Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Review en beoordeling Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    rowdy op 20-3-2020 om 11:45
    Langer dan 1 jaar klant
    Er verschijnen continue openstaande bedragen in mijn ziggo en telkens als ik die betaal verschijnt er de volgende dag weer wat bij. Wanneer ik bel en blijk te veel betaald te hebben zou ik dit terug moeten krijgen, maar dit gebeurt niet want het wordt verrekend met dit en met dat. Vervolgens wordt het helemaal niet verrekend en verschijnt er dood leuk weer een openstaand bedrag. Als je gewoon op een normale toon met de klanten service belt wordt je doodleuk verteld om gewoon naar mijn ziggo te kijken en wordt er in je oor op gehangen. Daarna nog een keer gebelt nogsteeds rustig gebleven wordt er weer midden in het gesprek op gehangen. Vol goed geloof had ik het idee dat dat perongeluk kon zijn dus bel nog een keer en ja hoor het zelfde weer in mijn oor opgehangen.
    Verbeterpunten
    • klantenservice
  • Beoordeling: 1 /10
    Peeters op 19-3-2020 om 10:23
    Langer dan 1 jaar klant
    Na ruim een half jaar mailen, chatten, bellen, monteur nog steeds geen werkend internet in mijn kantoorruimte. Inmiddels drie keer mijn abonnement verhoogd zonder resultaat. Afspraken worden niet nagekomen (moet na drie weken nog teruggebeld worden). Uiteindelijk wordt je nog net niet als debiel weggezet omdat ik moet snappen dat dan een bekabeling naar kantoor het enige is wat echt werkt (boosters etc dus niet). Gezien mijn vertrouwen in Ziggo komt volgende week een monteur van een ander bedrijf een vaste kabel aanleggen. Wanneer Ziggo hier vanaf begin af aan duidelijk over was geweest, had me dat een hoop geld, frustratie en gederfde inkomsten gescheeld. Zodra ik kan, ben ik weg.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Communicatie, stoppen met klanten misleiden en oplichten.
  • Beoordeling: 1 /10
    N.P. op 17-3-2020 om 20:12
    Langer dan 1 jaar klant
    Naar mijn mening licht dit bedrijf consumenten en zakelijke klanten op. Ik moet weken, misschien zelfs maanden wachten op een afspraak, en dan komen ze niet eens opdagen!!!!! Daarna duurt het weer weken/maanden voor een afspraak. Ik ben er he-le-maal klaar mee met dit bedrijf. Ik begrijp eindelijk waarom men zulk haat heeft voor dit bedrijf.
    Pluspunten
    • Helemaal noppes. Heel makkelijk om klant te worden, dat gaat natuurlijk soepeltjes. Deze geldwolven willen graag je geld, maar je kwaliteit leveren, nouja, dat kan je op je buik schrijven.
    Verbeterpunten
    • Echt, daadwerkelijk, bijna alles.
  • Beoordeling: 1 /10
    Edel Saedi op 16-3-2020 om 19:50
    Minder dan 1 jaar klant
    The very worst customer service I've ever experienced. We got a debt collection requirement of 174€ in a very stressful period. We KNEW we had paid everything we were supposed to, but since it was a dept collection requirement we decided to just pay it and then find out and fix it later. That showed to be the worst decision ever, because Ziggo does NOTHING to help!! First, I called them every day for a week to find out what the bill was for. They did not know and said it had to be a mistake done by the debt collection requirement company. The debt collection company was 100% sure it was requested by Ziggo and could even prove it. Ziggo still said that they never asked them to send us that since it was nothing wrong with our payments. After many more days where I tried to communicate through both phone and facebook we found out where the mistake was. When we ordered the internet box from them in August 2019, the box never showed up. We called to ask where it was and it turned out they registered the internet and sent the internet the wrong address. The lady on the phone said she would cancel the subscription and send a new one to the right address. The internet subscription was never cancelled and they, obviously, never received payment for it. It was therefore sent to a debt collection requirement company and we paid. You would have thought that this was the end of the story as they now found the reason and can just pay us back, but it's not. After this, they stopped answering. They constantly write that "someone will contact you soon" (which never happens) as well as not updating themself before the conversation, so every time I contact them in their chat I need to explain everything even though all the info is above. I have never been this frustrated with a company before. 174 Euros is a lot of money for a student. I am not angry about the mistake that was done, I am angry because Ziggo is unwilling to repair their mistake.
    Pluspunten
    • 🙂
  • Beoordeling: 1 /10
    Kneepkens op 8-3-2020 om 11:25
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat vreselijke service heeft Ziggo.
    Geef je weken van te voren een verhuizing door en nu zitten we dan zonder internet, tv, telefoon en dat terwijl het nodig is voor het werk.
    Alleen om steken en er is internet op u nieuwe adres, nou niet dus. En hier maar reclame overmaken.
    Iedereen mag het weten Ziggo service is te slecht voor woorden
  • Beoordeling: 1 /10
    Wies Cox op 5-2-2020 om 22:30
    Langer dan 1 jaar klant
    Ziggo scoort ver onder de 0
    Wifi signaal van ziggo is schandalig slecht. Ik betaal 70 euro per maand en krijg al maanden geen signaal op tv. Klaarblijkelijk is dit in heel Nederland omdat ik mensen in heel Nederland ken.
    Iedereen zou hun abonnement op moet zeggen zodat ziggo enige acctie onderneemt. Ik stop met ziggo. Ze zijn telefonisch onbereikbaar.
    Pluspunten
    • 0.000000000
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Victor Mulder op 4-2-2020 om 09:55
    Langer dan 1 jaar klant
    Gisteren kwam de Ziggo monteur erachter dat de aanvoerkabel geen signaal geeft. Nu is dat hier door Ziggo aangelegd. Maar nu komt er pas a.s. woensdag - helaas voor onze rekening- een kabelmannetje van Ziggo. Pas daarna kan blijkbaar een installatiemonteur besteld kan worden. Met alle vertraging van dien. Dat duurt al
    gauw weer een paar dagen...
    Mijn voorstel aan Ziggo was om 2 monteurs te sturen zodat we morgen gewoon internet hebben.
    Maar dat kon niet want dan zouden ze op elkaar moeten wachten. Op mijn vraag of ze vonden dat het beter was dat wij als klant dan beter kunnen wachten dan hun personeel kwam de reactie: inderdaad. DUS: KLANT MOET WACHTEN OMDAT ZIGGO NIET WIL, DAT 2 MONTEURS SAMEN EEN UURTJE OP ELKAAR MOETEN WACHEN. So far for samenwerken aan een oplossing.

  • Beoordeling: 1 /10
    Jamie Dunning op 20-1-2020 om 12:37
    Langer dan 1 jaar klant
    Oplichters! Laten je een jaar met een kapotte kabel zitten. Wat dus voor hun kosten is. Terwijl ze eerst beweerden dat het probleem wel bij ons moest liggen... maar natuurlijk... al 2 keer een kapot kastje... dat hadden wij natuurlijk gedaan... monteur geweest, 50 euro voor betaald... nog steeds dezelfde klachten... bleek later toch de kabel alweer/ nog steeds kapot op heel veel plekken... duurde een half jaar voordat hij gemaakt werd... maar waren inmiddels al een jaar verder... elke keer gezegd hoe gaan we dat dan oplossen. Want we betalen elke maand de volle maand, terwijl het voor geen meter werkt. Soms hebben we helemaal niets. Geen tv, geen internet, geen telefoon... dat kwam allemaal goed! Volgens Ziggo. Als de kabel gemaakt is, komen we daar wel uit... dom om dat ook te denken... Want de kabel is nu gemaakt. Kastje is stuk, maar krijgen we geen nieuwe voor. En 5 maanden krijgen we geld van terug... Terwijl we er al veel langer mee zitten en het kastje niet werkt... waardeloos bedrijf!
    Verbeterpunten
    • alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Rick van Geloven op 20-1-2020 om 10:07
    Minder dan 1 jaar klant
    Als ik een -10 kon geven, dan had ik dit zeker gedaan!

    Deze provider spant de kroon! Wat een zooitje ongeregeld hier... Overal wordt ik verkeerd en anders geïnformeerd en zelf draai ik nu voor de dubbele kosten op, ' sorry meneer, we kunnen niks meer voor u doen', verteld medewerker nummer 10 mij.

    Door een buitenland bundel Canada en VS moest ik overstappen naar Ziggo, omdat KPN dit niet meer aanbiedt. Vanaf het moment dat ik dit in gang heb gezet ging het al mis. Niemand wist van deze bundel en niemand kon me echt goed informeren. Aangezien er voordelen zijn als je Ziggo en Vodafone combineert is het logische om dan met alles over te stappen zou je zeggen. Echter mijn contract liep bijKPN af op 20 april, waarin ik ook heb aangegeven dat mijn nieuw contract deze datum in zou moeten gaan. Dat was allemaal geen probleem, totdat ik ineens een factuur voor december en januari ontving. Inmiddels zit ik nu met dubbele kosten voor mijn abonnementen en al mijn bundel voordelen zijn vervallen.

    Mijn overstap zou geheel geregeld worden door Ziggo, waardoor ik er geen omkijken naar had. Dit hield in dat hun het door zouden geven aan KPN. Guess what, ik belde KPN en ze vertelde mij dat de hele overstap niet is doorgekomen dus dat mijn abonnement gewoon doorliep. Inmiddels heb ik hem zelf kunnen opzeggen, maar hierdoor moet ik dus zelf 1,5 maand dubbele kosten betalen.

    De desbetreffend klantenservice medewerker vertelde dat mij 3 mails hierover zijn gestuurd om 31 december. Gues What, nooit een mail hierover ontvangen. niet in spam of ongewenst, niks. Jawel meneer, wij hebben deze mail gewoon verstuurd. Ga dit maar eens bewijzen dat je hem niet hebt ontvangen....

    Kortom, mocht je ooit twijfelen om over te stappen, doe dit absoluut niet naar Ziggo, want je gaat er niet op vooruit, wat ze wel beloven.

    Tip voor Ziggo: Train je personeel beter, zodat iedereen een zelfde verhaal heeft en een cursus klantvriendelijkheid zal er ook niet vanaf kunnen.

    Jullie hebben er wederom een boze klant bij en het moment dat ik weer kan overstappen, ben ik hier snel weg!

    Groet, Rick
    Pluspunten
    • Geen!
    Verbeterpunten
    • Tip voor Ziggo: Train je personeel beter, zodat iedereen een zelfde verhaal heeft en een cursus klantvriendelijkheid zal er ook niet vanaf kunnen.
  • Beoordeling: 1 /10
    R H op 23-12-2019 om 17:50
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat een K... service van die medewerkers! Wat een arrogante mensen werken daar. Ze moeten maar eens mensen aannemen met een servicegerichte instelling die niet direct zeggen dat zij het beter weten. Want wat blijkt...... die jongeman weet gewoon niet wat hij aan het vertellen is. Hij gaf het dan wel toe.... Maar goed.... hij werkt tenminste wel voor z'n geld 😉 Al met al hebben ze een K.... service 🙁
    Pluspunten
    • Geen

Navigatie