Review en beoordeling Ziggo

Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Ronnie van Leuken Langer dan 1 jaar klant op 13-7-2018 om 22:41 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ben al tientallen jaren klant van upc/ziggo ben altijd tevreden geweest betaal altijd automatisch echter nu blijk ik al 5 jaar te betalen voor movies en series XL terwijl ik deze optie niet eens heb en ook niet aangevinkt staat in mijn abonnement,Tijdens het eerste gesprek word dat geconstateerd maar tijdens het tweede gesprek "na 3 weken zelf gebeld"terwijl ze na 3 werkdagen contact op zouden nemen , geven ze aan dat ik zelf maar beter op had moeten letten,HIER NOEMT MEN DAT STELEN
    • ik ben niet voor niets al zo lang klant denk dat er maar weinig langer klant zijn
    • Waarom word er niet naar de feiten gekeken en word er niet goed geadviseerdd Ziggo bewaard gesprekken 2 maanden maar ik moet dit zelf aangeven dat ze dat na moeten luisteren dan kan men horen dat hun medewerker ook geconstateerd had dat ik dat abonnement niet had. ik heb weinig vertrouwen dat ziggo dit oplost
  2. Milan van Loohuizen Klant geweest op 12-7-2018 om 11:32 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Door misverstand tijdens de bouw van het huis hadden wij nog geen glasvezel tijdens de oplevering en zijn wij genoodzaakt in zee gegaan met Ziggo.
    Vanaf dag één hebben wij problemen ervaren met de Horizonbox. Deze loopt regelmatig vast of geeft blokkerig beeld. In totaal zijn er 4 monteurs over de vloer geweest, nadat wij uiteraard zelf de nodige spullen (nieuwbouwwoning nota bene) hebben moeten vervangen.

    Klantenservice varieert tussen heel adequaat en vriendelijk, tot ronduit onbeschoft. Administratie is een ramp (dubbel aansluitkosten, dubbele afschrijvingen etc.) en de door hen geleverde materialen zijn erbarmelijk (Connectbox, Horizonbox etc.).
    • Kan snel leveren bij afsluiting pakket
    • Schijnt ook snel Internet te kunnen leveren als het stabiel is
    • Administratieve rompslomp
    • Horizonbox is een drama (Humax werkte prima)
    • Alles moet je huren (overal zo helaas)
    • Connectbox is waardeloos als je veel spelletjes speelt
  3. floor Klant geweest op 2-7-2018 om 12:11 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    En ja hoor......wederom een slechte beoordeling voor Ziggo.
    Erbarmelijke service! Ziggo is niet thuis als je een klacht hebt! Had een Ziggo zakelijk pakket voor drie maanden naast m'n eigen provider. Er is een monteur van Ziggo geweest om de aansluiting te doen. Deze meneer heeft alles van mn huidige provider afgesloten wat zeker niet de bedoeling was. Nu werkt de helft niet, heb Ziggo gebeld maar......deze kunnen NIETS voor mij betekenen.

    Ziggo.....Denk twee keer (of liever 20 keer) na voor je hieraan begint
    • Alles!
  4. Mirjam van Ewijk Langer dan 1 jaar klant op 29-6-2018 om 18:39 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Mijn moeder (82) heeft herhaaldelijk aangegeven bij Ziggo dat ze in huis slechte ontvangst heeft. Geen of slechte wifi. Ze heeft 5 kinderen met aanhang en 7 kleinkinderen met aanhang die allemaal andere providers hebben en we hebben allemaal slechte of geen ontvangst.Er werd gezegd dat dit komt omdat ze in een flat woont. Er wonen 2 mensen boven haar maar zij woont op de begane grond. Nu heeft mijn broer gebeld en krijgt ze een nieuwe Simkaart. Dat heeft er niets mee te maken want ze heeft ook geen ontvangst op haar laptop. Ze ga je niet met bejaarden om die er geen verstand van hebben. Mijn zus is al weg bij Ziggo en zelf denk ik er ook over omdat ik boven geen goede ontvangst heb. Dit is echt iets van de laarste jaren. Ik zou zelf niet naar Ziggo gaan en zeker niet op een flat als dit als geldige reden wordt opgegeven voor slechte ontvangst.
    • Formule 1
    • Ontvangst en service
  5. irma Langer dan 1 jaar klant op 27-6-2018 om 18:25 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ziggo is één en al ellende zodra er iets is, niks wordt goed opgelost, medewerkers beloven dingen maar komen dat niet na, monteur komt en probleem is door hem niet opgelost maar moet daarvoor wel 50 euro betalen. een waardeloos bedrijf, dagenlang bellen chatten mailen over probleem met tv of internet en dan gaat alles fout en wordt niet snel hersteld. fout op fout en slechte service.
    • niks positiefs te melden over Ziggo
    • alles moet beter bij ziggo, niks of niemand werkt naar behoren.
    • als je eenmaal klant bent ben je de dupe van wanbeleid.
  6. C. Langer dan 1 jaar klant op 20-6-2018 om 14:54 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    irritant mannetje gesproken van de klantenservice, laat service maar achterwege.
  7. Kuilman Langer dan 1 jaar klant op 12-6-2018 om 17:24 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ze beloven snelle Internet. Bij lange na niet. Ben zelf al maanden bezig om het probleem op te lossen. Internet valt ook steeds uit. Zo vaak al een monteur langs geweest. Probleem wordt niet opgelost.
    • Nee dat heb ik niet.
    • Mijn probleem oplossen
  8. Leonie Langer dan 1 jaar klant op 6-6-2018 om 11:24 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    De wifi werkt niet goed,de tv blijft heel veel hangen,gaat om de haven klap updaten.zit je net lekker te kijken.
    Gebeld maar dan hoor je heeft u hem uit gezet ja zeg ik dan 20 seconde en dan doet hij het even en boem weer hangen ik betaal 80 euro heb spijt dat ik naar ziggo ben gegaan.
    • Dat je kan opnemen en terug kijken als hij het doet
    • Wifi betere kasten .en op de extra box netfliks graag
  9. Nvt Minder dan 1 jaar klant op 5-6-2018 om 22:48 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Wat een belachelijk bedrijf! Komt met reclames dat je films kan kijken zonder enig probleem. Ze zouden wifi hebben die mega snel is.

    Nou bij ziggo kost het heel veel moeite om uberhaupt een appje te versturen.

    Vervolgens 2 keer contact opgenomen met de ziggo. Waarna aanleiding iemand langs komt, die een cursus gehad heeft voor hoe lul ik zo vee bulshit dat de klant er niets meer van snapt. Want mijn wifi zou verstoord worden door elektrische apparaten.

    Ik heb 5 jaar bij kpn gezeten en heb daar nooit last van gehad.

    ERG SLECHTE SERVICE
  10. A.B. Langer dan 1 jaar klant op 18-5-2018 om 09:56 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ontzettend onvriendelijk! Machtpositie, doordat je tegenwoordig niet meer zonder social media kan.
    • Als alles werkt geen problemen.
    • Bij storing word je slecht/niet geholpen en worden andere producten aangesmeerd, waarbij men doet vermoeden, dat dan hulp sneller onderweg is. Dit is achteraf dan ook niet het geval! Wil je vervolgens dit product binnen 24 uur annuleren geeft men telefonisch aan dat dit product niet is doorgevoerd, maar krijg wel een brief van opzegging van mijn oude product en een nieuwe modem toegezonden?! Gebeld en een brief verzonden, met vraag te annuleren, maar wordt NIETS mee gedaan!!!
    Reacties
    A.Broekhuizen op 3-6-2018 om 13:09
    Met de vraag om een vervanger voor Humax 5200c kreeg ik als antwoord: voor €4,00 pmnd kon ik er een krijgen welk ik niet van plan was, waarop ik de medewerker aangaf naar een andere provider over te stappen, zijn reactie "dan doe je dit toch" wat een antwoord. De medewerker heet Pascal, wat een bot gezegde! Ga eens zoeken waar ik wel als klant wordt behandeld.
Laad meer ervaringen