XS4ALL opnieuw best gewaardeerde alles-in-1 provider

door Anniek Kruijer

xs4all.gifXS4ALL is opnieuw de beste alles-in-1 provider.  Dat blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond over het afgelopen kwartaal.  Hierbij beoordeelden 11.000 panelleden de telefonie, televisie en internetkwaliteit, het aantal storingen en de klantenservice.

XS4ALL Glasvezel

De telecomprovider en dochter van KPN is al vaker als beste uit de test gekomen. Zo schreven we in mei van dit jaar nog over het WoM-onderzoek van Telecompaper, waaruit ook bleek dat de XS4ALL favoriet is. In het onderzoek van De Consumtentenbond neemt XS4ALL Glasvezel een eerste plek in met een 8,4 en daarnaast ook een tweede plek met DSL (cijfer 8,1). Klanten zijn over het algemeen zeer tevreden over de aanbieder met een score van 9,1. Op de kwaliteit van het internet scoort het bedrijf het hoogst van alle aanbieders en voor telefonie en internet zijn er weinig storingen. 

Voor glasvezel internet kun je bij de provider kiezen uit de volgende pakketten:

  • Alles-in-1 Compact Glasvezel Prijs: € 57,50 per maand. Actie: eerste 3 maanden € 40
  • Alles-in-1 Smart Glasvezel Prijs: € 66 per maand. Actie: eerste 3 maanden € 45
  • Alles-in-1 Plus Glasvezel Prijs: € 76 per maand. Actie eerste 3 maanden € 45
  • Alles-in-1 Pro Glasvezel Prijs: € 86 per maand. Actie eerste 3 maanden € 45

De actie geldt nog t/m 31 december 2016

Wil je weten of er ook glasvezel internet op jouw adres beschikbaar is? Doe de postcodecheck en je weet meteen of jij ervoor in aanmerking komt. 

Consumentenbond.jpg

Klik op de afbeelding om te vergroten. (Bron: Consumentenbond)

ZeelandNet en Telfort maken top compleet

De top van de beste alles-in-1 providers wordt gecompleteerd door ZeelandNet Kabel (derde plek) en Telfort Glasvezel (vierde plek). Hiermee stijgen beide providers ten opzicht van het vorige kwartaal, waar zij respectievelijk een zesde en zevende plek behaalden. Online.nl heeft dit kwartaal nog net een voldoende behaald en is daarmee hekkensluiter. Klanten van deze aanbieder klagen vooral over het aantal storingen van internet en telefonie en ook de klantenservice krijgt het laagste cijfer van alle aanbieders, namelijk een 5,5.

Anniek Kruijer

Content marketeer
Anniek Kruijer
Ik ben Anniek, medewerker van Bencom. Met de artikelen op Internetten.nl wil ik jullie onafhankelijk informeren over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van internet, vaste telefonie en televisie. Mocht je vragen hebben of gewoon willen reageren op dit artikel doe dat dan vooral hieronder.

Reageren

  • *
     
  • *
    Je e-mailadres wordt niet getoond op de website, en je ontvangt geen ongevraagde e-mail
     
  •  
    optional