Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Youfone

Youfone reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2019

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Youfone zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Youfone

    Beoordeling
    9
    Mr. P 24-12-2019 - 15:17

    Internet-only glasvezel aangevraagd en dit werkt prima, vooral voor de prijs!
    Ben heel tevreden.

    • Lage prijs
    • Het werkt goed
    • De monteur kon pas na nét iets meer dan een maand komen, zodat in mijn planning i.v.m. opzegtijd oude provider ik een paar dagen zonder Internet zat. Misschien reële wachttijd vermelden op de site? Dit wordt wel door een 3e partij gedaan, dus is misschien lastig te implementeren.
    Beoordeling
    3
    Farshid 16-11-2019 - 20:52

    Glasvezel internet contract van 50mbps maar helaas halen we op z'n best 8mbps
    Verder is de Klantenservice haast niet te bereiken

    • Gratis installatie door monteur
    • Eerlijk zijn tegen de klant
    Beoordeling
    1
    G Sharafkhani 15-11-2019 - 09:19

    Op 27 oktober heb ik helaas een internet thuis aangevraagd en moest dus de aansluiting 6van €15 per direct betalen terwijl alle andere eerlijke en serieuze providers vragen deze kosten bij de eerste factuur!
    Na een dag op 28 oktober heb ik deze aanvraag geannuleerd en dus het bedrag moet wel binnen de wettelijke periode van 14 dagen betaald worden?
    Vandaag en na 19 dagen van afwachten,mails en contact gebeurt helemaal niets en dat alleen voor maar €15 👎

    • Geen
    • Als het bedrijf niet willen de kosten terug betalen dan mag de directeur zelf van zijn bankrekening direct het overmaken via zijn mobiele bank app !
    Beoordeling
    4
    Dohmen 19-10-2019 - 00:24

    Geleverd via glasvezel. Alles goed, BEHALVE de TV ontvanger (zie 'Verbetering').
    Internet verbinding is stabiel en conform aangegeven snelheid (500MBit).
    Modem is de vaak geziene Experia box (v10). Dezelfde als diverse andere providers zoals KPN zelf ook levert.
    Hier is verder niks op aan te merken.

    • Prijs-technisch interessant.
    • Maakt fysiek gebruik van het KPN netwerk en hetzelfde type modem wordt meegeleverd.
    • Zowel TV Ontvanger als de ontvangst, is duidelijk voor verbetering vatbaar!
    • Beeldkwaliteit is ronduit matig.
    • Opnames worden vaak onvolledig opgenomen (Geen rekening met bijv. eerder uitgelopen programma's)
    • Menustructuur en bediening is rommelig. Zenders die niet in je pakket zitten, staan bijv. nog gewoon in de lijst.
    • - Terug -en doorspoelen gaat in 'pauze' stand enkel met stapjes van 1 minuut
    Beoordeling
    1
    Denis 5-10-2019 - 16:24

    I got youfone as an internet provider for broadband.
    The signal is dead 5-10 times a day for 20 minutes each. Makes working from home a nightmare and just plain sucks.
    Call the hotline and no one will pick up. I have tried 15 times over 3 days for more than 30 minutes each, nope.
    Send an email "we try to get back to you within 3 days" and you will never get a reply.
    Currently checking my legal options to get out of the contract asap.
    Do not recommend, do NOT get your broadband from youfone.

    • Unreliable Broadband
    • Unavailable customer service
    • No reply from service
    Beoordeling
    1
    Anoniem 3-10-2019 - 08:27

    Slechte klantenservice! Slechte apparatuur en heel slecht internet. En je moet als klant betalen om spullen retour te sturen en anders krijg je een boete! Trap er niet in!

    • Geen
    • Alles communicatie is slecht! En voorwaarden zijn slecht! Apparatuur geeft bijna dagelijks foutmeldingen. Maar ze hebben niet eens de moeite genomen een goede foutmelding te maken! Als je dit meld bij klantenservice willen ze de lijn doormeten in plaats van de apparatuur te controleren en een wel werkende tv ontvanger te sturen
    Beoordeling
    3
    Vital 29-9-2019 - 16:24

    Onduidelijkheid van overeenkomst

    • Netwerk
    • Klantenservice
    Beoordeling
    2
    Moord 29-9-2019 - 16:23

    Youfone heeft goedkope abonnementen maar ze bedonderen klanten door niet automatisch te melden dat je je limiet overschrijdt. De kosten voor extra Mbs zijn schandalig hoog. En de klantenservice biedt geen enkele oplossing. Iedere keer als je klaagt doen ze alsof ze je niet begrijpen en geven geen antwoord op je vragen. In plaats van klanten te helpen, beschuldigen ze de klanten dat die iets verkeerds doen.
    Pas op met Youfone. Ze bedriegen hun klanten en de klantenservice is waardeloos

    • Netwerk
    • Klantenservice
    Beoordeling
    7
    Marco 16-9-2019 - 17:25

    ben overgestapt omdat Ziggo mij bedonderde, Youfone was de goedkoopste, dus naar Youfone, ben op zich goed tevreden.

    • Internet werkt lekker snel voor een goedkoop abo, heb het goedkoopste abo en kan downloaden met 7MB p/s.
    • TV kastje werkt sneller dan kastje van Ziggo en je kan ermee opnemen, ook fijn.
    • Mobiel Netwerk werkt ook prima.
    • Internet en TV delen samen de datarate, dus als je aan het downloaden bent en je remt je downloadsnelheid zelf niet af, dan gaat de TV stotteren en wordt slecht van kwaliteit, dus de modem zou een apart kanaal moeten hebben voor TV, en je internet een lagere snelheid, in ieder geval voor mensen die er niets van snappen, want als je niet beseft dat je internet gebruik je TV ontvangst kan verstoren, dan ga je zeggen dat de TV waardeloos is zoals ik in veel ervaringen lees, als je echter zelf oplet dat je zoon niet net een speelfilm zit te downloaden, of net met 2 man TV zit te streamen naar je tablet, dan is het beeld op je TV slecht ja, zo werkt dat..
    • Eind van programma met opnemen staat er niet op, dus je moet het programma wat erna komt ook opnemen als je het hele programma wilt zien, is maar een klein euvel, maar toch..makkelijk op te lossen door 5 minuten overlap in het kastje in te programmeren.
    Beoordeling
    8
    Michael 4-9-2019 - 21:05

    Van KPN naar Youfone overgestapt.
    Prima KPN kwaliteit verbinding, de volle 100Mbps komt binnen. Zeer tevreden over de internet aansluiting. En veel goedkoper dan KPN.

    • Zelfde modem wat KPN ook gebruikt.
    • Nvt

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.