MCI WorldCom biedt professioneel telecompakket met spraak, Internet en e-commerce in één pakket: Voice&Web Professional
Leestijd: 2 minuten
Amsterdam, januari 2000 - MCI WorldCom biedt grotere ondernemingen een compleet telecompakket onder de naam ‘Voice & Web Professional’, waarin telefonie, fax, Internet en e-commerce zijn gebundeld. Hierdoor krijgt de klant voor al zijn telecomzaken één aanspreekpunt, bij één leverancier. MCI WorldCom beoogt met dit product de telecomdiensten voor bedrijven overzichtelijker en voordeliger te maken. Om deze reden worden alle diensten afgerekend per seconde en wordt hiervoor slechts één factuur gestuurd. MCI WorldCom realiseert met dit product een vervolg op het succesvolle Voice & Web Standard, dat vorig jaar werd gelanceerd
Voice & Web Professional is bedoeld voor kleine en middelgrote bedrijven. Deze bedrijven hebben veelal geen tijd om de meest kosteneffectieve oplossingen te kiezen voor telefonie en Internet. “Met dit abonnement bespaart de klant niet alleen geld, maar ook tijd”, zegt Johan den Bakker, marketing manager voor het MKB binnen MCI WorldCom. “Een van de onderdelen van het pakket is bijvoorbeeld de e-commerce wizard, waarmee de klant in een oogwenk een elektronische winkel kan opzetten op Internet, met bijvoorbeeld afbeeldingen van de producten en een keuzemogelijkheid voor de klant hoe deze wenst te betalen. Op dit moment is MCI Worldcom de enige die een dergelijk pakket aanbiedt.”
MCI WorldCom biedt haar Internetdiensten aan via haar dochter UUNET. Hierdoor is de klant verzekerd van snelle, professionele verbindingen en een deskundige helpdesk. MCI WorldCom Voice & Web Professional komt eind januari 2000 op de markt en is alleen beschikbaar voor bedrijven. Het pakket kost NLG 200,- per maand en wordt compleet geïnstalleerd door MCI WorldCom, inclusief eventuele dialers of een router.
Meer informatie is beschikbaar via 0800 – 8155 en op de website van MCI WorldCom: www.mciworldcom.nl.
MCI WorldCom Voice & Web Professional in het kort:
· Gericht op bedrijven met minimaal 5 werknemers;
· Eén aanspreekpunt en één factuur voor telefonie, fax, e-mail, Internet, e-commerce;
· 20 login accounts plus password;
· 20 e-mailadressen;
· Web hosting tot 10 MB;
· Drie kosteloze domeinregistraties
· Router (optioneel);
· E-commerce Wizard;
· Extra: pakketkorting;
· Gratis deskundige helpdesk, bereikbaar van 09.00 uur tot 21.00 uur;
· Zeer hoge beschikbaarheid van het netwerk;
· Behoud van huidige telefoon- en faxnummers.
Voice & Web Professional is bedoeld voor kleine en middelgrote bedrijven. Deze bedrijven hebben veelal geen tijd om de meest kosteneffectieve oplossingen te kiezen voor telefonie en Internet. “Met dit abonnement bespaart de klant niet alleen geld, maar ook tijd”, zegt Johan den Bakker, marketing manager voor het MKB binnen MCI WorldCom. “Een van de onderdelen van het pakket is bijvoorbeeld de e-commerce wizard, waarmee de klant in een oogwenk een elektronische winkel kan opzetten op Internet, met bijvoorbeeld afbeeldingen van de producten en een keuzemogelijkheid voor de klant hoe deze wenst te betalen. Op dit moment is MCI Worldcom de enige die een dergelijk pakket aanbiedt.”
MCI WorldCom biedt haar Internetdiensten aan via haar dochter UUNET. Hierdoor is de klant verzekerd van snelle, professionele verbindingen en een deskundige helpdesk. MCI WorldCom Voice & Web Professional komt eind januari 2000 op de markt en is alleen beschikbaar voor bedrijven. Het pakket kost NLG 200,- per maand en wordt compleet geïnstalleerd door MCI WorldCom, inclusief eventuele dialers of een router.
Meer informatie is beschikbaar via 0800 – 8155 en op de website van MCI WorldCom: www.mciworldcom.nl.
MCI WorldCom Voice & Web Professional in het kort:
· Gericht op bedrijven met minimaal 5 werknemers;
· Eén aanspreekpunt en één factuur voor telefonie, fax, e-mail, Internet, e-commerce;
· 20 login accounts plus password;
· 20 e-mailadressen;
· Web hosting tot 10 MB;
· Drie kosteloze domeinregistraties
· Router (optioneel);
· E-commerce Wizard;
· Extra: pakketkorting;
· Gratis deskundige helpdesk, bereikbaar van 09.00 uur tot 21.00 uur;
· Zeer hoge beschikbaarheid van het netwerk;
· Behoud van huidige telefoon- en faxnummers.
Geactualiseerd: donderdag 3 februari 2000
Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.
Laatste nieuws
-
Hoge inflatie? Tips waarmee je makkelijk bespaart op internet, tv en bellen
1 feb Met een torenhoge inflatie is het slim je abonnement voor internet, tv en bellen onder de loep te ne...
-
'Internetabonnement kan tientallen euro's goedkoper'
19 sep De prijs van een internetabonnement kan de helft goedkoper. Ziggo en KPN vormen een duopolie wat zor...
-
Bij deze provider kijk je het voordeligst naar ESPN
17 aug ESPN Compleet zit bij Online.nl en Freedom bij het TV pakket inbegrepen. Hoeveel betaal je bij ander...
-
Delta komt met 8 Gbps internet via glasvezel
6 aug Delta introduceert een internetpakket via glasvezel met een snelheid van 8 Gbps. Daarnaast wordt 1 G...
-
Delta Fiber wil 2 miljoen huizen aansluiten op glasvezel met veel hogere snelheden
2 aug Delta Fiber wil een kwart van de huizen toegang tot eigen glasvezelnetwerken geven. Het bedrijf heef...