Youfone reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Youfone
- Snelheid internet
- Dekking (internet en bellen)
- Goedkoop
- -
- Internet werkt goed
- Sinds de laatste update loopt de tv gids steeds vast.
- Programmas verderkijken gaat steeds mis. Ben je aan het verderkijken wordt het scherm zwart en stopt het programma. Wil je dan nog verderkijken dan moet je weer vanaf het begin van het programma beginnen met kijken.
- Heb nog nooit zoveel problemen met interactieve tv gehad. Echt waardeloos
- De prijs maar als t niet goed werkt betaal ik liever wat meer
- Klanten duidelijke info geven
- Geen
- Helpdesk is ook slecht 😡
- Internet werkt prima
- T. V beter updaten
- Zelf aansluiten is zo geregeld. Geen problemen met de wifi-verbinding.
- Internet viel na het aansluiten even weg. Na alles volledig herstart te hebben, geen problemen meer ervaren.
- Helaas geen pluspunten voor youfone.
- Youfone afschaffen is het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken.
Prima kwaliteit en dekking. Ook goedkoop
Ik zit al jaren bij Youfone. Misschien wel al 10 jaar. Goede dekking en prima snelheden. Verder goedkoop en zonder poespas.
Ik zou het daarom dus aanbevelen!
Gebruik onderstaande link als je ook wilt aanmelden: https://www.youfone.nl/vriendendeals/?v=Gl4eX2LHboBic6h7zkC195
Hoewel internet goed.
Int act tv loopt steeds vast. Gids ,verderkijken. Gebeurt dagelijks meerdere keren
Dus waardeloos
Internet werkt prima. Geen problemen, gaat gewoon via de KPN infrastructuur. TV heel slecht. Veel vastlopers en bij wisselen zenders problemen. Had ik bij KPN nooit. Klantenservice allerbellaberts! Heel slecht, je krijgt alleen maar matig NL sprekende mensen in Suriname oid aan de lijn die niets anders doen dan scripts voorlezen. Bellen niet terug, ook op officiële klacht wordt niet gereageerd. Iets simpels als een opneemfunctie aanzetten kan ook niet. Ik zou iedereen afraden om hier klant te worden (waarschijnlijk op prijs gekozen). Geef liever iets meer uit en blijf bij KPN!
Helaas na de update slechte ervaringen opnames werken niet zoals hoort oude opnames blijven staan kun je niet verwijderen en geen info erbij gekregen. Mensen weten zelf niet eens hoe t werkt zodra ze meer wisten zouden ze contact opnemen nog steeds niks gehoord
Was slecht maar na de update zeer slecht
Sinds de laatste update loopt de TV en de gids steeds vast. Internetverkeer wel goed.
TV van Youfone ontzettend slecht. Ook al zou ik geld toe krijgen dan zou ik geen Youfone TV nemen. Constant vastlopers, tv gids kan niet geopend worden, constant verbindingsproblemen. Kapot irritant en onrechtmatig afgesloten abonnement. Wel mensen laten betalen maar niet leveren wat je zegt te leveren. 1 klant kan een uitzondering zijn maar de reviews zeggen genoeg. Klantenservice ook belabberd slecht. Zeggen terug te bellen en doen ze gewoon niet.
Sorry maar ik wil echt een klacht indienen over de nieuwe update van Youfone televisie , tv gids loopt constant vast, het nu balkje verplaatst zich niet in de huidige tijd ,vreselijk irritant, gisteren de hele om een andere zender te kunnen zien moest het nummer worden ingetoetst , ook gebeld met jullie service maar dat heeft niets opgeleverd.
Glasvezel is makkelijk aan te sluiten zonder monteur.
Deze provider heeft zo n slechte service. Ik heb uiteindelijk nooit internet thuis gehad maar ben wel maanden bezig geweest om er weer van af te komen. Dit heeft verschrikkelijk veel ellende, tijd en geld gekost. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!