Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Ziggo

Ziggo reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Ziggo

    Beoordeling
    10
    R.B Smith 7-5-2025 - 22:45

    Daar de service juist uitstekend is!!
    Kwaliteit van tv kijken, internet nagenoeg geen storing ! Al met al een betrouwbaar pakket!

    • Service, snelheid van reactie en hulp.
    • Al 40+ jaar lid van deze organisatie,
    • Quiknet-Multikabel-Ziggo.
    • Geen
    Beoordeling
    2
    Jack 1-5-2025 - 14:55


    Langs deze weg wil ik mijn teleurstelling uitspreken over de gang van zaken bij Ziggo.

    De afgelopen periode ben ik herhaaldelijk telefonisch benaderd door Ziggo, doorgaans op momenten dat ik niet in de gelegenheid was om het gesprek aan te nemen.

    Gisteren kon ik wél opnemen en werd ik te woord gestaan door een vriendelijke medewerker, die aangaf dat Ziggo een aantrekkelijk voorstel voor mij had in verband met het aflopen van mijn jaarcontract.

    Tot mijn verbazing betrof dit voorstel een korting van slechts € 10,00. Gezien mijn langdurige klantrelatie van ruim 30 jaar en het feit dat ik altijd een goed betalende klant ben geweest, ervaar ik dit aanbod als onvoldoende en niet in verhouding tot de aanbiedingen die Ziggo momenteel aan nieuwe klanten verstrekt. Nieuwe klanten ontvangen immers acties zoals,
    12 maanden 50% korting,
    €50,00 cashback of Bol.com-bon, voordelen tot €665,00,
    keuze uit diverse cadeaus zoals een televisie, PlayStation 5, Xbox, Dyson Airwrap, etc etc

    Het is voor mij onbegrijpelijk dat trouwe klanten met een minimaal aanbod worden benaderd, terwijl nieuwe klanten aanzienlijk aantrekkelijkere voordelen krijgen. Dit verschil in behandeling stel ik niet op prijs en vind ik onacceptabel.
    Hoewel ik tot op heden altijd tevreden ben geweest over Ziggo en geen intentie had om over te stappen, dwingt deze gang van zaken mij om mijn opties te heroverwegen.

    Begrijp ook niet waarom Ziggo dit doet want maandelijks zeggen vele mensen op bij Ziggo, ook ik snap nu waarom.

    • De prijs
    Beoordeling
    1
    Sabine 25-4-2025 - 20:11

    Minder dan 1 ster geven kan helaas niet.
    Overgestapt naar Ziggo. Toen bleek de aansluiting hier niet aanwezig te zijn. Hier zou een monteur voor moeten komen en de aansluiting zou dan gemaakt moeten worden. Overstap geannuleerd. Modem terug gestuurd en toch is het internet van de vorige provider gestopt. Ondanks meerdere telefoontjes en toezeggingen dat dit niet zou gebeuren.
    Helaas is mijn zoon ook in de mooie praatjes getrapt. Hetzelfde verhaal. Aansluiting was er niet. Moest gemaakt worden. Overstap geannuleerd en toch is zijn internet nu ook gestopt bij de vorige provider. Dus zit je zo een paar weken zonder internet. Er moet weer een nieuw abonnement afgesloten worden. Omdat je geen bestaande klant meer bent. Echt hopeloos dit bedrijf.
    En dan ook nog geld van je rekening afschrijven omdat je het modem zogenaamd niet hebt teruggestuurd

    • Geen
    • Geen internet afsluiten van de andere provider als de overstap niet doorgaat!!
    Beoordeling
    1
    A. 24-4-2025 - 10:52

    Helemaal k*t niet naartoe gaan! Ze schrijven je maarzo over naar hunzelf en zeggen de huidige provider op zonder onze toestemming. Zitten nu dankzij hun een week zonder internet om het allemaal weer opgelost te krijgen.

    • Geen
    Beoordeling
    1
    VD meer 12-4-2025 - 14:19

    Ziggo blokkeerd zonder medeweten mijn e-mail. Bel naar klantenservice voor ondersteuning. Deze kent het probleem niet en gaat navraag doen bij collega specialisten en daarna zouden we worden terug gebeld. Nee dus!!!. Tijdlang zonder e mail gezeten blijkt dat ziggo een veiligheids steekproef gehouden te hebben ( kennelijk de normaalste zaak voor ziggo alleen medewerkster wist dit niet). Zoek het maar uit dus beste klant !!!

    • Zet mensen met kennis aan de telefoon bij klantenservice
    Tony Timmerman 1-4-2025 - 17:57

    laten we vooral aangeven dat de medewerkers het al niet eens zijn met de visie van Ziggo.

    Ik ga het uitleggen:
    al jaren op 2 locaties een best contract van ruim 100 euro per maand per locatie.
    1e locatie wordt opgezegd ivm verhuizing. de andere locatie wil de smartcards gebruiken van de 1e locatie.
    helaas pindakaas, ondanks dat het koop kaarten zijn (dus mijn eigendom) kunnen ze niet overgezet worden naar het andere adres, omdat het een ander contract nummer is. Terwijl de facturatie naar hetzelfde adres gaat.

    nu wordt je gewoon verplicht om nieuwe smartcards te huren (......) terwijl je deze in eigendom hebt.
    Hoe dan??????

    ook de medewerkers van Ziggo vinden dit vreemd. ze raken al verschrikkelijk veel klanten kwijt en schijnbaar maakt het niet uit dat er nog meer gaan.

    en dan willen ze ook nog graag dat we met onze bedrijven weer op Ziggo gaan draaien, nou wat zal er gaan gebeuren?

    als er werkelijk ook maar iemand bij ziggo B.... heeft dan mogen ze me bellen

    • dat de medewerkers het niet eens zijn met de visie van Ziggo en zeker bereidwillig zijn. maar dat de afdeling heractivatie ook voor hun niet telefonisch bereikbaar is
    • klantenbinding en zorg dat je klant ook werkelijk je klant blijft
    Beoordeling
    4
    Evert Jonge 27-3-2025 - 14:14

    ben niet tevreden met mijn wifi. net een paar maand klant zakelijk en na telefoontjes en bezoek van monteur geen verbetering. wil nu opzeggen maar krijg te horen dat er boete wordt geheven. in de zojuist mail met verhoging staat duidelijk kostenpost opzeggen.
    wat een slechte service dienst. mijn tweede contact met de service dienst alletwee slecht. Gauw naar een andere provider. Jaren KPN gehad zonder problemen,zo kan het dus ook.

    • ben gedurende een jaar klant was redelijk goed na de overgang naar zakelijk ging het fout en wil ik er er direct van af.Geen communicatie. monteurs prima en welwillend, servicedesk een ramp
    • service dienst moet oplossingsgericht zijn en beter luisteren.
    Beoordeling
    1
    K van de Ven 22-3-2025 - 17:27

    Klanten waarschuwen

    • Geen idee
    • Beloftes worden niet nagekomen.
    • Onbetrouwbaar bedrijf en verschrikkelijke klantenservice. Er is mij een cadeaubon beloofd van 500 euro voor het afsluiten van een twee-jarig abonnement bij Ziggo. Op 3 december tijdens de blackfriday deals kregen mensen nog een bon van 500 euro, en ik heb dat zwart op wit. U raad het al, een bon van 450 euro gekregen. Talloze keren gebeld, gechat en een brief gestuurd naar het hoofdkantoor. Elke keer loze beloftes maar niets uitgekeerd. Er is simpelweg besloten mij 10 procent minder uit te keren. Ben benieuwd of het goed is dat ik voorlopig ook maar tien procent minder abonnementskosten ga overmaken.
    Beoordeling
    2
    Peter Mekking 20-3-2025 - 14:00

    Ik had een combinatie abonnement ziggo/vodafone en daardoor een gratis sportzender. Die sportzender is veranderd in een “sport totaalpakket” en gaat binnenkort € 4,95 extra kosten. Dat is kennelijk de manier van ziggo om het verlies van gelden door weglopende klanten te compenseren. SCHANDALIG!!

    Beoordeling
    1
    E van Manen 20-3-2025 - 11:02

    Contact gehad over een factuur, 2 keer dezelfde persoon. De 1e keer zei deze persoon dat ik nog een bedrag moest betalen. Had al grote twijfels maar toch gedaan. Enkele weken geleden kreeg ik een mail dat ik teveel had betaald. Weer gebeld. Dezelfde persoon aan de tel. Deze is totaal niet consistent in haar verhaal en zegt maar wat. Ze zou het bedrag terugstorten. Niets ontvangen. Jammer dat iemand achter de tel zo dom overkomt. Gaat om de factuur van de tel en vertel me niet dat ik dan weer ergens anders moet zijn!!!!!
    Mailen met ziggo kan niet. Keuzemenu's voor de tel werken niet. Ga waarschijnlijk overstappen naar KPN.

    • Geen.
    • Zie hierboven.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.