XS4ALL opnieuw best gewaardeerde alles-in-1 provider

door Marit Veldkamp

xs4all.gifXS4ALL is opnieuw de beste alles-in-1 provider.  Dat blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond over het afgelopen kwartaal.  Hierbij beoordeelden 11.000 panelleden de telefonie, televisie en internetkwaliteit, het aantal storingen en de klantenservice.

XS4ALL Glasvezel

De telecomprovider en dochter van KPN is al vaker als beste uit de test gekomen. Zo schreven we in mei van dit jaar nog over het WoM-onderzoek van Telecompaper, waaruit ook bleek dat de XS4ALL favoriet is. In het onderzoek van De Consumtentenbond neemt XS4ALL Glasvezel een eerste plek in met een 8,4 en daarnaast ook een tweede plek met DSL (cijfer 8,1). Klanten zijn over het algemeen zeer tevreden over de aanbieder met een score van 9,1. Op de kwaliteit van het internet scoort het bedrijf het hoogst van alle aanbieders en voor telefonie en internet zijn er weinig storingen. 

Voor glasvezel internet kun je bij de provider kiezen uit de volgende pakketten:

  • Alles-in-1 Compact Glasvezel Prijs: € 57,50 per maand. Actie: eerste 3 maanden € 40
  • Alles-in-1 Smart Glasvezel Prijs: € 66 per maand. Actie: eerste 3 maanden € 45
  • Alles-in-1 Plus Glasvezel Prijs: € 76 per maand. Actie eerste 3 maanden € 45
  • Alles-in-1 Pro Glasvezel Prijs: € 86 per maand. Actie eerste 3 maanden € 45

De actie geldt nog t/m 31 december 2016

Wil je weten of er ook glasvezel internet op jouw adres beschikbaar is? Doe de postcodecheck en je weet meteen of jij ervoor in aanmerking komt. 

Consumentenbond.jpg

Klik op de afbeelding om te vergroten. (Bron: Consumentenbond)

ZeelandNet en Telfort maken top compleet

De top van de beste alles-in-1 providers wordt gecompleteerd door ZeelandNet Kabel (derde plek) en Telfort Glasvezel (vierde plek). Hiermee stijgen beide providers ten opzicht van het vorige kwartaal, waar zij respectievelijk een zesde en zevende plek behaalden. Online.nl heeft dit kwartaal nog net een voldoende behaald en is daarmee hekkensluiter. Klanten van deze aanbieder klagen vooral over het aantal storingen van internet en telefonie en ook de klantenservice krijgt het laagste cijfer van alle aanbieders, namelijk een 5,5.

Marit Veldkamp

Accountmanager
Erwin Boogert
Ik ben Marit, sinds 2016 werkzaam bij de Bencom Group. Als accountmanager ben ik verantwoordelijk voor de externe contacten met onder andere telecomproviders, daardoor ben ik goed op de hoogte wat er speelt in de markt. Daarnaast houd ik mij samen met mijn collega's bezig met de Telecomwebsites om jou van de meest actuele vergelijkingen te kunnen voorzien!
Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.