Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Odido

Odido (voorheen T-Mobile) reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Odido (voorheen T-Mobile) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Odido (voorheen T-Mobile). Is Odido (voorheen T-Mobile) je huidige internet aanbieder en wil je zelf een ervaring over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Odido

    Beoordeling
    1
    Eline 21-10-2024 - 17:53

    Zeer slecht internet via glasvezel. Overgestapt na een verhuizing naar Odido. Van begin af aan problemen gehad. Meerdere malen gebeld. Geprobeerd met wifipunten, nieuwe modem. Alles zonder effect. Willen niet verder kijken. Kijken ook niet naar oplossingen. Komen ons nergens in tegemoet.... hoop maanden betaald voor nauwelijks werkend internet thuis! Ook op de mobiel vaak slecht werkend internet. T mobile was echt 10 x beter. Odido is echt waardeloos bedrijf, komen je niet tegemoet bij problemen. Elke keer overal achteraan bellen. Zeggen je terug te gaan bellen maar gebeurd gewoon niet. Zelf bij het terug sturen van de apparatuur problemen met de meegezonden QR code, deze was ongeldig en willen je telefonisch ook niet verder helpen. Hun willen de spullen terug en maar aan een oplossing mee denken gebeurd niet. 1 tip, geen zaken doen met Odido!!

    • Niks
    • Graag keuze of je wel of geen wachtmuziek wil. Wordt er helemaal kierewiet van!
    Beoordeling
    1
    Leon 18-10-2024 - 12:46

    KPN Netwerk (KPN WBA) heeft glasvezel aangelegd naar mijn woning. Daarop heb ik een Internet abonnement van Odido genomen. Dit bleek een drama combinatie en voor vele andere ook, blijkt uit de reacties op Odido communitie "Traag internet via WBA netwerk". Zo goed als dagelijk wordt het internet vanaf eind van de middag heel traag en onbruikbaar. Dit maakt het gamen of video streamen heel moeizaam of onmogelijk. Zelfs het opvragen van een eenvoudige pagina loopt uit op een timeout.


    Daarnaast reageert de klantenservice nauwelijks op meldingen hierover. Het speelt al heel lang, maar niemand lijkt het bestaan ervan te weten. Bij elk contact lijkt het dat ze van voor af aan beginnen met een standaard uitvraag script.

    • Geen idee, dit was mijn slechtste ervaring ooit met een internet provider.
    • Verbeterpunt voor Odido: allereerst natuurlijk zorgen dat de zaken technisch op orde zijn, zodat de belofte "super snel en Stabiel glasvezel internet" wordt waargemaakt. Daarnaast, erken dat het een probleem is, verbeter de communicatie hierover en hou contact met je klant. Zorg dat de klantenservice bekend is met het probleem en blijf niet stug vasthouden aan het vaste uitvraag script. Kom je klanten te gemoed met een passende oplossing. Misschien is het beter voorlopig helemaal geen abonnementen meer via KPN WBA aan te bieden.
    Beoordeling
    1
    Roos 8-10-2024 - 11:40

    De slechtste service ooit! Telefonisch onmogelijk bereikbaar, geen internet (zakelijke klant) en monteur komt pas over 2-3 weken? Onacceptabel

    • Goedkoop
    • Service: telefonisch onbereikbaar. Monteurs komen pas 2-3 weken later ook als je als zakelijk klant zonder internet zit. Gevraagd om contract te ontbinden, dat is niet mogelijk of met meer dan duizend euro afkoopsom. Onacceptabel slecht, neem hier nooit internet thuis!
    Beoordeling
    1
    Hermans 7-10-2024 - 22:15

    Belabberde klantenservice

    • Ik was altijd zeer tevreden met mijn mobiele abo maar als er administratief iets mis gaat en je hebt de klantenservice nodig dan gaat het mis. Met het glasvezel al overgestapt en zodra het lukt met mijn mobiele abo ook.
    • De service weer op het punt krijgen zoals ik die jaren van T Mobile was gewend en wat die nu duidelijk niet is.
    Beoordeling
    1
    Sinay 6-10-2024 - 10:58

    Sinda de glasvezel aansluiting werkt het slecht of nief,mijn camera's rondom woning doen het niet meer,als ik bel zeggen ze ligt aan de camera,dank odido en de personen aan de telefoon die dat zeggen,zit er jaar aan vast ook terwijl ik al jaren klant ben!SLECHTSE NETWERK OOIT!!Heb alles opgezegd thuis inclusief 2 mobiele 06 nummers!KANSLOOS

    • GEEN
    • SNEL STOPPEN
    Beoordeling
    1
    bas 3-10-2024 - 14:56

    erg hufterige bedrijfspolisy

    • geen
    • opdoeken en wegwezen
    Beoordeling
    1
    Dalia 30-9-2024 - 13:23

    Slecht bedrijf

    • Wat een ontzettend slechte organisatie. 6 maanden geleden mijn abonnement beëindigd en alles is betaald. Toch blijven ze facturen en aanmaningen sturen. Bij maandelijks bellen, appen en contact via de chat zeggen ze het telkens op te lossen maar de maand erna gewoon weer een aanmaning. E-Mail adres voor een officiële klacht krijg je niet. Ze blijven je elke keer vragen om je gegevens en helpen je niet verder, je blijft de hele tijd in hetzelfde cirkeltje zitten en helpen je niet naar behoren. Probleem is al 6 maanden aan de gang. Grote kans dat ze nu weer op dit bericht reageren dat ze me graag willen helpen en dat ik via de klantenservice contact met ze moet opnemen. Oftewel weer datzelfde cirkeltje. Heel erg slecht dit. Hoe ben je een bedrijf en kan ik niet worden doorverbonden naar de financiële afdeling of een leidinggevende? Erger nog ik waarom kan ik niet mailen en krijg ik niks schriftelijk bevestigd?
    • Ik ben bang dat het erop neer komt dat ik nu geld moet gaan uitgeven om een aangetekende brief te sturen en dat zelfs dat niks uithaalt.
    Beoordeling
    1
    Rianne 30-9-2024 - 09:52

    Slecht internet. Netflix loopt continu vast. Vreselijk

    Beoordeling
    1
    Femke 28-9-2024 - 12:22

    Zeer slechte verbinding van glasvezel met hoogste snelheid en zeer onkundige medewerkers met een gevaarlijke combinatie van zeer laag IQ en volslagen desinteresse.

    • Geen, wij stappen over.
    • Odido moet zich schamen voor deze slechte service
    Beoordeling
    1
    Angelique 27-9-2024 - 11:02

    Geen internet. Medewerker geeft aan dat ik met 2 uur een mail krijg. Maar misschien ook wat later. Ik moet maar steeds checken.
    Hij deed ook geen e-mail check.

    Moet dan zelf een monteur plannen.
    Medewerker geeft aan dat zondag de eerst optie is.

    Zó klant onvriendelijk!. Ga niet naar deze aanbieder.
    Tele2 is is overgenomen door Odido. Bij tele2 werd altijd alles netjes opgelost. Ze belde zelfs s avond terug.

    Bij overname is alles hetzelfde, lijnen, bedrading, enz.
    Alleen kan Odido de service niet bieden.

    • Er is niets te wat een pluspunt waard is
    • Klanten service en klant tevredenheid.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.