Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vergelijk alle deals
Vergelijk alle
Black Friday
deals
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Budget Alles-in-1

Budget Alles-in-1 reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Budget Alles-in-1 geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Budget Alles-in-1. Is Budget Alles-in-1 je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Budget Alles-in-1

    Beoordeling
    1
    Is 19-11-2023 - 11:58

    Waardellos bedrijf willen je een maand extra laten betalen na opzegging. Ruim van te voren opgezegd.

    • Geen één
    • Alle punten
    Beoordeling
    1
    N.Bruens 30-8-2023 - 09:08

    Ik zit al bijna twee jaar bij budget alles in. Nooit geen problemen. Nu moest ik 65 euro monteurskosten betalen terwijl meerdere malen tegen mij is verteld dat ik dit niet hoefde. Puntje bij paaltje heb ik alsnog moeten betalen maar zou mijn geld terug krijgen op mijn rekening. Meerdere malen gezegd en beloofd. Na mijn laatste telefoon krijg ik een mededeling dat ik het niet terug krijg maar verekend word met volgend factuur. Dit was niet de afspraak! Dus word hard opgelicht.
    Mensen ga niet bij budget voor je het weet ben je de pineut.

    • Achteraf geen!
    • Alles
    • Beloftes/afspraken nakomen
    Beoordeling
    1
    Houten 26-6-2023 - 10:46

    Aanmelding gedaan voor Alles-in-1 van Budget, echter toen ik erachter kwam dat de internetsnelheid die ze beloven niet gehaald wordt in een kenniskring, heb ik herroepingsrecht toegepast (binnen 14 dagen). Dit telefonisch gedaan, zeer onvriendelijke klantenservice die je moet bellen. Er is mij toegezegd dat abonnement geannuleerd zou worden, wat blijkt, de betreffende medewerker heeft helemaal niks voor mij opgezegd. Tientallen minuten later alsnog mijn annulering moeten doorgeven. Slechte zaken. Zeker geen abonnement sluiten hier.

    • Geen.
    • klantenservice verbeteren.
    Beoordeling
    2
    Andreas Bossaers 30-3-2023 - 11:24

    er blijkt dat bij het vernieuwen van het contract niet 1 jaar maar 2 jaar te worden, ok het natuurlijk wel ergens te lezen
    maar ik ging uit van verlening van 1 jaar en zit dus nog wel bijna 1 heel jaar aan ze vast, opzeggen kan uiteraard maar je moet wel tot eind contractduur betalen, nee voor mij geen budget in all meer.

    • tv onvangst goed
    • algemene voorwaarden lezen daarin staan veel zaken die ik niet kon weten
    Dominic 24-3-2023 - 13:03

    Ik heb betaal voor 100mb en krijg 45 mb het is niet mogelijk zeggen ze dan op jou adres terwijl er 100 mb haal baar was op dit aders via hun internet site vantevoren had ik 50 mb van kpn en dat was gemakkelijk haalbaar ik had zelfs 65 mb van hun de vorige huurders van dit huis hadden 100 mb en ook haalbaar in de straat waar ik woon hebben de meeste mensen 100mb en haalbaar en ik krijg ze niet van hun dus ze kopen bij kpn maar een snelheid van 50 mb en ik betaal voor 100mb dat is goed geld verdienen zo GEWOON PURE OPLICHTING!!! Maar heb ze ook doorgeven dat ik er een rechtszaak van ga maken

    Beoordeling
    1
    Sebas 27-2-2023 - 15:06

    Doe jezelf een plezier, en betaal net een beetje meer bij een andere provider die wel kwaliteit levert. De internetsnelheden bij Budget kun je met een korreltje zout nemen, ze hoeven maar een fractie hiervan te halen om volgens hun eigen voorwaarden te voldoen. Ook al zijn die absoluut onvoldoende om ook maar enigzins normaal gebruik te maken van internet. Een contract afsluiten is binnen een aantal klikken gedaan, opzeggen daarin tegen word je met opzet bijzonder moeilijk gemaakt (geen knop in je account, je moet er zelf achter zien te komen dat je moet bellen, incl. lange wachttijden).

    • Geen.
    • Sneller internet
    • Betere communicatie
    • Betere website/account omgeving
    Beoordeling
    2
    N.a snijders 20-10-2022 - 17:26

    Erg onvriendelijke klanten service .niet menselijk .ben in de war was g elastische met betalen .heb netjes gebeld beloven op dat moment alles maar hebben me tv uit gezet .terwijl de mevrouw aan de telefoon zei kan de volgende 20 ste.ik kon de Ideal link niet vinden omdat ik ook erg in de war ben heb ik dit handmatig overgemaakt .en hun hebben mijn diensten om 18.15 helemaal uit gezet ook geen internet meer .ik heb gebeld om alles uit te leggen want kreeg er nog meer boete bevenop .leg alles uit en meneer wilt helemaal niets doen niet aan zetten niks .ik vroeg kan die extra zogenaamde incasso kosten eraf want ik heb betaald vandaag en y geef mij vandaag deze incasso kosten absouut niet en u bent in de war geweest had u maar dit had u maar dat .nou bij andere providers zijn ze wel zo behulpzaam en meelevend .hij zette mij gewoon voor schut deed alsof ik zielig deed en alles dat hij daar niks aan kon doen ik zeg ik heb toch de overmaking van vanmorgen de tijd alles erbij .dan kan je toch zien dat ik het betalld heb wilde zelf screenshot sturen ervan.maar meneer bleef mij heel kleinerend aanspreken.en heeft gewoon opgehangen .van je betaal maar al heb je het niet . neen sorry ben nog nooit zo rot behandeld en zit nu zonder internet of tv .

    Beoordeling
    2
    N.a snijders 20-10-2022 - 17:18

    Erg onvriendelijk behandeld.

    • Betere klantvriendelijkheid en geen pesterijtjes opleggen
    Beoordeling
    1
    B. van Solkema 29-7-2022 - 12:56

    Wekenlang geen internet en tv. Medewerkers van het callcenter om gek van te worden die ten onrechte denken te weten wat er aan de hand is.
    Monteur kwam wel maar met een wachttijd van bijna een week. Paar dagen daarna weer geen verbinding.
    Probleem zou nu weer ergens in de wijk liggen.
    Etc., etc.
    Zeer slechte communicatie als het mis gaat.
    Niet doen dus!!!!!

    • Alles.
    Beoordeling
    1
    Ramin 30-4-2022 - 05:32

    Administratie niet in orde ,dus niet alleen naar de prijs kijken.nieuwe gegevens niet aanwezig in mijnbudget en hulpdesk medewerkers met 0,0 bevoegdheden, ,,
    Er is heel veel mis bij dit bedrijf.

    • Geen

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.