
Odido (voorheen T-Mobile) reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Odido (voorheen T-Mobile) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Odido (voorheen T-Mobile). Is Odido (voorheen T-Mobile) je huidige internet aanbieder en wil je zelf een ervaring over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Odido
- Genoeg, maar niet in zo'n situatie
- De btw weer standaard op de facturen zetten
- Zelf je btw facturen kunnen opvragen over het hele vorige jaar
- Kundig personeel hebben die weten dat er btw wordt geheven in NL
- -
- -
- Geen
- Zorg dat je je eigen fouten oplost en zorg ervoor dat je de klant op de hoogte houdt als je problemen niet kan oplossen
- Zeer slechte ervaring
- Geen
- Klant gericht denken en vooral handelen
- Niks
- Alles
- 1x heel goed en fijn gesprek met Rotterdamse dame van de klantenservice maar kennelijk kon zij ook niet door de roeien en ruiten van het Odido concern gaan
- Als het niet werkt, geef de klant dan de optie om het dure jaar abonnement zonder extra kosten op te zeggen ipv doormodderen en elke maand een rekening te sturen. Soms
- Niks nooit meer
- Ik zou zegen ga jullie iets anders doen dan klanten slecht behandelen en in de wacht zitten
Ik heb intussen 5 x met Odido contact gehad sinds half januari om de btw zichtbaar te krijgen op facturen. Iets wat gewoon verplicht is volgens de wetgeving dat er BTW op een factuur staat. Iedere keer krijg ik andere informatie, maar ik ga door want ik heb het nodig voor mijn zakelijke belastingaangifte. Ik heb alle facturen nodig van 2024 met de btw erop vermeld. Fix het en ik ben tevreden, eerder niet. Ik kan er niet tegen dat er onrecht wordt aangedaan. Er komt een punt dat je er gewoon klaar mee bent. Ben heel netjes, meegaand, begripvol en geduldig geweest in die tijd, behalve dat ik wel voor mijn doel ben gegaan, maar ik ben intussen in staat heel internet ermee vol te zetten! Succes 😉
De stomme dingen die ik intussen al van jullie heb gehoord:
- 'Er wordt helemaal geen BTW gerekend.'
- Je kunt naar een zakelijk abo (dat snap ik, dan betaal ik voor hetzelfde abo meer. Lijkt mij vrij onlogisch toch? En het lost het probleem nu niet op. Help mij gewoon met mijn probleem.)
- De eerste zou het hebben doorgezet, maar dit was niet gebeurd. Oké, dit kan iedereen gebeuren.
- Wij hebben maar tot 6 maanden bewaarplicht, maar intussen kreeg ik bij het derde telefoontje het wel voor elkaar dat ik tot 7 maanden terug ineens wel de facturen met BTW erop kreeg gestuurd. Ik heb dat uitgelegd; ja oke, met uitzondering dan misschien 7?
- De BTW kan niet terug op de facturen worden geplaatst? Maar waarom heb ik dan wel nu van 7 maanden terug de btw erop gekregen terwijl ik die online niet kan inzien?
- We hebben het vanaf nu aangezet dat de btw er wel op staat. Leuk, maar wat heb ik daar nu aan? Ik heb het nodig van heel 2024 voor mijn jaaraangifte en het is gewoon een wettelijke plicht dat het op de facturen staat.
Regel het gewoon. Zoiets moeilijks vraag ik toch niet.
Ik zal zeker slechte reclame voor hen maken.
Na gebruik te hebben gemaakt van de recycle deal van Odido moest ik mijn telefoon weer terugsturen. Hiervoor kan je een retourlabel downloaden, echter gaf die bij mij een foutmelding. Na 2 keer telefonisch contact en 2 keer fysiek in de winkel langs te zijn geweest werd mij beloofd het te regelen. Echter zijn we nu 2 weken verder en heb ik nog steeds geen retour label ontvangen. Wel is er een automatische incasso geweest om het geld voor niet inruilen te incasseren. 0 communicatie vanuit Odido. Erg slechte ervaring en ik hoop dat dit wordt opgelost.
Slechte service
Waardeloos bedrijf sinds 1 jaar 2 keer nieuwe router 3 keer nieuwe tv kastjes
3 keer monteur gewest werkt nog niet
1keer 240 afgeboekt en 1 keer 136
Fout door hun . Ben nu all 2 maanden aan het wachten . Mijn geld nog steeds niet terug..Heb so waak gebeld.Heb het opgezegd
Blijkbaar is in 2024 mijn contract ondergebracht bij mobc, kon mn facturen niet meer inzien. Mn contract met 2 jaar verlengd , zonder iemand gesproken te hebben, geen mail of wat dan ook. Ben nu al een maand bezig om los te raken van odidol, erg frustrerend allemaal. Niemand aanspreekbaar, t duurt maar. Nu kreeg ik vandaag bericht dat ik weg kon bij hun, masr nee hoor, overstappen kan nog niet.
Wat een ......BEDRIJF
Ik heb een abonnement afgesloten voor TV en Internet.
Ik geef aan dat ik alleen beschikbaar ben op zaterdag voor afspraken om het internet te regelen.
Inmiddels een aantal maanden verder is er nog niks geregeld.
Afspraak nummer 1: kreeg het niet voor elkaar. Moest wachten op iemand anders op een andere datum.
Afspraak 2: komen binnen en zeggen al gelijk dat ze niks kunnen doen.
Afspraak 3: meld zich af omdat het te koud is buiten.
Zojuist gebeld om wederom een afspraak te maken. Aangegeven dat ik alleen zaterdags kan. Ze hebben geen monteurs die dit willen.
Lang verhaal kort: Odido is waardeloos. Nu aangegeven dat de hele bedoeling geannuleerd kan worden. Doe hier aub geen zaken mee.
Glasvezel internet instabiel, al 6 maanden valt de snelheid af en toe een uur, soms veel langer terug naar 5 mbs dus geen tv en internet meer, klantendienst meestal begripvol maar geen oplossing, monteurs komen na lange tijd en veel afzeggingen-uitstel langs, meten zien netjes 1000mbs en weten allerlei oorzaken aan te wijzen die werkelijk nergens op slaan, van te veel wifi punten ( twee telefoons, computer en tv tot een oud model modem die vervangen moet worden o) vervolgens gebeurt er niks. Ik schrijf niet graag slecht over een bedrijf maar glasvezel Odido is 100x duurder en even betrouwbaar als de modems van KPN 25 jaar geleden. N
All 3 maanden super slecht internet verbinding en kapot bij de hand personeel
Nog steeds niet opgelost met glasvezel verkeerde onderdelen aangesloten
Ga niet met de odido accessoire webshop 9f mconomy in zee
Na retour krijg je geen geld tetug ook al is t odido