Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Youfone

Youfone reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Youfone

    B. Withaar 24-4-2025 - 18:01

    Ik lees dat een deel van mijn review is weggevallen

    • Wat later die middag leg ik de situatie uit aan Patricia. Ze zal mij terugbellen ingeval de verbinding weer zou verbreken, zet mij even in de wacht, neemt weer op en maakt case nummer 102891,
    • i.v.m. haar vakantie mag ik 22-4 terugbellen en het casenummer noemen.
    • Opnieuw contact opgenomen, ik mocht storneren en de rest van de factuur betalen. € 32,33.
    B.Withaar 24-4-2025 - 17:55

    10 februari aangevraagd.
    De geplande ingangsdatum van je internetaansluiting.
    De ingangsdatum is: 10-03-2025.
    ‘s Morgens de apparatuur zelf aangesloten volgens het boekje, helaas geen glasvezel verbinding
    Pas ‘s middags komt een e-mail van Youfone dat het internet is aangesloten
    Maar nog steeds geen verbinding
    2 x contact met verschillende klantenservice medewerkers, telefonische ondersteuning mislukt
    Ik krijg een monteur aangeboden, die komt de volgende dag, heeft de installatie gecontroleerd en zegt dat het goed is aangesloten, maar nog geen verbinding
    De monteur zet in zijn service rapport : installatie succesvol uitgevoerd, maar niet werkend achtergelaten ivm geen glas signaal. youfone bo gebeld en zij geven aan dat kpn nog niet heeft gepatched. (Volgens de monteur gebeurt dat wel vaker, hij werkt ook voor KPN maar mag voor Youfone geen KPNwerk doen.) ik heb de klant voorgelicht over de situatie, klant gaat akkoord. Kosten : € 0,00
    Dat patchen moet iemand van KPN doen, die komt een dag later, monteur gaat patchen en/of controleren in de Galjoen. Het zwarte “overschuifkastje” uit het installatiepakket van Youfone
    blijkt defect, hij monteert een nieuw kastje en glasvezel verbinding werkt.

    Dan komt de 1e factuur, ten onrechte monteur € 60,00 in rekening gebracht
    De klantenservice medewerkster kan niets voor mij betekenen, er moet betaald worden want de monteur is geweest. Uitgebreid uitgelegd over de monteur, jammer maar ik moet toch betalen.
    Na raadpleging van het service rapport opnieuw aan een klantenservice medewerker de situatie uitgelegd, hij gaat het uitzoeken en verbreekt zonder iets te zeggen de verbinding.
    Ik bel opnieuw, resultaat ……. er wordt opgenomen en zonder melding weer verbroken.

    • De internetverbinding is tot nu toe prima.
    • (N.B. Op de factuur staat geen bankrekeningnummer, dat vond ik op het afschrift van de bank.)
    Beoordeling
    5
    HS 15-4-2025 - 09:27

    Bepaald geen vlekkeloze overstap!
    Slecht bereikbare klantenservice.
    Monteur was niet aangevraagd, wel doe het zelf installatie, maar toch afspraak gepland. Weer moeten afzeggen en geen enkele reactie van Youfone. Pas na 1,5 maand maar onvolledig en onduidelijk.
    Nota 1e en 2e termijn pas na 1,5 maand ontvangen! Had liever gezien in twee termijnen.

    • Nog niet te benoemen.
    • Reageren op klantvragen
    Beoordeling
    7
    Ben 7-4-2025 - 08:11

    Prijs- kwaliteit aanbieding prima. Hard-software mogelijkheden van de TV-ontvanger kan wat uitgebreider tav de terugkijk functies. Leuk dat deze wel een chromecast mogelijkheid heeft. Apps werken verder goed. Max download 100mbit wat aan de lage kant zou voor de werkelijke maandelijkse prijs richting 200 mbit moeten om te concureren met hogere snelheden bij kabel of glasvezel.

    Beoordeling
    2
    Vermeulen 29-3-2025 - 17:18

    Viaplay en espn gefactureerd welke wij niet besteld hadden

    • Ik heb geen pluspunt
    • Betere klantenservice die goed Nederlands spreken
    Beoordeling
    8
    Silvio Kallen 20-3-2025 - 16:18

    Aanvraag makkelijk verlopen

    Beoordeling
    1
    Erik 17-3-2025 - 20:28

    TV van Youfone is echt tranentrekkend slecht.
    Hikkend beeld stotterende opnames niet te starten opnames soms het echt niet te gebruiken, het resetten van de ontvanger helpt soms.
    Echt veel spijt van KPN te zijn gewisseld. Als het jaar afgelopen is weer snel naar KPN

    • Internet werkt wel gewoon goed
    • Goede tv ontvangeren dienst leveren
    Beoordeling
    1
    cees van Houten 12-3-2025 - 12:44

    Schoften, boeven en ...... Ik probeer me hier in te houden, maar ze houden zich niet aan de wettelijke opzegtermijn, eigen voorwaarden en de 'helpdesk' is waardeloos. Heel veel herkenbare reacties hieronder. Van het kastje naar de muur met al die verschillende medewerkers. Vage beloftes die niet worden waargemaakt. En onverstaanbare klantmedewerkers die niet verder kunnen denken dan hun neus lang is. Dit gun ik echt niemand.

    • geen
    • Helpdesk medewerkers die normaal Nederlands praten zou al een boel schelen, je beloftes nakomen, etc
    Beoordeling
    10
    willy Noordhoek 12-3-2025 - 11:39

    een aantal dagen voordat het zover was werd het installatiepakket al toegestuurd. Het installeren van een en ander ging geruisloos.

    • er werd goed gecommuniceerd
    Beoordeling
    1
    James 11-3-2025 - 21:04

    de oplevering is heel slecht . het internet werkt niet. als je belt dan krijg je te horen dat ze een fout kunnen zien en een ticket gaan maken bij KPN. daarna hoor je niks. dan na bijna een week krijg je van KPN links die niet werken om een monteursafspraak te maken. Ik heb ook al twee keer de klantenservice gebeld. Na 10 dagen kreeg ik een standaardmail om foto's aan te leveren waarin ze niet eens ingingen op de vraag of het glasfiber was of dsl terwijl ik alles al toegelicht had. een volstrekt waardeloze provider is dit

    • ik kan niks positiefs bedenken. Een pakket versturen kan iedereen. dat is wel gedaan.
    • betere begeleiding bij de installatie
    • als een fout geconstateerd wordt de klant proactief inlichten
    • sneller reageren
    • transparanter zijn over het proces met KPN
    • in het algemeen: ZORGEN DAT EEN VERBINDING WERKEND WORDT OPGELEVERD OP DE LEVERDATUM

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.