hallo, reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over hallo, geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over hallo,. Is hallo, je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over hallo,
- Er zijn tot nog toe geen pluspunten
- Het beste advies aan hallo: ga alsjeblieft failliet
- Pluspunt?? Geen 1 plus punt te Zien
- Veel technische kennis, ook telefonisch
- Makkelijk contact
- Verhuizingen, opzeggingen en nieuwe aansluitingen zonder gedoe: gewoon in 1x goed
- 1-wel eerlijke support afdeling(medewerkers)
- Ik raad ondernemers zonder sterke juridische afdeling af om met fieber.nl zaken te doen. Je komt er veel duurder uit bij lichtste problemen.
Hallo zijn oplichters zoals een vorige poster ook al aangaf. Hun portal is bizar slecht. Contact met accountmanagement is vreselijk. En als je wilt opzeggen word er haast lacherig op gereageerd 'weinig kans want u heeft jaarcontract'. Wegblijven bij dit .... bedrijf!
Stelletje oplichters zijn het. Ik zou goedkoper af zijn bij hun dan me zakelijke Telfort internet. Het zijn echte grappenmakers die fieber bah geen woorden voor.
Wat een geweldig bedrijf dit! Al jaren tevreden klant, ondanks verhuizingen, nieuwe aansluitingen, wijzigende hardware, wisselende wensen. Waar kom je het vandaag de dag nog tegen dat:
- Je zonder morren je eigen hardware mag gebruiken
- Er zelfs iemand langs kwam om te helpen met configureren / aansluiten
- Je gewoon je snelheid kan laten aanpassen
- De helpdesk 24/7 bereikbaar is en op hoog technisch niveau met je meedenkt
- Je door omstandigheden hardware op een opgezegd adres niet kunt inleveren, en dit onder coulance niet in rekening wordt gebracht?
- Er nul administratieve rompslomp is, ondanks verhuizingen, enz.?
... En deze ervaring nu al jaren! Dikke vette pluim, petje af, ga zo door!
fieber fieber wat zijn jullie waardeloos heb offerte gekregen ben akkoord gegaan staat duidelijk in gratis aanleggen pand staat 100 m van de weg ze hebben het bij google gezien alles duidelijk vermeld ook per mail biinen 14 dagen aansluiten krijg ik telefoon van wij doen het niet gratis staat toch duidelijk op papier krijg tel waar ik met bezig ben om het te plaatsen ze waren bezig om het gratis te doen offere is van 8 februarie dit telefoontje is van twee weken geleden hoe kan het dat het op 8 februarie goed was kwaad waren ze tot in de rechtzaal nou een offerte is volgens mij bindend hij belde om 12 uur vervolgens kreeg ik mail om 3 uur dat dit niet hun bedoeling was en zouden het uitzoeken niet en dan ook niets meer gehoord van fieber hoorde via een ander dat beide mannen er niet meer werken zogenaamd andere baan hebben maar fieber los het op zoals in offerte neem waar voor je geld elke week zet ik de reacties hier op tot het opgelost is door fieber
topdak dakbedekking
leeuwarden
Heel slechte ervaring met fieber.nl
1-ze houden zich niet aan hun afspraken.
2-beschikken niet over de probleemoplossende vermogen
3- chantage-achtige praktijken.
3-juridisch zaken hebben ze geen verstand van
4-chantage-achtige oplossingen!!!! Ik meen het!!!
Reacties
Ik ben op dit moment aan het rondkijken voor internet, heb je wellicht een situatie schets bij jouw opmerkingen?