Review en beoordeling XS4ALL

XS4ALL

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over XS4ALL geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over XS4ALL. Is XS4ALL je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Wilko Opheikens Langer dan 1 jaar klant op 28-2-2019 om 20:36 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    ik heb op vrijdag 22 februari 2019 om een nieuw wachtwoord gevraagd
    bij xs4all, telefonisch, en nu heb ik na een week wachten een ongeldige token opgestuurd gekregen.

    Ik kan nu dus niets, ik kan niet inloggen bij xs4all, ik kan niets uploaden naar mijn xs4all-webspace, ik kan helemaal niets!

    • Alles moet verbeterd worden bij XS4ALL
  2. Jeroen Langer dan 1 jaar klant op 26-1-2019 om 18:58 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Al jarenlang klant en zelden een stroing, als er iest is zijn ze goed bereikbaar en helpen je uitstekend. Ook als klant al vaker als actie een nieuwere Fritzbox mogen ontvangen.
    • stabiele verbinding
    • goede self-service website
    • fritzbox vrij in te richten naar eigen wens
    • vriendelijke en kundige helpdesk
    • prijs
  3. Frank Minder dan 1 jaar klant op 16-12-2018 om 14:37 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Na een slechte start waarbij XS4All de overstap niet goed had gegeregeld en ik een dag zonder internet zat en waarbij ik eerst een kapotte fritzbox kreeg bleef het daarna lastig met mijn Wifi. De verbinding op meerdere devices viel af en toe spontaan weg. Na vaak gebeld en gemaild te hebben en een aantal tegenstrijdige adviezen (wel auto-kanaal of toch niet of toch wel of toch niet) blijft het slecht. Op mail wordt overigens helemaal niet gereageerd, maar dat geheel terzijde. In juni mag ik helaas pas weg.
    • Wifi moet stabieler worden!
    • Overstap moet beter afgestemd worden met de oude provider.
    • Er moet op mail gereageerd worden als er gemaild wordt met de klantenservice.
  4. Mion Minder dan 1 jaar klant op 2-11-2018 om 20:39 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ingeluisd met hun beloftes. Ten eerste onbereikbaar via telefoonnummer, tweede netwerkaansluiting op die datum klopt voor geen meter zit nu heel weekend zonder internet (heb zelfs mijn oude provider ingeschakeld om op hun netwerk nog te kunnen gebruiken, dus extra kosten erbij. Gaat de kosten verhalen bij deze provider! Allemachtig)
    • Zijn alleen bereikbar vi social media zoals facebook messenger
    • Werk aan de winkel met de contractovereenkomst(en)
  5. Freek op 25-9-2018 om 09:32 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Deze partij (lees XS4ALL) pretendeert een "First Class Internetprovider" te zijn. Niets van waar en een uitermate slecht begin. Wegblijven mensen, bespaart je een hoop kopzorgen.

    Met deze gladde marketing boodschap proberen ze nieuwe klanten over te halen die een ijzersterke service wensen.

    Op 16 augustus j.l. heb ik een internet + TV pakket afgesloten bij XS4ALL. Bij het afsluiten werd aangegeven dat de verwachte aansluit-datum 5 september zou zijn. Inmiddels zijn wij twintig dagen verder en is er nog steeds niks aangesloten, ook het modem is nog niet geleverd. Over een week zitten wij zonder internet, omdat ons oude abonnement is afgelopen en dit niet meer kunnen heractiveren. (Anderhalve maand voor een simpele aansluiting zou toch genoeg moeten zijn?)

    In de tussentijd heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice van XS4ALL. De wachttijden zijn voor een commerciële partij echt insane. Elke keer heb ik ruim een half uur moeten wachten, om vervolgens geholpen te worden door een medewerker die een belscript afloopt.

    Het probleem met onze aansluiting wordt, na een 45 minuten durend gesprek, geweten aan het feit dat KPN een wijziging moet maken in onze aansluiting om 200 megabit te kunnen ontvangen. Echter neemt het niet weg dat dit een communicatieve fout van deze partij is, want wij zijn hier niet van op de hoogte gebracht en daarnaast worden gemaakte telefonische toezeggingen niet nagekomen. Zo zou onze aansluiting uiterlijk voor 24 september j.l. aangepast zijn. Echter is deze datum weer niet behaald, er is ook geen duidelijkheid wanneer dit wel zal plaatsvinden. Ik ben inmiddels spuugzat van deze onderneming, mede door het gebrek aan heldere communicatie en het niet nakomen van gemaakte afspraken.

    “Overstappen zonder onderbreking van uw internetverbinding”- Met de huidige gang van zaken ben ik er oprecht bang voor… Wij gebruiken het internet zakelijk en voor school doeleinden dus kunnen eigenlijk niet zonder.

    XS4ALL laat ons in de kou staan, wat mij betreft een zeer koude douche voor deze “First Class Internetprovider”.
    • Vriendelijke medewerkers (echter volgen zij een script en mogen hier niet van afwijken)
    • Verbeter klantenservice
    • Communicatie naar klant
    • Nakomen afspraken
    • Opleveringsdatum
  6. L Minder dan 1 jaar klant op 20-9-2018 om 21:46 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik wilde klant worden
    Alles ging mis wat er mis kon gaan na een maand zonder internet (en ik had jet al een ruime maand van te voren aangevraagd) eindelijk een tijdelijke oplossing. Na honderd keer bellen mailen en in de wacht hangen. Klantenservice behandelen je niet met respect, je betaald veel voor de service maar krijgt helemaal niets ervoor terug.
    Ik zou helemaal niemand ooit xs4all aanraden.
    • Niets
    • Je klanten beter behandelen, met respect, mensen serieus nemen (antwoorden als: “nou dan zit u nog maar even een weekje zonder internet” is onacceptabel )
    • Zorgen dat mensen daadwerkelijk binnen een week iets van internet kunnen hebben en niet na een ruime maand!
  7. John Minder dan 1 jaar klant op 16-8-2018 om 22:04 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Als je betaalt voor een 200mbits abbo, dan ga je ervan uit dat je als betalende klant op z'n minst iets boven de helft van die snelheid zit.
    Niets was minder waar bij XS4ALL. Achteraf bleek namelijk dat ik slechts een downloadsnelheid kon behalen van 8mbits!

    Als klant ga je ervan uit dat je provider de zaken op orde heeft.
    Dat ze checken of de snelheid dat over de lijn gaat, acceptabel is voor het pakket waarvoor wordt betaald.
    En als dit niet zo is, ze het initiatief nemen om ervoor te zorgen dat het probleem opgelost wordt,
    'of' dat het pakket ge-downgrade wordt omdat de snelheid toch nooit kan worden behaald.

    In beide gevallen zou het netjes zijn van XS4ALL als ze mij voor de verloren tijd zouden crediteren.
    Mijn internetsignaal is in feite in trieste staat opgeleverd met een fractie van de snelheid waarvoor ik betaal!

    In plaats daarvan leggen ze de schuld bij 'mij' (de klant) neer en wilden ze slechts een klein deel vergoeden.
    Ik had dit probleem namelijk 'eerder' moeten aangeven.
    Hiermee draaien ze het lekker om! Zij zijn zelf nalatig, maar het is mijn schuld?
    Ze hebben het signaal notabene opgemeten na oplevering, maar toen zeiden ze dat het signaal goed was voor mijn locatie!

    Later, na aanhoudende problemen kwam ik erachter (na wat googlen), dat je de daadwerkelijke download en upload snelheid zelf kunt uitlezen in het modem.
    Toen schrok ik van wat ik las: 8mbits downloadsnelheid!! Met dit bewijs wilde XS4ALL pas actie ondernemen.

    Erg ' laf' om de klant de schuld te geven van iets waarvoor zij zelf verantwoordelijk zijn.
    De klant zou er niet naar om hoeven te kijken, maar er op kunnen 'vertrouwen' dat de internet provider alles goed voor je regelt op technische vlak.

    DAT heet service! XS4ALL heeft een service, maar die is ontzettend, ontzettend, ontiegelijk, kansloos slecht!

    Mijn advies: Ontwijk XSS4ALL (nee dit is geen spelfout) als de plaag!
    • - Als alles goed werkt, goede en stabiele internetverbinding;
    • - Aan service moet hard gewerkt worden
    • - Reorganisatie lijkt mij gepast. Want op de manier waarop ze hun klanten behandelen en diensten opleveren, is te triest voor woorden
    Reacties
    Antonius.vos op 15-1-2019 om 12:10
    Het is een kwestie van instelling om hoge snelheid te halen. Bijvoorbeeld ipv de standaard 2,4GHZ instelling wijzig je naar 5GHZ instelling, Dan gaat je snelheid makkelijk naar 200mbits up/download als je glasvezel hebt. Kwestie van eerst manual lezen, wat de meeste niet doen.
  8. m bassant Langer dan 1 jaar klant op 7-6-2018 om 19:39 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    heb vandaag 11 keer geprobeerd een helpdesk medewerker aan de telefoon te krijgen, wat niet gelukt is. uren in de wacht zondef succes. Ga na ruim 12 jaar opzeggen
  9. Marko Langer dan 1 jaar klant op 9-2-2018 om 11:23 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik ben al ruim 5 jaar klant bij XS4ALL en heb afgelopen maand een upgrade aangevraagd om een snellere internetverbinding te krijgen.
    Deze upgrade zou 30 Januari uitgevoerd worden, toen dit achter de rug was, kwam er helemaal geen verbinding meer tot stand. Diezelfde dag nog met XS4ALL gebeld die hiervoor een ticket aangemaakt hebben bij KPN om dit op te lossen.
    Inmiddels is het 9 Februari en is mijn internetverbinding nog steeds down en de enige informatie die XS4ALL heeft kunnen geven is:
    - Er is een probleem in de centrale, maar de monteurs weten nog niet wat de oorzaak is. Je moet maar afwachten hoe lang het duurt voor dit opgelost is.
    Ik heb meerdere malen contact moeten opnemen met XS4ALL omdat Klantenservice medewerkers soms niet eens netjes terugbellen als ze dit beloven. (belachelijk!)

    +++++++++++++++++++

    in het afgelopen half jaar heb ik al 4 keer problemen ondervonden met mijn internetverbinding van XS4ALL en nu mijn verbinding al bijna 2 weken eruit ligt begin ik mij wel af te vragen of het verstandig is nog bij XS4ALL te blijven als ze niet in staat zijn hun diensten die gepromoot worden als 'stabiel snel internet' te leveren.
    • Als de diensten werken, werken ze goed.
    • Slechte service
    • Komen beloftes niet altijd na
  10. Wessel Minder dan 1 jaar klant op 11-1-2018 om 23:56 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Sinds 2 maanden een abonnement bij xs4all. Helaas is de geleverde WiFi dusdanig zwak dat het bijna niet bruikbaar is. Telefonisch is xs4all onbereikbaar en mail reageren ze pas na een week. Erg lastig communiceren dus. Via mail kreeg ik het advies een extra repeater te kopen. Ook deze werkt waardeloos. Goede oplossingen worden tot nu toe niet geboden.
    • Goede monteur, maar dit wordt uitbesteed.
    • Telefonische bereikbaarheid. Betere hardware.
Laad meer ervaringen