Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Odido

Odido (voorheen T-Mobile) reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Odido (voorheen T-Mobile) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Odido (voorheen T-Mobile). Is Odido (voorheen T-Mobile) je huidige internet aanbieder en wil je zelf een ervaring over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Odido

    Beoordeling
    1
    paul 6-7-2024 - 14:02

    Vorige week een nieuwe telefoon en pad afgenomen, dit besproken over de telefoon, let op je wordt hier opgelicht, je krijgt niet wat ze toezeggen, als je gaat klagen zeggen ze terug te bellen ook dat doen ze niet op de samsung galaxi pad zou ook onbeperkt mb,s zitten, dit is echter niet zo, ook gaan ze dit niet herstellen, ik ben een zakelijke klant al 10 jaar, dit wordt mijn laatste contract bij odidio, ik wordt namelijk niet graag opgelicht, u bent gewaarschuwd er wordt van alles beloofd maar je krijgt het niet!!!

    • geen
    • Doen wat er is aggesproken
    Beoordeling
    1
    Bart 5-7-2024 - 15:51

    Wij zijn reeds vele jaren klant bij Odido. We hebben 4 data-abonnementen en zakelijk internet en tv, met gemiddelde kosten van ongeveer 5000 euro per jaar. We zijn dus een goede klant, lijkt mij. Toen het nog T-Mobile was, hadden we geen klachten: een snelle verbinding, nooit storing, en redelijke service.

    Nu is het Odido. Het eerste wat ik merkte was dat mijn unlimited abonnement niet meer unlimited was, maar gewoon basis. En echt unlimited is nu dubbel zo duur. De snelheid was ook drastisch minder. Zoals gezegd betaal ik gewoon 45 euro per aansluiting. Tijdens een vakantie heb ik een extra datapakket gekocht voor 99 euro, maar dat werkte niet eens.

    Maar goed, het werkte nog redelijk, tot 8 dagen geleden. Geen verbinding meer, en een rood lampje op de modem. Ik belde Odido, maar de modem kon niet worden uitgelezen. Dus ze stuurden een monteur. In de tussentijd moest ik maar mijn hotspot gebruiken. Een paar dagen later zou de monteur van Guidion komen, tussen 15.00 en 16.00 uur. Ik wachtte de hele dag. Om 15.40 kreeg ik een appje: "Over 20 minuten zijn we er." En 20 minuten later een mail: “Jammer dat u niet thuis was.” Geen deurbel gehoord, geen telefoontje op mijn mobiel. Ik zat gewoon klaar. Toen ik Guidion belde, kreeg ik te horen dat het mijn eigen fout was. Bij Odido werd ik twee keer in de wacht gezet en vervolgens opgehangen. Uiteindelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende dag. De volgende dag was er inderdaad een monteur. Deze leek totaal geen zin te hebben. Hij was binnen 5 minuten klaar. Mijn glasvezelkast stond verkeerd, zei hij. Maar hoe ik al die tijd internet had gehad? Geen idee. Ik moest zelf testen of alles werkte, hij moest door. Doei. Nou, er was inderdaad internet, maar slechts 3 Mbps naast de meterkast en modem. Weer gebeld, weer opgehangen. Weer gebeld. Ze zouden direct een nieuw modem sturen. Vier dagen later, nog steeds geen modem, geen track & trace, en nog steeds 5 Mbps. Ook na reset, ook na test, ook na aanpassingen op de lijn. Weer gebeld, een uur in de wacht. “Ja, sorry, we weten niet waar uw modem is. Hij komt zo snel mogelijk, waarschijnlijk.” Dat is nu 24 uur geleden. Nog steeds niets. Nog steeds geen DHL-tracking. Nog steeds gemiddeld 5 Mbps op een abonnement voor 1000 Mbps.

    Ik ben er dus klaar mee. Van een goed bedrijf naar een slecht bedrijf. Over 2 weken met spoed naar KPN.

    • Geen, tering zooi
    • Betere service leveren, afspraken na komen, niet met prijzen sjoemelen, betere internet hardware dan die Zytel zooi
    Beoordeling
    1
    Lotte 5-7-2024 - 05:33

    Momenteel kijken we voetbal met 5 minuten vertraging. Advies is om via een app op de televisie voetbal te kijken, bijvoorbeeld de nos live app. Maar zelfs met een bekabelde internetverbinding is er niet voldoende wifi/internet om een app te downloaden of te openen. Kinderen kunnen zelfs niet meer iets kijken via Netflix of Disney. ‘Internet verbinding werkt niet ‘ staat in beeld. Vaak een melding op telefoon dat wifi netwerk niet beschikbaar is. Ik vraag om hulp of een monteur, maar krijg alleen maar tips over hoe ik zelf de wifi moet resetten. Hallo, dat heb ik allang geprobeerd.
    Begin niet aan odido!

    Beoordeling
    1
    Brian 4-7-2024 - 17:02

    Schandalige organisatie. Niet professioneel. Nog nooit zo'n slechte dienstverlening gehad. Maak er aub weer T Mobile van met bijhorende service. Helaas kan ik nog niet weg. Wanneer mij de mogelijkheid geboden zou worden eerder m'n contract op te zeggen dan ben ik direct vertrokken.

    • Echt geen.
    • Wat niet?
    Beoordeling
    1
    Femke 4-7-2024 - 11:51

    Sinds we overgestapt zijn op glasvezel een en al ellende. Slechte instabiele verbinden en dat voor de hoogst mogelijke snelheid. Niemand die iets logt waardoor de volgende collega ziet wat er besproken is en als ze er niet uitkomen hangen ze gewoon op of wordt de chat afgesloten. We gaan hier weg zodra we kunnen!

    Beoordeling
    1
    Anne 27-6-2024 - 21:30

    Geen goede provider. Nog nooit zoveel verstoringen gehad. Zodra het kan, gaan wij bij ze weg.

    • Niet
    Beoordeling
    3
    Jet 24-6-2024 - 09:44

    Ontvanger verkeerd geplaatst op advies van de monteur. Zegt odido doodleuk het is een keuze om naar de monteur te luisteren. Totaal geen service. Ondertussen een steeds stilvallende tv.

    • Nog niet kunnen ontdekken
    • Als je zelf fouten maakt moet je niet de klant daar voor laten opdraaien
    Beoordeling
    1
    S. van Harskamp 16-6-2024 - 09:15

    Ik kreeg een extra kosten in rekening gebracht die ik niet heb gemaakt. Het enige wat de persoon tegen mij kon zeggen was het systeem maakt geen fouten en het is je eigen schuld. Hoe vaak ik ook tegen deze vrouw zei dat ik echt geen kosten had gedaan was het nog mijn schuld of had iemand anders mijn telefoon gehad. Nee niemand heeft mijn telefoon gehad en ik heb de kosten niet gemaakt maar nee het systeem maakt geen fouten en nu mag ik extra kosten gaan betalen terwijl ik die niet heb gemaakt. Super bedankt Odido ik ben al jaren klant sinds mijn eerste telefoon zat ik er al voordat het Odido werd. Toen ik 18 ben geworden een abonnement op mijn eigen naam afgesloten en daar krijg ik dit voor terug. Erg fijn dankjewel hè

    • Heb ik niet
    • Wat vriendelijker zijn en proberen je klanten te begrijpen
    Beoordeling
    1
    Bryan leijten 14-6-2024 - 16:17

    Opdringerig irritant bedrijf wat maar blijft bellen ondanks verzoek om niet meer te bellen.

    • Die zijn er niet
    • Gewoon luisteren als ik zeg niet gebeld te willen worden voor jullie rommel.
    Beoordeling
    10
    Quinn 14-6-2024 - 15:02

    Overgestapt van KPN ( mobiel + internet/tv ) naar Odido mobiel + internet/tv. De nieuwe telefoon lag dezelfde middag al klaar in de Odido shop. De overstap is snel en goed geregeld, verbinding is goed. Vandaag is de monteur geweest om alles in de meterkast te installeren. Per sms dagen van te voren op de hoogte gehouden in welk tijdslot ik de monteur kon verwachten + 15 minuten voor aankomst een sms ontvangen dat de monteur onderweg was. De avond voor de installatie heb ik een sms gekregen met een code waarmee je 24 uur onbeperkt internet kan gebruiken/streamen tot de installatie voltooit is en je niet zonder internet zit! Top. Tv kijken zonder kabels en kastjes op de Odido tv app werkt razend snel als je een smart tv hebt. De installatie was binnen 15 minuten klaar en werkend, vriendelijke monteur. Door alle negatieve reviews verwachtte ik het ergste maar ik heb het tegenovergestelde ervaren. Bedankt!

    • Snel & vriendelijk

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.