Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Review en beoordeling Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Ziggo is niets anders dan ellende.
    Moeder en schoonmoeder beide 90 jaar worden telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd en zitten al twee weken zonder tv.
    Een service monteur langs sturen is dat zo moeilijk?
  • Beoordeling: 1 /10
    Richard op 16-5-2019 om 19:29
    Ik ben een zakelijke klant. Daarvoor betaal je ook meer. Sinds dat ik zakelijk heb bleek mijn internet niet stabiel. Omdat ze een power promise hebben en beloven dat je snel stabiel internet hebt uiteindelijk ziggo gebeld. Zij stuurden daarom een monteur naar mij toe. Tot mijn grote verbazing moest ik hiervoor € 50,- betalen.
    Hoezo power promise...garantie op snelheid en stabiliteit. Vreselijk klantonvriendelijk! Dus, ik moet betalen voor het feit dat ik stabiel internet wil???? Waarom betaal ik eigenlijk extra voor zakelijk?? Hoort daar niet extra service bij????

    Ik kan iedereen adviseren om geen, maar dan absoluut geen, duurder Ziggo Zakelijk te nemen.
    Je krijgt er werkelijk niets extra's voor!
  • Beoordeling: 1 /10
    J lourenz op 13-5-2019 om 17:05
    Langer dan 1 jaar klant
    Zeer slecht , bestelling geplaatst compleet pakket, medewerkster verteld mij dat ik 2 weken voor startdatum 4 juni 2019 de apparatuur binnen krijg, ruim op tijd om installatie monteur te bellen dat die langs komt opn4 juni, krijg ik week na mijn bestelling dat ik overstap een mail dat op 3 juni mijn apparatuur geleverd word. Heb gelijk ziggo gebeld en uitgelegd en alles geannuleerd, want deze medewerkster vertelde dat dit nu de gang van zalen is dag voor activatie😳 nu vandaag 13 mei al uur aan de telefoon, omdat ik nog steeds geen mail heb van annulatie, zou gelijk doorgezet worden naar goede afdeling , dus niet, al uur in de wacht pfff wat een gedoe en waardeloze comminucatie
  • Beoordeling: 10 /10
    Heiko Janssen op 13-5-2019 om 14:16
    Langer dan 1 jaar klant
    Mijn Mediabox next deed het in het begin niet, Ziggo heeft dit binnen 48 uur opgelost.
    Het beeld op de Mediabox is werkelijk oogverblindend, top service.
    Pluspunten
    • Gratis nummer helpdesk, en word meteen behandeld/opgelost.
    Verbeterpunten
    • Iets goedkoper mogen een abonnement.
  • Beoordeling: 1 /10
    Michelle op 9-5-2019 om 13:07
    Minder dan 1 jaar klant
    Vanaf begin april ben ik klant bij Ziggo.
    Meteen de eerste afschrijving ging het al fout. Er werd veel te veel geld van mijn rekening afgeschreven.
    Direct gebeld met de klantenservice. Eerst werd mij heel geïrriteerd verteld dat ik helemaal geen recht had op teruggaaf, toen werd ik in de wacht gezet en vervolgens, na 25 minuten wordt de telefoon er gewoon opgegooid.
    Nogmaals gebeld. Nu een vriendelijke medewerkster. Ik heb inderdaad recht om het bedrag terug te krijgen en ze hebben veel te veel afgeschreven.
    Het zou teruggestort worden.
    Helaas, na 2 weken nog niets op mijn rekening.
    Weer contact opgenomen. Nu zou het binnen 8 werkdagen teruggestort worden.
    Maar je raad het al, inmiddels ruim 2 weken verder en nog geen geld. Ook wordt niet meer gereageerd op de mail.
    Ga nooit naar Het zijn oplichters, ze schrijven gewoon veel te veel af, beloven het terug te storten en laten daarna niets meer horen.
    Pluspunten
    • Niets
    Verbeterpunten
    • Vriendelijker zijn aan de telefoon en niet zomaar ophangen
    • Afspraken nakomen
    • Niet zomaar teveel geld afschrijven en niet terug storten
  • Beoordeling: 1 /10
    Helene op 23-4-2019 om 17:22
    Langer dan 1 jaar klant
    Het begon drie maanden met een probleem. Medewerkers meerdere keren aan de telefoon gehad. Niemand kostte het op maar verzekerde miniemere keer dat hun oplossing de oplossing was. drie keer is er een andere monteur langs geweest ( waarvoor ik vrij moet nemen) Mijn ongenoegen en onzekerheid gaf ik aan maar deze gaven aan dat het probleem op het kantoor lag. de laatste monteur kostte uiteindelijk het probleem op. Drie maanden waren er inmiddels voorbij gegaan. Ik gaf hem aan dat ik bijna zeker was, ondanks dat ik blij was dat het probleem eindelijk opgelost was, dat er een volgend probleem zou ontstaan. Hij gaf aan dat hij alles precies zou noteren zodat het hoofdkantoor op de hoogte was dat ik maar 1 mediavoorstelling had. Noh was ik bang dat het verkeerd was maar wilde niet nog meer stress zoals ik de laatste drie maanden ondervonden had. Wat gebeurt er op een gegeven moment?! Ik ontvang een factuur waarin vermeld staat dat ik 3 mediaboxen heb waardoor ze ruim meer van mijn rekening zouden halen. Ik weer een formulier ingevuld. Niets gehoord. Ik weer bellen. Krijg ik antwoord dat de aftrek van 1 mediabox nog niet verrekend is. Ik leg weer uit dat er 2 x kosten voor een mediabox af moet. Nee dat is niet zo wordt er dan gezegd. U heeft wel twee mediaboxen dus de rekening is zo en blijft zo. Ik werd zo boos maar hield me in. Ik heb gister weer een formulier ingevuld met alle uitleg. Groot vermeld dat het een klacht is. Ik zie ervan komen dat ik niets ga horen. Dus ga ermee naar rechtsbijstand en zet mijn automatische incasso stop als ik morgen niets gehoord heb. Ziggo is zwaar Kl.! Chat, telefoon, mail contacten lopen iedere keer via een andere persoon. Wanneer je je onzekerheid aangeeeft wordt er gelachen en gezegd dat er met de hand op het hart word beloofd dat alles nu opgelost is of ze zijn beledigd en kappen het gesprek af zonder iets te doen. 1 van de personen was J., die overigens heel netjes was maar mij een maand geleden met hand op hart beloofd heeft dat alles opgelost is. Ik ben inmiddels telefoontje en mails verder envreselijk boos en heb er enorm stress van. Onderhand wordt het geld wel iedere maand van je rekening gehaald! Slechte purifieer, door te grote organisatie en slecht communicatie omdat je iedere keer iemand anders spreekt....die dan weer denkt het wiel uitgevonden te hebben en zich geheel niet kan verplaatsten in de lange weg die je als klant inmiddels gaat .
    Pluspunten
    • Niets
    Verbeterpunten
    • Communicatie. Technische kennis. Met name de personen die op kantoor zitten
    Opmerking van de redactie op 24-4-2019 om 13:10
    Geen namen van medewerkers noemen aub.
    Reacties
    helene op 8-5-2019 om 22:45
    Ben je een gefrustreerde klant van Ziggo door al hun slechte service dan krijg je de melding dat je geen namen mag noemen. verder komt het niet in hun stomme kop op om je nu eindelijk eens te gaan helpen!3 maanden met een probleem met tv in de huiskamer gehad. Een paar weekje snormaal tv. Nu een probleem met tv in slaapkamer die niet opgelost wordt. Ben er vandaag al mee bezig geweest met 1200. Deze lost het probleem op en een paar uur later volgt weer hetzelfde probleem. Je hangt 45 minuten aan de lijn word je afgebroken. je belt weer 1200 en je krijgt melding dat Ziggo gesloten is maar je kunt dan wel via FB conbtact leggen. Ik heb dit gedaan om 220.00 uur maar het is nu 22.40 en nog steeds geen reactie en nog steeds geen tv. Ik ga slapen. Ben weer gefrustreerd door deze slechte service!Morgen maar weer mijn tijd steken in bellen met 1200 uur. Ben je klant van ziggo, je betaald iedere maand netjes je abonnement maar moet achter de problemen aan gaan. Als je daar iets van zegt word de telefoon op de haak gegooid of je krijgt opmerking dat je geen namen mag noteren in review. Netjes hoor ziggo dat je je medewerker zo goed beschermd. Doe dat ook eens met je klant!!!!
    Helene op 23-4-2019 om 17:24
    Excuses voor een aantal type fouten. Ben erg boos dus type te snel. Tekst begint in iedergeval met : het begon drie maanden geleden. Niemand kostte het op
  • Beoordeling: 9 /10
    Atf Rombout op 21-4-2019 om 14:32
    Langer dan 1 jaar klant
    Na 22.00 heel vriendelijk aan de telefoon geholpen door Ziggo medewerkster. Ze deed alles om mijn mediabox weer aan de praat te krijgen. Dat lukte pas 3 kwartier later in haar vrije tijd. Goed advies voor nieuwste mediabox. Bedankt top!
  • Beoordeling: 1 /10
    N.J. Pentinga op 16-4-2019 om 20:04
    Langer dan 1 jaar klant
    Coos: Kies je voor Ziggo, dan kies je voor de kampioen in storingen. In Waalwijk niks dan ellende. De voetbalwedstrijd van Ajax uit kan ik wel vergeten. 16-4-2019: Overweeg sterk om over te stappen op KPN die het qua stabiel netwerk vele malen beter doet.
    Pluspunten
    • Geen: Onbereikbaar bij storingen. Geen enkel excuus in je mailbox als er weer een storing is geweest . Bij Ziggo vinden ze dat blijkbaar heel normaal.
    Verbeterpunten
    • Ziggo doe wat je belooft: een stabiel Netwerk
  • Beoordeling: 2 /10
    Louis op 12-4-2019 om 18:53
    Langer dan 1 jaar klant
    Ze beloven mooie snelheden maar het levert niets op. Ik betaal 60e per maand maar ik kan niet eens een film op netflix kijken zonder dat deze een aantal keer vastloopt.
    Pluspunten
    • dat ik wegga bij hen
    Verbeterpunten
    • alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Ano op 7-4-2019 om 15:53
    Langer dan 1 jaar klant
    Slechtste slechtste provider EVER, alleen maar STORINGEN STORINGEN STORINGEN. Als je aan het overwegen bent om overtrsyappen naar ziggo die het NIET! ABSOLUUT NIET!

    Pluspunten
    • Mijn dode hamster heeft meer pluspunten dan Ziggo

Navigatie