
Lees reviews en ervaringen over EDPnet
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over EDPnet geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over EDPnet. Is EDPnet je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 10 /10
Aanrader? MisschienGezinus Vrielink op 31-1-2021 om 09:06Langer dan 1 jaar klantIk ben vele jaren 'klant' geweest bij Edpnet. En naar volle tevredenheid. Een bedrijf met een hart waar de klant centraal staat en waar je heel gemakkelijk contact mee maakt. Ze zijn niet alleen maar bezig met het binnen harken van geld. Voor een jaar terug kreeg ik glasvezel en dat was alleen bestemd voor een 7-tal kleinere providers. Met pijn in het hart vertrok ik bij Edpnet en maakte de overstap naar Delta glasvezel. Ik heb niets anders dan ellende mee mogen maken bij dit bedrijf. Ik ging van 100% naar 0% procent. Geen klant met een naam, amper een nummer. Slecht bereikbaar en problemen werden niet opgelost. Na een jaar kon ik bij Delta glasvezel weg en ben nu met volle tevredenheid terug bij Edpnet. Wat een verademing. Het was gewoon fantastisch van A tot Z. Op vragen of wat dan ook werd direct gemaild of gebeld. Ik ben weer thuis. Ik kan Edpnet dan ook van harte aanbevelen.Pluspunten
- Een nog klein bedrijf dat al jaren in Nederland werkzaam is.
- Doet wat het beloofd.
- Waar de klant nog centraal staat.
- Vakkundige monteurs.
Verbeterpunten
- Jammer dat ze (nog) niet overal waar Iglasvezel aanwezig is worden toelaten. Maar via de KPN kabel werkt mijn computer en telefoon prima.
- En Edpnet heeft aangegeven dat waar glasvezelnetwerken vrijkomen daar direct op in springen.
-
Beoordeling: 7 /10
Aanrader? MisschienD Quist op 7-8-2015 om 05:03Langer dan 1 jaar klantMijn motivatie is eigenlijk ee beetje een verkapte poging omm ene oplossing te horen over de ziggo camodule waar de smartcart van edpnet niet in werkt. maar ik vind de onvangst ook wel eens een compliment waardPluspunten
- Ik heb goedeervaringen met edpnet Ik henb altijd een goede ontvangst . Het enige probleem dat ik ondervind is dat ik een iinsteekaart voor mijn samsung smart tv heb gekocht maar bij de mediamarkt worden die alleen van ziggo verkocht en mijn idee het te overschrijven gingN iet door, nu zit ik dus met een ziggo module Waar ik niets aan heb voor 78 euro
-
Beoordeling: 8 /10
Aanrader? MisschienPeter op 9-11-2013 om 12:50Minder dan 1 jaar klantEDPnet werkt met hetzelfde signaal als Digitenne, dat werkt prima. Ontvangst is prima. De levering van de ontvanger en smartcard verleip wat traag, omdat er begin 2013 zeer veel mensen in één keer overstapten vanwege prijsverhoging door KPN. Nu werkt alles prima met de EDPnet Topfield ontvanger TF6000 en smartcard van EDPnet. Zojuist een 2e smartcard aangevraagd voor een 2e tv in huis, je wordt telefonisch prima geholpen. De website laat wel wat te wensen over.
Overigens werkt een EDP-net smartcard niet in alle KPN-Topfield ontvangers. Zelf heb ik de Topfield TF5300k (van KPN), daarin werkt de EDPnet Smartcard prima. Heb 't ook geprobeerd in een Topfield TF6000 van KPN en diverse samsung ontvangers, dat werkte niet.Pluspunten
- service, prijs
Verbeterpunten
- website
-
Beoordeling: 10 /10
Aanrader? MisschienHans op 10-7-2013 om 09:50Langer dan 1 jaar klantBetreft EDP-net
Ben al vele jaren gebruiker van Digitene van EDP zonder enig probleem.
Had in het verleden ook internet, maar ze zijn wat duurder geworden doordat er ook een telefoonlijn moet worden gehuurd.
heb zelden zulke goede vakmensen aan de telefoon gehad die alles geduldig uitlegden.
En gebruik een 2e insteekmodule bij een andere recorder.
HansPluspunten
- goed en goedkoop
-
Beoordeling: 10 /10
Aanrader? MisschienBart op 29-5-2013 om 17:09Minder dan 1 jaar klantZojuist overgestapt van KPN Digitenne naar DigiTV van EDPNet. Ik heb al jaren een Topfield TF5300K, ooit gekocht via KPN.
Na activatie van de DigiTV kaart van EDP net, binnen 10 minuten weer online met m'n Topfield. Echt prima! -
Beoordeling: /10
Aanrader? MisschienJan op 14-1-2013 om 20:50Er zijn nog steeds veel problemen bij EDPnet mbt het activeren van kaarten -
Beoordeling: /10
Aanrader? MisschienHarm op 8-1-2013 om 17:39heeft iemand 2 of 3 TV`s draaien op 1 abonnement en daar goede ervaringen mee? Klopt het dat je het 2e jaar ook bij 3 toestelen slechts 84 euro 84 IN TOTAAL betaalt? -
Beoordeling: /10
Aanrader? Misschientara op 30-9-2012 om 21:29Zijn inmiddels de problemen bij EDPnet opgelost of worden de commerciële zenders nog steeds niet geactiveerd. Was van plan om het te gaan bestellen. -
Beoordeling: /10
Aanrader? MisschienRob Cramer op 7-8-2012 om 23:11Nee de Samsung toestellen werken niet,en er komen zeer waarschijnlijk ook geen software updates meer voor uit van KPN. -
Beoordeling: /10
Aanrader? Misschienjosuha op 21-7-2012 om 18:38wet je dat zeker meneer cramer??
en geld dit ook voor de ouwe samsung recorders weet je dat soms??
voor type smt 1100 t??? en meschien nog meerdere recorders??
ik weet wel dat mijn topfield 5300k een update heeft gehad ma de samsung niet voor zo ver ik weet dus zal de smartkaart van epd daar schijnbaar niet in werken lijkt me ??
anders was ik heel meschien wel overgestapt na hun ???