Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 20.00 uur
Ziggo

Lees reviews en ervaringen over Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Johan op 28-6-2022 om 13:45
    Langer dan 1 jaar klant
    De service is ronduit belachelijk wanneer je internet het niet doet. Je krijgt pas iemand te pakken als je;
    -10-15 minuten lang een keuzemenu doorlopen hebt en dan geluk hebt dat er geen wachtenden voor je zijn.
    -of je moet op een chat wachten. Het duurt gemiddeld 3 uur voordat iemand de chat beantwoordt.
    Daarbij is het schier onmogelijk om een klacht in te dienen, aangezien dat op dezelfde manier moet. Een email verzenden lukt ook niet.
    Zelfs als je iemand aan de lijn krijgt, krijg je de verkeerde spullen toegezonden. Het spijt me, maar kun je dan niet lezen of luisteren.
    Pluspunten
    • Backupwifi geregeld.
    Verbeterpunten
    • Alles op servicegebied.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Joke Teisman op 27-6-2022 om 20:01
    Langer dan 1 jaar klant
    Een heel onbetrouwbaar bedrijf!! Was al jaren klant, en nu er storingen zijn houden ze niet thuis, afspraak met de monteur zijn ze niet nagekomen heb uren voor niets moeten wachten en monteur kwam niet opdagen!!! Zo gaan ze met klanten om dus ik stap over
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Mehmet op 21-6-2022 om 09:05
    Minder dan 1 jaar klant
    Terrible. I normally use T-mobile and I was happy with everything regarding. One day a person from Ziggo ringed my door and offered me a faster internet for the same price. I accepted and signed the contract. Everything is clear I should pay 32.75 eur per month and it is fixed for 12 months. Ziggo charged me 173.44 eur for the first 2 months! Then they only paid back 54.6 eur. They should pay me back also the rest but they don't. When I explain the situation very clearly they act as if they don't understand the issue and they only say they understand me, they are sorry to hear it etc. It is the most annoying company I have seen. Never recommend. They also changed my contract thremselves, and different pricing. It is crazy. I signed a contract with them and I received it from their official mailing address. But they apply me different contract and charges. Literally crazy company. Never recommend.
    Pluspunten
    • No.
    Verbeterpunten
    • Everything.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Joey op 24-5-2022 om 13:18
    Minder dan 1 jaar klant
    Elke week 4 keer een storing
    Verbeterpunten
    • Verbeter die .... storingen?!?
    • Verbeter die internet als er is is het niet eens 100mbp terwijl we een ... 800 mbp pakket hebben
    Opmerking van de redactie op 25-5-2022 om 06:49
    We hebben uw scheldwoorden vervangen door ... zonder die woorden komt de boodschap gelukkig ook over.

    Vriendelijke groet,

    De redactie
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    D op 2-5-2022 om 08:43
    Langer dan 1 jaar klant
    Verschrikkelijke diensten. Internet werkt niet goed, snelheid veel minder dan afgesproken, valt uit - zelfs mijn vodafone verbinding midden van het stad werkt soms gewoon niet. Klantenservice - 30 minuten moet ik wachten voordat zij "met iemand anders overleggen". Voor 1 vraag. Kabel TV weer een probleem. Ik ga zsm naar een andere aanbieder.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Meer software engineers en ba's aannemen en ten minste website, emails, en account koppelingen fixen. Niet user-friendly, met verkeerde info en flows en constante foutmeldingen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Vanessa op 23-3-2022 om 07:20
    Klant geweest
    Nooit meer ziggo
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Neem aub betere mensen in dienst wat een slechte klantenservice was 15 jaar geleden niet.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Puts op 7-3-2022 om 19:16
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik heb ziggo pods besteld. 2 stuks kosten 80 euro en 3 stuks geen 120 euro maar 130 euro ex btw
    Raar maar waar. Reactie Ziggo: dat zijn vaste prijzen meneer. Ze snappen daar kennelijk niet dat de pods in een verpakking van 3 stuks nooit duurder kunnen zijn dan een verpakking van 2 stuks.
    Pluspunten
    • Geen. Domme actie van ziggo
    Verbeterpunten
    • Dat is wel duidelijk. Zorg voor een te begrijpen prijsbeleid.
    Reacties
    Helena op 12-4-2022 om 10:03
    Test
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    G. v.d. Weert op 3-3-2022 om 10:51
    Langer dan 1 jaar klant
    Pas op met de zogenaamde Zakelijke Abonnementen met zogenaamde 4-uurs service.
    Ons internet is van 700mb naar 5,5 op Wi-Fi gegaan. Bedraad werkt helemaal niet meer.

    Modum blijkt kapot.
    De 4-uurs service geldt alleen wanneer de modem niet meer zichtbaar is bij Ziggo.
    Een kapotte modem dat nog wel zichtbaar is bij Ziggo, maar 1% capaciteit wifi en 0% bedrade capaciteit heeft, wordt NIET binnen 4 uur opgelost, maar binnen 3 dagen. Nieuwe modem komt met de post, dus sowieso 2 dagen.

    Wij gaan nu naar het goedkoopste consumentenabonnement. Dat werkt wel gewoon.
    Verbeterpunten
    • Waar maken wat je claimt. 5,5 MB is geen internet als je een abonnement hebt van 700MB.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Deveney Henskens op 20-2-2022 om 20:14
    Minder dan 1 jaar klant
    Mensen trap er niet in
    bij dit k ^^t bedrijf want wat een eikels nog geen 2 maanden er bij nu al problemen met de facturen en liegen aan de telefoon helemaal mooi doen dit gratis dat gratis ook op de radio dit er bij dat er bij eindstand dikke factuur chat je met ze zeggen ze ja ik was niet bij het gesprek en ja de eerste 8 maanden kost het 29,95 en na de actie tijd duurder dus daarom de facuren ik zeg hallo we zijn er nog geen 2 maanden

    En als hun iets toevoegen aan je abo ben je gewoon de sjaak want je betaald gewoon movies en series xl 2 x extra op de factuur 11,95 en nooit gehad of om gevraagd zegt die ja wij werken niet met terug werkende kracht ik kan hem wel uit zetten maar je krijgt je geld niet terug

    Nou echt mensen let op met deze oplichters
    Pluspunten
    • Nul
    Verbeterpunten
    • Lezen
    • Bij ziggo collegas op 1 lijn zitten
    • Normaal doen
    • Niet oplichten
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Niettevreden op 23-1-2022 om 20:20
    Langer dan 1 jaar klant
    Meest onbetrouwbare provider ooit
    Pluspunten
    • geen
    Verbeterpunten
    • niet overal over liegen?

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie