Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten straks vanaf 10.00 uur weer voor u klaar!
KPN

KPN Mobiel Internet 10 GB

  • Geen buitenbundel kosten. Na de bundel gaat de snelheid omlaag naar 64/32 Kbps
  • Via MijnKPN altijd inzicht in het verbruik
  • Inclusief gebruik WiFi Hotspots van KPN
  • Bundel ook in de EU te gebruiken
  • Automatisch toegang tot 5G in Nederland, als het apparaat er geschikt voor is

De berekende kosten is het gemiddelde bedrag over de gehele looptijd dat je kwijt bent aan dit pakket.

In de berekende kosten is rekening gehouden met alle maandkosten, eenmalige kosten en kortingen.

€ 25,00
Per maand
Na 2 jaar: € 25,00
Dit zijn de maandelijkse kosten na afloop van het contract (2 jaar)
Aanmelden
Type pakket
Mobiel Internet
Prijs per maand (excl. korting)
€ 25,00
Actie
-
Eenmalige kosten
€ 25,00 € 0,00
Totaal 1e jaar
€ 325,00 € 300,00
Contractduur
24 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
50,0 Mb
Uploadsnelheid
25,0 Mb
Type verbinding
4G
Netwerk
KPN Mobiel
Simkaart
gratis
3-in-1 Simkaart
Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten
Maandelijkse kosten
Eenmalig:
Per maand: € 25,00
€ 300,00

Aansluitkosten
Aansluitkosten
Eenmalig: € 25,00
€ 25,00

Eenmalig € 25,00 korting
Eenmalig € 25,00 korting
Eenmalig: − € 25,00
− € 25,00

Simkaart
Simkaart
Eenmalig: gratis

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 0,00
Per maand: € 25,00
Totaal: € 300,00
Berekende kosten:
per maand
€ 25,00

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 1 /10
    Ivo op 5-10-2021 om 17:50
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik probeer nu al een week mijn router om te ruilen voor een nieuwer model. Ik heb meerdere bevestigde leveringen gehad 5 hiervan niet zijn aan gekomen.

    Op advies van kpn Naar de winkel gegaan ze zeiden dat ze geen routers op voorraad hadden. Maar zou me bellen als er een nieuwe zending binnenkwam. Ze hebben me nooit gebeld

    Weer kpn gebeld en ze maakten weer een afspraak voor het omruilen van mijn router zonder tijdslot. Ze zeiden dat het pakket arriveerde op een moment dat ik op mijn werk was maar dat ik het pakket zelf accepteerde. Ze probeerden toen postnl de schuld te geven van de slechte bezorging en zeiden dat ik ze moest bellen. Wat ik deed, postnl zei dat ik contact moest opnemen met hun onderaannemer ceva logistiek voor een diepere kijk in wat er mis ging. Probeerde Ceva Logistics te bellen, maar geen gehoor.

    Nog steeds geen router Maar kpn gebeld medewerker gaf hetzelfde verhaal als de 5 ervoor dat iemand het verkeerd In het systeem gezet en heeft het weer doorgespeeld Naar een andere afdeling.

    Ik heb nog steeds geen internet en tv voor bijna 2 weken.

    Slecht bedrijf
    Slechte service
    Slechte klantenservice

    Niks bestellen hier!!!!!!
    Pluspunten
    • Niks
    Verbeterpunten
    • Niks bestellen hier
  • Beoordeling: 1 /10
    rob op 13-9-2021 om 19:41
    Langer dan 1 jaar klant
    Tweakers geeft een nieuwsbericht uit waar onderandere in staat:

    KPN heeft vrijdag een informatiesessie gehouden om klanten op de hoogte te brengen van de status van Internedservices, nadat het donderdag al een informatiepagina online zette. De provider meldt onder andere dat inmiddels twee derde van de 280 klanten die problemen ondervond, geholpen zou zijn. KPN-woordvoerder Gerd De Smyter meldt aan Tweakers dat het probleem in totaal 700 losgekoppelde mailboxen van die klanten trof.

    Ik ben één van die kleine zelfstandige die getroffen is en ik ben al vanaf 3 september 2021, tot heden ONBEREIKBAAR per mail. Zowel ingaande als uitgaande mail. Dit is onacceptabel, te meer, ik op niemand boos kan worden, omdat de genenen die de telefoon opneemt er ook niets aan kunnen doen. Donderdag 088 4803000 (optie 5) gebeld, (aangegeven in het Tweakers bericht), aangehoord en afwachten tot ik teruggebeld zal worden. Die dag niet meer. Vrijdag weer 088 4803000 (optie 5) gebeld, er werd mij gevraagd of er een “storings ticket was aangemaakt!!!! Neen dus, hij ging dat meteen doen. Ik werd zondag ochtend rond 12:00 uur gebeld, was te laat met opnemen. Meteen teruggebeld maar ze konden niets voor mij betekenen. Wachten tot maandagochtend. Maandagochten 088 4803000 (optie 5) gebeld. 1 uur en 23 minuten in de wacht. Er werd opgenomen en na 2 minuten viel de verbinding weg. Weer 088 4803000 (optie 5) gebeld, weer 43 minuten in de wacht. Opgenomen en en er wordt weer een nieuwe storings ticket aangemaakt. Nu, 19:14 uur op maandag 13 september 2021, nog steeds geen mailverkeer mogelijk. Zo gaat KPN met zijn klanten om. En dat wil mij tot glasvezelgebruiker verleiden. NEVER NOOIT.
    Pluspunten
    • niet
    Verbeterpunten
    • alles
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider KPN
Misschien ook interessant:
50,0 Mb / 25,0 Mb
€ 10,00 per maand

50,0 Mb / 25,0 Mb
€ 10,00 per maand

240,0 Mb / 50,0 Mb
€ 10,00 per maand

De berekende kosten is het gemiddelde bedrag over de gehele looptijd dat je kwijt bent aan dit pakket.

In de berekende kosten is rekening gehouden met alle maandkosten, eenmalige kosten en kortingen.

€ 25,00
Per maand

Navigatie