Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten maandag vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
Ziggo

Lees reviews en ervaringen over Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    M van der List op 16-9-2022 om 17:01
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIG
    Verbeterpunten
    • Afspraken gewoon nakomen. Mensen niet van kastje naar de muur sturen. En mensen niet voorliegen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Marianne op 27-8-2022 om 16:27
    Langer dan 1 jaar klant
    12 augustus Mediabox next mini bestelt vier telefoontjes later nog niets gehoord steeds een andere smoes
    Verbeterpunten
    • Naar klanten luisteren als ze bellen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Jessica op 31-7-2022 om 11:52
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat een K* service hebben jullie verleend aan mijn schoonmoeder. €90 laten dokken omdat ze de Mediabox heeft ingeleverd, maar geen bewijs kan laten zien. Na meer dan 20 jaar trouwe klant zonder betaal problemen zouden jullie wel coulant er kunnen zijn.
    Pluspunten
    • De laatste ervaring heeft alle positieve ervaringen teniet gedaan
    Verbeterpunten
    • Oudere mensen beter begeleiden, of coulant er ermee omgaan. Deze generatie van 70+ zijn mensen die alles zelf willen doen, maar niet altijd kunnen meekomen met onze moderne technologische samenleving
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Sanne op 22-7-2022 om 14:20
    Minder dan 1 jaar klant
    Waardeloos! Als er een monteur moet komen voor installatie krijg je een bericht dat je van 12-6 thuis moet zijn. Als je er niet bent dan krijg je een factuur van 35 euro. Dus je krijgt een bericht voor ze komen. Dit bericht heb ik inmiddels 2 uur geleden gehad. Het moet nog geïnstalleerd worden maar dit vind ik zo waardeloos.
    Verbeterpunten
    • Montage installateur een track and trace geven hoeveel er nog voor je zijn. Dan kan je tenminste nog wat doen in de middag.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    C. Kembel op 12-7-2022 om 14:19
    Langer dan 1 jaar klant
    Waardeloze service
    Pluspunten
    • Geen pluspunten
    Verbeterpunten
    • Veel te duur voor slechte service en mogelijkheden
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Johan op 28-6-2022 om 13:45
    Langer dan 1 jaar klant
    De service is ronduit belachelijk wanneer je internet het niet doet. Je krijgt pas iemand te pakken als je;
    -10-15 minuten lang een keuzemenu doorlopen hebt en dan geluk hebt dat er geen wachtenden voor je zijn.
    -of je moet op een chat wachten. Het duurt gemiddeld 3 uur voordat iemand de chat beantwoordt.
    Daarbij is het schier onmogelijk om een klacht in te dienen, aangezien dat op dezelfde manier moet. Een email verzenden lukt ook niet.
    Zelfs als je iemand aan de lijn krijgt, krijg je de verkeerde spullen toegezonden. Het spijt me, maar kun je dan niet lezen of luisteren.
    Pluspunten
    • Backupwifi geregeld.
    Verbeterpunten
    • Alles op servicegebied.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Joke Teisman op 27-6-2022 om 20:01
    Langer dan 1 jaar klant
    Een heel onbetrouwbaar bedrijf!! Was al jaren klant, en nu er storingen zijn houden ze niet thuis, afspraak met de monteur zijn ze niet nagekomen heb uren voor niets moeten wachten en monteur kwam niet opdagen!!! Zo gaan ze met klanten om dus ik stap over
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Mehmet op 21-6-2022 om 09:05
    Minder dan 1 jaar klant
    Terrible. I normally use T-mobile and I was happy with everything regarding. One day a person from Ziggo ringed my door and offered me a faster internet for the same price. I accepted and signed the contract. Everything is clear I should pay 32.75 eur per month and it is fixed for 12 months. Ziggo charged me 173.44 eur for the first 2 months! Then they only paid back 54.6 eur. They should pay me back also the rest but they don't. When I explain the situation very clearly they act as if they don't understand the issue and they only say they understand me, they are sorry to hear it etc. It is the most annoying company I have seen. Never recommend. They also changed my contract thremselves, and different pricing. It is crazy. I signed a contract with them and I received it from their official mailing address. But they apply me different contract and charges. Literally crazy company. Never recommend.
    Pluspunten
    • No.
    Verbeterpunten
    • Everything.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Joey op 24-5-2022 om 13:18
    Minder dan 1 jaar klant
    Elke week 4 keer een storing
    Verbeterpunten
    • Verbeter die .... storingen?!?
    • Verbeter die internet als er is is het niet eens 100mbp terwijl we een ... 800 mbp pakket hebben
    Opmerking van de redactie op 25-5-2022 om 06:49
    We hebben uw scheldwoorden vervangen door ... zonder die woorden komt de boodschap gelukkig ook over.

    Vriendelijke groet,

    De redactie
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    D op 2-5-2022 om 08:43
    Langer dan 1 jaar klant
    Verschrikkelijke diensten. Internet werkt niet goed, snelheid veel minder dan afgesproken, valt uit - zelfs mijn vodafone verbinding midden van het stad werkt soms gewoon niet. Klantenservice - 30 minuten moet ik wachten voordat zij "met iemand anders overleggen". Voor 1 vraag. Kabel TV weer een probleem. Ik ga zsm naar een andere aanbieder.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Meer software engineers en ba's aannemen en ten minste website, emails, en account koppelingen fixen. Niet user-friendly, met verkeerde info en flows en constante foutmeldingen.

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie