Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Ziggo

Ziggo reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Ziggo

    Beoordeling
    1
    abc 18-3-2024 - 22:47

    slecht klantenservice slecht wifi zeer slecht

    • geen pluspunten
    • op de 2e verdieping helemaal geen internetverbinding meer.
    Beoordeling
    1
    Kaja 14-3-2024 - 15:00

    Ik ben erg ontevreden over de service.

    1. Het contact is alleen per telefoon (extra kosten) of chat waar alleen incompetente mensen zitten.
    2. Ze hebben alleen goede aanbiedingen voor nieuwe klanten en als het jaar voorbij is, krijg je een rekening van €85 en zeggen ze dat het enige wat ze voor je kunnen doen is je rekening 3 maanden lang met €15 verlagen.
    3. Toen ik het contract beëindigde via hun formulier wilde niemand het goedkeuren, ze wachten tot het einde en toch dwingen ze je bijna om ze te bellen.
    4. Het contract loopt half maart af en ze sturen me een factuur en incasso voor €85 voor april, ook al ben ik geen klant in april en moeten ze me nog steeds terugbetalen voor maart. Als ik contact opneem via chat ziet de ziggo-ster niets verkeerds in het sturen van een factuur voor april en zegt dat hij er niets aan kan doen.
    5. De mensen die er werken kennen hun vak niet en geven je valse informatie. Ik wil een officiële klacht indienen en weer kom ik alleen terecht in een chatroom waar alleen idioten zitten die het niet willen accepteren.

    IK RAAD AF !!!!

    • Geen
    • Service
    Beoordeling
    1
    Bas 6-3-2024 - 17:01

    Nog nooit provider gehad waar zo vaak internet eruit lag

    • Geen
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Wesley 6-3-2024 - 12:17

    Ziggo heeft mijn e-mail verwijderd van 18 jaar privé en 16 jaar bedrijfsvoering.
    Na uren en uren aan de telefoon te hebben gehangen en worden doorverbonden.
    Krijg ik alleen een oeps sorry en we kunnen niks voor u doen. Ik ben hierdoor zo ver achtergesteld dat ik dagen weken overal achteraan moet gaan om iedereen te contacteren en te informeren.
    Je zal verwachten dat ze met iets meer moeite je zouden proberen te helpen maar helaas. ZIGGO TRAP ER NIET IN MENSEN

    Beoordeling
    2
    Ariane 6-3-2024 - 09:16

    Telkens als beloofd wordt dat iemand terugbelt, gebeurt het niet. Zelfs een adviseur (David) die notabene mij belde met tevredenheidsonderzoek, zou na mijn relaas een en ander uitzoeken en terugbellen. Nooit gebeurd natuurlijk. Een week later kreeg ik een tevredenheidsonderzoek per mail, mijn verhaal ingetikt, niks op gehoord.
    Als je belt hoor je altijd 'Dat snap ik. Vervelend voor u'' Maar regelmatig kunnen ze niets vinden want er ''is een computerstoring'' .... kortom een puinhoop
    Helemaal klaar mee. Gelukkig is KPN nu bedrading aan het aanleggen in mijn straat...

    • goed beeld
    • klantenservice
    • beloftes nakomen
    Beoordeling
    1
    S de Zinger 4-3-2024 - 08:17

    Slechtste bedrijf in Nederland. Maanden bezig geweest om een contract af te sluiten, 4x terug moeten bellen en 4x hetzelfde verhaal moeten vertellen. Eindelijk zou mijn contract worden afgesloten, wel door zeker 3 medewerkers beloofd dat mijn gekochte telefoon aangesloten kon worden door hun monteur en dat ik zeker niet zonder telefoon zou komen zitten. U raadt het al, toen de monteur kwam kon hij de telefoon niet aansluiten dus hij heeft de oude analoge weer geinstalleerd. Dit was op vrijdag. Maandagochtend bleek dat wij ook telefonisch niet te bereiken waren, uiteraard zakelijk zeer slecht en kostbaar. De klantenservice kon mij, na 23 minuten wachten ook niet vertellen hoe lang het ging duren voordat wij weer bereikbaar waren. SLUIT HIER NIETS AF, U WORDT BELAZERD!

    • niets
    • alles
    Beoordeling
    1
    Edith van der Have 23-2-2024 - 10:57

    Extreem slechte ervaring met de klanten'service' van dit rotbedrijf. Kastje-muur-kastje-muur ... need I say more? Ik vroeg me op een gegeven moment zelfs af of ik nou met een chatbot zat te praten. Nee, volgens hen met mensen van vlees en bloed. Maar dan wel mensen zonder naam en met een script waar alleen maar om mijn geduld wordt gevraagd. Dat is allang op en het probleem is nog steeds niet opgelost. Waardeloos.

    Beoordeling
    1
    Anonieme 3-2-2024 - 10:33

    Eergisteren installatiepakket gekregen! Modem blijft op groen knipperen, want ik heb glasvezel en ga terug naar kabel , dat maakt niet uit! Echter gisteren proberen dus te installeren. met een meneer van ziggo gebeld super handig met de telefoon meekijken en gaf aan dat er maandag een monteur komt omdat het kastje niet goed is of te wel de software! Vandaag terug gebeld omdat ik zelf maandag niet kan ! Krijg ik 1 of andere buitenlandse man aan de lijn die niet te verstaan is met moeite kon ik begrijpen wat die bedoelde! Ik moest van hem weer alles op ieuw installeren ik zo nee dat heeft geen zin ! Alles gister al gedaan ook met telefoon dus nee ! Hij wilde wel helpen , ik belde alleen om een afspraak te verplaatsen en gezien zijn slechte verstaanbaarheid heb ik het dan toch vior elkaar dat er vrijdag monteur komt ! Zegt die ook nog , je vorige abonnement is niet afgelopen ?! Daarom doet die het niet! Staat toch echt in de voorwaarden dat internet 2 weken doorgaat en zodra ik het aankoppel deze automatisch overgaat naar ziggo , wat een zwam verhaal! Ze mogen wel beter letten op wie ze aannemen , mensen die niet te verstaan zijn lijkt me niet zo heel klantvriendelijk

    • Beter nederlands en verstaanbaar voor mensen
    • Verder weet ik het niet moet het allemaal maar zien gezien de slechte reviews overal houd ik mn hart vast maar ik zou ook niet naar odido gaan dat is pas een zootje
    Beoordeling
    1
    Brian 26-1-2024 - 08:17

    Aangegeven abonnement stop te zetten aan het einde van de volgende maand. Ineens per direct binnen 5 minuten mijn abonnement stop gezet door Ziggo terwijl er nog voor een hele maand betaald is. Daarna weer gebeld om het weer aan te zetten en aangegeven dat dit fout gegaan is bij Ziggo. Maar ze konden niks meer doen. Ze kunnen wel binnen 1 minuut het abonnement stop zetten, maar als een goed betaalde klant aangeeft dat er een fout is gemaakt nemen ze geen verantwoording en is ineens alles heel lastig. Wat een flutbedrijf.

    John 25-1-2024 - 18:28

    Uitgescholden door een medewerker aan de deur nadat ik geen behoefte had aan glasvezel. Man liet doodleuk ook nog eens al mijn bedrijfsgegevens zien op een iPad en bleef doorvragen.

    • -
    • Zoek het zelf maar uit

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.