Review en beoordeling Ziggo

Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Nynke Hiemstra Langer dan 1 jaar klant op 21-3-2019 om 21:22 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vandaag gebeld met ziggo. Opeens kan ik niet meer tv gemist rtl4/5/7/8 terugkijken en heb ik nog alleen 10 zenders tv gemist die ik alleen van vandaag kan terugkijken en niet 7 dagen lang. Betaal wel 60 euro per maand.Erg onvriendelijke dame aan de telefoon. Op het moment dat de vraag te moeilijk is, wordt de verbinding verbroken. Niet dat ze je even terugbellen! Maar op zoek naar een nieuwe provider.
  2. Kh Krichel Minder dan 1 jaar klant op 19-3-2019 om 14:54 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Slechte ervaring met de medewerkers.
    • Heb weer een contact gehad met ziggo over mijn foxsport abonnement ,ik heb 2 keer achter elkaar 50 % korting gekregen op foxsport van 4 maanden.maar ons word toch telkens het volle bedrag afgehouden ,nu hebben we contact gehad met ziggo verschillende keren,maar krijg dan te horen dat ik er geen recht op had 2 keer achter elkaar dezelfde korting terwijl ze me dit zelf hebben aangeboden.de een schuift het op de ander maar je word niet geholpen.dan maar afwachten tot het jaar om is en dan maar overstappen naar een andere provider,we dachten dat het bij ziggo wel goed zat,maar helaas.
  3. Serkan Langer dan 1 jaar klant op 3-3-2019 om 21:49 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Ik woon in Rotterdam west constant storing niet te geloven zeg dit is slecht, pas geleden 3 weken vakantie genomen en alle vrienden van mij ook om samen online battlefield spelen maar ik had 3 weken gewoon storing niet mee kunnen doen speciaal met ze alle afgesproken en nu weer waar zijn jullie mee bezig Ziggo ik heb echt super spijt dat ik bij jullie zit, niet te geloven zeg.
  4. Frits Langer dan 1 jaar klant op 2-3-2019 om 20:20 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Te vaak storing waarop Ziggo niet afdoende reageert. Nu alweer een week storingen met vastlopend TV beeld. In eerste instantie zou de monteur pas over een week komen. Een betere medewerker heeft ervoor gezorgd dat dit is vervroegd. Hopen dat het dan is verholpen
    • Zorgen voor minder storingen
  5. Anoniem Langer dan 1 jaar klant op 2-3-2019 om 12:09 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Zorg voor betere WiFi alstjeblieft
    • Overal in huis perfecte WiFi? Dacht het niet, we hebben 4 versterkers door het huis staan maar ook maar een beetje WiFi. Nee hoor. Zijn al 4 monteurs langs geweest in de afgelopen 2 weken. Heel fijn dat de WiFi het dan voor een uurtje doet en daarna weer terug gaat naar zijn oude staat.
  6. Anoniem Langer dan 1 jaar klant op 28-2-2019 om 22:35 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Als er geen speciale dingen zijn levert Ziggo snel en goed Internet. Maar oh wee als er iets gebeurt of ze je een keer moeten helpen met iets moeilijker dan een upgrade van je pakket.
    De ene na de andere medewerker. Foute voorlichting, geen oplossingen bieden behalve nog meer collega's en nummers en als het script niet meer werkt ronduit vervelend antwoorden. Ik word er niet blij van.
    • Ziggo is zn met leveren als het goed gaat. Zo'n beetje de enige reden waarom ze een voorsprong hebben voor mij.
    • Zie bovenstaand.
  7. Schubert&Co. Langer dan 1 jaar klant op 28-2-2019 om 22:07 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    All-in-0ne pakket, zakelijke klant, langer dan drie jaar klant bij Ziggo.
    27 februari geen ontvangst meer van Nederlandse TV zenders. Ziggo gebeld, hulp op afstand, geen succes, dus een afspraak met monteur.
    28 februari plotseling ook geen internet en telefoon ontvangst meer. Vriendelijke Monteur, is ruim twee uur bezig.Op ons aandringen weet hij internet en telefoonaansluiting weer in orde te brengen. Wel met enige weerstand want hij komt enkel voor de TV! Er zullen dus kosten berekend worden. Onze Loewe Opto televisie is volgens hem helemaal niet geschikt voor de CI-module die wij al enkele jaren gebruiken. Op onze vraag hoezo wij tot gisteren dan gewoon alle zenders konden ontvangen antwoordt hij dat dit niet digitaal maar via de satelliet schotel gebeurd is. Wij moeten en mediabox installeren! Gelukkig hebben wij er nog een staan. Die wordt aangesloten maar voortaan kunnen wij geen programma's meer opnemen; ook dat ligt aan onze televisie!
    Ik bel met de klantenservice. Ook de monteur geeft alles door en er ontstaat grote consternatie omdat wij een drievoudig probleem hebben terwijl de monteur voor iets simpels gekomen is. De klantenservice is ronduit onvriendelijk en impliceert dat wij lastig-moeilijk van begrip-en tijdrovend zijn.
    Mijn man belt -nadat de monteur is vertrokken- met de Loewe-dealer omdat wij de uitleg van Ziggo warrig en niet bevredigend vonden. Binnen 10 Minuten! installeert mijn man via Facetime met hulp van de technicus de CI-module. Alle zenders zijn weer te ontvangen, het toestel neemt ook gewoon uitzendingen op!
    1 uur na bezoek van Ziggo ontvangen wij per mail de rekening voor extra kosten: € 30,-
    Welke conclusie hebben wij moeten trekken?
    - Ziggo belooft professionele service : niets is minder waar
    - misleidende , zelfs verkeerde informatie
    - klantenservice geeft klant het gevoel lastig en moeilijk van begrip te zijn, terwijl klanten-service per definitie er vóór de klant hoort te zijn.
    • Geen!
    • Een mail met de mededeling dat er extra kosten in rekening worden gebracht en dat deze bij de volgende afrekening automatisch mee afgeboekt worden.
    • Hier heb ik als klant toestemming voor te geven!
    • Ziggo heeft blijkbaar een monopolie opgebouwd.
    • Het streven zou moeten zijn de klant tevreden te houden en problemen klantgericht op te lossen.
    • Nu houdt Ziggo de klant in een wurggreep want veranderen van provider betekent ook dat alle gegevens verandert moeten worden. Bij een zakelijk abonnement is dat ronduit lastig.
  8. Urlings Langer dan 1 jaar klant op 24-2-2019 om 13:51 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Reeds jarenlang met vakantie en geklungel met internet tv enz. Dankzij de huidige ontwikkelingen en ook dus de prima mogelijkheden met internet en TV van Ziggo heerlijk onbeperkt kunnen internetten en tv kijken waar we in Europa ook zijn. De schotel op onze camper bijna niet nodig. Abonnement van bv Canal digitaal zal kunnen vervallen. Ondanks ook soms negatieve reacties wil ik dit ook eens kwijt.
    • Tv kijken en internet (alleen met goed abonnement ziggo / vodaphone)
    • ?
  9. Bas B Langer dan 1 jaar klant op 23-2-2019 om 12:38 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Bij elke wijziging of storing altijd problemen met ziggo.
    Nu, afzeggen van een afspraak via bellen naar hun computer. Bevestiging dat afspraak geannuleerd is.
    Volgende dag, rekening in mailbox voor het niet aanwezig zijn bij de afspraak. maar die was geannuleerd via computer ziggo?!?!
    • positieve punten? hun incasso systeem is het enige systeem wat tot nu toe feilloos werkt.
    • service
    • kwaliteit hardware. Modem is zo slecht dat die alleen in bridge mode werkt en daarbij veel energie gebruikt
    • horizonbox/media XL Drama, traag, af en toe geen beeld en soms weer wel werken(handig als je een monteur wilt laten komen...)
    • Ziggo heeft totaal monopolie op mijn postcode
    • Klachten formulier ontbreekt, telefonisch niet mogelijk klachten in te dienen
  10. J. Van den Berg Langer dan 1 jaar klant op 23-2-2019 om 09:54 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Nieuw kastje gekregen zelf geprobeerd maar lukte niet. Monteur komt tussen 12.00 en 18.00 uur. Ik vrij genomen. Wat blijkt kastje stuk. Mijn vader heeft alarm klok dus belangrijk dat telefoon het doet. Monteur leek heel meegaand en zou kijken of hij een nieuw kastje kon regelen en zei dat hij terug zou komen. Werd nog gebeld of er een groen lampje brande maar dat was niet het geval. Ik van 14.00 tot 18.00 gewacht maar geen monteur. Ik volgende dag gebeld voor nieuw afspraak maar die kon om de een of andere reden niet gemaakt worden. Ik uit gelegd dat het van groot belang was dar de telefoon in iieder geval moest werken om alarmknop. Maar helaas, ik zou zaterdagochtend terug gebeld worden. Maar nee hoor ik werd niet terug gebeld. Ik na het weekend weer terug gebeld en de volgende dag kon er een monteur.
    Over die jonge man alleen maar lof hij was heel oplossend gericht. Hij veranderde aansluiting en controleerde of alles het deed. Stelde ook de tv goed in. Maar vind het wel schandalig dat mensen met een noodknop zo lang zonder moeten wachten tot de problemen zijn. Bij het inschakelen van het alarm hoorde ik dat na vervanging van het Ziggo kastje de alarmknop niet meer werkt en er een monteur moet komen die 75 euro kost om dat probleem op te lossen. Bij ons was het gelukkig alleen de telefoon aansluiting die niet werkte
    • Zorg er voor dat monteurs een resevekastje bij zich hebben. Bel mensen terug. En verklein tijd waarbinnen een afspraak plaats vind. En wees duidelijk naar klanten. Laat weten of er een nieuw kastje door de monteur besteld word of dat de klant dat moet doen.
Laad meer ervaringen