Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
T-Mobile

T-Mobile Internet Premium + Bellen

Het pakket voor meerdere personen en de écht fanatieke gebruikers van internet. Met dit pakket beschik je over een razendsnelle verbinding.

Ideaal voor: films downloaden, online games spelen, video's streamen in hoge kwaliteit en eindeloos surfen.
  • Surfen en mailen zonder problemen
  • Extra voordelig bellen
Per maand
€ 42,50
Exclusief kortingen
Dit bedrag is nog exclusief de eventuele kortingen. Vrijwel alle providers geven korting op abonnementen.
Bekijk dit pakket
Type pakket
Internet en bellen
Prijs per maand (excl. korting)
€ 42,50
Actie
-
Eenmalige kosten
€ 105,00 € 67,50
Totaal 1e jaar
€ 615,00 € 577,50
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
1000 Mb
Uploadsnelheid
1000 Mb
Type verbinding
Glasvezel
Aantal e-mailboxen
5
Max. grootte mailbox
100 MB
IPv6 ondersteuning
Niet bekend
Aliassen per e-mailbox
5
Max. ruimte eigen website
Onbekend
Aantal vaste IP adressen
Dynamisch toegekend
Maandelijkse downloadlimiet
Fair Use Policy
Netwerk
TMOBILEGLAS
Webmail
ja
Virusscan op mail
ja
Spamfilter op mail
ja
Nieuwsgroepen
nee
Subdomein mogelijk
nee
Aangesloten bij Geschillencommissie
ja
Modem
gratis
Wifi modem
Monteur
€ 75,00 eenmalig
Eenmalig € 75 korting!
Combi-deal
- optioneel -
Klantvoordeel - extra voordelen als je meerdere T-Mobile producten combineert: mobiel én internet voor thuis
Bellen naar vast
€ 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
Bellen naar mobiel
€ 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
Onderling bellen (zelfde netwerk)
n.v.t.
Unlimited vast bellen
- optioneel -
€ 10,00 per maand
Onbeperkt bellen met je vaste telefoon naar vaste nummers in Nederland
Extra telefoonnummer
- optioneel -
€ 5,00 per maand
Tweede telefoonlijn met nummer
Unlimited vast bellen plus
- optioneel -
€ 15,00 per maand
Onbeperkt bellen met je vast telefoon naar mobiele én vaste nummers in Nederland
Gratis nummerbehoud
- optioneel -
gratis
Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten
Maandelijkse kosten
Eenmalig:
Per maand: € 42,50
€ 510,00

Activatiekosten
Activatiekosten
Eenmalig: € 30,00
€ 30,00

Monteur
Monteur
Eenmalig: € 75,00
€ 75,00

eenmalig € 37,50 korting
eenmalig € 37,50 korting
Eenmalig: − € 37,50
− € 37,50

Modem
Modem
Eenmalig: gratis

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 67,50
Per maand: € 42,50
Totaal: € 577,50
Berekende kosten:
per maand
€ 48,13

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 8 /10
    Tim op 28-5-2020 om 11:15
    Minder dan 1 jaar klant
    Ondanks het lezen van de vele negatieve ervaringen de gok genomen om over te stappen van kpn naar T-mobile thuis. Ik was zeer te spreken over kpn glas, maar het abonnement werd me gewoon te duur. Inmiddels een paar weken t-mobile thuis en het werkt als een malle. Ik haal op 5 ghz wifi rond de 400 mbit. Ik heb een tp-link extender gekocht bij de Action en heb nu op zolder rond de 100 mbit, dus kan t-mobile en Netflix streamen naar de chromecast. Zeer tevreden.
    Pluspunten
    • Snel internet en schep beeld voor televisie voor uiteindelijk 40 euro.
    Verbeterpunten
    • Ik heb de instellingen in de router gewijzigd door de banden 2,4 en 5 ghz de splitsen. Hierdoor nu snel internet. 2,4 is overvol waardoor het traag is. Zou mooi zijn als de monteur dit zou doen
  • Beoordeling: 2 /10
    Joop op 2-3-2020 om 17:18
    Minder dan 1 jaar klant
    ◦ Waarschuwing. Het gebruik van T-mobile kan u schade berokkenen. Sinds januari 2020 internet en tv van hen. Op een morgen geen verbinding meer. Mail gestuurd. Kreeg onbegrijpelijk bericht terug. Verklaring gevraagd. Zij beweerden dat “iemand” een account bij een onbekende provider op mijn adres had genomen en dat ze daarom mijn account hadden afgesloten. Bovendien dat dit onherroepelijk was. Maar dat ik wel een nieuwe overeenkomst met hen kon sluiten. Eerder bericht hierover had ik niet gehad. Natuurlijk was ik woedend over gebrek aan zorgplicht en aan onzorgvuldigheid. Op alle voor de hand liggende vragen kreeg ik geen antwoord. Een nieuw account kon pas over drie weken gerealiseerd en de kosten moest ik zelf dragen. Ook de apparatuur terugsturen. Het was verbijsterend te merken dat ze helemaal niets voor je doen als klant en na gemaakte fouten, geen enkel zelfcorrigerend vermogen hebben. Klantenservice blijkt te fungeren als een soort slotgracht rond het bedrijf. Diep triest als je daar werkt. Mijn verontwaardiging werd nog groter toen ik navraag deed bij KPN netwerkbeheer over de z.g overname van de lijn. Daarover was bij hen niets bekend. Dat was dus niet gebeurd. T-Mobile daarmee geconfronteerd vroeg mij dat te bewijzen. Kenmerkend alles bij de klant neerleggen. Hen gevraagd hun bewering te staven. Conform het beginsel wie beweert, bewijst. Ik ben 70 jaar oud. Nog nooit eerder een bedrijf tegengekomen met zoveel minachting voor de klant. Schade voor mij: kosten van de aansluiting/activatie en extra databundels voor mijn telefoon, een alternatief voor een maand geen internet. Daarom bespaar uzelf kosten, problemen en frustratie, neem nooit iets van T-mobile
    Verbeterpunten
    • Klant serieus nemen
    • Bereikbaar zijn
    • Beweringen bewijzen
    • Mails goed lezen vragen bentwoorden
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider T-Mobile
Per maand
€ 42,50
Exclusief kortingen
Dit bedrag is nog exclusief de eventuele kortingen. Vrijwel alle providers geven korting op abonnementen.

Navigatie