Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
KPN

KPN Mobiel Internet 1 GB

Geen buitenbundel kosten. Na de bundel gaat de snelheid omlaag naar 64/32 Kbps.
Via MijnKPN altijd inzicht in het verbruik.
Inclusief gebruik WiFi Hotspots van KPN.
Bundel ook in de EU te gebruiken.
Je krijgt gratis een 3-in-1 simkaart.
Per maand
€ 15,00
Exclusief kortingen
Dit bedrag is nog exclusief de eventuele kortingen. Vrijwel alle providers geven korting op abonnementen.
Bekijk dit pakket
Type pakket
Mobiel Internet
Prijs per maand (excl. korting)
€ 15,00
Actie
Altijd € 2,50 korting!
Eenmalige kosten
€ 25,00
Totaal 1e jaar
€ 205,00 € 175,00
Contractduur
1 maand
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
50,0 Mb
Uploadsnelheid
25,0 Mb
Type verbinding
4G
Netwerk
KPN Mobiel
Simkaart
gratis
3-in-1 Simkaart
Actie
Altijd € 2,50 korting!
Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten
Maandelijkse kosten
Eenmalig:
Per maand: € 15,00
€ 180,00

12 maanden € 2,50 korting
12 maanden € 2,50 korting
Eenmalig:
Per maand: − € 2,50
− € 30,00

Eenmalige kosten
Eenmalige kosten
Eenmalig: € 25,00
€ 25,00

Simkaart
Simkaart
Eenmalig: gratis

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 25,00
Per maand: € 12,50
Totaal: € 175,00
Berekende kosten:
per maand
€ 14,58

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 1 /10
    M. Husain op 18-3-2020 om 16:19
    Minder dan 1 jaar klant
    Duurde een eeuwigheid voordat ik eindelijk een monteurs afspraak om mijn glasvezelaansluiting te laten plaatsen en daarna komt ie 2 uur te later dan afgesproken tijdsplanning. Bij maken van een nieuwe afspraak en onduidelijk wanneer een monteur kan komen. Klantenservice bied zelf geen oplossing dus dan maar wachten tot wie weet hoe lang. UIteindelijk maar opgezegd en een andere provider gekozen. Ze komen hun afspraken gewoon niet na
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Luisteren naar hun klanten en niet dingen roepen die je niet waar kunt maken door de telefoon maar ook niet in de winkel. In de winkel werd gezegd dat bv 9 maart een monteur was en thuis bij het versturen van de link kon het pas 13 maart . Vond dat heel misleidend naar de klant toe.
    • Klantenservice idem dito, eerst was het ze bellen u op voor maandag, daarna zei een ander weer 48 uur reactietijd en de laatste zei gewoon dat ze het niet wisten wanneer een monteur kon komen en dat ik maar gewoon moest wachten en gezien de problemen (met corona) dat er geen tijdsplanning gegeven kon worden. Allemaal waar maar ik mag hopen als provider dat ze wel inzicht hebben in de planning van de monteurs en wie er nog aanwezig is en wie er inzetbaar zijn in deze bizarre tijd. Ik moet zeggen vreselijk bedrijf die totaal niet klantgericht is.
  • Beoordeling: 1 /10
    Fem op 15-12-2019 om 08:26
    Minder dan 1 jaar klant
    In de winkel zijn ze aardig, geven wel verkeerde informatie! Heb alle aanbiedingen misgelopen.. Krijg extra kosten die niet verteld werden. Beloven een compensatie en niemand weet ervan af. Zou korting op telefoonabonnement krijgen, werd niet gedaan... Werd telefonisch slecht behandeld, medewerker wilde niet helpen..
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Beloofde compensatie geven en niet zeggen dat een klant liegt. Klanten helpen ipv negeren.
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider KPN
Misschien ook interessant:
50,0 Mb / 25,0 Mb
€ 15,00 per maand

50,0 Mb / 25,0 Mb
€ 15,00 per maand

Per maand
€ 15,00
Exclusief kortingen
Dit bedrag is nog exclusief de eventuele kortingen. Vrijwel alle providers geven korting op abonnementen.

Navigatie