T-Mobile Internetten 750 Mb + Bellen Start

T-Mobile
Het pakket voor meerdere personen en de écht fanatieke gebruikers van internet. Met dit pakket beschik je over een razendsnelle verbinding.

Ideaal voor: films downloaden, online games spelen, video's streamen in hoge kwaliteit en eindeloos surfen.
  • Surfen en mailen zonder problemen
  • Extra voordelig bellen
Bekijk dit pakket
Specificaties
Berekening
Klantervaringen
Type pakket
Internet en bellen
Prijs per maand (excl. korting)
€ 52,50
Actie
Tijdelijk € 42,50 per maand! Geen activatiekosten
Eenmalige kosten
€ 105,00 € 37,50
Totaal 1e jaar
€ 735,00 € 547,50
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
750 Mb
Uploadsnelheid
750 Mb
Type verbinding
Glasvezel
Aantal e-mailboxen
5
Max. grootte mailbox
100 MB
IPv6 ondersteuning
Niet bekend
Aliassen per e-mailbox
5
Max. ruimte eigen website
Onbekend
Aantal vaste IP adressen
Dynamisch toegekend
Maandelijkse downloadlimiet
Fair Use Policy
Netwerk
TMOBILEGLAS
Webmail
yes
Virusscan op mail
yes
Spamfilter op mail
yes
Nieuwsgroepen
no
Gratis klantenservice nummer
yes
Subdomein mogelijk
no
Aangesloten bij Geschillencommissie
yes
Vast KPN-abonnement vereist bij aanvraag
no
Modem
gratis
Wifi modem
Monteur
€ 75,00 eenmalig
Eenmalig € 37,50 korting!
Combi-deal
- optioneel -
Klantvoordeel - extra voordelen als je meerdere T-Mobile producten combineert: mobiel én internet voor thuis
Bellen naar vast
€ 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
Bellen naar mobiel
€ 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
Onderling bellen (zelfde netwerk)
n.v.t.
Unlimited vast bellen
- optioneel -
€ 7,50 per maand
Onbeperkt bellen met je vaste telefoon naar vaste nummers in Nederland
Extra telefoonnummer
- optioneel -
€ 5,00 per maand
Tweede telefoonlijn met nummer
Unlimited vast bellen plus
- optioneel -
€ 12,50 per maand
Onbeperkt bellen met je vast telefoon naar mobiele én vaste nummers in Nederland
Gratis nummerbehoud
- optioneel -
gratis

Actie

Tijdelijk € 42,50 per maand! Geen activatiekosten

Overzicht totaalkosten

Specificatie totale kosten Per maand Eenmalig Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten € 52,50 € 630,00
12 maanden € 10,00 korting − € 10,00 − € 120,00
Activatiekosten € 30,00 € 30,00
eenmalig € 30,00 korting − € 30,00 − € 30,00
Monteur € 75,00 € 75,00
eenmalig € 37,50 korting − € 37,50 − € 37,50
Modem glas gratis
Totale kosten € 42,50 € 37,50 € 547,50
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf.
  1. Kelder op 31-10-2018 om 13:49
    Beoordeling
    Apparatuur 2 keer niet aangekomen... vervolgens helemaal geen apparatuur gekregen, onze tv kabel beschadigd met aanleggen glasvezel kabel. Niks opgelost. Vervolgens monteur aan de deur die wist niet dat er geen apparatuur was. Dus de communicatie onderling mankeerd ook van alles aan! Werd van alles beloofd bleek niks van waar te zijn... Dan krijg je ineens te horen dat het contract is opgezegd (Is door ons niks opgezegd) ga je naar een andere provider die alle fouten van T-Mobile oplost... krijg je te horen dat er ineens niks is opgezegd zitten inmiddels bijna half jaar zonder tv en internet. Willen ze ons door hun fouten onderling, een boete van €75 opleggen.
    • Ze zijn goed in liegen en bedriegen
    • Fix jullie achtebakse verkoopraatjes en werk aan je service
  2. Andrew Minder dan 1 jaar klant op 16-10-2018 om 21:41
    Beoordeling
    They outsource absolutely everything, and I don't know what they do other than to tell you what third party you need to call yourself and billing you. This means that it takes weeks for any minor repairs! Going back and forth between waiting on hold for T-mobile and the third parties (all of which can only be contacted during work days between 9:00 and 17:00). It also means that nobody is responsible for anything.

    For me, they could not get me connected after one month of signing on, because Guideon installed faulty equipment and refused to troubleshoot it at all! After KPN checked the network was fine, it would take Guideon another month to come with a new modem.

    I cancelled my contract after being told by the customer service that I would not be charged the 75 euro cancellation fee due to the circumstances. A couple weeks later (after KPN successfully connected with internet with friendly service as well) T-mobile charged me 420 euro! Stating I breached the contract by cancelling early, that they have no record of customer service filing for any waiver of penalty fees, and that the month for Guideon to send a new installer was a perfectly acceptable amount of time for a repair.

    None of this process was acceptable and has caused great amounts of distress.

    Pay the extra money, go with a provider who can take responsibility of their services and can actually help if something goes wrong.
    • Geen. None. They are the worst.
    • Seriously avoid avoid avoid. Vermijden. Any minor repair will take weeks plus many phone calls and lots of time on hold because they outsource literally everything.
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider T-Mobile