Budget Alles-in-1 reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Budget Alles-in-1 geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Budget Alles-in-1. Is Budget Alles-in-1 je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Budget Alles-in-1
- Niets
- Alles
- geen
- De klantenservice is slecht bereikbaar. De klantenservice is klantonvriendelijk en laat geen tot weinig bereidheid zien om een probleem op te lossen.
- Geen. Oprecht, geen.
- Alles.
- Klantenservice. Ze lijken absoluut niet te weten wat ze doen of zeggen. Enige hulp die je krijgt zijn standaardantwoorden die vaak niet eens aansluiten op wat je vraagt of zegt, of je wordt doorverwezen of aan de lijn gehouden op de wacht.
- Klachtenafdeling, Bieden je een "vergoeding" i.p.v. het probleem aan te pakken, want "daar kunnen wij niks aan doen. Oeps"
- Niks
- Alles
- Het internet werkt goed en de tv ook.
- Zorg voor een echte persoon om mee te communiceren, en niet een computer debiel apparaat.
- Wees eerlijk en kom er voor uit dat u er alleen maar bent voor uzelf en voor niemand anders.
- Laat de zogenaamde beleeftheid achterwege, want dat is erg irritant geopteerd door
- Onbeleefde zakkenvullers.
- Het laatste verbeterpunt. Hef de alles in 1 afdeling op, want het maakt mensen doodongelukkig.
- Geen
- Naam per direct veranderen!!!
- Geen
- Überhaupt bereikbaar zijn en wifi leveren
Budget heeft mijn coax verbinding uitgezet zonder dit te laten weten, zodat ik naar de duurdere glasvezel moet overstappen. Deze kon pas een maand later geïnstalleerd worden, dus Budget zou d3 coax weer aanzetten in de tussentijd. Uiteraard is dit niet gebeurd. Velecmalen de klantenservice gebeld, elke keer werd er gezegd dat het de volgende avond echt weer zou werken. Helaas zonder succes elke keer. Klacht ingediend, zou binnen 5 werkdagen een reactie volgen. Het is nu 9 werkdagen laten en ik heb niets gehoord. Ze geven geen zak om je, elke keer kreeg ik een ander verhaal te horen aan de telefoon. Zodra elles geregeld is, stap ik over op een andere provider, en bij de energie hetzelfde (daar ook klant bij budget). Nooit kom ik weer bij deze maatschappij terug.
Waardeloze service!
- minstens een half uur wachten om geholpen te worden door klachten service. Soms meer dan een uur!
- sturen spooknota's.
- weigeren schriftelijk inzage te geven in correctie factuur en hangen op als je vraagt om de gegevens op de mail te zetten. Lekker asociaal dus!
- weigeren om op te zeggen. Opzeggen kan enkel telefonisch en na heel boos te worden. Als je niet gaat tieren en dreigen aan de telefoon, dan negeren ze je opzegverzoek!
Kortom, meest waardeloze provider ooit! Bespaar jezelf een hoop stress. Zoek een andere provider!
Contact gehad om het abonnement te beëindigen wegens verhuizen. Hier is helaas geen coulance voor mogelijk en dien door te betalen tot einde contractduur. In deze tijd weet je niet wanneer je een woning koopt erg jammer dat ze hier zo mee om gaan. Beter niet afsluiten want mocht er wat veranderen in je situatie zit je er nog steeds aan vast.
Zeer slechte service, ze sluiten zomaar de internet af thuis en beëindigen de abonnement terwijl ze een datum mailden dat het nog zou doorgaan tot een bepaalde datum en toch sluiten ze het af waardoor wij thuis zonder internet zitten terwijl wij mailden. Ook reageren ze soms erg lang niet op mails en klachten en is het bereik van de wifi niet zo goed, we hebben weinig bereik op sommige plekken waar we beter hadden met odido. Schandalig
Oplichters,
ik heb een overstap geregeld. De overstap werd eerder gedaan dan ik had gevraagd waardoor ik een boete bij mijn oude leverancier moet betalen. Vervolgens deed mijn vaste telefoon het niet. Ik heb hier een aantal keren over moeten bellen. Ik heb nu al 5 dagen geen telefoonaansluiting. Uiteindelijk zei een medewerker van de klantenservice dat Budget het verzuimd heeft om mijn modem aan mijn vaste telefoon te koppelen. Nu moet ik nog minsten 4 extra dagen wachten voordat mijn telefoon het gaat doen. In totaal heb ik nu 9 dagen geen telefoon, terwijl ik hier al wel voor betaal. Ik vroeg of hier een oplossing voor geregeld kon worden. De medewerker van de klantenservice was buitengewoon bot en onvriendelijk. Hij liet mij niet uitpraten, luisterde niet naar mij. Ik kon geen vragen stellen. Hij zei dat hij geen discussie wilde. Ik moest gewoon nog verder vier dagen wachten. En daarna hing hij de horen op.
Ik voel me totaal niet gehoord. Ik wordt niet geholpen. Er wordt niet naar een oplossing gezocht. En de medewerker van de klantenservice was daarnaast ook nog kleinerend, respectloos en heel klantonvriendelijk.
Begin april 2024 ben ik naar Heerlen verhuisd. Abonnement hier afgesloten en heb toen een maand moeten wachten op internet. Gebeld om het te laten versnellen, kon 3 dagen eerder. Eindelijk was het zover, maar toen werkte het installeren niet. Gebeld, gebeld, gebeld, enige antwoord was: "Dan moet een monteur langskomen."
Prima, laat maar komen, is even 90 euro die ik mag betalen omdat jullie apparatuur niet werkt. Monteur wilde veel vroeger komen dan afgesproken en vond het raar dat ik niet kon. Kwam toen een half uur te laat aan: "Ik stond een half uur te wachten." Waarom bel je dan niet aan? Of klop dan even? En waarom belde je me niet? Je hebt mijn contactgegevens en je hebt al eerder gebeld...
Binnen 2 minuten was het klaar. "Kabels buiten waren niet goed. Die heb ik omgewisseld. Dat hadden jullie nooit kunnen doen." Dus de keuze om het zelf te doen of om een monteur te laten komen is een schijnkeuze, want je KAN het niet zelf doen. Klacht ingediend bij BudgetThuis "Ja sorry meneer, die 90 euro moet u alsnog betalen. We kunnen wel 10 euro tegoed leveren." Ik wil geen 10 euro tegoed, ik wil die 90 euro terug, stel oplichters.
Nog meer gebeld: "U kunt een terugluisterverzoek indienen." Meteen gereageerd op hun e-mail met de bijbehorende gegevens. Geen reactie. Dus mail gestuurd: "Wat is de status van mijn terugluisterverzoek?" "Het is nog niet gevonden." Hoe moeilijk kan het zijn om een gesprek terug te vinden in een database als je de bijbehorende telefoonnummers, de datum en alle andere gegevens hebt + screenshots??? Dit kon ik als ICT-student in de eerste 3 weken van mijn opleiding zelf hebben geregeld, dus waarom kan een bedrijf zoals Budgetthuis dit niet? Wat is allemaal gaande daar?
Klantenservice en de klantenafdeling van Budgetthuis Alles-in-een zijn belachelijk incompetent. Ze proberen je weg te krijgen aan de lijn en niemand lijkt te weten wat ze doen. Absolute afrader, stel oplichters dat het zijn.
Echt zo waardeloos. Ik raad niemand aan om over te stappen naar budget alles-in-1.
Ik ben nu al 1 maand klant bij hun maar tot de dag van vandaag geen internet of verbinding. Van de week 1 uur in de wacht gestaan en nog niet geholpen. Vandaag had ik er genoeg van en kreeg iemand aan de lijn, waarbij ik aangaf dat ik per direct bij hun weg wou en zolang nog geen internet had. We kunnen niks voor u doen was het eerste wat ze zeiden, je krijgt een mail waarin je jou contract kunt afkopen! Wat is dit dan? Ik heb betaalt 1 maand van te voren maar geen internet ontvangen tot een maand later en dan bel ik om weg te gaan, dan kan het niet maar wel een boete krijgen! Dit is zo belachelijk voor woorden ik heb me nog nooit zo opgelicht gevoeld. Echt aub mensen lees eerst anderen mensen hun ervaring voor dat je klant word van deze maatschappij. Ik ga dit op elke social media platform plaatsen om te laten zien aan de wereld hoe bedriegers en oplichters dit bedrijf is. En hun klantenservice speelt het spelletje net zo hard mee
Datum van ervaring: 07 juni 2024
Kafka had dit niet kunnen verzinnen. Geen telefoon aansluiting gekregen,maar wel telefoonkosten incasseren.Nergens op reageren. Onbereikbaar, en tot slot ook nog de telefoon instellingen op mijn butget geblokkeerd, zodat ik, nu ik genoodzaakt ben een andere provider te nemen, dubbele abonnementskosten kwijt ben.
Dit is geen incompetentie, maar pure welbewuste opzet om klanten geld afhandg te maken, zonder er iets voor te leveren. Naar de gevangenis met dit volk, of rattengif.
Niet aan beginnen oplichterij. Zit al maand zonder internet. He word van kasje naar de muur gestuurd. Zeggen dat ze er aan werken! Geen ene moer doen ze!! Dan is er een infrastructuur storing of iets. Dan krijg je te horen ze bellen terug. Niemand belt. Je moet er zelf achteraan gaan. Een keer en nooit meer!! Mensen ga na ziggo. Want buget werkt met kpn!! De naam doet het hem. Zogenaamd goedkoop.?! Ellende krijg je er voor terug! Nooit meer!!!
Al anderhalve maand geen wifi. Beloven elke week een monteur en dan zou het zogenaamd het echt moeten doen. Als je ze belt, verwijst iedereen je door. Echt Verschrikkelijk ga nooit bij budget in 1