Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Odido

Odido (voorheen T-Mobile) reviews

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Odido (voorheen T-Mobile) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Odido (voorheen T-Mobile). Is Odido (voorheen T-Mobile) je huidige internet aanbieder en wil je zelf een ervaring over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Odido

    Beoordeling
    1
    moniek 27-9-2023 - 08:50

    Update 26/9:
    Nogsteeds geen glasvezel. Als het goed is komt eindelijk een monteur 28/9. Wel een factuur sturen!! Oplichters! Als je ze erover belt zeggen ze dat het allemaal functioneert. En dat we gewoon moeten betalen! Wel knap als de monteur nog moet langskomen!

    Vanaf juni al bezig met het aansluiten van Glasvezel. Hoe moeilijk kan het zijn. tmobile/odido wijst alleen maar naar anderen. Zelf doen ze niks verkeerd. Ik kan geen afspraak inplannen met een monteur want ze maken geen werkorder aan. Nu wacht ik al 2 weken op een afspraak, ik hang dagelijks 2/3/4x aan de telefoon met odido en gidion en odf. Maar niemand doet wat. Waaaaardeloos!!

    • veel geld uitgegeven aan marketing
    • alles
    Beoordeling
    1
    Jur 22-9-2023 - 10:36

    De klantenservice is echt hopeloos, nog erger na de overgang naar ODIDO. Ze zijn onbereikbaar en ze komen belafspraken niet na. De dekking met mobiel is daarnaast ook nog eens waardeloos. Zit er voorlopig nog aan vast, daarna rap naar iets anders.

    • Geen idee
    • Bereikbaarheid
    • Afspraken nakomen
    • Wijzigingen tijdig doorgeven
    • Extra bonus belminuten verstrekken zodat je genoet bundel hebt om uberhaupt met de klantenservice in contact te komen
    Beoordeling
    10
    Laurens 21-9-2023 - 17:40

    Fijne hulp door j uit hengelo! Hij heeft me met alles geholpen en tis echt een super kerel

    • Goeie mederwerking
    Beoordeling
    1
    Emre 20-9-2023 - 13:58

    Iedereen ga aub weg bij dit bedrijf waarom zouden wij ons geld geven aan een bedrijf die er niks voor terug geeft ga naar een andere internetproviders deze licht je alleen maar op

    • Kan er niet 1 op noemen
    • Geeft het bedrijf gratis weg als je geld vraag is het net een oplichting wie wilt hier geld aan uit geven
    Beoordeling
    1
    Sam 19-9-2023 - 08:00

    Internetverbinding is super slecht, betaal voor 4G kan met niks anders dan 3G verbinden, website is extreem omslachtig en maakt het bijna onmogelijk om klachten in te dienen

    • Niks
    • Allez
    Beoordeling
    1
    Olga 18-9-2023 - 15:11

    Inmiddels een jaar geleden aanvraag gedaan voor een internetverbinding. Door verhuizing moest dit een glasvezelverbinding zijn, helaas zijn we een jaar verder, heb vaak zelf de klantenservice moeten bellen voor de status en ik heb nog steeds geen internet thuis. Ook is er geen passende oplossing in de tussentijd gevonden

    • klantenservice, snelheid in afhandeling problemen en bieden passende oplossingen
    Beoordeling
    1
    J vd Heijden 16-9-2023 - 15:02

    Probeer al 5 dagen in te loggen

    • Bij Tmobile had ik geen problemen en nu krijg ik steeds: oeps het lukt nu!!
    • Geef aan hoe ik hoe dan ook kan inloggen met app lukt het niet. Heb al 5 maal ander wachtwoord ingevoerd
    Beoordeling
    1
    Emile 12-9-2023 - 14:16

    Dramatisch, eerst tmobile nu odido.

    Bij het verhuizen netjes de verhuizing doorgegeven heeft de medewerker van de klantenservice de verhuizing niet verwerkt. In april 1 maand zonder internet in TV thuis want de monteur kon zogenaamd niet eerder komen. Leuk met thuiswerken.

    Installeren ging ook verkeerd, monteur moest 3 keer komen. Er zijn ons nieuwe kastjes beloofd. Nu bijna een half jaar verder en nog steeds geen nieuwe kastjes. Storing na storing, slecht bereik, verschrikkelijke klantenservice die zegt dat ze 1 maand niet gaan afschrijven omdat ze geen internet hebben kunnen leveren. 2 maanden later voegde ze dit bedrag gewoon toe aan hun maandrekening. Meerdere keren over gebeld, wij moesten zogenaamd opeens een verhuisbewijs mailen. Ook gedaan, nooit meer iets van gehoord. Wij stappen over zodra het jaar er op zit.

    Doe never nooit zaken met dit 'bedrijf'

    Beoordeling
    1
    sara 21-8-2023 - 11:03

    Geloof me, de goedkopere prijs die je betaalt in vergelijking met duurdere providers zoals kpn en ziggo is het NIET WAARD. GROOTSTE fout die ik ooit heb gemaakt om naar t-mobile over te stappen. Ik zit al 5 dagen zonder internet en gaat wss nog 5 dagen duren. Heb uren aan de lijn gehangen met de klantenservice die je NIET helpen. Echt letterlijk gewoon niet. Nog een arrogante toon aanslaan tegen je ook en dreigen op te hangen. Ik moet constant zelf suggesties aanleveren over wat zij zouden kunnen doen om het op te lossen, het enige wat zij zeggen is "we kunnen niks doen wacht maar op de netwerkbeheerder". Ook wanneer hun eigen collega's fouten maken waardoor het langer gaat duren doen ze niks om het op te lossen. Ook voordat mijn internet uitviel had ik CONSTANT problemen. Monteurs die niet op kwamen dagen ookal had ik al een dag vrij genomen. Internet dat regelmatig uitvalt of niet verbindt (glasvezel!). Heb zoveel uitgaven moeten doen al om het internet te versterken hier in huis terwijl ik voorheen geen problemen had met veel zwakker internet en toen nog zonder glasvezel.

    Geloof me: DOE HET NIET. De prijs is het niet waard.

    Beoordeling
    1
    Youri 4-8-2023 - 12:57

    Eerder deze week al een klacht ingediend bij T-Mobile aangaande het onrechtmatig verlengen van een jaar contract i.v.m. verhuizing. In juli 2022 een jaarcontract afgesloten bij T-Mobile Thuis. In april 2023 zijn we verhuist naar een ander woonadres.

    In juli 2023 zou ons contract verlopen zijn en het contract omgezet worden naar onbepaalde tijd en maandelijks opzegbaar. Op April hebben wij onze verhuizing online via T-Mobile bekend gemaakt, enkel een wijziging doorgegeven via mijn account van T-Mobile.

    Onlangs besloten buiten de contractperiode om over te stappen naar KPN. Gebruik gemaakt ook van de KPN overstap service. KPN benaderde ons om te melden dat wij aan een jaar contract vast zitten en dat ze niks kunnen doen. Dit was voor ons het moment dat we getriggerd waren dat ons contract na het wijzigen van ons adres onrechtmatig zonder ons akkoord verlengd is. Wellicht in geniepige kleine letters maar niet duidelijk zichtbaar en kenbaar gemaakt.

    Gister (3-8-2023) S. van T-mobile gesproken. Verhaal uitgelegd en kon zich inleven dat wij de kleine letters niet hadden gelezen en heeft ook toegezegd en per mail bevestigd dat de resterende afkoopsom die gegeneerd zal worden door T-Mobile gecrediteerd wordt.

    Vandaag 4-8-2023 gebeld door de collega van S., B. Zij kwam mededelen met een gestrekt been dat wij een mail hebben gehad waar duidelijk is aangeven dat wij aan een jaar contract vast zitten aangezien wij een verhuizing hebben doorgegeven. Wij hebben geen mail ontvangen, wij zijn vooraf niet geïnformeerd c.q. niet duidelijk gemaakt dat dit de consequenties zijn. Volgens B. hebben zij zich aan de wettelijke regels gehouden. Naar ons inziens is dit een brutale, slinkse en misleidende manier om een klant te binden. Wees duidelijk in je communicatie!

    Ruim 15 jaar klant geweest bij T-Mobile mobiel, vanwege deze zeer slechte aftersales ook blij en bevestigend de juiste keuze gemaakt te hebben.

    • Geen
    • Klantenservice, aftersales, duidelijke communicatie en eerlijk de klant goed informeren.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.