Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
NLE

NLE Internet + Bellen

  • Internet met een downloadsnelheid tot 50 Mb/s en uploadsnelheid tot 5 Mb/s.
  • Vaste telefoonlijn en je betaalt alleen wat je verbruikt. Er wordt afgerekend per seconde.


  • Let op dat je zelf het televisie product uitzet in de bestelstraat.
    Stap je als Ziggo-klant over naar NLE? Dan is de installatie van je pakket door een monteur gratis.
    Per maand
    ��� 35,00
    Exclusief kortingen
    Bekijk dit pakket
    Type pakket
    Internet en bellen
    Prijs per maand (excl. korting)
    € 35,00
    Actie
    Eerste 10 maanden € 29,95 en gratis WiFi-versterker!
    Eenmalige kosten
    € 0,00
    Totaal 1e jaar
    € 420,00 € 394,75
    Contractduur
    24 maanden
    Opzegtermijn
    30 dagen
    Downloadsnelheid
    50 Mb
    Uploadsnelheid
    5 Mb
    Type verbinding
    DSL
    Aantal e-mailboxen
    n.v.t.
    Max. grootte mailbox
    n.v.t.
    IPv6 ondersteuning
    Niet bekend
    Aliassen per e-mailbox
    n.v.t.
    Max. ruimte eigen website
    Niet mogelijk
    Aantal vaste IP adressen
    Dynamisch toegekend
    Maandelijkse downloadlimiet
    Fair Use Policy
    Netwerk
    NLE
    Webmail
    nee
    Virusscan op mail
    nee
    Spamfilter op mail
    nee
    Nieuwsgroepen
    nee
    Subdomein mogelijk
    nee
    Aangesloten bij Geschillencommissie
    ja
    Modem
    gratis
    Installatiepakket
    gratis
    NLE Installatiepakket. Als de installatie niet lukt, kun je eerst NLE bellen, ze zullen je dan telefonisch helpen. Mocht het dan nog niet lukken, sturen ze een monteur.
    Monteur
    - optioneel -
    € 79,00 eenmalig
    Gratis monteur als je overstapt van Ziggo
    Combi-deal
    - optioneel -
    Extra voordeel als je energie met een alles-in-1 pakket combineert
    Bellen naar vast
    € 0,100 starttarief + € 0,100 per minuut
    Bellen naar mobiel
    € 0,100 starttarief + € 0,100 per minuut
    Onderling bellen (zelfde netwerk)
    n.v.t.
    Bellen Onbeperkt Vast
    - optioneel -
    € 5,00 per maand
    Bellen Onbeperkt Mobiel
    - optioneel -
    € 5,00 per maand
    Bellen Onbeperkt buitenland
    - optioneel -
    € 5,00 per maand
    Actie
    Eerste 10 maanden € 29,95 en gratis WiFi-versterker!
    Overzicht totaalkosten
    Eenmalig
    Per maand
    Totaal jaar 1
    Maandelijkse kosten
    Maandelijkse kosten
    Eenmalig:
    Per maand: € 35,00
    € 420,00

    10 maanden € 5,05 korting
    10 maanden € 5,05 korting
    Eenmalig:
    Per maand:

    24 maanden contract berekende korting over 12 maanden € 25,25
    24 maanden contract berekende korting over 12 maanden € 25,25
    Eenmalig:
    Per maand:
    − € 25,25

    Modem
    Modem
    Eenmalig: gratis

    Installatiepakket
    Installatiepakket
    Eenmalig: gratis

    Totale kosten in het eerste jaar
    Eenmalig: € 0,00
    Per maand: € 32,90
    Totaal: € 394,75
    Berekende kosten:
    per maand
    € 32,90

    Klantervaringen

    Plaats een ervaring
    Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
    Wel zijn er reviews over de provider zelf:
    • Beoordeling: 1 /10
      Mos op 12-9-2019 om 13:34
      Langer dan 1 jaar klant
      Zelfs als je 2 maanden geleden je abonnement hebt opgezegd ( na 1 jaar contract) en je al een tijdje bij een andere provider zit blijven ze geld afschrijven van je bank rekening waarna je weer achter ze aan moet zitten en je tijd verloren gaat aan ergenis. Bleek dat mijn abobbement wel te zijn opgezegd maar niet in het systeem en er als eind datum 9999 stond. Het teveel geeinde abonnementskosten werden tussen 4 en 6 weken terug gestort.
      Persoonlijk en niet door klantenservice zijn vaak jonge meisjes die geen rechten hebben. Senioren, leiding gevenden zitten vaak verstopt achter deze dames die je nooit te spreken krijgt.
      Pluspunten
      • Internet only van kpn
      Verbeterpunten
      • Communicatie, klantcontact, technosche kennis, administratie, facturering
    • Beoordeling: 3 /10
      Sarah op 21-8-2019 om 11:47
      Langer dan 1 jaar klant
      Ze laten je rustig 2 weken zonder tv zitten. Na meerdere telefoontjes, nog steeds geen oplossing. Ze weten niet hoe het komt, aan de router lag het ook niet. Maar je moet wel de volle maand betalen!

      En over de wacht tijden van de telefoon nog niet te spreken. Ze laten je rustig 50 minuten tot bijna 2 uur!! Ja echt, bijna 2 uur wachten. Ik heb ook een klacht in gediend maar ze doen er niks mee. Niet eens een excuses.
      Verbeterpunten
      • Klanten serieus nemen, en misschien een aantal mensen meer aan nemen voor de telefoon centrale. Want dit slaat echt alles.
      Reacties
      Kitty op 27-8-2019 om 10:39
      Heb ook veel ervaring met dat lange wachtijd voor je de juiste persoon aan de lijn krijg n een beetje verstand van zaken heeft. Werken r maar weinig na mijn idee. En als ze uberhoud opnemen of lijn valt na bij uur totaal weg met verkeerde door verbinding van een medewerker n kan je op nieuw beginnen .Of je word van kassie naar de muur gestuurd...maar wel de volle mep betalen . Nu weer zoveelste keer de zelfde storing bijna alles werkt behalve tv .blijft na dik 3 uur van alles geprobeert gedaan ook wat onlijn sraat masr helaas nopus. nog op code 301 pfff.... gaan we weer bellen .weer kassa voor ze .zucht.
    Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider NLE
    Misschien ook interessant:
    50 Mb / 5 Mb
    € 35,00 per maand

    100 Mb / 10 Mb
    € 35,00 per maand

    Per maand
    € 35,00
    Exclusief kortingen

    Navigatie