Ziggo reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Ziggo
- NIKS
- ALLES; MIJ UIT HUN BELLIJST HALEN.
- geen
- TV vaak storing
- Internet waardeloos, valt steeds weg
- Pakketten van naam veranderen, maar klanten constant te veel laten betalen
- Als je iets beloofd, doe dat dan ook.
- Geen
- Geen valse beloften
- Duidelijke contracten
- Betere klantenservice
- Misschien ooit Ziggo sluit deuren af
- Klanten compenseren voor de slechte service
- Geen
- Heel veel
- Geen
- Te veel om optenoemen
Ik word elke week gebeld door een call centre die uit naam van Ziggo belt. Ik ben nooit klant geweest en nog nooit wat van ze afgenomen. Dus ze mogen mij niet bellen. Ik vraag steeds waar ze de toestemming vandaan halen mij te bellen maar dan krijg ik geen reactie. ZIGGO: IK WIL ALLEEN AL HIEROM, GEEN PRODUCT VAN ZIGGO AFNEMEN.
STELLETJE VERVELENDE LUI.
Horrible service ever. They sold the internet plan telling super service and special deal but They did not have update system for our house that they did not mention when they sold. And it took us like 4 days without internet and nothing and we also can not change back our old supplier KPN also. We have been using KPN for 6 years.
Moreover it will be another few day to wait when (ziggo) they come and install for old system.
In the end, we have to buy another different company.
Never trust, these marketing guys who comes to your house and want to sell their products. They know nothing.
Komen afspraak niet na
Zit al 6 weken te wachten op tel.aansluiting alles beloven ze maar komt niks van uit
waardeloos
Hoe arrogant kan je als organisatie zijn?
Vandaag heb ik contact gehad met Ziggo om te kijken naar een mooi aanbod voor een verlenging van een jaar. Op internet worden klanten verleid met hoge kortingen. Toen ik vroeg wat Ziggo voor mij kon betekenen wat betreft mijn maandbedrag, kreeg ik een aanbieding van € 10 korting per maand voor de komende 9 maanden, wat neerkomt op een totale korting van € 90. Nieuwe klanten krijgen echter voor hetzelfde pakket een korting van € 263 over 6 maanden. Toen ik aangaf dat ik dit aanbod te laag vond, werd ik doorverbonden naar een andere medewerker die mogelijk meer voor mij kon betekenen.
Deze medewerker zou ik, als ik Ziggo was, eerst eens naar een bijscholing sturen onder het mom van "hoe ga ik met mensen om". Hij begon een verhaal dat nooit tot een eind kwam. Mijn vraag was wat hij voor mij kon betekenen als ik voor een jaar verlengde. Daarna vroeg hij nogmaals of ik een Vodafone-abonnement had of wilde afsluiten. Ik gaf aan dat ik dat niet wilde, maar hij begon weer een heel verhaal over Vodafone. Toen ik nogmaals aangaf dat ik daar geen behoefte aan had, kreeg ik de opmerking dat ik hem niet in de rede moest vallen en dat ik een irritante klant was. Ik ben toch blij dat Ziggo zo met zijn klanten omgaat die al meer dan 20 jaar trouw zijn.
Toen hij dreigde de verbinding te verbreken als ik hem nog een keer in de rede zou vallen, gebeurde precies dat: de verbinding werd verbroken.
Ik wil Ziggo een wijze raad geven: de monopoliepositie gaat ten einde. Ook in de kleine dorpen wordt momenteel in rap tempo glasvezel aangelegd. Ziggo zou moeten luisteren naar wat hun trouwe klanten aangeven.
Over 3 weken wordt glasvezel bij mij aangesloten en kan ik overstappen naar een andere provider. Ik heb inmiddels bijna alle e-mailadressen gewijzigd, waardoor ik gemakkelijker keuzes kan maken.
Ik wil(de) klant worden. Twee keer contact gehad met een medewerkster. Deal gemaakt. Kan pas vanaf vandaag ingang omdat mijn contract bij huidige provider tot 11 september loopt. Twee zou ik teruggebeld worden. Belafspraak gemaakt. En wat denk je...? Niemand belt terug. Ze hebben schijnbaar geen behoefte aan nieuwe klanten... Als ik nu diverse reviews lees, dan ben ik blij dat ze niet teruggebeld hebben....
Beloven telefonisch een abonnement maar dat blijkt bij de eerste factuur toch 20 euro duurder per maand te zijn dan beloofd. Wanneer ik bel om hier na te vragen zeggen ze van niks te weten en dat was hun collega die korting nooit had mogen beloven. Maar ik zit er nu wel 3 jaar aan vast.
Slechter internet provider aller tijden
Am 3 weken probeer ik het juiste abonnement te krijgen
Lukt niet
Wat een organisatie
Slecht bedrijf goud zich niet aan afspraken onkundig personeel,ben bang gezien veel klanten ziggo verlaten dat dit het eind van het bedrijf is