Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten straks vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
T-Mobile

Lees reviews en ervaringen over T-Mobile

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over T-Mobile geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over T-Mobile. Is T-Mobile je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • P. ter Wal op 19-8-2022 om 13:02
    Langer dan 1 jaar klant
    Terug van 1 maand vakantie wij een probleem met internet, geen tv, telefoon en computer verbindingen. Dit veroorzaakte veel stress. Wij hebben het internet altijd nodig ivm studie van onze dochter, werk etc. Ik heb dit uitgelegd aan de T mobile klantenservice, Een afspraak met een monteur twee weken later zou ernstige problemen hebben veroorzaakt. Dit ernstige probleem werd uitstekend opgelost door een Guidion medewerker (T mobile) die de urgentie begreep en binnen twee uur perfect had opgelost.
    Ik kan iedereen T mobile aanbevelen.
    Pluspunten
    • Dit ernstige probleem werd uitstekend opgelost door een Guidion medewerker (T mobile) die de urgentie begreep en binnen twee uur perfect had opgelost.
    • Ik kan iedereen T mobile aanbevelen.
    Verbeterpunten
    • M.b.t. telefonisch contact, zijn er verbeterpunten mogelijk. T mobile dient m.i. te voorkomen dat klanten hun klachten moeten herhalen in een opvolgend telefoongesprek.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Stef op 14-6-2022 om 10:03
    Minder dan 1 jaar klant
    Communiceren dat je diensten makkelijk aan en uit kan zetten. Vervolgens zit je aan een 12 maanden abonnement voor een TV dienst dat niet werkt. Dramatisch slechte Apple TV app. De ontwikkelaars hebben de app dronken ontwikkelt zo lijkt het. Vervolgens een eigenwijze en niets kunnende klantenservice agent via de chat.
    Pluspunten
    • Nog zoekende
    Verbeterpunten
    • Klanten niet misleiden
  • Beoordeling: 10 /10
    Aanrader? Misschien
    Eric Conijn op 10-6-2022 om 14:48
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik snap niks van al die 1/10 ervaringen. 20 jaar ziggo gehad, maar het werd slecht, en erg duur. Ik heb nu 1000/1000 mbit, en tv app is super. Klantenservice is overal ruk, of het nu KPN of Ziggo is. Ik heb alle drie, maar t-mobile is niet slechter, en het werk perfect. Ik denk echt dat alle slechte reviews worden geschreven door Ziggo stagiares om de minpuntjes te genereren. Het werkt echt oke.
    Pluspunten
    • Alles werkt gewoon goed. Laat het wel zo zijn dat ik pas een jaar lid ben, en de nieuwste modem heb misschien.
    Verbeterpunten
    • geschoold personeel dat gideon sneller inschakelt met problemen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Thiecke op 5-6-2022 om 17:24
    Minder dan 1 jaar klant
    Slechte service ... bedrijf 2 weken zonder televisie en internet monteur komt zonder materiaal niks kunnen oplossen
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Ze helpen je niet
    Opmerking van de redactie op 7-6-2022 om 06:51
    We hebben een scheldwoord vervangen door ... uw boodschap is zo ook duidelijk.

    Vriendelijke groet,

    De redactie
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    R.H op 4-6-2022 om 12:15
    Geen klant
    Slechte ervaring met amateuristische klantenservice van de slecht operator (T-Mobile), niet aan te raden.
    Pluspunten
    • Slechte ervaring met amateuristische klantenservice van de slecht operator (T-Mobile), niet aan te raden.
    Verbeterpunten
    • Slechte ervaring met amateuristische klantenservice van de slecht operator (T-Mobile), niet aan te raden.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Madeleen op 27-5-2022 om 15:16
    Minder dan 1 jaar klant
    Na 3 maanden eindelijk kwam er eindelijk een monteur
    In februari ben ik overgestapt naar T-mobile, de eerste 3 maanden had ik slecht functionerend internet, het viel steeds weg. Hiervoor heb ik contact gehad met de klachtenservice, waarvoor ik zeker ruim 30x met t-mobile en Guidion gebeld heb. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, heel vaak te horen gekregen, we gaan het uitzoeken en je hoort van ons terug maar nooit van iemand reactie terug gehad. Ik kreeg ongevraagd een TV kastje toegestuurd, terwijl dat het probleem helemaal niet was. Na 3 maanden kwam er eindelijk een monteur (blijkt dat ik in een uithoek woon, Schouwen duivenland, bovenste eiland in Zeeland...) en een kleine aanpassing was voldoende en internet doet het nu goed.
    Laat me je vertellen, dit is niet de beste start als je net met een nieuwe opleiding begint, waarbij thuisstudie de norm is...

    Daarna contact gezocht over refunding voor de tijd dat internet niet goed gewerkt heeft, dit was ook een tegenvaller, ik kreeg maar voor de helft van de tijd het geld terug.
    Ik voel mij een gedupeerde klant, en dat voelt onrechtvaardig want je kan geen kant op als je eenmaal aan een contract zit. Het heeft mij heel veel frustraties opgeleverd. Al met al ben ik erg ontevreden over t-mobile, Guidion en de service.
    Pluspunten
    • -
    Verbeterpunten
    • Service en klantrechten
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    T. v.d. Laan op 10-5-2022 om 10:32
    Langer dan 1 jaar klant
    Internet ligt eruit, nu al 6 dagen geen internet!

    Eerste belofte, oplossing binnen 48 uur.
    Na 48 uur erachteraan gebeld en de melding was niet goed doorgezet. Vervolgens wel een mail gehad om afspraak in te plannen met Gideon. Dit kon pas na het weekend. Vervolgens kan de monteur niets doen en moet de netwerkbeheerder ingeschakeld worden. Deze zou dezelfde middag langskomen. NIET DUS. Weer gebeld, tuurlijk tonen ze medeleven zoals het ze geleerd is, maar een oplossing kunnen ze niet bieden. Binnen 24 uur zou KPN contact moeten opnemen. NIET GEBEURD. Weer gebeld, ligt bij de technische dienst, die moeten KPN inschakelen???? Waar zijn jullie mee bezig T-MOBILE???
    Verbeterpunten
    • Klantenservice, Beloftes nakomen, Storingen sneller oplossen.
    • Gaat over teveel schijven
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Helen op 21-3-2022 om 13:23
    Minder dan 1 jaar klant
    Niet eens een punt waard!! Tmobile is echt bagger het ergste is dat ik nog een jaar moet...
    Alleen maar storing, doe er eens wat aan man betaal me krom en ik krijg er precies niks voor terug..!!!!
    Pluspunten
    • Totaal niks
    Verbeterpunten
    • Gewoon stoppen!!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Sabine op 18-3-2022 om 15:19
    Langer dan 1 jaar klant
    Sinds 2021 ben ik zakelijke klant bij T-mobile. Ik heb een bundel met onbeperkt internet in Nederland en 25 GB in het buitenland. Tot op heden was ik altijd tevreden. Tot ik een kans kreeg om te verhuizen naar Spanje, die kan wilde ik natuurlijk met beide handen aanpakken maar ik had een 2 jarig contract bij T-mobile en daarom heb ik op 11 januari 2022 gebeld naar de klantenservice. Ik wilde graag weten wat de mogelijkheden waren omdat ik niet wilde betalen voor onbeperkt internet in Nederland terwijl ik daar geen gebruik van zou maken. De dame aan de telefoon zei toen: mevrouw dat is geen probleem, dan zet ik uw bundel gewoon om naar onbeperkt internet in het buitenland. Ik was hier uiteraard blij mee en bedankte haar voor de goede service. Per 1 maart zou het ongezet worden. Nu, halverwege maart kwam ik tot de conclusie dat ik helemaal geen onbeperkt internet had in het buitenland, vast een foutje, dacht ik. Ik bel naar de klantenservice en krijg vervolgens te horen dat onbeperkt internet in het buitenland helemaal niet mogelijk is. Natuurlijk was ik ontzettend verbaast en de medewerker kon geen gegevens zien van het gesprek op 11 januari. Hij kon niets voor mij betekenen zonder te weten wat er in dat gesprek gezegd zou zijn. Teleurgesteld hing ik op om vervolgens een mail te sturen naar de klantenservice met mijn verhaal. Ik moest doorgeven op welke datum en tijdstip ik op 11 januari een gesprek had gehad, dat deed ik. Ze konden inderdaad vinden wat de medewerker mij had verteld (nu ineens wel) maar aan dat gesprek konden geen rechten worden ontleend. Volgens hun heeft diezelfde medewerker mij op 12 januari gebeld, ik heb die oproep gemist en vervolgens hebben ze mij een mail gestuurd met het verzoek terug te bellen. Volgens hun heb ik dat niet gedaan, niets is echter minder waar. Ik heb teruggebeld naar het nummer wat in de mail stond, het gesprek duurde 5.12 minuten (bewijs heb ik meegestuurd)
    Tijdens dat gesprek kon de medewerker niet vinden waarom ik was gebeld en gemaild. (Volgens T-mobile was dat omdat de medewerker die ik 11 januari aan de lijn had terug belde om te zeggen dat haar informatie onjuist was, dit werd mij tijdens het gesprek op 12 januari niet verteld want toen konden ze niets vinden)

    Ik heb gevraagd of ze met een oplossing kunnen komen ( kosteloze ontbinding van het contract of een grotere bundel voor het buitenland) het antwoord is nee, vervolgens sluiten ze de case.

    Ik verwacht een oplossing.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Ontevreden klant op 22-2-2022 om 18:02
    Langer dan 1 jaar klant
    Heel klant onvriendelijk.
    Pluspunten
    • Kan ik zo niet bedenken
    Verbeterpunten
    • Wat niet

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie