Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Ziggo

Ziggo reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Ziggo

    Beoordeling
    4
    Martin 6-6-2025 - 15:38

    Wat waardeloos. Neem je programma’s op moet je ineens ook de reclame bekijken en kan je niet doorspoelen. Klantvriendelijkheid is anders. Ook al extra betalen voor sport. Belt Ziggo jou op over abbonnementsverlenging. Bieden 9€ korting voor 9 maanden als je jouw abonnement voor 2 jaar verlengd, terwijl nieuwe klanten 50% korting krijgen. Ziggo ga zo door en de klanten verdwijnen vanzelf.

    • Weinig storing
    • Reclameblokken bij opnames kunnen doorspoelen
    Beoordeling
    4
    Antonio Julia 5-6-2025 - 11:04

    Overgestapt naar een ander provider, Heb nog 6 maanden de tijd om een ander mailadres te regelen . Dit gedaan.
    Naar aanleiding hiervan 05-06-2025 een klantenservice medewerker gesproken en die mij goed heeft geholpen. echter wilde we zeke5r4 weten of de de oude mailberichten in mijn outlook behouden blijven als de periode van 6 manden is verstreken. Hiervoor heeft hij mij doorverbonden met de technische dienst. Kreeg een mederkster aan de lijn en de simpele vraag gesteld of de oude mailberichten wel in een functie van alleen lezen blijven wat een heel logische vraag.is. Dat kon ze niet vertellen en wisdt mij wel te vertellen dat ze mij niet kan helpen met de vraag en brak vervolgens het gesprek af. Dat ze geen antwoord op deze simpele vraag kon geven tot daar aan toe maar om onbeschoft de haak op hoorn te gooien is gewoon onbeschoft. Dat is Ziggo als je hebt opgezegd.

    • Jaren goed geholpen bij ziggo tot dit voorval.
    • Zou zeggen zsm ontdoen van zulke medewerkers
    Beoordeling
    3
    J. 30-5-2025 - 09:34

    slechte klantenservice, vraag ik wanneer ik mijn eerste factuur ga krijgen willen ze meteen bijna 3 maanden ineens af gaan schrijven. Belachelijk dit. Als ik per 8 mei klant ben en aangesloten mag ik eind mei verwachten de eerste factuur te ontvangen voor de maand mei en junI samen maar niet ook nog een juli erbij pakken. Dit is zo klantonvriendelijk en dan nog eens slecht bereikbaar ook...hang al meer als 30 minuten in de wacht...

    • Betere bereikbaarheid en meer klantvriendelijk
    Beoordeling
    3
    H Post 28-5-2025 - 12:01

    Een jaar contract genomen met wat extra's waar onder een jaar gratis Skyshowtime. Het probleem is dat ik het niet kan activeren. Diverse keren contact gehad mee de hulpdesk van Ziggo die kwam tot de conclusie dat het probleem bij Skyshowtime/Ziggo ligt. Nu zijn we 3 maanden verder en er is nog geen oplossing voor het probleem, je wordt van kasje naar de muur gestuurd. Met een alternatieve oplossing waar ik me in kan vinden komt Ziggo niet.

    Gr H Post

    • De bediening van de TV via de next mini, is snel en gemakkelijk.
    • Stabiel internet.
    • Probleem oplossen of een alternatieve oplossing waar ik me ook in kan vinden.
    Beoordeling
    1
    Mark 25-5-2025 - 20:48

    Slechte kwaliteit

    Beoordeling
    1
    Jeffrey W. 22-5-2025 - 13:47

    Mijn vader was vorig jaar overgestapt op glasvezel. Helaas is mijn vader overleden en heb dit netjes doorgegeven aan het bedrijf dat VodafoneZiggo heet. Nu wordt er op mijn vaders telefoon dagelijkse 3 a 4 keer gebeld door het bedrijf CustomConnect. We hebben het al moeilijk genoeg en worden we nu gestalkt om weer klant te worden. Ziggo gaat duidelijk over lijken.

    Mijn buren gaan ook overstappen naar glasvezel. deze hebben wekelijks enorme problemen en worden niet gehoord noch geholpen door de klanten service.

    • Zeer goede deurwaarder service als de rekening iets te laat is betaald.
    • Dienstverlening per direct stoppen
    Beoordeling
    1
    Daniel 21-5-2025 - 21:06

    Slechte wifi slecht tv en alsnog voor een slechte prijs

    • Dat hun wifi zo slecht is
    • Prijs, kwaliteit, snelheid
    Beoordeling
    2
    Kobus 21-5-2025 - 11:53

    Let op!! Giganet 1100 Mbps kan niet overal geleverd worden, maar wel betaald natuurlijk
    Ik zit dus net even mijn producten die ik van Ziggo heb te bekijken op mijn ziggo. Paar maandjes terug werd ik verrast met 100mbps extra op mijn giganet. Dus van 1000 mbps naar maar liefst 1100 Mbps. Dit natuurlijk om de prijs verhouding te compenseren, want de rekening moest naar beneden van de regel en wetgeving. Dus ipv een lagere prijs, kreeg ik een hogere snelheid. Ik dacht , das best.

    Maar..........

    Wat schets mijn verbazing.........

    Nu ik even zit te scrollen op mijn ziggo blijkt, dat deze snelheid van 1100 Mbps niet eens beschikbaar is op mijn adres (dit volgens de Ziggo zelf) en ik dus gewoon maanden lang een paar euro per maand te veel heb betaald. De max ligt op mijn adres namelijk op 1000 Mbps en dat pakket is gewoon goedkoper....ik ben dus gewoon een poot uitgetrokken de afgelopen maanden.

    De voordelen die je hebt met de combi Vodafone is ook steeds slechter aan het worden. Je krijgt steeds minder. De aanbod films op movies XL is waardeloos, loopt meest allemaal via skyshowtime, waar je weer extra voor moet betalen. Het alleen recht op de kabel netwerk is ze echt naar hun hoofd geslagen. Ik ben al ruim 20 jaar klant, sinds dat het nog @Home heette. Voel me nu echt behoorlijk besodemietert.

    • Te duur. Waardeer loyale klanten meer. Hou op met mensen te besodemieteren.
    Beoordeling
    1
    Wim Franken 19-5-2025 - 15:11

    Meer onbetrouwbare organisatie. Mensen beloven gouden bergen aan de telefoon en komen het vervolgens niet na!! Dit heet in de volksmond oplichting. Ga weg naar een andere provider!!

    • zo onbetrouwbaar je gelooft het niet!!
    • Meer onbetrouwbare organisatie. Mensen beloven gouden bergen aan de telefoon en komen het vervolgens niet na!! Dit heet in de volksmond oplichting. Ga weg naar een andere provider!!
    Beoordeling
    1
    oost 15-5-2025 - 17:09

    Snap nu waarom ze de recensies uit hebben staan maken een factuur op van 2010 naar iemand die nooit een contract ooit heeft gehad vraag je stuur mijn contract dan even op kunnen ze niet vinden. Wel iets van nog verder ervoor op een andere naam maar op mijn niets mag je het uit zoeken. Dan zoek het maar uit niet ziggo zijn probleem kneuzen.

    • niets
    • heeel veel

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.