Review en beoordeling XS4ALL

XS4ALL

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over XS4ALL geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over XS4ALL. Is XS4ALL je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. L Minder dan 1 jaar klant op 20-9-2018 om 21:46 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik wilde klant worden
    Alles ging mis wat er mis kon gaan na een maand zonder internet (en ik had jet al een ruime maand van te voren aangevraagd) eindelijk een tijdelijke oplossing. Na honderd keer bellen mailen en in de wacht hangen. Klantenservice behandelen je niet met respect, je betaald veel voor de service maar krijgt helemaal niets ervoor terug.
    Ik zou helemaal niemand ooit xs4all aanraden.
    • Niets
    • Je klanten beter behandelen, met respect, mensen serieus nemen (antwoorden als: “nou dan zit u nog maar even een weekje zonder internet” is onacceptabel )
    • Zorgen dat mensen daadwerkelijk binnen een week iets van internet kunnen hebben en niet na een ruime maand!
  2. John Minder dan 1 jaar klant op 16-8-2018 om 22:04 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Als je betaalt voor een 200mbits abbo, dan ga je ervan uit dat je als betalende klant op z'n minst iets boven de helft van die snelheid zit.
    Niets was minder waar bij XS4ALL. Achteraf bleek namelijk dat ik slechts een downloadsnelheid kon behalen van 8mbits!

    Als klant ga je ervan uit dat je provider de zaken op orde heeft.
    Dat ze checken of de snelheid dat over de lijn gaat, acceptabel is voor het pakket waarvoor wordt betaald.
    En als dit niet zo is, ze het initiatief nemen om ervoor te zorgen dat het probleem opgelost wordt,
    'of' dat het pakket ge-downgrade wordt omdat de snelheid toch nooit kan worden behaald.

    In beide gevallen zou het netjes zijn van XS4ALL als ze mij voor de verloren tijd zouden crediteren.
    Mijn internetsignaal is in feite in trieste staat opgeleverd met een fractie van de snelheid waarvoor ik betaal!

    In plaats daarvan leggen ze de schuld bij 'mij' (de klant) neer en wilden ze slechts een klein deel vergoeden.
    Ik had dit probleem namelijk 'eerder' moeten aangeven.
    Hiermee draaien ze het lekker om! Zij zijn zelf nalatig, maar het is mijn schuld?
    Ze hebben het signaal notabene opgemeten na oplevering, maar toen zeiden ze dat het signaal goed was voor mijn locatie!

    Later, na aanhoudende problemen kwam ik erachter (na wat googlen), dat je de daadwerkelijke download en upload snelheid zelf kunt uitlezen in het modem.
    Toen schrok ik van wat ik las: 8mbits downloadsnelheid!! Met dit bewijs wilde XS4ALL pas actie ondernemen.

    Erg ' laf' om de klant de schuld te geven van iets waarvoor zij zelf verantwoordelijk zijn.
    De klant zou er niet naar om hoeven te kijken, maar er op kunnen 'vertrouwen' dat de internet provider alles goed voor je regelt op technische vlak.

    DAT heet service! XS4ALL heeft een service, maar die is ontzettend, ontzettend, ontiegelijk, kansloos slecht!

    Mijn advies: Ontwijk XSS4ALL (nee dit is geen spelfout) als de plaag!
    • - Als alles goed werkt, goede en stabiele internetverbinding;
    • - Aan service moet hard gewerkt worden
    • - Reorganisatie lijkt mij gepast. Want op de manier waarop ze hun klanten behandelen en diensten opleveren, is te triest voor woorden
  3. m bassant Langer dan 1 jaar klant op 7-6-2018 om 19:39 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    heb vandaag 11 keer geprobeerd een helpdesk medewerker aan de telefoon te krijgen, wat niet gelukt is. uren in de wacht zondef succes. Ga na ruim 12 jaar opzeggen
  4. Marko Langer dan 1 jaar klant op 9-2-2018 om 11:23 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik ben al ruim 5 jaar klant bij XS4ALL en heb afgelopen maand een upgrade aangevraagd om een snellere internetverbinding te krijgen.
    Deze upgrade zou 30 Januari uitgevoerd worden, toen dit achter de rug was, kwam er helemaal geen verbinding meer tot stand. Diezelfde dag nog met XS4ALL gebeld die hiervoor een ticket aangemaakt hebben bij KPN om dit op te lossen.
    Inmiddels is het 9 Februari en is mijn internetverbinding nog steeds down en de enige informatie die XS4ALL heeft kunnen geven is:
    - Er is een probleem in de centrale, maar de monteurs weten nog niet wat de oorzaak is. Je moet maar afwachten hoe lang het duurt voor dit opgelost is.
    Ik heb meerdere malen contact moeten opnemen met XS4ALL omdat Klantenservice medewerkers soms niet eens netjes terugbellen als ze dit beloven. (belachelijk!)

    +++++++++++++++++++

    in het afgelopen half jaar heb ik al 4 keer problemen ondervonden met mijn internetverbinding van XS4ALL en nu mijn verbinding al bijna 2 weken eruit ligt begin ik mij wel af te vragen of het verstandig is nog bij XS4ALL te blijven als ze niet in staat zijn hun diensten die gepromoot worden als 'stabiel snel internet' te leveren.
    • Als de diensten werken, werken ze goed.
    • Slechte service
    • Komen beloftes niet altijd na
  5. Wessel Minder dan 1 jaar klant op 11-1-2018 om 23:56 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Sinds 2 maanden een abonnement bij xs4all. Helaas is de geleverde WiFi dusdanig zwak dat het bijna niet bruikbaar is. Telefonisch is xs4all onbereikbaar en mail reageren ze pas na een week. Erg lastig communiceren dus. Via mail kreeg ik het advies een extra repeater te kopen. Ook deze werkt waardeloos. Goede oplossingen worden tot nu toe niet geboden.
    • Goede monteur, maar dit wordt uitbesteed.
    • Telefonische bereikbaarheid. Betere hardware.
  6. Ruud van Lent Langer dan 1 jaar klant op 5-10-2017 om 13:16 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vraag je XS4ALL om advies, krijg je ongewenst een contract aan je broek, welke je mag betalen, zonder dat zij een dienst leveren. Het ergste is, dat een collega mij een geheel ander advies geeft, welke eenvoudig was te gebruiken. Nu kost het mij geld, terwijl ik niets ontvang. Gewoon een smerige sluwe verkoopzet, in plaats van helpen bij een probleem.
    • jarenlang genoten van hun service
    • als je om advies vraagt, kijk uit, want je koopt een kat in een zak.
    • je betaalt iets voor niets.
    • zij geven hun fouten niet toe, terwijl hun eigen collega's zich ervoor schamen
  7. M. Duivenvoorden op 5-10-2017 om 07:51 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Bij XS4ALL zou je een gratis zenderpakket naar keuze krijgen als je KPN mobiel af neemt. Na wat grondiger onderzoek blijk je maar keuze uit twee pakketten te hebben.
    • Er wordt niet altijd volledige info gegeven.
  8. J. W. R. De Bondt Minder dan 1 jaar klant op 20-8-2017 om 16:12 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vanaf 22 juli 2017 XS4ALL. Daarvoor T-Mobile Thuis (voorheen Vodafone Thuis). Had gedacht beter af te zijn met XS4ALL. NIET DUS!
    Eigenlijk alleen maar ellende. Slechte internet/wifi verbinding. Slechte werking telefoon. Geen of zeer trage reactie op emails. Telefonisch niet te bereiken. Wel telefoonkosten, geen resultaat. Positief: Televisie. Werkt wel goed. Gratis Spotify. Toch zou ik meteen terugwillen naar vorige provider. Dan maar zelf abonnement op Spotify nemen.
    • Televisie
    • Slecht/traagwerkend modem/route.
    • Slechte werking telefoon.
    • Slechte Wifi verbinding,
    • Zeer slechte telefonische bereikbaarheid.
    • Zeer trage reactie op emails.
  9. William op 16-8-2017 om 12:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik wordt nieuwe klant van XS4ALL en heb het duurste pakket genomen met maximale internet snelheid en volledige installatie service. Volgende week vrijdag 22 augustus vindt de overstap plaats en XS4ALL heeft mijn contract bij de huidige provider opgezegd.

    Nu blijkt dat ik pas op woensdag 27 augustus weer internet en televisie heb omdat Guidion, die de installatie regelt, niet eerder een monteur ter beschikking heeft. Daardoor zitten we anno 2017 straks bijna een week zonder internet en televisie.

    Zojuist heb ik een uur lang met allerlei medewerkers van XS4ALL gesproken, maar niets is mogelijk. Opzeggen kan ook niet meer want daarvoor ben ik een week te laat. De opzegtermijn is verstreken. Dus ik zit aan ze vast. Wat een verschrikkelijk bedrijf. Ik ga alvast weer opzeggen zodat ik over een jaar van ze af ben. Tevens ga ik mijn advocaat en deurwaarder raadplegen om te kijken of ik nog van mijn abonnement af kan komen.

    Guidion heeft mij gisteren een email en sms gestuurd met het verzoek een afspraak in te plannen en ik heb daar direct op gereageerd. Helaas dus met bovenstaande uitkomst. Ik dacht naar de beste internet provider van Nederland te gaan met een goede klantenservice etcetera, maar heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik voor XS4ALL heb gekozen.

    Je bent dus gewaarschuwd !!!! Het lijkt mooier dan het is want het begint al heel erg slecht. Nog nooit zoiets meegemaakt.

    William
    • Geen
    • Alles
  10. jan Langer dan 1 jaar klant op 1-8-2017 om 10:15 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    April 2017 contract voor 1 jaar verlengd na mooi aanbod.Enkele weken later een brief dat per juli de "jaarlijkse verhoging"van 5 Euro erbij komt.Ik zeg daarom op.Een deal is een deal punt uit.Opzeggen mag in zo'n geval kosteloos.Diverse keren de "klantenservice" moeten bellen omdat afspraken niet nagekomen werden.Fout op fout,Kostte mij heel veel tijd geld en frustratie.Uiteindelijk zou contract per 4 juli 2017 stoppen.Maar men schreef eind juni nog wel voor een maand abonnementsgeld af.Dus tot eind juli moeten betalen.Daarover gebeld en gezegd ik niet langer dan tot 4 juli wilde betalen.Helaas,zat nu eenmaal zo in het systeem werd er gezegd en eind juli zou ik teveel betaalde terug krijgen.25 Juli kwam de eindfactuur.Verkeerde berekening waardoor hetgeen ik moest krijgen op een paar Euro niet klopte.Ik verwachtte rond 28 juli het bedrag op mijn rekening.Dit omdat men ook altijd op de 28e van de maand incaseerde. Niet dus.Pas op 1 augustus zou het aan mij overgemaakt worden vertelde de klantenservice.Ik vind dit OPLICHTERS PRAKTIJKEN.
    • stabiele verbinding
    • Prijs,afspraken en klantenservice
Laad meer ervaringen