Fiber wil klanten in Raad van Advies
Leestijd: 2 minuten
Alle klanten van glasvezelprovider Fiber kunnen zich aanmelden voor een positie in zijn op te richten Raad van Advies. Waar grote bedrijven kiezen voor zwaargewichten als oud bestuurders uit het 'old boys network', kiest Fiber voor een andere samenstelling. Hiermee wil de onderneming sneller inspelen op trends en ontwikkelingen.
Geen 'old boys network'
Fiber stelt zijn Raad van Advies samen uit eigen klanten. De leeftijd, afkomst of achtergrond speelt hierbij geen rol. Ze vinden dat een 12-jarige een interessantere kijk op de toekomst heeft dan een oud CEO van Shell.
Met de Raad van Advies willen ze klanten een platform voor nieuwe ideeën, wensen en trends bieden. De raad moet een evenwichtige vertegenwoordiging van hun klanten worden. Fiber weet dat er subculturen en ontwikkelingen zijn waarvan zij het bestaan niet weten. Met behulp van de Raad van Advies willen ze hier op inspelen.
Televisie campagne
Het bedrijf startte onlangs met een televisie campagne waar het de klanten van Ziggo wees op de prijsverhoging die de concurrent doorvoerde. “Als je als bedrijf 9 keer de prijs hebt verhoogd in nog geen 5 jaar tijd, dan is het de vraag of je je klant wel serieus neemt. Door de samenstelling van onze Raad van Advies bieden we onze klanten een platform voor nieuwe ideeën, wensen en trends”, aldus directeur Matthijs Kamp. “Het moet een evenwichtige vertegenwoordiging van onze klanten zijn”. In de reclame belooft Fiber de prijs nooit te verhogen.
Over Fiber
Het Amsterdamse Fiber NL is onafhankelijk van een netwerkleverancier en in geheel Nederland beschikbaar. Als het niet via glasvezel kan, dan via het best beschikbare netwerk. Het bedrijf biedt voordelige internet-, televisie- en telefonieabonnementen en het Fiber SmartAlarm. In januari van dit jaar nam Fiber NL concurrent Stipte (voorheen Scarlet Nederland) over. Samen met Stipte wil de jonge ‘challenger’ de markt blijven uitdagen en klanten blijven verrassen met nieuwe diensten, verbeterde service en scherpe prijzen.
Vergelijk internet-, televisie- en telefonieabonnementen van Fiber op Internetten.nl en Totaalwijzer.nl.
Laatste nieuws
-
T-Mobile heet vanaf nu Odido
5 sep T-Mobile Nederland gaat vanaf 5 september 2023 verder als Odido. Dit geldt voor de merken T-Mobile e...
-
Grote internetproviders verhogen de prijzen: hoe kun je alsnog geld besparen?
8 jun Door de inflatie en de energiekosten gaan ook de prijzen van internet en televisie omhoog. Wij legge...
-
Hoge inflatie? Tips waarmee je makkelijk bespaart op internet, tv en bellen
1 feb Met een torenhoge inflatie is het slim je abonnement voor internet, tv en bellen onder de loep te ne...
-
'Internetabonnement kan tientallen euro's goedkoper'
19 sep De prijs van een internetabonnement kan de helft goedkoper. Ziggo en KPN vormen een duopolie wat zor...
-
Bij deze provider kijk je het voordeligst naar ESPN
17 aug ESPN Compleet zit bij Online.nl en Freedom bij het TV pakket inbegrepen. Hoeveel betaal je bij ander...