Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Budget Internet

Budget Internet reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Budget Internet geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Budget Internet. Is Budget Internet je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Budget Internet

    Beoordeling
    1
    Nicoline 16-1-2025 - 19:26

    De budget internet connectie hield binnen een maand op met werken. Op klachten via de website krijg je nooit antwoord. Via de telefoon zit je uren aan de lijn. Alles was er op gericht om te voorkomen dat ik mijn abonnement op zou zeggen en op geen enkel moment werd er meegedacht over een mogelijke oplossing. Afspraken zijn niet nagekomen. Totale kosten rond de 700 euro zonder connectie. Werkelijk alles is uit de kast getrokken om te belemmeren dat ik op kon zeggen. Een totale rip off.

    • Geen
    • Alles; connectie, oplossingsgerichtheid, vriendelijkheid, klantgerichtheid, flexibiliteit. Alles bij elkaar dus een duurkoop.
    Beoordeling
    2
    Gert-Jan van Leem 7-11-2024 - 16:39

    Als IT-hobbyist dacht ik goedkoop over te stappen van Ziggo naar Budget Alles-in-1 internet.

    Een enorme teleurstelling.

    Na een eenvoudige installatie van modem etc. blijkt het internetsignaal zeer onstabiel te zijn.

    Het signaal valt meerdere keren per dag weg en komt na 3 tot 5 min pas weer terug.

    Na iedere hapering van het signaal de modem gereset, maar daarna begon het weer van voor af aan.

    Alleen via hun app kun je worden doorverbonden naar de klantenservice, maar van te voren moet je iedere keer weer een reeks vragen beantwoorden.

    Als je dan uiteindelijk wordt doorverbonden, gaat de kiestoon enkele keren over, waarna de verbinding wordt verbroken. Kortom, de klantenservice is schier onbereikbaar.

    Zodra ik mijn jaarcontract heb uitgezeten, zoek ik een andere provider.

    • Ze zijn bijna de goedkoopste
    • Bereikbaarheid klantenservice
    • Stabiliteit internetsignaal
    Beoordeling
    1
    Payam 31-10-2024 - 19:03

    Geen verbinding en altijd de storing

    • 👎🏼💩
    • 💩💩💩💩💩
    Beoordeling
    1
    Joke Bijster 15-10-2024 - 07:57

    Wat een verschrikking om een abonnement bij #Budget alles in 1 te hebben. Ben overgestapt per 11 oktober jl. TV en internet werkten nog wel maar telefoon was afgesloten. Afgelopen vrijdag gebeld naar "klantenservice" die beweerde dat KPN alles zou activeren op de 14 okt. Sinds gisteren geen tv meer. Net opnieuw gebeld naar klantenservice waar ik geholpen werd door een meneer die amper Nederlands sprak. Deze beweerde dat ik geen TV heb omdat WIFI niet zou werken en ik een kabel vanaf het modem naar de tv zou moeten trekken. Zou mijn hele huis door moeten. Gewoon te gek voor woorden. Waarom verhuren ze dan een HDMI kastje voor extra TV's. Nu moet ik volgens de medewerker 5 dagen wachten voor alles geactiveerd zou zijn. Tja en ik ben de tante van Mickey Mouse. Ik geloof er geen barst van. Zitten daar gewoon mensen die er absoluut geen kaas van gegeten hebben.

    • hebben ze niet
    • capabele medewerkers in dienst nemen
    Beoordeling
    1
    Abdul 7-10-2024 - 13:01

    Echt een stel oplichters

    Ontzettend slechte klantenservice - begin juli een internet thuis abonnement aangeschaft. 02AUG zou de aansluiting zijn. Ik heb enkel een ADSL aanluiting thuis, maar een verloopstekker zat niet in het pakket. Deze zelf aankopen en hopen op een vergoeding van de kosten. Thuis een bereik van 'nul komma niks' op 11 stappen van de router. Meerdere keren gebeld, en alles geprobeerd. Bereik bleef slecht. Budget Thuis biedt geen alternatieve router, en ook geen wifi versterker. Het bereik blijft slecht. Beroepen op een herroepingsrecht mag niet kosteloos baten, want zij zeggen: binnen 2 weken na aankoop, terwijl ik niet eerder dan 3 weken erna pas kon weten hoe slecht zij zijn (immers aansluiting is 3 weken later, maar hier ga ik nog over in conclaaf met mijn rechtsbijstandverzekering of dit wel zo berekend mag worden). Ze geven aan dat er een boeteclausule is van 50%. Nou, mooi niet dat ik nog meer voor slechte service ga betalen


    EXTRA - ze hadden beloofd om uiteindelijk het bedrag van de verloopstekker te compenseren op een volgende factuur. Je raadt het al - nog niks van teruggezien.

    • Ze nemen op na 56 minuten in de wacht te hebben gestaan. Oh, en ze spreken er Nederlands. Oh, en het is geen 0900 telefoonnummer wat je moet bellen.
    • Alles voor de rest
    Beoordeling
    1
    Martijn 23-9-2024 - 12:04

    TV werkt niet. Internet werkt om de haverklap niet. Monteur geweest en werkt nog niet. Ondanks toezegging toch kosten in rekening brengen. Onbereikbaar. Reageren nergens op, alleen op positieve klantenfeedback maar inhoudelijk bij klachten blijft het: belt u ons op 020 nummer optie 3. Maar daar sta ik tot 5x toe 45 minuten in de wacht. Waardeloos. Wel facturen sturen, maar geen werkende diensten. Vervolgens niet reageren op klachtenformulier, app, bellen , aangetekende brieven. Ik raad het ten zeerste af.

    • geen
    • opnemen en klanten helpen
    Beoordeling
    2
    Amsterdam 16-9-2024 - 10:13

    door een verhuizing wil ik opzeggen. volgensd hun website moet dat via de telefoon. Na 3 keer proberen en iedere keer 30min+ in de wacht gehangen te hebben nog altijd geen succes. op een schriftelijk verzoek is ook niet gereageerd. Het lijkt sterk op dat ze de boel actief aan het vertragen zijn.

    • Het werkt zolang je de klantenservice niet hoeft te bereiken.
    • Zorg dat je op een normale manier kan opzeggen. Als het dan via de telefoon moet zorg dan dat die bereikbaar is!
    Beoordeling
    1
    Mike 4-9-2024 - 14:52

    Budget heeft mijn coax verbinding uitgezet zonder dit te laten weten, zodat ik naar de duurdere glasvezel moet overstappen. Deze kon pas een maand later geïnstalleerd worden, dus Budget zou d3 coax weer aanzetten in de tussentijd. Uiteraard is dit niet gebeurd. Velecmalen de klantenservice gebeld, elke keer werd er gezegd dat het de volgende avond echt weer zou werken. Helaas zonder succes elke keer. Klacht ingediend, zou binnen 5 werkdagen een reactie volgen. Het is nu 9 werkdagen laten en ik heb niets gehoord. Ze geven geen zak om je, elke keer kreeg ik een ander verhaal te horen aan de telefoon. Zodra elles geregeld is, stap ik over op een andere provider, en bij de energie hetzelfde (daar ook klant bij budget). Nooit kom ik weer bij deze maatschappij terug.

    • Niets
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Sara 2-9-2024 - 21:22

    Waardeloze service!
    - minstens een half uur wachten om geholpen te worden door klachten service. Soms meer dan een uur!
    - sturen spooknota's.
    - weigeren schriftelijk inzage te geven in correctie factuur en hangen op als je vraagt om de gegevens op de mail te zetten. Lekker asociaal dus!
    - weigeren om op te zeggen. Opzeggen kan enkel telefonisch en na heel boos te worden. Als je niet gaat tieren en dreigen aan de telefoon, dan negeren ze je opzegverzoek!

    Kortom, meest waardeloze provider ooit! Bespaar jezelf een hoop stress. Zoek een andere provider!

    Beoordeling
    1
    Jordy 2-9-2024 - 10:48

    Contact gehad om het abonnement te beëindigen wegens verhuizen. Hier is helaas geen coulance voor mogelijk en dien door te betalen tot einde contractduur. In deze tijd weet je niet wanneer je een woning koopt erg jammer dat ze hier zo mee om gaan. Beter niet afsluiten want mocht er wat veranderen in je situatie zit je er nog steeds aan vast.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.