoord op mijn prangende vraag en het bleek nog te werken ook. Een 10 als beoordeling is na een eerste keer wel erg hoog, maar een dikke 8 is het zeker.
  69. Carel van Till op 14-12-2011 om 14:38
    heldere diensten en pakketten
    zeer snelle offertes, service en support
    veel zelf te regelen via o.a. de hostingsmanager
  70. Heidy Brakenhoff op 12-12-2011 om 12:39
    Zo fijn! Altijd kundige mensen aan de telefoon.. Maar vandaag echt mijn reddende engeltjes... Ik had per ongeluk mijn gehele site verwijderd. Dom dom dom! En wat nog dommer was, ik had geen backup gemaakt.
    Gelukkig maakt Yourhosting een backup voor mensen zoals ik en heb ik gelukkig mijn site terug!
    DANK!

    Heidy
  71. Leuntje op 8-12-2011 om 16:47
    De service van Yourhosting is geweldig: snel en accuraat (ook als je vanuit het buitenland belt - ze schepen je niet af met een onbereikbaar 0800- of 0900-nummer).
    Verder is hun website in de loop der jaren veel overzichtelijker geworden, en de invoering van de `hosting manager` was een goede zet. Je kunt bijna alles zelf regelen.
  72. Frido op 30-11-2011 om 17:53
    Ik ben nu op de kop af drie jaar klant bij Yourhosting (vanaf december 2008) en ik ben zeer tevreden. Vorig jaar had iemand een virus op mijn website geplaatst en werd ik gealarmeerd door Google. Ik nam kontakt op met Yourhosting die onmiddellijk mijn bestanden nakeek en het virus vond. Ook andere vragen van mij gedurende de afgelopen drie jaar werden vlot en vakkundig beantwoord. Ik kan Yourhosting van harte aanbevelen!
  73. Marc op 25-11-2011 om 16:40
    Hele goede service.

    voor iemand met niet heel veel kennis is het allemaal toch nog goed te doen, en kom je er even niet uit dan kan je ze altijd mailen. vaak binnen enkele minuten heb je al een goede reactie terug.

    verder overzichtelijke backend
  74. Yvette van veldhuijsen op 25-11-2011 om 14:41
    Ik vind de klantenservice super. Ook met een digibeet zoals ik blijven ze rustig en leggen dingen stap voor stap uit.

    Gisteren had ik per ongeluk iets op mijn site gewist waardoor het halve menu weg was. Oeps. Ik had geen idee dat ik iets had gedaan, laat staan wéér. Gelukkig kon Yourhosting mijn site terug zetten naar de dag er voor. Pfffww. Wat een opluchting.

    Een minpuntje ik heb een behoorlijk pakket en zou betaling per half jaar of kwartaal erg prettig vinden.
  75. daan op 25-11-2011 om 14:05
    goede communicatie. Heel tevreden
  76. Balvers op 23-11-2011 om 15:50
    Goede en super snelle service en met positief resultaat. Ben al jaren een tevreden klant.
  77. Hoven op 4-11-2011 om 14:00
    Super super super slecht. De kosten voor 2 domeinnamen van .nl en .com zijn ook belachelijk duur. (40 euro per jaar). Ik wou niet dat mijn abonnement een jaar werd verlengt en dit hebben zij stilzwijgend gedaan. Ik heb een boos telefoontje gepleegd en ze zeiden: "sorry, het is nu eenmaal een jaar verlengt". In andere woorden kan ik schudden naar die 40 euro. Ik raad NIEMAND aan om met dit bedrijf in aanmerking te komen.
  78. Edwin van Kollenburg op 4-11-2011 om 12:11
    Zeer te vreden over de service van bepaalde meedewerkers van YOURHOSTING. Ik vermeld duidelijk "bepaalde medewerkers" omdat ik ook wel eens iemand aan de telefoon krijg die niet echt het geduld heeft om een leek op computer gebied als ik te helpen. Mijn ervaring is als je er met de een niet uitkomt..... bel dan nog eens terug.... de volgende persoon die je helpt is misschien iets geduldiger en bied net iets meer hulp aan.

    Kortom..... ik ben tevreden met YOURHOSTING.

    Met vriendelijke groet,

    Edwin van Kollenburg
  79. Ad Koster op 2-11-2011 om 22:09
    Sinds ongeveer 3 jaar ben ik klant van YourHosting. Voor privé heb ik de kleinste hosting, namelijk iets van 30 Mb en voor de muziekvereniging waarvoor ik de site onderhoud, een Lite pakket van 500 Mb. De service van YourHosting is uitstekend, maar voor een kleine vereniging was de prijs van het Lite pakket eigenlijk toch een beetje duur in vergelijking tot andere hosters. Daarom besloot ik in september om het abonnement van de vereniging per 30 november te stoppen en over te stappen naar een goedkope hoster. Dat kon simpel via de site.
    Vorige week kreeg ik echter bericht dat er nieuwe pakketten geleverd gaan worden en daar zit een pakket bij dat prima bij de vereniging past. 2 Gb voor ongeveer 40 euro per jaar.
    Maar ja, ik had al opgezegd, dus vrijdag maar eens kontakt opgenomen met YH. Keurig tewoord gestaan en geholpen bj het annuleren van de opzegging. De rest werd helemaal voor mij geregeld. Ik kreeg maandag een keurig mailtje dat ik vanaf 1 december over ben gezet naar het nieuwe Extra Small pakket.
    Dat noem ik nog eens service, want meestal helpen bedrijven je graag als je meer wilt gaan betalen, maar niet als je minder gaat betalen.
    Complimenten dus voor YourHosting.
  80. W.O. de jong op 27-10-2011 om 12:04
    Gelikte nieuwe site en nieuwe pakketten, gelijk bericht dat er een pakketwijziging is waar je al direct gebruik van kunt maken, in mijn geval precies op tijd. Veel meer website- en e-mail ruimte, chapeau.
    Tot nog toe een zeer tevreden klant, eigenlijk nooit merkbaar offline geweest en altijd snel en correct geholpen.
    Storingen en onderhoud worden aangegeven.
    En overal is wel eens een probleempje maar bij Yourhosting is dit bij mij altijd snel en goed opgelost.
    Zo doorgaan dan hebben ze mijn nog lang als klant.
  81. Andre op 23-10-2011 om 11:45
    Goede hosting service. Vragen aan de servicedesk worden zeer snel en goed beantwoord. Complimenten, ga zo door.
  82. Joris van Roermund op 21-10-2011 om 18:03
    Ik ben zeer tevreden over YourHosting. Zelf heb ik een domeinnaam en doorlinken bij hun in een pakket. Duidelijke (digtaal en post) facturen en datums die kloppen. Helpdesk goed bereikbaar. Duidelijke site vol met tips, ook voor beginners. Geplande onderhouds werkzaamheden aan hun zijde worden via email op tijd meerdere keren op tijd aangekondigd. Inschrijven/aanmelden bij hun was ook zo gebeurd.
  83. Ruud van der Molen op 10-10-2011 om 23:25
    Sinds twee jaar is Yourhosting de host voor mijn twee websites. In die tijd heb ik de medewerkers leren kennen als uitermate vriendelijk, geduldig en hulpvaardig. Ze hebben mij in het begin prima geadviseerd welk pakket ik voor mijn sites nodig had en mij daarna altijd snel en tot mijn grote tevredenheid geholpen als ik problemen had met het beheer van mijn websites. Ik kan Yourhosting dan ook van harte aanbevelen!
  84. runy op 7-10-2011 om 14:44
    Ik had een technisch probleem met de verwijzing van mijn site. Alleen de versie mijn-site . nl was zichtbaar en www.mijn-site . nl werkte maar niet. Mijn site moest binnen 1 week live dus ik zat behoorlijk te balen. Een email naar Yourhosting.nl hielp. Ze dachten met me mee en probeerden diverse dingen uit. Ze gaven me zelfs stap voor stap informatie of het aan mijn cache lag etc. Het lukte niet en ik emailde terug. Bij een andere provider (ik ken vele anderen) zouden ze gezegd hebben: meneer sorry u moet uw eigen beheerder vragen om het te doen. Maar bij yourhosting bleven ze proberen en ze hebben zelfs voor mij een cname ingesteld. Dus ze hebben echt aan een oplossing gewerkt. Resultaat binnen 2 dagen werkte het. De helpdesk van Yourhosting is top. Als je je eigen site beheert heb je heel veel aan hun ondersteuning. Ik zou deze mensen echt aanraden. Ik heb meerdere domeinnamen via hen lopen.
  85. H. Bimbergen op 3-10-2011 om 17:10
    Vanwege mijn twee linkerhanden op computergebied mijn mailserver vol laten lopen.
    Na een mailtje naar de helpdesk kreeg ik zeer snel reactie met de mededeling dat zij mijn capaciteit alvast hadden vergroot, evenals een oplossing voor de instellingen zodat dit niet meer gebeuren zal. Super!!
  86. Peter Marcus op 3-10-2011 om 00:56
    Reeds al heel lang een lite+ pakket met enkele domeinen. Gisteren nog tegen een probleem opgelopen met ftp vanuit het buitenland, en dat was binnen 12 uur via e mail opgelost.
    Service is uitstekend te noemen. Heb wel eens door eigenschuld iets verprutst, maar toen telefonisch snel hersteld en opgelost.

    Dus een dikke 10 voor die mannen daar.
  87. E.Kock op 2-10-2011 om 17:47
    NIET DOENH!!! Heb een heleboel domeinnamen geregistreerd via yourhosting. De eerste op 11/05 dit jaar. Heel raar maar krijg nu een rekening van 136,48 euro binnen voor 12 domeinnamen. Of ik die even wil voldoen...
    Dat tevens terwijl ik heb aangegeven te willen opzeggen! Omdat de vorige rekening die ik kreeg bij de verhuizing van een domeinnaam, ook al niet klopte.

    Ben er nog steeds niet uit met ze. Zou er dus niet aan beginnen als je niet opgelicht wil worden.
  88. Joep Swagemakers op 2-10-2011 om 13:58
    En dan verstier je een MySQL-database op zaterdagavond maar lees je dat Yourhosting ook al op zondag de helpdesk bezet houdt. Geweldig. En nog meer dan geweldig is dat ze binnen een uurtje de database gerestored hadden.

    Nog juist geen 10 punten omdat in de (eigen) backup-voorziening niet vermeld is dat de databases niet worden meegenomen maar dat dit centraal gebeurt.
    (Dat had me een slechte nachtrust bespaard)
  89. Ellen Jacover op 1-10-2011 om 19:10
    IK vind de service echt heel goed bij Your hosting. Als ik iets vraag, krijg ik heel snel al antwoord.
    Ik heb weining verstand verder van dit alles, dus deze service komt mij heel goed uit

    bedankt
  90. jonathan op 21-6-2011 om 16:37
    Fantastische service goede prijs.
    Zeer blij met de bereikbaarheid van de helpdesk en de service gerichte instelling die daar heerst. In de tijd kom je deze klantvriendelijkheid niet vaak meer tegen!
  91. maud van der kloet op 2-6-2011 om 11:30
    Yourhosting is een van de beste hostings die er zijn. Betrouwbaar, extra service, levert eerste klas producten en is gebruiksvriendelijk.

    De sites zijn vrijwel altijd direct zichtbaar op de zoekpagina`s, Yourhosting kan u hierbij ook heel direct adviseren.

    YOURHOSTING GOED
  92. Mau op 27-4-2011 om 14:13
    Ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb het idee dat yourhosting de helft van de reacties hier heeft geschreven. Toen ik klant bij ze was merkte ik op een kwade dag na mijn vakantie dat mijn site niet meer online was. Toen ik hierover informeerde kreeg ik de opmerking dat er een DDos aanval oid op de server was geweest.. Mijn site had er dus langer dan 3 weken uitgelegen. Er was geen backup van de server en daar bovenop werd ik naar een formulier verwezen waar ik zelf moest aangeven dat ik mijn domein naar een andere server yourhosting server wilde laten verhuizen. Ik kon overal zelf dus achteraan. Toen ik vroeg waarom ik bij yourhosting zo veel betaalde was de opmerking dat dit voor stabiele servers was en goede service..... Duh. Klant van me zat daar ook en ik kwam erachter dat ze al 3 jaar dubbel gefactureerd werd door yourhosting. Na wat gedoe heeft ze dat geld wel terug gehad, dat dan weer wel.
    Opmerking van de redactie op 2-5-2011 om 18:03
    Yourhosting geeft ons aan zich hier niet in te herkennen: de provider geeft aan in haar geschiedenis nog nooit een server 3 weken offline te hebben gehad. Wij herkennen geen patroon aan de ip adressen van waaruit in dit onderwerp is gepost: de aantijging dat de provider zelf de postings doet is hoogstwaarschijnlijk onjuist.
  93. René Uffelie op 7-4-2011 om 13:57
    Vorig jaar een web pakket aangeschaft bij Yourhosting en door te weinig kennis die ik bezit, heb ik menigmaal de helpdesk in moeten schakelen. En ik kan niet anders zeggen: goede en snelle service en met positief resultaat.
  94. C.Denijs op 29-3-2011 om 13:00
    Persoonlijk en vriendelijk contact, meedenkers, snelle reactie. Prettige klantenservice die schaars is geworden.
  95. Kevin Mulders op 23-3-2011 om 14:15
    Enkele dagen geleden ben ik overgestapt van een andere hostingprovider naar Yourhosting. Ik had goede referenties gehoord, de mogelijkheden bleken eindeloos en ook de prijs was interessant. Ik ben zelfstandig ondernemer en met zo`n 15 websites is het dus belangrijk dat alles moeiteloos overgaat van de ene naar de andere hostingprovider.



    Yourhosting bleek haar verwachtingen waar te maken! Inmiddels maak ik naar volle tevredenheid gebruik van de diensten en ik kan Yourhosting eenieder van harte aanbevelen!
  96. Antwan van Uden op 10-2-2011 om 20:02
    Een perfecte organisatie !!! Zoals het hoort als leverancier van een dienst. BEHULPZAAM, SNEL, HOGE SERVICEGRAAD, VRIENDELIJKE MEDEWERKERS,....en dan is de prijs niet zo heel belangrijk !!! TOP!!
  97. Henk op 7-2-2011 om 18:24
    YourHosting is zo`n enorme verademing!
    De service is perfect, de helpdesk is altijd snel bereikbaar (en tot in de avond), je wordt zeer uitgebreid, prettig en kundig geholpen en YourHosting neemt alle tijd die nodig is voor goede hulp. De helpdeskmedewerkers hebben meteen alle klantinfo paraat waardoor ze heel precies passend kunnen reageren en helpen.
  98. S. vd Broek op 25-1-2011 om 17:18
    Ik beoordeel Yourhosting met een 9. Mijn ervaringen zijn heel erg positief. Het is duidelijk een open en transparante organisatie. Het enige verbeterpunt wat ik kan geven is de prijs, die is toch net iets hoger als bij de concurrentie. Maar aan de andere kant; daar krijg je wel iets voor terug.
  99. Mark op 20-1-2011 om 12:42
    Uitstekende webhosting partij. Ik heb meerdere websites draaien bij Yourhosting en ik ben helemaal tevreden. Ooit 1x problemen gehad maar die waren echt snel weer opgelost met behulp van de klantenservice.

  100. LinnenArt op 19-1-2011 om 11:08
    Geweldige service en ongelooflijk snel! Ik ben al vaker zelfs na kantoortijd geholpen met het herstellen van een door mij gemaakte fout. Hierom zit en blijf ik bij YourHosting! Bedankt. Gr. v. Linda Thuijs
  101. MIchiel op 17-1-2011 om 15:01
    De wijze waarop zij adviseren en daardoor mij hebben geholpen is grandioos. Het belang van de klant staat daar nog voor-op.
    zelfs met de verkoop van een nieuw product hebben ze de eerder in rekening gebrachte kosten van aangeschafte producten uit coulance zeer netjes verwerkt.
    daarnaast is de behulpzaamheid echt erg groot, goed en betrouwbaar.
  102. Sjaak Bakkum op 30-12-2010 om 14:56
    Sinds een jaar wordt mijn site in de lucht gehouden door YourHosting. Tot op heden ben ik zeer tevreden over deze hostingpartij. Heb een jaar geleden bij veel partijen gekeken en ik vond het moeilijk kiezen omdat ze voornamelijk dezelfde diensten bieden. Het scheelt dan een paar tientjes maar waar gaan die extra tientjes dan naar toe. Na lang wikke en wegen toch besloten om bij mijn site bij yourhosting onder te brengen. Goede klantenservice/goede prijs en zelden een storing. Top top top!
  103. Karl op 20-12-2010 om 14:42
    Dit kom je niet vaak tegen! Bij YOURHOSTING werken blijkbaar alleen maar zeer professionele, vriendelijke, alerte, snelle mensen. Of het nu om makkelijke of moeilijke situaties gaat, zij lossen het voor je op. En dit dan nog tijdens een telefoongesprek of 5 minutyen later. Gewoon geweldig. Ik zal jullie aanbevelen!!!
  104. Nancy de Hoogt op 2-12-2010 om 12:01
    Ben nog geen klant van YourHosting maar dit gaat en kan nu wel gebeuren. Onze website werd gehost door een andere partij. Deze partij besloot om de hosting te stoppen. En daar sta je dan. Moeilijk doen over een token, heel naar. Gelukkig goed geholpen door een van de medewerkers van YourHosting. De token is nu in ons bezit en wij gaan vanaf nu zelf onze site hosten bij YourHosting. Beadankt voor jullie hulp, medewerking en begrip.
  105. Egmont op 30-11-2010 om 10:38
    Bijzonder goede service, altijd een snelle werkende oplossing en als niet dan word gezocht totdat er een oplossing is. Ben over niet heel veel bedrijven zo tevreden is helaas de uitzondering.
  106. ScancaReizen op 13-10-2010 om 17:42
    Wij zijn zeer tevreden over onze hosting provider Yourhosting.
    Wij maken gebruik van het programma Joomla en lopen af en toe tegen problemen aan.
    De helpdesk medewerkers helpen ons en komen altijd met oplossingen.
    Zowel de bereikbaarheid en niet te vergeten de vriendelijkheid van de helpdesk medewerkers als de oplossing van het probleem is zeer snel.
    Wij hopen nog vele jaren van Yourhosting gebruik te mogen maken.

    Hein Lambeck
    (ScancaReizen)
  107. ad schepers op 12-10-2010 om 22:28
    Ik ben medewerker van een softwarebedrijf. Privé ga ik in zee met YourHosting.

    De succes formule lijkt me te zijn dat u / Yourhosting bevolkt is door mensen die kiezen voor informele, werkende oplossingen
  108. Yulia op 4-10-2010 om 22:37
    Ik ben uiterst tevreden over de service van Yourhosting. De helpdesk medewerkers reageren doorgaans zeer snel en rusten niet voor ze een oplossing hebben gevonden voor het gesignaleerde probleem.
  109. Gazendam op 16-9-2010 om 11:40
    prima service, snelle behandeling van (technisch) probleem, persoonlijk: in een woord: zeer aan te raden (en dat zeg ik niet snel over een service/bedrijf!)
  110. jan Verburg op 9-9-2010 om 14:56
    Yourhosting geweldig.
    ik zat bij een ander hosting bedrijf waar ik een probleem had met de mail 5 weken geen binnen komende mail gehad over en weer gebelt en gemailt na een week geen oplossing.
    al mijn domeinen omgezet naar youhosting en binnen 1 dag alles online.
    als er problemen zijn met de installatie van een website dan mail ik naar support en binnen no time heb ik antwoord geweldig.

    zulke medewerkers moeten ze overal hebben snel en correct.

  111. Fred op 4-9-2010 om 12:22
    In 2006 ben ik met een aantal domeinnamen overgestapt naar Yourhosting en een Litepakket afgesloten. Voor een groot gedeelte ben ik nog leek maar welke vraag ik per mail of telefonisch ook stel de medewerkers van Yourhosting staan altijd voor je klaar en helpen je tot in detail! Hun reactie per mail zit tussen enkele minuten tot hooguit een paar uur. Tot in de avond kan je ze bereiken. Ik heb bij verschillende hostingbedrijven gezeten maar de service en kwaliteit bij Yourhosting slaat echt alles. Dit geldt ook voor de mogelijkheden die zij standaard bieden in hun service portal. Je kan echt alles simpel regelen en instellen. Ik heb mij zelf dit jaar wel eens laten verleiden door bij een ander hostingadres een domein te registreren omdat deze goedkoper leek. Maar kom iedere keer weer bedrogen uit gezien er bij de meeste toch weer verborgen kosten zitten zoals doorlinkkosten e.d. Kortom mijn ervaringen zijn echt super. Op allerlei gebieden ben ik actief in de business maar kan geen enkel bedrijf noemen welke zo snel en klantvriendelijk functioneert.
  112. Lisette Vink op 13-8-2010 om 18:39
    Al enige jaren maak ik gebruik van de diensten van YH. Ten tijde van de ontwikkeling van mijn website stonden zij veelal direct klaar op oplossingen aan te dragen bij knelpunten. Nu de website succesvol draait komen er soms situaties aan de orde waarin ik de helpdesk inschakel van YH. Een snelle respons, kort en concrete vragen en oplossingen maakt het dat een knelpunt binnen een zeer korte tijd niet meer van toepassing is. Kortom, ik was en blijf tevreden.
  113. Irene Houtepen op 12-8-2010 om 12:51
    Snelle en correcte service. Goeie oplossingen en groot meedenkend en meewerkend vermogen. Grote complimenten!
  114. Frank van Boven op 16-7-2010 om 12:31
    Ik maak al jarenlang gebruik van domeinnamen en hostingpakketten van YourHosting.
    Prijs, kwaliteit en service is goed.
    Het toevoegen van een nieuwe domeinnaam aan een bestaand pakket gaat ongelooflijk snel.
    Hun helpdesk is goed bereikbaar en je wordt goed geholpen.
  115. M.A. de Jong op 3-6-2010 om 15:56
    De helpdesk van Yourhosting is fantastisch! Ik heb maar een summiere kennis van websites en ik veroorzaak daarom nogal wat problemen. Toch nemen ze keer op keer alle tijd voor mij en behandelen me niet als een volslagen idioot. Ze verhelpen mijn problemen in een mum van tijd -vaak zelfs in het weekend- en geheel kosteloos. De mensen zijn top en daarom is de service ook TOP !
  116. Koos op 20-5-2010 om 15:30
    Hoi,
    ik heb al diverse keren contact gehad met Your Hosting over kleine problemen die ik tegenkwam. Iedere keer snelle respons via de mail en anders wel via het gratis 0800 nummer.
    Keigoede service dus,

    Koos
  117. PQRNQ op 10-5-2010 om 18:04
    Hallo ik heb mijn site bij Yourhosting.com ik vind de service top! zeer simpel! alleen email beantwoording kan soms wat langer duren maarjah! als dat het enige is? 🙂
  118. Rene op 25-3-2010 om 12:20
    Mijn internetsite, ondergebracht bij Yourhosting,is vaak slecht bereikbaar! Uiterst traag of niet bereikbaar. Slechte kwaliteit servers. Regelmatig zijn ze bezig de problemen te verhelpen. Het enige advies dat je krijgt is de site naar een andere server over te zetten. Wie geeft dan een garantie dat het wel werkt?
  119. Accommodatiesbeheer op 19-3-2010 om 23:32
    Slecht, slecht en slecht. De "snelle" telefonische beantwoording geldt voor een callcenter. Voor elke vraag moet "worden overlegd" met het back-office. Antwoord van Yourhosting op hun zoveelste storing:

    "De verminderde bereikbaarheid van uw website op 17 maart jongstleden, is veroorzaakt door een storing bij een van onze andere klanten die op dezelfde server staat. Deze issues komen op iedere server voor. Helaas is het verhuizen van uw website naar een andere server dan ook geen optie. Dergelijke storingen behoren tot de risico�s die shared hosting met zich meebrengt."

    En een storing vermelden op hun eigen website? Niet dus.
  120. Tim op 16-3-2010 om 20:57
    Verschillende klanten van mij zitten bij verschillende hostings. Sommigen bij Hostnet, sommigen bij Yourhosting en sommigen bij andere. Hostnet helpt mij totaal niet met mijn website (joomla) en zegt dat dat niet hun zaak is en ze daar geen service voor leveren.

    Yourhosting echter verhielp binnen 2 uur mijn probleem! Iets waar ik bij Hostnet misschien wel voor eeuwig had kunnen wachten.

    Afijn, ik vind dat een hostingprovider meer moet doen dan alleen maar hosting aanbieden. In deze markt moet je meer bieden en Yourhosting doet dat meer dan voldoende!

    Super bedankt!
  121. Peter op 4-2-2010 om 10:56
    Een aanvraag voor een extra domeinregistratie was gister binnen 1,5 uur geregeld! Grote klasse!
  122. Raphael op 27-1-2010 om 12:41
    SUPER HOSTERS!! SUPER KLANTENSERVICE!! dit is gewoon gaaf! geen ongein, snelle service, en eerlijke mening, ik ben helemaal overdonderd over hun service. de hele manier van handelen tussen klant en bedrijf is gewoon super goed.

    als er 1 hoster is aan te raden is dat ZEKER Yourhosting.nl! keep up the good work!
  123. 3gz.com op 25-1-2010 om 17:21
    Snelle servers, en snelle service!
    Niet de goedkoopste, wel één van de betere!
Laad meer ervaringen