Ziggo reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Ziggo
- Alse moed op de schop
- Internet is prima
- De navigatie en UX van de website mag verbeterd worden, van de website raak ik gefrustreerd dat ik niet snel kan vinden wat ik moet zoeken
- TV-abonnement is te duur en niet de prijs-kwaliteitverhouding waard
- geen.
- Snelheid
- stabiliteit
- Morgen gratis nieuw stekkertje in huis . TOP service
- Klantenservice via Messenger Facebook
- Tijdig communiceren over onderhoud en klanten tijdig informeren over tijden en locatie!
- Goed en snel internet
- Gewoon Nederlandse medewerkers.
- Want het verstaan ben de buitenlandse medewerkers is ver onder de maat.
- Je trouwe klant belonen met goede producten. En niet zien als betaalautomaat.
Wat een k.. bedrijf
De klantenservice maakt een fout en ik zit op de bladeren
Ik ben weg daar En ik zou ook niet naar ziggo gaan als ik jou was
En ook nog mij wil afsluiten van mij diensten
En ook geen mail gehad
En ik vind het niet vreemd dat er 15200.00 klaten zijn overgestapt in 2024
Niet te geloven wat is ziggo toch niet goed voor de klanten laar maar bood gaan
En de klachten kan aleen meet per telefoon en niet per mail dat kan toch niet in Nederland
Slechte service. Inloggen is superirritant dat ik steeds mijn mobiel erbij moet pakken. Het opzeggen van pakketten wordt niet makkelijk gemaakt en de website is super onduidelijk.
Ik heb nog nooit internet gehad dat zo sloom en onstabiel is. Kan geen 5min zonder dat het uitvalt, kansloos dit.
Ik schreef een klacht over een stekkertje van het modem . Ik werd meteen gebeld .
Heb een kredit nota tegoed van de ziggo Zij weten wel onterecht nog een maand van je rekening te halen daar zijn ze snel mee Maar bij terug storten hebben ze problemen Kan 5 weken wachten voor ik het terug krijg
Ziggo stuurt mij op zondag een sms dat er op maandag onderhoud is. Echter er is verder geen enkele communicatie over onderhoud geweest. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice maar die geven aan dat ze niet weten hoe laat het onderhoud is op maandag. Dus Ziggo voert onderhoud uit zonder planning? !
Zeer slecht bereikbaar.
Telefonisch helemaal.
Klantenservice niet te verstaan.
Net als heel veel aanbieders Surinaamse of Antilliaanse klantenservice.
Trage wifi bij duurste variant. Speedtest ziggo gedaan, resultaat prima!!! Daarna onafhankelijke speedtest gedaan. Zeer traag internet. Je wordt dus gewoon belazert. Doe altijd een onafhankelijke speedtest!!
Zeer onvriendelijk en brutaal gebeld door een man van Ziggo. Toen ik aangaf niet in te willen gaan op een aanbieding gezien eerdere slechte ervaring en het niet kunnen hebben ook van glasvezel in mijn woning, gaf meneer brutaal aan dat ik dit al 10x gezegd heb. Dit terwijl ik het kort uitlegde en hij dwingend bleef zeggen dat aansluiting wel kon en mijn slechte ervaring met Ziggo jongens aan de deur bagatelliseerde. Wat een vreselijk bedrijf!!