Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Odido

Odido (voorheen T-Mobile) reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Odido (voorheen T-Mobile) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Odido (voorheen T-Mobile). Is Odido (voorheen T-Mobile) je huidige internet aanbieder en wil je zelf een ervaring over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Odido

    Beoordeling
    1
    Jaco 27-11-2024 - 20:17

    Sinds de aansluiting instabiel internet. Sindsdien word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Schandalig hoe slecht er gecommuniceerd wordt en hoe ze met hun klanten om gaan.

    • -
    • Betere communicatie en problemen aanpakken.
    Beoordeling
    1
    Tim 26-11-2024 - 16:13

    Ik werd klant bij Odido voor glasvezelinternet en vroeg of ze de glasvezelaansluiting konden verplaatsen naar de meterkast. Dit was nodig omdat ik anders geen stabiel internet zou krijgen op de eerste verdieping en zolder door de dikke betonnen vloeren in mijn huis. Ik heb netwerkkabels door het hele huis lopen naar de meterkast. Mij werd beloofd dat dit geen probleem was, en dit werd meerdere keren bevestigd in opvolgende telefoongesprekken waarin ik vroeg naar de status van de verplaatsing.

    Toen ik later weer belde om te vragen hoe het ervoor stond, werd me ineens verteld dat deze belofte nooit was gemaakt. Ik diende een klacht in en ze zouden de audio-opnames van de eerdere gesprekken terugluisteren. Maar er werd zo lang gewacht dat die opnames inmiddels waren verwijderd. De klachtencommissie vroeg me toen contact op te nemen met de glasvezelbeheerder om te zien of zij de verplaatsing kosteloos wilden doen, maar dat wilden ze niet. Mijn verdere pogingen om in contact te komen met de klachtencommissie van Odido werden genegeerd.

    Later werd ik gebeld door een medewerker die zei dat alles was goedgekeurd en dat de verplaatsing van de glasvezelaansluiting vergoed zou worden. Ik vroeg om een bevestiging per e-mail, maar die heb ik nooit gekregen. Toen ik navraag deed, wist een andere medewerker van niks en waren er geen notities van het vorige gesprek. Verzoeken om de audio-opnames terug te luisteren werden afgewezen. De klachtencommissie wilde er niet verder naar kijken omdat de klantenservice zei dat een kosteloze verplaatsing volgens hun beleid niet kon, ondanks eerdere beloftes. Mijn reacties hierop werden genegeerd.

    Uiteindelijk heb ik mijn contract opgezegd en de apparatuur netjes teruggestuurd. Toch kreeg ik een boete voor het niet terugsturen van de spullen, terwijl ik dat wel had gedaan. Een medewerker beloofde dat de boete gecrediteerd zou worden en adviseerde me het bedrag te storneren. Nadat ik dat deed, kreeg ik echter bericht dat ik het bedrag alsnog moest overmaken om een hogere boete te voorkomen. Ze vertelden dat ze er niks aan konden doen en dat ik het geld maar moest overmaken. Het zou later aan me terugbetaald worden.

    Ik raad iedereen af om klant te worden bij Odido. Beloftes die over de telefoon worden gemaakt, komen ze niet na. Op e-mails krijg je geen reactie en klachten worden niet serieus genomen.

    • - Kom beloftes na
    • - Reageer op emails
    • - Neem klachten serieus op
    Beoordeling
    1
    Leo 26-11-2024 - 00:58

    Jarenlange klant...weggedrukt....service via guidion...maar willen niets bevestigen via mail ...zegt genoeg

    • Geen
    • Afspraken nakomen en bevestigen via email
    Beoordeling
    1
    Bas 25-11-2024 - 10:24

    Internet ligt er regelmatig meerdere dagen uit, met een record van 6 weken!!
    Ze zijn niet bereikbaar. Als je wilt opzeggen moet dat telefonisch??!! Maar je staat uren in de wacht om dat geregeld te krijgen.

    • Stabiel internet
    • Bereikbaar zijn voor je klanten
    • Online kunnen opzeggen
    Beoordeling
    1
    Ronald Lutgens 23-11-2024 - 09:11

    Niet mee in zee gaan oplichters heb ze nu drie maanden al drie keer een monteur geweest en nog geen internet en tv zeker al een maand bij een geen internet tv om toch tv te hebben digitene van kpn gepakt gisteren zeggen ze dat het opgelost was ja 1,5 uur internet gehad via glasvezel weer eruit heb maandag gebeld voor de storing vergeten ze een ticket aan tevmaken woensdag gebeld hoe het zit met de monteur van guidion oh mijn collega heeft geen ticket aan gemaakt ja monteur kan maandag pas komen zegt mijn vrouw nou mooie bedoeling dan zegt hij aan de andere kant hou je bek en gooit de haak op heeft wel een ticket aangemaakt voor monteur zit nu drie maanden bij odido maar ben er ook klaar mee gisteren meteen weer kpn besteld odido is niet klantgericht betrouwbaar weg blijven bij deze 🤡 dure leer voor mij ben er helemaal klaar mee

    • Geen
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Harrie 22-11-2024 - 13:17

    Overal waar ik maar melding kan maken over slechte service van Odido doe ik dat.
    Niet intrappen zeer slecht en te log bedrijf. Komen afspraken niet na.

    • Geen idee
    • Allds
    Beoordeling
    3
    Hennie van Duuren 22-11-2024 - 12:16

    Telefonisch abonnement afgesloten. Twee maal gevraagd of het aanbod klopte. Twee keer een stellig ‘ja’ . Het aanbod was 8 keer €30 per maand en 4 keer €50 per maand. Ik ben daarop ingegaan. Er werd mij nog verteld dat ik na 6 maanden contact op moest nemen en moest vragen voor korting. Na 6 maanden kreeg ik een rekening van €50,-.Ik heb gedacht dat het wel goed zou komen maar de maand erop weer €50,- afgeschreven. Bij navraag kreeg ik te horen dat de korting maar 6 maanden zou duren en dat dat in het contact stond. Vandaar de mededeling dat ik na zes maanden op moest bellen voor korting want dan kreeg je korting voor een verlenging van een jaar. Ik vind dit een nare manier van doen. Niet netjes. Nu nog 4 maanden €50,- betalen en snel over naar een andere provider.

    • Eerlijk voorlichting.
    Beoordeling
    1
    Sara 18-11-2024 - 21:49

    Ik weet oprecht niet hoe ze aan die 4 sterren komen, deze mensen zijn niet eens 1 ster waard. Valse mensen zijn het!! Ga geen contract met hun aan!!! Waarschijnlijk zullen het familieleden of vrienden zijn die hun wat meer sterretjes geven of medewerkers van odido zelf, want oprecht niet eens 1 ster kan je deze mensen geven

    • GEEN
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Tony 13-11-2024 - 17:02

    Slechte wifi slechte klantenservice laat me 35 minuten wachten om vervolgens te zeggen dat er een storing is

    • Geen ene pluspunt
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Musa 12-11-2024 - 07:44

    Installatie niet goed gedaan door monteur, ondertussen al een maand verder en nog steeds alleen maar problemen. Elke keer wordt er beloofd dat ik teruggebeld ga worden, door iemand die het kan oplossen, maar gebeurt steeds niet. Komen afspraken niet na, super slechte service. Wil je problemen neem dan een abbonement bij Odido.

    • Geen
    • Slechte service;
    • Komen afspraken niet na;
    • Geen oplossingen voor problemen;
    • Slechte verbinding;
    • Lange wachttijden

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.