Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Ziggo

Ziggo reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Ziggo

    Beoordeling
    3
    Sebastiaan van Cittert 29-6-2025 - 15:43

    De verkoper beloofte mij van alles maar niets waar. Xs4all zou opgezegd worden nadat ik een ziggo aansluiting heb, maar ik kwam op een vrijdag thuis en geen aansluiting meer en vervolgens zouden ze het komen aansluiten maar dat heb ik uiteindelijk zelf gedaan. Ik had een glasvezel aansluiting masr toen bleek ziggo via de coaxbabel te lopen, maar daar had de verkoper niet over gemeld.
    Daarne bellen, mailen met ziggo maar geen gehoor.
    Toen bleek nog eens slechte ontvangst, beeld dat geregeld stotterde en hele slechte wifi.
    En dande beloofte €35 2 jaar lang voor het abonnement.
    Maar dan blijkt dat ze ineens zonder waarschuwing €85 afschrijven en dat al maanden lang voor ik erachter kwam.
    Kortom ik ben ziggo helemaal zat en ga binnenkort overstappen op een ander provider.
    Ik heb ongeveer 25 jaar xs4all abonnement gehad en hun service was echt perfect maar na zoveel aanbiedingen me toch over laten halen, maar O zo ern spijt.

    • Kan er geen bedenken
    • Alles kan beter, vooral bereikbaarheid en naar de klant luisteren en naar oplossing zoeken.
    Beoordeling
    1
    G. de Beet 27-6-2025 - 10:16

    Zou overstappen naar Ziggo met zgn overstapservice. Haal service er maar af! Ze zeggen je andere provider op, vóórdat ze zijn aangesloten. Nu helemaal niets in huis. Zowel Ziggo als KPN geeft niet thuis. Ze zouden 24 uur per dag bereikbaar zijn, absolute onzin! Een chatbot die geen ... kan, die is bereikbaar. Ik ga meteen kijken hoe ik van Ziggo af kan komen, nog voordat ik weer abonnee wordt. Waardeloos bedrijf! Niks geleerd van de vorige keer dat we opstapten!

    • Niks positiefs
    • Niet liegen tegen mensen, al jaren en jaren. Opstapservice mee kappen! Als je niet de juiste datum kunt doorgeven, moet je dit niet aanbieden
    Beoordeling
    5
    Eddy 26-6-2025 - 10:08

    De internet- en tv-diensten van Ziggo zijn technisch gezien prima. Stabiel, snel en over het algemeen betrouwbaar.

    Maar wat zwaar tegenvalt is de manier waarop er met klanten wordt omgegaan. Er is geen direct e-mailadres om contact op te nemen, telefonische wachttijden zijn lang, en men wijst je vooral door naar chatbots of standaardreacties. Bij vragen over onterechte incassokosten en herinneringen krijg je ontwijkende antwoorden of wordt simpelweg niet gereageerd op de kern van het bezwaar.

    Het voelt onvolledig, bevooroordeeld en ontwijkend. Betaalafspraken worden genegeerd en gemaakte betalingen lijken niet goed verwerkt te worden. Dat doet afbreuk aan het vertrouwen.

    En dat terwijl Ziggo tot de duurste providers van Nederland behoort — juist dan verwacht je een hogere standaard in klantenservice.

    Hun technische dienst is een 8 waard, maar de klantenservice haalt dat gemiddelde flink naar beneden. Daarom geef ik een 5.

    • Technisch goed. Stabiele, snelle en betrouwbare internet- en tv-diensten.
    • Zorg voor een direct toegankelijk e-mailadres voor klantenservice, naast de bestaande chatopties.
    • Verwerk betalingen en betaalafspraken nauwkeuriger en controleer dit vóór het versturen van herinneringen of incassomails.
    • Geef bij klachten over incassokosten een duidelijke, inhoudelijke reactie en vermijd standaardantwoorden.
    • Inhoudelijk adequaat reageren op schriftelijke bezwaren.
    • Overweeg een eerlijkere verhouding tussen prijs en service. Bij een van de hoogste tarieven in Nederland hoort ook een hoge standaard in klantbeleving.
    Beoordeling
    1
    eu 18-6-2025 - 19:03

    Expensive service its really bad.They call me with a promotion i don't have wifi for the last 3 days.scammers

    • Expensive and slow
    • Im with ziggo for 7 years
    Beoordeling
    1
    Itay 17-6-2025 - 07:31

    Een stelletje oplichters, vermomd als internetprovider. De service was middelmatig – de wifi valt constant weg en de snelheid komt nergens in de buurt van wat ze beloven. Maar het ergste? Hun prijzen zijn absurd voor wat je daadwerkelijk krijgt. Pure diefstal, langzaam en systematisch.

    Alsof dat nog niet genoeg is, hebben ze me een heel jaar lang laten betalen voor een spookaccount. Geen melding, geen waarschuwing – gewoon stilletjes geld afschrijven, zoals digitale zakkenrollers. Als ik het niet zelf had ontdekt, waren ze er waarschijnlijk nog steeds mee doorgegaan.

    Blijf bij ze uit de buurt, tenzij je graag teveel betaalt voor te weinig, met een vleugje verborgen oplichting erbij.

    • Geen.
    • Wat je ook krijgt, je betaalt het dubbele, dus geen pluspunten.
    • Lagere en concurrerende tarieven,
    • betere wifi.
    Beoordeling
    1
    Mike Del Monte 15-6-2025 - 21:23

    Wéér duurder geworden. Al 25 jaar klant (vóór 2006 bij Casema) heb ik al ruim €15.000,- uitgegeven aan Ziggo/Casema.(!) Maar nieuwe klanten die nog nooit een euro aan Ziggo hebben betaald krijgen een lager tarief en een korting die ik niet krijg.
    Ziggo is per e-mail niet bereikbaar; telefonisch sta je eindeloos in de wacht of je kunt chatten met een Chatbot die er niks van begrijpt.
    Kortom je betaalt véél te veel geld voor hele slechte service. Ik ga overstappen; de concurrenten zijn véél goedkoper. Doei Ziggo !

    • Je hebt Ziggo niet nodig; de concurrenten zijn véél goedkoper !
    • Prijzen halveren.
    • Service verbeteren
    • E-mail bereikbaarheid
    • Weg met die Chatbot
    Beoordeling
    2
    Jo Brands 13-6-2025 - 18:31

    Geen internet, na 4 dagen nieuw kastje.
    Doorlopende foutmeldingen.
    Even klantenservice bellen, jammer dan door een grote storing vandaag en morgen niet bereikbaar.
    Vandaag na 40 jaar Toedeliedoekie Ziggo.
    Maandag nog 2 abonnementen opzeggen waar de zelfde ellende al weken speelt op onze zaken.
    Zo blij dat ik ervan af ben 39 jaar eerder moeten doen.

    • Geen
    • Teveel om op te noemen
    Beoordeling
    1
    AL 13-6-2025 - 14:50

    Heb nog nooit zo’n slechte administratie en bedrijf mee gemaakt als ziggo die kosten je handen vol geld.

    Het ergste van alles is dat ze zelf toegeven dat ze een slechte administratie voeren maar oplossen ho maar.

    Vervolgens toren hoge rekeningen krijgen die na diverse contacten dan uit eindelijk gewijzigd worden en dan een maand later weer absurd hoog zijn klopt echt niets van.
    Als dadelijk weg kunnen dan nooit meer terug naar ziggo wat een ellende en zeker als je voor je eigen werkt en dan hun moet bellen dan pst het ook nog eens je eigen uurloon wat ziggo niet vergoed terwijl hun administratie helemaal niet klopt dat de medewerkers toegeven.

    Dus mensen wees gewaarschuwd

    • Min heel ver
    Beoordeling
    1
    Marianne 12-6-2025 - 16:47

    Prijzen stijgen maar en stijgen maar.
    Er is geen korting of een leuke aanbieding voor bestaande vaste klanten. Betaal de hoofdprijs.

    Als je contact zoekt zegt men, ah je betaalt al 20 jaar en je hebt een oud abbootje, bel eens voor een leuke aanbieding.

    Bestaande klanten worden belazerd waar ze bij staan en gebekte of nieuwe klanten krijgen de leuke kortingen.

    Wat een bedrijf. Weg hier......

    • Geen
    • Bestaande klant vriendelijker
    Beoordeling
    1
    Elwin Ekker 11-6-2025 - 12:39

    Ze sturen een 1e factuur zonder de afgesproken korting. Wel aansluitkosten. En factureren 2 maanden vooruit.

    • Nog geen
    • Achteraf factureren.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.