Review en beoordeling Ziggo

Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Ron Meulen van der Langer dan 1 jaar klant op 18-4-2018 om 14:23 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Altijd problemen gehad met ziggo. Geen verbinding, wegvallen media box, Blijft hangen wanneer ik naar netflix ga en nog erger is dat bij videoland, moet ik godvergeten weer de stekker eruit trekken om die rotzooi van ziggo te resetten. We hebben ook met ze gebeld, lang in de wacht gezet en het resultaat is er uit eindelijk niet naar. Dus wij gaan naar KPN. Daar hoor ik veel betere berichten van.
    • Weet ik niet
    • Betere apparatuur beschikbaar stellen. Ik heb de indruk dat het zo goedkoop mogelijk moet.
  2. Hassan Langer dan 1 jaar klant op 11-3-2018 om 20:10 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Internet, mediabox en wifibooster waardeloos.
    Altijd storing. Slechte service. Slechte wifi tot geen wifi dan heb ik het over de wifibooster wat ik bij ze heb gekocht. Extra tv box staat nagenoeg 2xper maand in storing. Bij het kijken van films met videoland via app valt verbinding weg. Netflix valt ook weg via de app ook myprime stelt erg weinig voor. Verbindingen valt ook hier vaak weg. Het menu is erg traag. Hierdoor geen motivatie om film uit te zoeken via my prime of andere app. Hiervoor dus een nieuw apparaat gekocht voor €30,00 via aliexpress die wellicht 7×sneller is om films te kijken.

    De pllaystation is direct verbonden op de router van de grote horizon mediabox. Heb geen internet hierop meer. Ik heb vandaag gebeld met ziggo, mijn verhaal gedaan, 20 minuten in de wacht. Er is mij glashard verteld dat het verbinden van de wifibooster (boven) niet verbonden mag worden via een powerline. Wat overigens wel 4 weken heb gewerkt. Ook specifiek gevraagd naar de werking voor dat ik deze had aangeschaft. Maar goed ondanks mijn verklaringen dat het mogelijk toch aan de horizon box kan liggen is zo van tafel geschoven. Meneer reageert met " ik denk dat ik toch duidelijk was dat het technisch niet mogelijk is".

    Ondanks dat de Playstation direct aangesloten is met mediabox heb ik nog steeds dezelfde storingen met internet. Ik heb nog gevraagd om oplossingen. Deze had hij niet.

    Meest waardeloze service en ik gaan over naar Xs4all. Hopelijk kunnen zij het beter.
    • Binnen 1 maand opzegbaar
    • Service wifi modem mefiabox
  3. j.plender Langer dan 1 jaar klant op 6-3-2018 om 16:40 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    het beeld sprong op groen, dan kun je je wel geel en groen gaan ergeren maar je kunt ook even bellen met Ziggo klantenservice.
    kreeg al vrij snel een medewerkster van de ziggo aan de lijn die mij, zeer vriendelijk en professioneel, heeft geholpen het probleem te verhelpen.
    • de vriendelijkheid van de medewerkster en de dskundigheid.
    • hoefde ook niet lang in de wacht te staan.
    • geen, was erg tevreden.
    Reacties
    Olav op 9-3-2018 om 15:56
    Ziggo schakelt analoog uit. Al jaren klant met meerdere kastjes e.d. Ik heb twee analoge TV's die niet digitaal kunnen. Een kastje gratis, tweede betalen. Ziggo weigert tegemoet te komen. Het is hun keuze. Een schande om de klant met kosten op te zadelen. Als ik nu net klant ben kan ik het mij voorstellen, maar op basis van service verlenen is dit zeer slecht. Ziggo, schaam je.

    Dus ga je naar ziggo, hou dit in gedachte hoe ze met klanten omgaan.
  4. Finsewoning Langer dan 1 jaar klant op 27-2-2018 om 12:49 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ben helemaal klaar met Ziggo. Als bedrijf ben je tegenwoordig afhankelijk van een goedwerkende internetverbinding. Moet je niet bij Ziggo zijn. Het pad naar mijn woning is uitgesleten door monteurs die het niet voor elkaar krijgen dat ik een stabiele verbinding krijg. Internet valt regelmatig uit en een Whatsapp-gesprek is niet mogelijk. Daarnaast heeft Ziggo gemeend vorige week de mailinstellingen te wijzigen, waardoor het niet meer mogelijk is om via hun webmail een mail te verzenden. Ziggo verstuurd geen mail via een beveiligde verbinding. Lekker las je als bedrijf aan zo'n bedrijf vastzit. Heb me ook nog een zakelijk abonnement aan laten smeren. Meer geld voor minder service. Wat een slecht product. Als ze auot's zouden verkopen waren ze al lang failliet. Met UPChad ik nooit een probleem.
    • De helpdesk en de monteurs doen hun uiterste best, maar komen er ook niet altijd uit.
    • Verbeter je product Ziggo.
  5. Marco Langer dan 1 jaar klant op 27-2-2018 om 11:07 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Probleem met slecht signaal kosteloos opgelost.
    Klachtenafdeling doet zijn uiterste best om het probleem op te lossen.
    Met als resultaat dat ik toch weer goed beeld heb.
    • klachtenservice houdt vol tot het is opgelost
    • De ingehuurde monteur die ik heb gehad was ongeïnteresseerd en ongemotiveerd
  6. An Minder dan 1 jaar klant op 22-2-2018 om 21:51 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Nul steren voor ziggo ben een maand klant bij hun eerste maand betaal je een maand vooraf wat mij dus niet verteld is en nu lig ik hoog zwanger op mijn bed en valt de mediabox keer op keer uit ergste van alles is zit hier een jaar aan vast.
    Nooit meer ziggo dus voor mij
    • Totaal niks
    • Minder dingen beloven aan klanten en beter communiceren met Vodafone want ik zou dus 5 euro korting krijgen op mijn tel abo en dubbel data maar nee hoor dat is niet gebeurd en heb hier voor 2 keer moeten bellen.
  7. Kees op 19-2-2018 om 23:05 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Blijf weg bij deze provider!
    2 maanden geleden een nieuwbouwwoning betrokken. Vanaf dat moment dagelijks aan het bellen dat ik geen digitale tv en internet heb. Na een aantak weken dagelijks bellen zou de medewerker dit inschakelen. Hierna ook analoge tv weg! Ziggo zegt niet te kunnen terug draaien. Monteur kunnen ze niet sturen want een of andere database van ziggo is niet up to date waardoor geen monteur ingeplant kan worden. Ze beloven maar belken nooit terug. Uiteindelijk zou er een monteur komen. Op afgesproken dag niemabd geweest. Ziggo weer gebeld en maken me uit voor leugenaar. Uiteindelijk blijk een andere afdeling de afspraak gecanceld te hebben. Als klant wordt je niet ingelicht.Wat een waardeloze provider. Blijf hier weg mensen! Ik ben er klaar mee. We stappen over op glas. Abonnements geld wordt wel afgescheven en niet vergoed! Dat zou pas kunnen als de zaak is opgelost. Dat is bij ziggo echter onmogelijk. Na 2 maanden frustraties is het einde verhaak voir ons.
    • ??????
    • Service, klantgerichtheid, servicedesk, kennis bij personeel, beloftes nakomen, niet alles op de klant afwimpelen, klant niet voor leugenaar uitmaken enz enz
  8. R.Janssen Langer dan 1 jaar klant op 9-2-2018 om 19:27 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Hondsbrutale damens aan de lijn gehad en waarom?.. situatie: Post nl levert iets niet af, ik haal verhaal bij Ziggo immers zij hebben de opdracht aangenomen en moeten dan ook zorgdragen voor een juiste aflevering. Maar vlgs Ziggo ben ik zelf verantwoordelijk voor de levering. Dus neem zelf maar contact op met Post NL. (Heeft u dat wel eens geprobeerd?.. ) als je daarop met verbazing op reageert dan wordt je doodleuk meegegeven dat je het zelf moet uitzoeken en de lijn wordt verbroken. Direct mijn abonnement opgezegd.
    • Super club, veel fijne medewerkers alleen ook hier een paar rotte strontverwende appels verpesten het voor Ziggo....Ze nemen alle gesprekken op dus ik hoop dat u het niet gaat meemaken..
  9. Harma Langer dan 1 jaar klant op 7-2-2018 om 19:24 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Zomaar afgesloten in 1 seconde en men kan mij niet in 1 seconde meer aansluiten. Wacht al 14 dagen op een kastje. Wat een drama. Service geef ik een 0!!!! Zo klaar mee!
    • De hele service dient verbeterd te worden! Wat een vreselijk orgaan.
  10. Jandino Langer dan 1 jaar klant op 6-2-2018 om 21:25 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Lekker bezig Ziggo. Je zou verwachten dat je voor zulke dure prijzen goed internet ontvangt... nou niet dus. Wij hebben intussen al voor 400 á 500 euro extra neergelegd om onze bijna niet bestaande verbinding te verbeteren. Nou kan je amper YouTube kijken zonder om de 5 seconden in de video naar een draaiende cirkel te kijken voor 10 minuten voordat hij weer verder gaat. Als je problemen met gamen hebt dan zeggen ze dat de games te geavanceerd zijn enz. Steeds maar excuses maken. Gelukkig hebben we al een aantal medewerkers gesproken die ook klagen over de slechte kwaliteit.
    • Medewerkers die het probleem inzien en hierover klagen.
    • Kom je beloftes na en maak geen excuses meer.
Laad meer ervaringen