Lees reviews en ervaringen over T-Mobile
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over T-Mobile geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over T-Mobile. Is T-Mobile je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJan Ouwerkerk op 8-3-2023 om 15:57Minder dan 1 jaar klantBetreft T-Mobile thuis (Internet en TV) Dinsdag 7 maart'23 heeft de installatie plaats gevonden door een monteur van Guidion. Internet werking Oké. TV- zenders op beide TV's niet te krijgen, Moest even iets resetten in de wijk, bij terugkomst nog steeds geen TV zenders op TV mogelijk, Meneer duur minimaal een uur voordat de LAN- verbinding tot stand komst. Monteur weg en na een uur nog steeds geen TV-beelden T-.Mobile benaderd 0800-0092 en deze vertelde mij duur wel 24 uur. Woensdag 7 maart even na 08.00 gebeld en daar werd verteld ligt aan ons. Leuk maar wat heb ik eraan als ik gebeld TV kan kijken. Naar T-Mobile Amersfoort gegaan en daar het probleem voorgelegd, in de middag teruggebeld (voor het eerst door T-Mobile) Meneer we kunnen NIETS voor U doen want U bent al naar KPN geweest . Dat klopt maar KPN was op de hoogte dat T-Mobile tot donderdag 9 maart voor 16.00 uur de oplossing van het probleem moest realiseren zodat ik geen overstap behoefte te maken. T-Mobile wilde GEEN extra inzet tonen voor het behouden van klant. 21 maart dan komt KPN weer in huis. Bedankt T-Mobile voor jullie geweldige klanten services. J.Ouwerkerk -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienFikri op 8-3-2023 om 15:11Langer dan 1 jaar klant24,99€ prijs van een oplader bij afrekenen pin voert hij 25€ in toen ik er wat van zei. Kreeg je een brutaal antwoord ga maar naar de klantenservice tmobile.Pluspunten
- Duur iPhone 14pro gekocht geen blokje erbij. Een gekocht voor 24,99€ pin en dan bestelen ze je nog. Jammer dit al jaren klant maar dit gaat te ver.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienSarah op 7-2-2023 om 13:43Langer dan 1 jaar klantKreeg een bericht dat ik permanente roaming kosten zou krijgen. In december voor het ingaan van deze kosten contact gezocht met de klantenservice. Kreeg het advies een mb aanvuller te kopen voor €10 en om naar unlimited the switchen voor €16 meer dan mijn toenmalige abonnement. Dit verschil zou ik vergoed krijgen. Uiteindelijk werden alle mbs alsnog in rekening gebracht en werd de korting met terugwerkende kracht ingetrokken. Ik bel weer om verhaal te halen, de korting had niet gegeven mogen worden dus die moet ik terug betalen. Het abonnement kon ik zelf niet terug zetten naar mijn gewone bundel omdat ik die maand al naar unlimited geswitcht was maar ik zou de extra kosten van unlimited nu wel vergoed krijgen. Uiteindelijk is mij in Januari €68!!! In rekening gebracht en krijg ik helemaal niks terug van de extra kosten die ik door het advies van T-Mobile medewerkers heb gemaakt. De extra data heb ik niet eens kunnen gebruiken omdat elke mb dus extra bovenop mijn abonnement in rekening werd gebracht. Enige wat ik terug krijg van de “klantenservice” is dat ze het “jammer” vinden dat het zo is gegaan.
Samenvattend heb ik op aanraden €68 weg gegooid en amper mijn duurdere bundels kunnen gebruiken door de extra kosten die ze in rekening hebben gebracht en hebben ze alle beloftes ingetrokken over korting die ik zou krijgen.
Verder is Tmobile ook duurder dan andere budget aanbieders voor minder internet en minder dekking buiten Nederland. Ik ben hier weg -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJory Hogeveen op 6-2-2023 om 14:10Minder dan 1 jaar klantIn november al zakelijk internet aangevraagd, zou in 2 weken geleverd zijn. Inmiddels zit ik in februari en nu ook zonder internet want ze hebben inmiddels het KPN netwerk uitgeschakeld waar ik in de tussentijd nog gebruik van kon maken.
Ik ben een ICT zelfstandige en daarmee ook afhankelijk van mijn verbinding. Om die reden ook voor zakelijk internet gekozen.
Het beleid van T-Mobile erg tegenvallend. Inmiddels zijn er al 3 monteurs langs geweest die allen aangeven dat het probleem bij T-Mobile zelf ligt. De technische afdeling is niet instaat pro-actief situaties op te lossen en de planning schuift het probleem steeds opnieuw op naar de (externe) monteur die in deze kwestie niks kan doen.
Dit verloop toont geen professionaliteit maar een dienstverlener die onvoldoende capabel is om haar eigen diensten kwalitatief te leveren.
Enorm spijt van mijn keuze om over te stappen naar T-Mobile. -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienG. Stroek op 18-1-2023 om 09:37Minder dan 1 jaar klant2x in 4 weken geen tv en internet. Ze beroepen zich op 5 dagen wachttijd maar daar gaan ze overheen het enigste antwoord is WACHTEN. Je krijgt geen update. Je krijgt 10 verschillende verhalen te horen. Maar n oplossing komt er nietPluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Alles. Service updates snel handelen
-
Beoordeling: 4 /10
Aanrader? MisschienJ.Witte op 15-1-2023 om 15:50Minder dan 1 jaar klantIn het afgelopen voorjaar is er vanuit T-mobile een glasvezelkabel aangelegd, en kort erna stonden er medewerkers van T -mobile bij mij aan de deur om een abonnement aan te bieden.
Omdat T-Mobile met een hele leuke en betaalbare aanbieding kwam, heb ik een abonnement afgesloten.
Dit wordt dus in het voorjaar 1 jaar dat dit is afgesproken, en nog heb ik geen internet, telefoon en tv van T-Mobile.
Zo'n twee maanden geleden kreeg ik van T-Mobile een SMS dat zij de andere dag kwamen om alles aan te sluiten, dit is zowaar door T-Mobile besloten zonder te informeren of er iemand thuis aanwezig is, en was dit voor mij ook de reden om online via Klantenservice te laten weten dat ik toch maar bij mijn huidige provider blijf omdat T-Mobile niet voor mij gaat bepalen wanneer ik thuis moet zijn vanuit mijn werk.
Zij hebben dit bericht genegeerd en stuurden mij laatst een sms bericht om een afspraak te maken, wat ik nu echt niet meer van plan ben.
Sorry T-Mobile, maar ik heb nu een ander abonnement bij mijn huidige provider die wel de afspraken na komt.Verbeterpunten
- Afspraken maken is ook na komen
-
Beoordeling: 5 /10
Aanrader? Misschienmw. A.B.M. de Beer op 5-12-2022 om 18:55Minder dan 1 jaar klantT-mobile klantenservice is niet te bereiken. Lange wachttijd en/of de verbinding wordt verbroken. Vaste telefoon heeft regelmatig storing, traag internet, zelfs de afstandsbediening van TV is traag. Je kunt alleen naar een andere zender als je de afstandsbediening precies op het kastje richt. Als er iemand naast je zit moet je voorover buigen anders lukt het niet. Ook wordt hardnekkig het verkeerde mailadres gebruikt, terwijl het goede in je bestand staat!
Kortom; heel kort klant, maar geen tevreden klant!Pluspunten
- Vooralsnog heb ik deze n iet.
Verbeterpunten
- Betere bereikbaarheid klantenservice. Aan een automatische robot op de website kun je geen gerichte vragen stellen!
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? Misschienrens latour op 4-11-2022 om 19:04Langer dan 1 jaar klantal ruim 20 jaar klant. nooit te laat met betalen. verdien samen met mijn vriendin ruim 9000 netto in de maand en geen bar registraties. eerst sturen jullie mij een defect toestel op en is het mogelijk om te verlengen. en nu, 2 weken later en niets veranderd, kan ik hetzelfde abonnement met toestel niet afsluiten?
als klap op de vuurpijl moet ik een formulier gaan in vullen online zodat ik krijg te horen waarom ik mijn toestel niet krijg. ik weet heel goed hoe mijn situatie is. ik ben klant van jullie, jullie moeten mij willen als klant.
ik ben klaar met jullie. en daar waar ik kan zal mijn mening over jullie uitvoerig vertellen.Pluspunten
- geen
Verbeterpunten
- minder verschuilen achter de telefoon en dienstbaard opstellen.
-
P. ter Wal op 19-8-2022 om 13:02Langer dan 1 jaar klantTerug van 1 maand vakantie wij een probleem met internet, geen tv, telefoon en computer verbindingen. Dit veroorzaakte veel stress. Wij hebben het internet altijd nodig ivm studie van onze dochter, werk etc. Ik heb dit uitgelegd aan de T mobile klantenservice, Een afspraak met een monteur twee weken later zou ernstige problemen hebben veroorzaakt. Dit ernstige probleem werd uitstekend opgelost door een Guidion medewerker (T mobile) die de urgentie begreep en binnen twee uur perfect had opgelost.
Ik kan iedereen T mobile aanbevelen.Pluspunten
- Dit ernstige probleem werd uitstekend opgelost door een Guidion medewerker (T mobile) die de urgentie begreep en binnen twee uur perfect had opgelost.
- Ik kan iedereen T mobile aanbevelen.
Verbeterpunten
- M.b.t. telefonisch contact, zijn er verbeterpunten mogelijk. T mobile dient m.i. te voorkomen dat klanten hun klachten moeten herhalen in een opvolgend telefoongesprek.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienStef op 14-6-2022 om 10:03Minder dan 1 jaar klantCommuniceren dat je diensten makkelijk aan en uit kan zetten. Vervolgens zit je aan een 12 maanden abonnement voor een TV dienst dat niet werkt. Dramatisch slechte Apple TV app. De ontwikkelaars hebben de app dronken ontwikkelt zo lijkt het. Vervolgens een eigenwijze en niets kunnende klantenservice agent via de chat.Pluspunten
- Nog zoekende
Verbeterpunten
- Klanten niet misleiden