Lees reviews en ervaringen over Budget Alles-in-1
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Budget Alles-in-1 geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Budget Alles-in-1. Is Budget Alles-in-1 je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 2 /10
Aanrader? MisschienAndreas Bossaers op 30-3-2023 om 11:24Langer dan 1 jaar klanter blijkt dat bij het vernieuwen van het contract niet 1 jaar maar 2 jaar te worden, ok het natuurlijk wel ergens te lezen
maar ik ging uit van verlening van 1 jaar en zit dus nog wel bijna 1 heel jaar aan ze vast, opzeggen kan uiteraard maar je moet wel tot eind contractduur betalen, nee voor mij geen budget in all meer.Pluspunten
- tv onvangst goed
Verbeterpunten
- algemene voorwaarden lezen daarin staan veel zaken die ik niet kon weten
-
Dominic op 24-3-2023 om 13:03Langer dan 1 jaar klantIk heb betaal voor 100mb en krijg 45 mb het is niet mogelijk zeggen ze dan op jou adres terwijl er 100 mb haal baar was op dit aders via hun internet site vantevoren had ik 50 mb van kpn en dat was gemakkelijk haalbaar ik had zelfs 65 mb van hun de vorige huurders van dit huis hadden 100 mb en ook haalbaar in de straat waar ik woon hebben de meeste mensen 100mb en haalbaar en ik krijg ze niet van hun dus ze kopen bij kpn maar een snelheid van 50 mb en ik betaal voor 100mb dat is goed geld verdienen zo GEWOON PURE OPLICHTING!!! Maar heb ze ook doorgeven dat ik er een rechtszaak van ga maken
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienSebas op 27-2-2023 om 15:06Langer dan 1 jaar klantDoe jezelf een plezier, en betaal net een beetje meer bij een andere provider die wel kwaliteit levert. De internetsnelheden bij Budget kun je met een korreltje zout nemen, ze hoeven maar een fractie hiervan te halen om volgens hun eigen voorwaarden te voldoen. Ook al zijn die absoluut onvoldoende om ook maar enigzins normaal gebruik te maken van internet. Een contract afsluiten is binnen een aantal klikken gedaan, opzeggen daarin tegen word je met opzet bijzonder moeilijk gemaakt (geen knop in je account, je moet er zelf achter zien te komen dat je moet bellen, incl. lange wachttijden).Pluspunten
- Geen.
Verbeterpunten
- Sneller internet
- Betere communicatie
- Betere website/account omgeving
-
Beoordeling: 2 /10
Aanrader? MisschienN.a snijders op 20-10-2022 om 17:26Langer dan 1 jaar klantErg onvriendelijke klanten service .niet menselijk .ben in de war was g elastische met betalen .heb netjes gebeld beloven op dat moment alles maar hebben me tv uit gezet .terwijl de mevrouw aan de telefoon zei kan de volgende 20 ste.ik kon de Ideal link niet vinden omdat ik ook erg in de war ben heb ik dit handmatig overgemaakt .en hun hebben mijn diensten om 18.15 helemaal uit gezet ook geen internet meer .ik heb gebeld om alles uit te leggen want kreeg er nog meer boete bevenop .leg alles uit en meneer wilt helemaal niets doen niet aan zetten niks .ik vroeg kan die extra zogenaamde incasso kosten eraf want ik heb betaald vandaag en y geef mij vandaag deze incasso kosten absouut niet en u bent in de war geweest had u maar dit had u maar dat .nou bij andere providers zijn ze wel zo behulpzaam en meelevend .hij zette mij gewoon voor schut deed alsof ik zielig deed en alles dat hij daar niks aan kon doen ik zeg ik heb toch de overmaking van vanmorgen de tijd alles erbij .dan kan je toch zien dat ik het betalld heb wilde zelf screenshot sturen ervan.maar meneer bleef mij heel kleinerend aanspreken.en heeft gewoon opgehangen .van je betaal maar al heb je het niet . neen sorry ben nog nooit zo rot behandeld en zit nu zonder internet of tv . -
Beoordeling: 2 /10
Aanrader? MisschienN.a snijders op 20-10-2022 om 17:18Langer dan 1 jaar klantErg onvriendelijk behandeld.Verbeterpunten
- Betere klantvriendelijkheid en geen pesterijtjes opleggen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienB. van Solkema op 29-7-2022 om 12:56Langer dan 1 jaar klantWekenlang geen internet en tv. Medewerkers van het callcenter om gek van te worden die ten onrechte denken te weten wat er aan de hand is.
Monteur kwam wel maar met een wachttijd van bijna een week. Paar dagen daarna weer geen verbinding.
Probleem zou nu weer ergens in de wijk liggen.
Etc., etc.
Zeer slechte communicatie als het mis gaat.
Niet doen dus!!!!!Verbeterpunten
- Alles.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienRamin op 30-4-2022 om 05:32Geen klantAdministratie niet in orde ,dus niet alleen naar de prijs kijken.nieuwe gegevens niet aanwezig in mijnbudget en hulpdesk medewerkers met 0,0 bevoegdheden, ,,
Er is heel veel mis bij dit bedrijf.Pluspunten
- Geen
-
Beoordeling: 8 /10
Aanrader? MisschienCarrie Russel op 29-9-2021 om 08:03Langer dan 1 jaar klantBijna twee jaar klant. Toen ik een probleem had met de tv heb ik een nieuw modem gekregen en daarmee was het probleem opgelost.
Klantenservice behulpzaam. -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? Misschienmarcel Groenia op 19-9-2021 om 10:47Klant geweestEerst een borgsom voldoen alvorens ik het contract kan af sluiten !!
Nee bedankt ik BLIJF wel bij KPN.Pluspunten
- geen
Verbeterpunten
- Stop met een borgsom vragen aan klanten ziggo en KPN vroegen did ook niet aan mij!!!
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? Misschienjoyce op 6-6-2021 om 07:02Minder dan 1 jaar klantIn oktober ben ik overgestapt naar budget-alles-in-een. Na veel pogingen leken ze toch niet in staat om stabiel internet en tv te leveren. Na verschillende pogingen zat ik met een beetje internet en geen tv. Uiteindelijk kreeg ik de toezegging dat het contract kon worden opgezegd. Helemaal blij dat ik na een half jaar betalen voor diensten die niet of half geleverd konden worden ik eindelijk weer tv kon gaan afsluiten. Gelijk bij ziggo een contract afgesloten. Zij stuurde binnen een week een monteur die pas weg ging toen alles perfect werkend was. Heerlijk zorgeloos.
Alleen krijg ik nu nog steeds aanmaningen voor een abonnement wat opgezegd is. Pakket is ook al retour gestuurd het zou afgehandeld zijn. Ik heb gebeld en gemaild en ben wel lichtelijk gefrustreerd dat ze zeggen dat ze er iets aan doen maar dat dus niet doen... geen idee hoe ik dit nu moet oplossen.
Kortom vette afrader ik zou eerder ziggo aanraden die een perfecte service hebben geleverd bij aansluiting van het pakket.Pluspunten
- het contract afsluiten ging snel... alleen het leveren bracht problemen mee
Verbeterpunten
- klanten service bieden
- leveren van beloofde diensten
- afhandeling klachten
- ze doen niet wat ze zeggen en elke keer moet ik opnieuw mijn verhaal doen hemel irritant