XS4ALL Basic + Bellen

XS4ALL
Extra's bij het pakket:
  • Gratis installatie door monteur
  • Modem in bruikleen
  • Toegang tot 2000+ KPN HotSpots
  • Gratis Wifi-check
  • Gratis F-Secure beveiliging
Bekijk dit pakket
Specificaties
Berekening
Klantervaringen
Type pakket
Internet en bellen
Prijs per maand (excl. korting)
€ 43,50
Actie
Gratis Wifi-versterker
Eenmalige kosten
€ 35,00
Totaal 1e jaar
€ 557,00
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
20 Mb
Uploadsnelheid
2 Mb
Type verbinding
DSL
Aantal e-mailboxen
6
Max. grootte mailbox
25000 MB
IPv6 ondersteuning
Volwaardige IPv6 verbinding incl. router
Aliassen per e-mailbox
1
Max. ruimte eigen website
500 MB
Aantal vaste IP adressen
1
Maandelijkse downloadlimiet
Onbeperkt
Netwerk
XS4ALL
Webmail
yes
Virusscan op mail
yes
Spamfilter op mail
yes
Nieuwsgroepen
yes
Gratis klantenservice nummer
yes
Subdomein mogelijk
no
Aangesloten bij Geschillencommissie
yes
Vast KPN-abonnement vereist bij aanvraag
no
Modem
gratis
Draadloos modem
Monteur
gratis
Installatie door monteur
Internetbeveiliging
gratis
Veilig Internetten
Combi-deal
- optioneel -
Compleet - extra voordelen als je internetklant bent bij XS4ALL en een mobiel abonnement hebt bij KPN.
Binnen 1 dag online
- optioneel -
€ 85,00 eenmalig

Eenmalig € 20,00 korting
Internet ServicePlus
- optioneel -
€ 10,00 per maand
Meer zekerheid, veiligheid en service.
Wifi versterker
- optioneel -
gratis
De monteur bepaalt of je deze nodig hebt
Mobiel Internet Instap
- optioneel -
gratis
500 MB Internet met simkaart. Snelheden 50 Mb/s download en 25 Mb/s upload
Bellen naar vast
€ 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
Bellen naar mobiel
€ 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
Onderling bellen (zelfde netwerk)
gratis
Bellen Onbeperkt Benelux
- optioneel -
€ 17,50 per maand
Bellen Onbeperkt Buitenland
- optioneel -
€ 22,50 per maand

Actie

Gratis Wifi-versterker

Overzicht totaalkosten

Specificatie totale kosten Per maand Eenmalig Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten bellen € 5,00 € 60,00
Internet Basic € 38,50 € 462,00
Activatiekosten € 35,00 € 35,00
Draadloos modem gratis
Monteur gratis
Totale kosten € 43,50 € 35,00 € 557,00
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf.
  1. L Minder dan 1 jaar klant op 20-9-2018 om 21:46
    Beoordeling
    Ik wilde klant worden
    Alles ging mis wat er mis kon gaan na een maand zonder internet (en ik had jet al een ruime maand van te voren aangevraagd) eindelijk een tijdelijke oplossing. Na honderd keer bellen mailen en in de wacht hangen. Klantenservice behandelen je niet met respect, je betaald veel voor de service maar krijgt helemaal niets ervoor terug.
    Ik zou helemaal niemand ooit xs4all aanraden.
    • Niets
    • Je klanten beter behandelen, met respect, mensen serieus nemen (antwoorden als: “nou dan zit u nog maar even een weekje zonder internet” is onacceptabel )
    • Zorgen dat mensen daadwerkelijk binnen een week iets van internet kunnen hebben en niet na een ruime maand!
  2. John Minder dan 1 jaar klant op 16-8-2018 om 22:04
    Beoordeling
    Als je betaalt voor een 200mbits abbo, dan ga je ervan uit dat je als betalende klant op z'n minst iets boven de helft van die snelheid zit.
    Niets was minder waar bij XS4ALL. Achteraf bleek namelijk dat ik slechts een downloadsnelheid kon behalen van 8mbits!

    Als klant ga je ervan uit dat je provider de zaken op orde heeft.
    Dat ze checken of de snelheid dat over de lijn gaat, acceptabel is voor het pakket waarvoor wordt betaald.
    En als dit niet zo is, ze het initiatief nemen om ervoor te zorgen dat het probleem opgelost wordt,
    'of' dat het pakket ge-downgrade wordt omdat de snelheid toch nooit kan worden behaald.

    In beide gevallen zou het netjes zijn van XS4ALL als ze mij voor de verloren tijd zouden crediteren.
    Mijn internetsignaal is in feite in trieste staat opgeleverd met een fractie van de snelheid waarvoor ik betaal!

    In plaats daarvan leggen ze de schuld bij 'mij' (de klant) neer en wilden ze slechts een klein deel vergoeden.
    Ik had dit probleem namelijk 'eerder' moeten aangeven.
    Hiermee draaien ze het lekker om! Zij zijn zelf nalatig, maar het is mijn schuld?
    Ze hebben het signaal notabene opgemeten na oplevering, maar toen zeiden ze dat het signaal goed was voor mijn locatie!

    Later, na aanhoudende problemen kwam ik erachter (na wat googlen), dat je de daadwerkelijke download en upload snelheid zelf kunt uitlezen in het modem.
    Toen schrok ik van wat ik las: 8mbits downloadsnelheid!! Met dit bewijs wilde XS4ALL pas actie ondernemen.

    Erg ' laf' om de klant de schuld te geven van iets waarvoor zij zelf verantwoordelijk zijn.
    De klant zou er niet naar om hoeven te kijken, maar er op kunnen 'vertrouwen' dat de internet provider alles goed voor je regelt op technische vlak.

    DAT heet service! XS4ALL heeft een service, maar die is ontzettend, ontzettend, ontiegelijk, kansloos slecht!

    Mijn advies: Ontwijk XSS4ALL (nee dit is geen spelfout) als de plaag!
    • - Als alles goed werkt, goede en stabiele internetverbinding;
    • - Aan service moet hard gewerkt worden
    • - Reorganisatie lijkt mij gepast. Want op de manier waarop ze hun klanten behandelen en diensten opleveren, is te triest voor woorden
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider XS4ALL

Misschien ook interessant

50 Mb / 50 Mb
€ 48,50 p/m
50 Mb / 5 Mb
€ 48,50 p/m