Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Odido

Odido (voorheen T-Mobile) reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Odido (voorheen T-Mobile) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Odido (voorheen T-Mobile). Is Odido (voorheen T-Mobile) je huidige internet aanbieder en wil je zelf een ervaring over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Odido

    Beoordeling
    1
    E Blok 3-6-2025 - 06:49

    Neem geen abonnement bij deze oplichters

    • Geen
    • Odido moet doen wat ze beloven aan klanten
    Beoordeling
    1
    Arnold 1-6-2025 - 13:18

    Glasvezel besteld, 3x monteur aan huis, komen ze er achter dat er geen kabels liggen. Krijg gratis 2 wifi transmiters, en 2 maanden klik&klaar. Na 3 maanden internet afgesloten, te veel data. Waarom bieden ze me klik&klaar dan aan als alternatief stelletje sukkels.

    • Geen
    • Geen
    Beoordeling
    1
    Regina Petit 13-5-2025 - 19:58

    Ik was jaren lang klant van Odido en ik ben in 2024 overgestapt naar glasvezel. Odido heeft mij toen per ongeluk als nieuwe klant in het systeem gezet waardoor ik tot op heden dubbele rekeningen krijg van het oude abonnement (dat niet meer bestaat) en van het nieuwe abonnement. Steeds weer kreeg ik iemand aan de lijn bij Odido die het probleem begreep en die me verzekerde dat het nu echt opgelost was, maar ik blijf dubbele rekeningen krijgen van mijn oude abonnement dat beëindigd is en van mijn nieuwe abonnement waarvan de rekeningen zijn betaald.

    Ik heb hier inmiddels eindeloos vaak over gebeld en opnieuw tientallen klachtenformulieren ingevuld naar verschillende afdelingen in de hoop dat het ergens serieus behandeld zou worden, maar nee, het blijft doorgaan. Vandaag kwam dus WEER dezelfde betalingsherinnering van het abonnement dat niet bestaat met hetzelfde factuurnummer, maar met een ander bedrag, wat ook een raadsel is. Het abonnement zou afgesloten zijn (wat niet erg is omdat het niet bestaat) maar wederom wordt gedreigd met melding bij Stichting Prevental en inschakeling van een incassobureau. Het wordt zo onderhand een dagtaak om door te dringen tot Odido. Het is een grote bende daar!

    Beoordeling
    1
    David 10-5-2025 - 14:01

    Op 28 april 2025 zou mijn internetverbinding worden geïnstalleerd door Odido. De afspraak werd meerdere keren last-minute verschoven, waardoor ik een volledige werkdag moest opofferen. Uiteindelijk kwam de monteur, maar deze bleek niet in staat om de installatie goed uit te voeren. Sterker nog: hij schakelde mijn werkende verbinding uit en liet mij zonder internet achter.

    Daarna werd er geen oplossing geboden, behalve dat ik “moest wachten op een andere partij”. Klantenservice schoof de schuld af op de netwerkbeheerder, maar achteraf bleek – na bezoek van een KPN-monteur – dat het probleem veroorzaakt was door een fout van Odido zelf.

    Ondanks dit alles weigerde Odido enige verantwoordelijkheid te nemen of schadevergoeding aan te bieden. Ik heb daarom mijn abonnement per direct opgezegd, maar zit nog steeds zonder internet omdat mijn vorige provider nu de schade moet herstellen.

    Zeer slechte ervaring, amateuristische installatie en geen serieuze klachtenafhandeling. Absoluut geen aanrader.

    Beoordeling
    1
    Anissa 1-5-2025 - 07:03

    Zorgen dat alles gewoon naar behoren werkt! Nog nooit zo'n walgelijke provider gehad. Vorig jaar 3 maanden moeten aanhoren dat er een storing was bij tv en internet. Blijkt mijn kastje doorgebrand te zijn! Of ik in die maanden wel even extra internet wil bijkopen voor mijn telefoon, zodat wij via hotspot tv kunnen kijken ( odido medewerker was schandalig ik moest zoveel betalen en kreeg jiks, mevrouw we gaan een terug betaling regelen een compensatie!) Ik wacht ju nog en wat denk je? Alweer een week mijn facking kastje kapot! En dan ook nog een grote bek van een medewerker krijgen waarom ik dit zelf jiet oplos. Betaal verdomme aan de tv maandelijks 100,- en voor onze telefoon nogeens 160,- en dan zal ik jullie problemen even gaan oplossen? Echt walgelijk!!!!!!

    • Dat de telefoon opgenomen word
    • Hele bedrijf en instelling
    Beoordeling
    1
    Karel 28-4-2025 - 18:04

    Wil mijn beltegoed op een prepaid kaart opmijn bankrekening gestort krijgen, maar Odido weigert hieraan mee te werken omdat de voorwaarden dit niet toestaan. Het is anders wel mijn eigen geld, dus is dit een vorm van diefstal.
    Wie steelt is gewoon een dief.
    Zolang ik mijn geld niet terug krijg nooit geen Odido meer. U bent nu ook gewaarschuwd.

    • Ze hebben wel gereageerd, maar kunnen naar eigen zeggen niets voor me betekenen.
    • Klantvriendelijk zijn, en gewoon geld terug geven, zoals bij het OV wel kan.
    Beoordeling
    1
    L.amajjout 28-4-2025 - 03:18

    Het is werkelijk niet te geloven.jullie blijven geld afboeken terwijl ik geen abonnee meer heb en alles is meer dan een maand geleden afgesloten.heb tig keren gebeld en dit aangeven en toch het lef hebben om het bedrag nog steeds van me rekening af te boeken,hallooo ik heb meer dan een maand geen tv of internet,wat begrijpen jullie hier niet aan.???STOP ERMEE OF IK DIEN EEN SERIEUZE KLACHT IN!!!

    • Ge n geld meer van me rekening afboeken en terugboeken aub,wat een snert service zeg bah bah
    Beoordeling
    8
    Martin Louwers 27-4-2025 - 11:39

    goede communicatie

    • dat er een monteur beschikbaar is vind ik een plus.
    Beoordeling
    4
    Martin 25-4-2025 - 15:45

    Bij het oversluiten moet je goed opletten. Bij mij bleek dat het contract om een zg pre-order ging en dan moet je maar afwachten wanneer je aangesloten word. In ons geval duurde dat 9 maanden. Met als gevolg 9 maanden een hoge KPN rekening en dat je na een periode zelf het KPN contract moet opzeggen dus een maand Odido kosten EN een maand KPN. Ik was te lui om te klagen bij de ACM maar is wat mij betreft misleiding van de consument.

    Beoordeling
    1
    Rob 23-4-2025 - 04:24

    Stap je binnen Odido over naar klik en klaar , daar begon de ellende , dubbele kosten , apparatuur wel of niet terugsturen ???? Advies Odido naar de milieustraat , gedaan 2 dagen later nee toch opsturen ????? Bij contact telefonisch al met al 3.5 uur aan de lijn gehangen !!! Oplossing Odido sluit per vrijdag af en maandag gaat de nieuwe provider pas in, geen oplossing niets en dat na jaren klant te zijn geweest bij Tele 2 , en mijn toegezegde teveelbetaling dat wisten ze niet, weer doorverbonden na 23 minuten in de wacht klik doorverbonden …………verbinding verbroken!!!!!!!!

    • Geen
    • Laat collega’s beter van elkaar weten wat ze doen ????? Niemand lijkt enig idee te hebben wat ze met de klant afspreken, en dat doorverbinden om gek van te worden en die muziek vreselijk!!!!!! Echt mega slechte klantenservice, en hou dan op zijn minst je commentaar voor je als je als klant uren moet bellen !!!!!!!

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.