Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Ziggo Internet & bellen Max

  • 500 Mbit/s downloadsnelheid en 50 Mbit/s uploadsnelheid
  • Dit pakket is inclusief kabel TV: 45+ analoge zenders, 4 HD zenders en 30 radiozenders. Het enige dat je nodig hebt, is een geschikte tv met een ingebouwde, digitale ontvanger: een DVB-C tuner.
  • Je ontvangt een wifi-modem, de Ziggo Connectbox. Dit is een router en modem in één.
  • Voor de vaste telefoonlijn geldt gratis nummerbehoud
Per maand
€ 65,50
Exclusief kortingen
Bekijk dit pakket
Type pakket
Internet en bellen
Prijs per maand (excl. korting)
€ 65,50
Actie
Eerste 6 maanden € 49,50
Eenmalige kosten
€ 19,95 € 0,00
Totaal 1e jaar
€ 805,95 € 690,00
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
500 Mb
Uploadsnelheid
50 Mb
Type verbinding
Kabel
Aantal e-mailboxen
6
Max. grootte mailbox
5000 MB
IPv6 ondersteuning
Zelf te configureren, IPv4 adres is een vast publiek-adres
Aliassen per e-mailbox
1
Max. ruimte eigen website
250 MB
Aantal vaste IP adressen
Dynamisch toegekend
Maandelijkse downloadlimiet
Fair Use Policy
Netwerk
ZIGGO
Webmail
ja
Virusscan op mail
ja
Spamfilter op mail
ja
Nieuwsgroepen
nee
Subdomein mogelijk
nee
Aangesloten bij Geschillencommissie
ja
Modem
gratis
Kabel modem
Monteur
gratis
Installatiegarantie
Installatiepakket
gratis
Doe-het-zelf-installatiepakket
Internetbeveiliging
- optioneel -
€ 3,95 per maand
Safe Online L voor 5 apparaten
1 maand € 3,95 korting
Internetbeveiliging
- optioneel -
€ 6,95 per maand
Safe Online XL 20 apparaten
1 maand € 6,95 korting
Combi-deal
- optioneel -
Mobiel + Thuis voordeel - extra voordeel als je gebruik maakt van mobiel van Vodafone en internet + TV van Ziggo
Bellen naar vast
€ 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
Bellen naar mobiel
€ 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
Onderling bellen (zelfde netwerk)
€ 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
Volop Bellen
- optioneel -
€ 11,95 per maand
Actie
Eerste 6 maanden € 49,50
Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten
Maandelijkse kosten
Eenmalig:
Per maand: € 65,50
€ 786,00

6 maanden € 16,00 korting
6 maanden € 16,00 korting
Eenmalig:
Per maand: − € 16,00
− € 96,00

Aansluitkosten
Aansluitkosten
Eenmalig: € 19,95
€ 19,95

eenmalig € 19,95 korting
eenmalig € 19,95 korting
Eenmalig: − € 19,95
− € 19,95

Modem
Modem
Eenmalig: gratis

Monteur
Monteur
Eenmalig: gratis

Installatiepakket
Installatiepakket
Eenmalig: gratis

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 0,00
Per maand: € 57,50
Totaal: € 690,00
Berekende kosten:
per maand
€ 57,50

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 1 /10
    Gerard op 17-7-2019 om 20:07
    Langer dan 1 jaar klant
    Dinsdagmorgen 2 juli om 11 uur geen internet meer. Was aangekondigd onderhoud dus prima. Om 17 uur nog geen internet dus gebeld met Klantenservice. Laat de service maar weg want mevrouw vond dat we niet moesten zeuren. In de aankondiging stond van 28 juni tot 4 juli dus voor het zelfde geld hadden we al vanaf 28 juni geen internet. Woensdag 3 juli om 17 uur maar weer eens gebeld want volgens n sms was het onderhoud afgerond. Werkte bij ons nog steeds niet. Er kon pas n monteur komen op dinsdag 9 juli.!
    De monteurs waren ivm onderhoud nog in de wijk bezig dus hadden in no time ter plaatse kunnen zijn om even in de aansluitkast te kijken waaraan ze gewerkt hadden. Maar dat was onmogelijk.
    En verder dan zo'n script oplezend trutje kom je bij Ziggo niet. Ik ben blijven bellen en mailen enz en eindelijk eindelijk n bijchoogem gesproken die op het idee kwam dat het wel eens aan hun al heel oude modem zou kunnen liggen. Hij zou zijn schoen opeten als dat niet de oplossing was. Eetze!
    Kreeg 3 dagen later een nieuwe opgestuurd. Installeren was kinderspel en dan snel op zoek naar n andere aanbieder van internet en tv dacht ik.
    Mooi niet want nog steeds geen verbinding

    Uiteindelijk bleek de fout te zijn ontstaan tijdens het onderhoud in de aansluitkast kast buiten. Iets wat ik in elk contact al als mogelijke oorzaak had aangegeven. De aansluitingen waren vernieuwd en door de monteur was hierbij n foutje gemaakt. De monteur die de storing heeft verholpen mompelde iets van niet goed aangedraaid. Wou blijkbaar zijn collega niet afvallen en mij maakt het verder ook niet uit.
    Shit happens maar 9 dagen moeten wachten voordat Ziggo zoiets basaals oplost, is niet normaal.
    Luisteren naar wat de klant zegt kunnen ze volgens mij niet.
    Staat het niet in hun script dan bestaat het ook niet.

    Maar goed als beloning voor het bellen mailen en de stress krijg ik 9 dagen abonnementsgeld terug.
    Heel genereus van Ziggo, geweldig bedankt!


    Verbeterpunten
    • Opleiding medewerkers klantenservice. Ik heb vaak het idee dat ze geen notie hebben waar ze over praten.
  • Beoordeling: 4 /10
    vliet op 14-7-2019 om 18:08
    Langer dan 1 jaar klant
    Internet een telefoon van Ziggo, valt regelmatig weg. Bij contact zoeken met de klantenservice krijg je altijd hetzelfde advies : resetten router. Meestal helpt dit weer een paar weken. Structureel probleem blijft uit.
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider Ziggo
Per maand
€ 65,50
Exclusief kortingen

Navigatie