Review en beoordeling Ziggo

Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Leidy Meijer Langer dan 1 jaar klant op 21-9-2018 om 22:22 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Vandaag , 21.09.2018, zou de monteur tussrn 12.00 uur en 18.00 uur de installatie komen aansluiten. Dit vanwege verhuizing. Nou, het is inmiddels 22.12 uur en hij moet nog komen. Na 3 keer gebeld te hebben een nieuwe afspraak gemaakt voor (let wel) 4 dagen later. Dus 4 dagen geen huistelefoon/ tv - helemaal niets!!
    Nou als compensatie krijg je in eerste instantie € 25,=...... is € 30,= geworden. Maar ben je niet thuis als de monteur komt kost het je € 35,=.
    Maar moet je als klant wachten 10 uur lang dat is gewoon. Heb hier geen woorden voor.
    • Zorgen dat er een contact mogelijk is tussen klantenservice en monteur.
    • Zou een hoop ellende voor de klant schelen.
  2. Youri Klant geweest op 16-9-2018 om 13:38 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Word waardelozer met de dag, de horizon box staan alleen maar oude films van 40 jaar geleden of te wel zonde van je geld om zon ding te kopen. Voor de wifi heb ik al helemaal geen woorden
    • Het enige positieve is de goede service
    • Alles
  3. Sven Klant geweest op 9-9-2018 om 18:43 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Gewoon slecht.. er worden zaken beloofd, die worden niet nagekomen. Over stap van KPN naar Ziggo nou blijf beter bij KPN.. alles kan op 1 dag overgezet worden en dan in ene is er niets geregeld. Krijg een mail dat ik Heb opgezegd was een foutieve mail. 6 verschillende mensen aan de lijn totdat je de juiste heb. Ben blij dat ik nog bij KPN zit...
    • ... geen idee...
    • Minder mensen, meer kennis, beter systeem, zorg dat afspraken nageleefd worden!!!
  4. Guus Langer dan 1 jaar klant op 20-8-2018 om 18:31 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Waardelozer met de dag.
    Ziggo negeert haar klanten en vind het schijnbaar allemaal wel prima dat ze al maanden storingen hebben en daar verder blijkbaar niets mee te doen.
    • "Was" ooit erg stabiel, nog steeds redelijk stabiel.
    • Bagger service of totaal geen service.
    • Brengen makkelijk dingen in rekening maar nemen verder nergens verantwoording voor.
  5. Conny Speet Minder dan 1 jaar klant op 12-8-2018 om 19:42 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ziggo geeft mij maanden een erg slechte service.
    Ik werd verleid door het aanbod samen met Vodafone over wie ik wel erg tevreden ben maar Ziggo TV en Internet is erg Slecht!
    Een maand geleden lagen ze er gewoon 3 weken uit, geen internet,
    Erg slechte of geen TV maar daarvoor krijg ik een schaarse vergoeding! Ik moet nl alsnog 28 € betalen terwijl er om de haverklap storingen zijn en ik dagelijks het modem moet herstarten!
    Ik weet niet hoe snel ik van deze provider af kan zijn!!!!
    Ook alleen maar mogelijkheid tot Videoland met smartTV!
    Ik mis XS4all. Was ik maar nooit naar het superdure en slechte Ziggo gegaan
    • Geen
    • Alles is te verbeteren!!!
  6. Hans Langer dan 1 jaar klant op 9-8-2018 om 14:13 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Twee jaar storingen. Kabel in straat oorzaak en Ziggo wist het.

    Dit heb ik naar Ziggo klantenservice gestuurd. Dit bericht is gericht aan directeur klantenservice Lees en huiver.

    Geachte,

    Ik heb zojuist een collega van u aan de lijn gehad met betrekking tot het oplossen van een kabelprobleem, betreft mijn Ziggo huisaansluiting.
    U kunt weten (lees dossier) dat mijn kabel al jaren problemen geeft en dat zou opgelost worden middels een nieuwe kabel in de straat.
    Een en ander is in werking gezet werd me weken geleden medegedeeld. Tot mijn verbazing leer ik van VIB (de kabel reparateur) dat het wel tot september kan duren voordat het probleem is opgelost.
    Op mijn vraag waarom dit zo lang duurt werd geantwoord dat ligt aan de gemeente. Even later word me medegedeeld dat de aanvraag naar de gemeente niet eens is gedaan. Dat ligt aan Ziggo aldus Y. van VIB.

    Het traject toestemming tot graven van de gemeente is dus nog niet begonnen. Bovendien is de prioriteit van de storing van 3 naar 4 gegaan. Dat betekend dat het ineens minder erg is en dat het nog langer kan duren.

    Het signaal word per dag meer onstabiel. Ik heb soms helemaal geen tv of internet of telefoon. Zoals al eerder aangegeven dit probleem loopt al twee jaar.

    Ik vind dat Ziggo een ongelofelijk slechte klantenservice heeft en dat vaak word gedaan alsof het probleem bij de klant ligt. Ook nu word er geen (lees snelle) oplossing geboden, ook al heb ik zo nu en dan helemaal geen signaal. Maakt het jullie werkelijk niets uit dat iemand tientallen jaren Ziggo en daarvoor Home klant is ?. Ik laat nog buiten beschouwing dat ik al jaren een uitgebreid abonnement heb. Is het echt de bedoeling dat klanten via sociale platformen, internet, Tv en andere media moeten ventileren hoe beroerd julie met klanten omgaan. Klanten maanden (jaren) met een bekende storing laten zitten is ronduit schandalig.

    Ik heb gisteren een mail proberen te sturen maar kreeg deze weer terug met het bericht dat ik geen mail kan sturen naar Ziggo.contact@********.nl Waarom sturen jullie dan wel een mail vanaf dit adres als ik er niet op kan antwoorden. Weer zeer frustrerend.

    Kom op Ziggo, zo moeilijk is dit probleem niet. Doe er a.u.b. wat aan, en graag binnen normale termijn.

    Met vriendelijke groet,

    Zojuist met een aardige mevrouw van Ziggo gesproken (toevallig?). Deze heeft namens Ziggo haar verontschuldiging aangeboden en beloofd eea zo snel mogelijk op te lossen. Word vervolgd, maar zoals aangegeven is dit wel vaker beloofd. Deze keer eens zien of het werkelijk opgelost word.

    Het vervolg....

    Zoals ik al dacht. Deze aardige mevrouw heeft me belooft me terug te bellen. En dat gebeurd dus niet. Eind vorige week een andere collega gesproken. Deze keer uit Groningen. Ook deze vind de situatie vreselijk en beloofd dat eea snel word opgelost. Hij zou me dezelfde dag nog terug bellen over eventuele oplossingen. Ook die heeft niet terug gebeld. Vandaag (1 week later) zelf maar eens gebeld. Tot mijn stomme verbazing krijg ik een knaap aan de lijn die me doodleuk verteld dat zijn collega's niet de waarheid hebben gesproken en dat het nog zeker 1,5 maand duurt voordat problemen zijn opgelost. dat betekend waardeloze tv, slecht of geen internet. Onbetrouwbare telefoon.

    Wat is Ziggo een ongelooflijk slecht bedrijf op het vlak van klantenservice. Ze zijn zo groot dat een klant meer of minder niets uitmaakt. Helaas voor mij zit ik niet te wachten op glasvezel (wat wel zou kunnen) dus ben ik min of meer verbonden aan Ziggo. En eerlijk gezegd geven die ook veel keuze ten opzichte van anderen. Geen idee wanneer mijn probleem word opgelost, dit lijkt meer en meer iets voor een tv programma
    • Veel keuze, snel internet (als het werkt)
    • Klanten service is waardeloos. Door eigen medewerkers word aangegeven dat klanten worden voorgelogen. En dat is niet acceptabel.
    Opmerking van de redactie op 9-8-2018 om 15:26
    Geen namen van medewerkers
  7. Ronnie van Leuken Langer dan 1 jaar klant op 13-7-2018 om 22:41 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ben al tientallen jaren klant van upc/ziggo ben altijd tevreden geweest betaal altijd automatisch echter nu blijk ik al 5 jaar te betalen voor movies en series XL terwijl ik deze optie niet eens heb en ook niet aangevinkt staat in mijn abonnement,Tijdens het eerste gesprek word dat geconstateerd maar tijdens het tweede gesprek "na 3 weken zelf gebeld"terwijl ze na 3 werkdagen contact op zouden nemen , geven ze aan dat ik zelf maar beter op had moeten letten,HIER NOEMT MEN DAT STELEN
    • ik ben niet voor niets al zo lang klant denk dat er maar weinig langer klant zijn
    • Waarom word er niet naar de feiten gekeken en word er niet goed geadviseerdd Ziggo bewaard gesprekken 2 maanden maar ik moet dit zelf aangeven dat ze dat na moeten luisteren dan kan men horen dat hun medewerker ook geconstateerd had dat ik dat abonnement niet had. ik heb weinig vertrouwen dat ziggo dit oplost
  8. Milan van Loohuizen Klant geweest op 12-7-2018 om 11:32 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Door misverstand tijdens de bouw van het huis hadden wij nog geen glasvezel tijdens de oplevering en zijn wij genoodzaakt in zee gegaan met Ziggo.
    Vanaf dag één hebben wij problemen ervaren met de Horizonbox. Deze loopt regelmatig vast of geeft blokkerig beeld. In totaal zijn er 4 monteurs over de vloer geweest, nadat wij uiteraard zelf de nodige spullen (nieuwbouwwoning nota bene) hebben moeten vervangen.

    Klantenservice varieert tussen heel adequaat en vriendelijk, tot ronduit onbeschoft. Administratie is een ramp (dubbel aansluitkosten, dubbele afschrijvingen etc.) en de door hen geleverde materialen zijn erbarmelijk (Connectbox, Horizonbox etc.).
    • Kan snel leveren bij afsluiting pakket
    • Schijnt ook snel Internet te kunnen leveren als het stabiel is
    • Administratieve rompslomp
    • Horizonbox is een drama (Humax werkte prima)
    • Alles moet je huren (overal zo helaas)
    • Connectbox is waardeloos als je veel spelletjes speelt
  9. floor Klant geweest op 2-7-2018 om 12:11 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    En ja hoor......wederom een slechte beoordeling voor Ziggo.
    Erbarmelijke service! Ziggo is niet thuis als je een klacht hebt! Had een Ziggo zakelijk pakket voor drie maanden naast m'n eigen provider. Er is een monteur van Ziggo geweest om de aansluiting te doen. Deze meneer heeft alles van mn huidige provider afgesloten wat zeker niet de bedoeling was. Nu werkt de helft niet, heb Ziggo gebeld maar......deze kunnen NIETS voor mij betekenen.

    Ziggo.....Denk twee keer (of liever 20 keer) na voor je hieraan begint
    • Alles!
  10. Mirjam van Ewijk Langer dan 1 jaar klant op 29-6-2018 om 18:39 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Mijn moeder (82) heeft herhaaldelijk aangegeven bij Ziggo dat ze in huis slechte ontvangst heeft. Geen of slechte wifi. Ze heeft 5 kinderen met aanhang en 7 kleinkinderen met aanhang die allemaal andere providers hebben en we hebben allemaal slechte of geen ontvangst.Er werd gezegd dat dit komt omdat ze in een flat woont. Er wonen 2 mensen boven haar maar zij woont op de begane grond. Nu heeft mijn broer gebeld en krijgt ze een nieuwe Simkaart. Dat heeft er niets mee te maken want ze heeft ook geen ontvangst op haar laptop. Ze ga je niet met bejaarden om die er geen verstand van hebben. Mijn zus is al weg bij Ziggo en zelf denk ik er ook over omdat ik boven geen goede ontvangst heb. Dit is echt iets van de laarste jaren. Ik zou zelf niet naar Ziggo gaan en zeker niet op een flat als dit als geldige reden wordt opgegeven voor slechte ontvangst.
    • Formule 1
    • Ontvangst en service
Laad meer ervaringen