Lees reviews en ervaringen over Ziggo
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 2 /10
Aanrader? MisschienTon op 25-4-2023 om 17:54Klant geweestEen hele goede provider, tot je besluit op te zeggen.
Eerst begon het al met de Ziggo wilde dat ik mijn Wifiboosters terugstuurde die ik zelf voor betaald had en niet gehuurd. Hier heb ik mijn rechtsbijstandverzekering voor in moeten schakelen omdat ik er met Ziggo niet aan uit kwam.
27 maart mijn abonnement opgezegd met opzegdatum 17 april. Vervolgens krijg ik 21 april doodleuk weer een factuur voor de periode 1 mei t/m 31 mei. Gebeld, krijg je als antwoord dat de factuur al voor 17 april opgesteld wordt dus ze hier niets aan kunnen veranderen. Na 31 mei krijg ik mijn teveel betaalde dagen teruggestort. Ik heb hier niet veel vertrouwen meer in......
Reden van opzeggen: De absurde prijsverhoging van €70,50 naar €77,-per maand.Pluspunten
- -Internet werkte de afgelopen jaren zo goed als perfect.
- -Snelheid ook altijd redelijk goed geweest.
Verbeterpunten
- -Geen wifiboosters terug vragen waar ikzelf voor betaald heb als ik mijn abonnement opzeg.
- -Er worden nog nieuwe facturen afgeschreven terwijl opzegdatum abonnement al geweest is en alles ook al afgesloten is door Ziggo!
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienMoen op 25-4-2023 om 10:56Langer dan 1 jaar klantAl sinds januari bezig om 3 werkende tv te krijgen 2 zijn gelukt. 2 monteurs geweest. Echt teleurgesteld in Ziggo. Drie keer kastjes opgestuurd en weer ontvangen. Dikke extra rekening van 70 euro gehad vd monteur ondanks de belofte dat het niks kost? Ik wacht nu 9 dagen en mijn klacht is nog niet behandeld? Zijn ze met Meivakantie? Als je belt reken op min 15 min, ik stond zelfs 42 min in de wacht. Als je door wordt verbonden mag je alles opnieuw vertellen, ze slaan dit niet op. Mailen kan niet rechtstreeks dat moet via je account, echt klantgericht zijn ze niet. Reken niet op Aftersale, van goh is alles naar wens gegaan met u nieuwe aansluitingPluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Alles
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienDc op 24-4-2023 om 16:22Langer dan 1 jaar klantWij willen overstappen naar T-mobile. Dus bij T-mobile overstapservice aangevraagd en een bevestiging van Ziggo dat we weg gaan. Worden we afgelopen dinsdagavond plots afgesloten. In het begin dachten we nog aan een storing tot ik het mailtje zag. Wij proberen te bellen maar heel handig dat de klantenservice om 20:00 naar huis is. Tevens het tijdstip van het afsluiten.
Afijn, eerst een uur over de chat en nu inmiddels bijna een week en talloze telefoontjes later en nog altijd GEEN internet. Ziggo zegt dat de fout bij T-mobile ligt en visa versa.
Het zou vandaag opgelost moeten zijn maar de case is op mysterieuze wijze verdwenen en moest opnieuw aangemaakt worden. We kunnen dus waarschijnlijk nog een week fluiten naar de wifi.
Ondertussen kunnen we thuis geen Sonos luisteren, geen playstation gebruiken, de draadloze verlichting werkt niet en ook de informatie van de zonnepanelen is niet meer uit te lezen.
En ondertussen lekker inflatie compenseren en de prijs omhoog gooien.
Wat een bagger bedrijf. Dit nooit meer. -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJ Moen op 18-4-2023 om 17:38Langer dan 1 jaar klantBen als sinds januari bezig om drie aansluitingen te krijgen voor tv en internet. Het is nu half april. Van het kastje naar de muur, uur in de wacht gezet, rekening van een monteur gekregen. keer of 10 gebeld. als ze je doorverbinden naar de technische dienst mag je het hele verhaal nog een keer doen, zo ook je inlog gegevens dan ben je weer minimaal 10 minuten aan de lijn. Ik ga naar KPNVerbeterpunten
- Los het op, zo moeilijk is dat toch niet?
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienMireille op 29-3-2023 om 12:42Klant geweestOp 21 november een mannetje van Ziggo aan de deur gehad om over te stappen. Mooi gepraat, ik hoef niks te doen, hun regelen overstap en monteur komt tegen de tijd dat abonnement bij KPN afloopt.
18 maart 2023 gebeld met Ziggo, omdat ik maar niks hoorde en er was niks geregeld. Na alle smoesjes uit het boek gehoord te hebben van de zaterdagmedewerker, zou het opgelost worden met een nieuwe order en de oude zou geannuleerd worden. In de nieuwe order werd overstapservice meegenomen.
Vandaag 29-03-2023 gebeld met Ziggo over de installatiemonteur. Nu blijkt de order waarvan op 21-11-2022 de bevestiging is gestuurd de order is waarvan ik het installatiepakket heb ontvangen. (zonder overstapservice)
Voor de order waarvan op 18-03-2023 de bevestiging is verstuurd is nog geen apparatuur verstuurd. Dit terwijl de order van 21-11 was geannuleerd volgens hun. Hun oplossing (na weer 45 minuten van mijn tijd) is het annuleren van de order van 20-11 (wat volgens de vorige medewerkster G al was gebeurt) en nieuw apparatuur versturen. Wat betekent dat ik dus nog geen afspraak kan maken voor een monteur en dat ik nu ook nog eens met een zwaar pakket met een omvang wat amper te tillen is voor een klein persoon naar een PostNL servicepunt moet zeulen.
Wat een drama, ik kan niet praten over service. Ik ga bij deze dan ook alles annuleren. Zo een slechte service ga ik niet voor betalen.Pluspunten
- geen
Verbeterpunten
- service, inefficiënt werken, nakomen afspraken
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienMazhar Rana op 15-3-2023 om 16:27Minder dan 1 jaar klantSteeds uitvallende internet. Ik heb een jaar contract en nog 11.5 maanden te gaan. Ik ben er helemaal klaar mee en zal deze week nog de modem terug sturen!!!
Mijn schuld dat ik bij ziggo heb aangesloten betaal ik in maandelijkse termijnen tot mijn contract klaar is.Pluspunten
- Apparatuur wel compleet ontvangen.
Verbeterpunten
- Stoppen met service aanbod!
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienMartin op 27-2-2023 om 17:06Minder dan 1 jaar klantContact opnemen met Ziggo is nagenoeg onmogelijk en duidelijke info is ook nergens te vinden.
Het opzeggen van je abonnement wordt zodanig moeilijk gemaakt dat ik maar liefst 3 keer op heb moeten zeggen binnen twee maanden. Ondertussen heb ik twee maanden te lang betaald voor een service die ik NIET gebruik. Dit geld is ook niet terug te storten, omdat uw abonnement nog liep. aldus de medewerker.
Kortom, het zal allemaal prima zijn, maar ziggo is te duur voor wat ze leveren; en voor de service moet je het dus ook zeker niet doen.Verbeterpunten
- Veeeel duidelijkere communicatie. EN beter de voorwaarden tonen en vertellen.
-
Beoordeling: 9 /10
Aanrader? MisschienDaniëlle & moeder op 30-1-2023 om 16:39Langer dan 1 jaar klantGoed geholpen door Kees echt top, enorm bedankt namens ons.Pluspunten
- Hij lag alles uit in JipJanneke taal echt enorm fijn
Verbeterpunten
- Geen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienR. Van Dijck op 26-1-2023 om 02:42Minder dan 1 jaar klantEen grote bende daar. Niets klopt maar ze weten wel en blijven afschrijven terwijl ik geen actieve ansluiting had ! Kortom NOOIT MEE IN ZEE GAAN. Incapable mensen die daar werkenVerbeterpunten
- Luister erns nasr de klant !
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienS. van Cittert op 23-12-2022 om 08:52Minder dan 1 jaar klantIk zat sinds 1997 bij xs4all en eigenlijk altijd zeer te vrede en perfecte service, maar nu heb ik mij laten overhalen om naar Ziggo over te stappen. Maar nu weet ik weer waarom je niet over moet stappen als je te vrede bent, als je namelijk eenmaal lid bent van Ziggo hoor je niks meer van ze! en als je ze belt kost het je €1.10 per minuut en dan is de verbinding zo slecht dat ik opgehangen heb. er zou een monteur langs komen om te installeren maar die is niet geweest, ik kwam op een vrijdag thuis en had geen tv meer dus moest de installatie zelf doen. toen bleek ook nog is dat het niet via glazvezel gaat maar gewoon via de oude coax kabel. wat een drama! na een bericht te hebben gehad dat ze onderhoud aan het netwerk gingen doen om het te verbeteren sindsdien heb ik alleen maar storingen en dan ga je de storingsdienst bellen a €1.10 per minuut toen heb ik na 11 minuten in de wacht te hebben gestaan maar opgehangen. Dus HEB IK ZEER SPIJT VAN DE OVERSTAP!