Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten morgen vanaf 10.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
T-Mobile

Lees reviews en ervaringen over T-Mobile

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over T-Mobile geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over T-Mobile. Is T-Mobile je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    G. Stroek op 18-1-2023 om 09:37
    Minder dan 1 jaar klant
    2x in 4 weken geen tv en internet. Ze beroepen zich op 5 dagen wachttijd maar daar gaan ze overheen het enigste antwoord is WACHTEN. Je krijgt geen update. Je krijgt 10 verschillende verhalen te horen. Maar n oplossing komt er niet
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles. Service updates snel handelen
  • Beoordeling: 4 /10
    Aanrader? Misschien
    J.Witte op 15-1-2023 om 15:50
    Minder dan 1 jaar klant
    In het afgelopen voorjaar is er vanuit T-mobile een glasvezelkabel aangelegd, en kort erna stonden er medewerkers van T -mobile bij mij aan de deur om een abonnement aan te bieden.
    Omdat T-Mobile met een hele leuke en betaalbare aanbieding kwam, heb ik een abonnement afgesloten.
    Dit wordt dus in het voorjaar 1 jaar dat dit is afgesproken, en nog heb ik geen internet, telefoon en tv van T-Mobile.
    Zo'n twee maanden geleden kreeg ik van T-Mobile een SMS dat zij de andere dag kwamen om alles aan te sluiten, dit is zowaar door T-Mobile besloten zonder te informeren of er iemand thuis aanwezig is, en was dit voor mij ook de reden om online via Klantenservice te laten weten dat ik toch maar bij mijn huidige provider blijf omdat T-Mobile niet voor mij gaat bepalen wanneer ik thuis moet zijn vanuit mijn werk.
    Zij hebben dit bericht genegeerd en stuurden mij laatst een sms bericht om een afspraak te maken, wat ik nu echt niet meer van plan ben.
    Sorry T-Mobile, maar ik heb nu een ander abonnement bij mijn huidige provider die wel de afspraken na komt.
    Verbeterpunten
    • Afspraken maken is ook na komen
  • Beoordeling: 5 /10
    Aanrader? Misschien
    mw. A.B.M. de Beer op 5-12-2022 om 18:55
    Minder dan 1 jaar klant
    T-mobile klantenservice is niet te bereiken. Lange wachttijd en/of de verbinding wordt verbroken. Vaste telefoon heeft regelmatig storing, traag internet, zelfs de afstandsbediening van TV is traag. Je kunt alleen naar een andere zender als je de afstandsbediening precies op het kastje richt. Als er iemand naast je zit moet je voorover buigen anders lukt het niet. Ook wordt hardnekkig het verkeerde mailadres gebruikt, terwijl het goede in je bestand staat!
    Kortom; heel kort klant, maar geen tevreden klant!
    Pluspunten
    • Vooralsnog heb ik deze n iet.
    Verbeterpunten
    • Betere bereikbaarheid klantenservice. Aan een automatische robot op de website kun je geen gerichte vragen stellen!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    rens latour op 4-11-2022 om 19:04
    Langer dan 1 jaar klant
    al ruim 20 jaar klant. nooit te laat met betalen. verdien samen met mijn vriendin ruim 9000 netto in de maand en geen bar registraties. eerst sturen jullie mij een defect toestel op en is het mogelijk om te verlengen. en nu, 2 weken later en niets veranderd, kan ik hetzelfde abonnement met toestel niet afsluiten?

    als klap op de vuurpijl moet ik een formulier gaan in vullen online zodat ik krijg te horen waarom ik mijn toestel niet krijg. ik weet heel goed hoe mijn situatie is. ik ben klant van jullie, jullie moeten mij willen als klant.

    ik ben klaar met jullie. en daar waar ik kan zal mijn mening over jullie uitvoerig vertellen.

    Pluspunten
    • geen
    Verbeterpunten
    • minder verschuilen achter de telefoon en dienstbaard opstellen.
  • P. ter Wal op 19-8-2022 om 13:02
    Langer dan 1 jaar klant
    Terug van 1 maand vakantie wij een probleem met internet, geen tv, telefoon en computer verbindingen. Dit veroorzaakte veel stress. Wij hebben het internet altijd nodig ivm studie van onze dochter, werk etc. Ik heb dit uitgelegd aan de T mobile klantenservice, Een afspraak met een monteur twee weken later zou ernstige problemen hebben veroorzaakt. Dit ernstige probleem werd uitstekend opgelost door een Guidion medewerker (T mobile) die de urgentie begreep en binnen twee uur perfect had opgelost.
    Ik kan iedereen T mobile aanbevelen.
    Pluspunten
    • Dit ernstige probleem werd uitstekend opgelost door een Guidion medewerker (T mobile) die de urgentie begreep en binnen twee uur perfect had opgelost.
    • Ik kan iedereen T mobile aanbevelen.
    Verbeterpunten
    • M.b.t. telefonisch contact, zijn er verbeterpunten mogelijk. T mobile dient m.i. te voorkomen dat klanten hun klachten moeten herhalen in een opvolgend telefoongesprek.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Stef op 14-6-2022 om 10:03
    Minder dan 1 jaar klant
    Communiceren dat je diensten makkelijk aan en uit kan zetten. Vervolgens zit je aan een 12 maanden abonnement voor een TV dienst dat niet werkt. Dramatisch slechte Apple TV app. De ontwikkelaars hebben de app dronken ontwikkelt zo lijkt het. Vervolgens een eigenwijze en niets kunnende klantenservice agent via de chat.
    Pluspunten
    • Nog zoekende
    Verbeterpunten
    • Klanten niet misleiden
  • Beoordeling: 10 /10
    Aanrader? Misschien
    Eric Conijn op 10-6-2022 om 14:48
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik snap niks van al die 1/10 ervaringen. 20 jaar ziggo gehad, maar het werd slecht, en erg duur. Ik heb nu 1000/1000 mbit, en tv app is super. Klantenservice is overal ruk, of het nu KPN of Ziggo is. Ik heb alle drie, maar t-mobile is niet slechter, en het werk perfect. Ik denk echt dat alle slechte reviews worden geschreven door Ziggo stagiares om de minpuntjes te genereren. Het werkt echt oke.
    Pluspunten
    • Alles werkt gewoon goed. Laat het wel zo zijn dat ik pas een jaar lid ben, en de nieuwste modem heb misschien.
    Verbeterpunten
    • geschoold personeel dat gideon sneller inschakelt met problemen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Thiecke op 5-6-2022 om 17:24
    Minder dan 1 jaar klant
    Slechte service ... bedrijf 2 weken zonder televisie en internet monteur komt zonder materiaal niks kunnen oplossen
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Ze helpen je niet
    Opmerking van de redactie op 7-6-2022 om 06:51
    We hebben een scheldwoord vervangen door ... uw boodschap is zo ook duidelijk.

    Vriendelijke groet,

    De redactie
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    R.H op 4-6-2022 om 12:15
    Geen klant
    Slechte ervaring met amateuristische klantenservice van de slecht operator (T-Mobile), niet aan te raden.
    Pluspunten
    • Slechte ervaring met amateuristische klantenservice van de slecht operator (T-Mobile), niet aan te raden.
    Verbeterpunten
    • Slechte ervaring met amateuristische klantenservice van de slecht operator (T-Mobile), niet aan te raden.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Madeleen op 27-5-2022 om 15:16
    Minder dan 1 jaar klant
    Na 3 maanden eindelijk kwam er eindelijk een monteur
    In februari ben ik overgestapt naar T-mobile, de eerste 3 maanden had ik slecht functionerend internet, het viel steeds weg. Hiervoor heb ik contact gehad met de klachtenservice, waarvoor ik zeker ruim 30x met t-mobile en Guidion gebeld heb. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, heel vaak te horen gekregen, we gaan het uitzoeken en je hoort van ons terug maar nooit van iemand reactie terug gehad. Ik kreeg ongevraagd een TV kastje toegestuurd, terwijl dat het probleem helemaal niet was. Na 3 maanden kwam er eindelijk een monteur (blijkt dat ik in een uithoek woon, Schouwen duivenland, bovenste eiland in Zeeland...) en een kleine aanpassing was voldoende en internet doet het nu goed.
    Laat me je vertellen, dit is niet de beste start als je net met een nieuwe opleiding begint, waarbij thuisstudie de norm is...

    Daarna contact gezocht over refunding voor de tijd dat internet niet goed gewerkt heeft, dit was ook een tegenvaller, ik kreeg maar voor de helft van de tijd het geld terug.
    Ik voel mij een gedupeerde klant, en dat voelt onrechtvaardig want je kan geen kant op als je eenmaal aan een contract zit. Het heeft mij heel veel frustraties opgeleverd. Al met al ben ik erg ontevreden over t-mobile, Guidion en de service.
    Pluspunten
    • -
    Verbeterpunten
    • Service en klantrechten

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie