Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Ziggo Internet & bellen Max

  • 500 Mbit/s downloadsnelheid en 50 Mbit/s uploadsnelheid
  • Dit pakket is inclusief kabel TV: 45+ analoge zenders, 4 HD zenders en 30 radiozenders. Het enige dat je nodig hebt, is een geschikte tv met een ingebouwde, digitale ontvanger: een DVB-C tuner.
  • Je ontvangt een wifi-modem, de Ziggo Connectbox. Dit is een router en modem in één.
  • Voor de vaste telefoonlijn geldt gratis nummerbehoud
Per maand
€ 63,50
Exclusief kortingen
Bekijk dit pakket
Type pakket
Internet en bellen
Prijs per maand (excl. korting)
€ 63,50
Actie
Eerste 4 maanden € 31,75
Eenmalige kosten
€ 19,95 € 0,00
Totaal 1e jaar
€ 781,95 € 635,00
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
500 Mb
Uploadsnelheid
50 Mb
Type verbinding
Kabel
Aantal e-mailboxen
6
Max. grootte mailbox
5000 MB
IPv6 ondersteuning
Zelf te configureren, IPv4 adres is een vast publiek-adres
Aliassen per e-mailbox
1
Max. ruimte eigen website
250 MB
Aantal vaste IP adressen
Dynamisch toegekend
Maandelijkse downloadlimiet
Fair Use Policy
Netwerk
ZIGGO
Webmail
ja
Virusscan op mail
ja
Spamfilter op mail
ja
Nieuwsgroepen
nee
Subdomein mogelijk
nee
Aangesloten bij Geschillencommissie
ja
Modem
gratis
Kabel modem
Monteur
gratis
Installatiegarantie
Installatiepakket
gratis
Doe-het-zelf-installatiepakket
Internetbeveiliging
- optioneel -
€ 3,95 per maand
Safe Online L voor 5 apparaten
1 maand € 3,95 korting
Internetbeveiliging
- optioneel -
€ 6,95 per maand
Safe Online XL 20 apparaten
1 maand € 6,95 korting
Bellen naar vast
€ 0,120 starttarief + € 0,120 per minuut
Bellen naar mobiel
€ 0,120 starttarief + € 0,120 per minuut
Onderling bellen (zelfde netwerk)
€ 0,120 starttarief + € 0,120 per minuut
Volop Bellen
- optioneel -
€ 10,95 per maand
Actie
Eerste 4 maanden € 31,75
Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten
Maandelijkse kosten
Eenmalig:
Per maand: € 63,50
€ 762,00

4 maanden € 31,75 korting
4 maanden € 31,75 korting
Eenmalig:
Per maand: − € 31,75
− € 127,00

Aansluitkosten
Aansluitkosten
Eenmalig: € 19,95
€ 19,95

eenmalig € 19,95 korting
eenmalig € 19,95 korting
Eenmalig: − € 19,95
− € 19,95

Kabel modem
Kabel modem
Eenmalig: gratis

Installatiegarantie
Installatiegarantie
Eenmalig: gratis

Doe-het-zelf-installatiepakket
Doe-het-zelf-installatiepakket
Eenmalig: gratis

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 0,00
Per maand: € 52,92
Totaal: € 635,00
Berekende kosten:
per maand
€ 52,92

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 1 /10
    Helene op 23-4-2019 om 17:22
    Langer dan 1 jaar klant
    Het begon drie maanden met een probleem. Medewerkers meerdere keren aan de telefoon gehad. Niemand kostte het op maar verzekerde miniemere keer dat hun oplossing de oplossing was. drie keer is er een andere monteur langs geweest ( waarvoor ik vrij moet nemen) Mijn ongenoegen en onzekerheid gaf ik aan maar deze gaven aan dat het probleem op het kantoor lag. de laatste monteur kostte uiteindelijk het probleem op. Drie maanden waren er inmiddels voorbij gegaan. Ik gaf hem aan dat ik bijna zeker was, ondanks dat ik blij was dat het probleem eindelijk opgelost was, dat er een volgend probleem zou ontstaan. Hij gaf aan dat hij alles precies zou noteren zodat het hoofdkantoor op de hoogte was dat ik maar 1 mediavoorstelling had. Noh was ik bang dat het verkeerd was maar wilde niet nog meer stress zoals ik de laatste drie maanden ondervonden had. Wat gebeurt er op een gegeven moment?! Ik ontvang een factuur waarin vermeld staat dat ik 3 mediaboxen heb waardoor ze ruim meer van mijn rekening zouden halen. Ik weer een formulier ingevuld. Niets gehoord. Ik weer bellen. Krijg ik antwoord dat de aftrek van 1 mediabox nog niet verrekend is. Ik leg weer uit dat er 2 x kosten voor een mediabox af moet. Nee dat is niet zo wordt er dan gezegd. U heeft wel twee mediaboxen dus de rekening is zo en blijft zo. Ik werd zo boos maar hield me in. Ik heb gister weer een formulier ingevuld met alle uitleg. Groot vermeld dat het een klacht is. Ik zie ervan komen dat ik niets ga horen. Dus ga ermee naar rechtsbijstand en zet mijn automatische incasso stop als ik morgen niets gehoord heb. Ziggo is zwaar Kl.! Chat, telefoon, mail contacten lopen iedere keer via een andere persoon. Wanneer je je onzekerheid aangeeeft wordt er gelachen en gezegd dat er met de hand op het hart word beloofd dat alles nu opgelost is of ze zijn beledigd en kappen het gesprek af zonder iets te doen. 1 van de personen was J., die overigens heel netjes was maar mij een maand geleden met hand op hart beloofd heeft dat alles opgelost is. Ik ben inmiddels telefoontje en mails verder envreselijk boos en heb er enorm stress van. Onderhand wordt het geld wel iedere maand van je rekening gehaald! Slechte purifieer, door te grote organisatie en slecht communicatie omdat je iedere keer iemand anders spreekt....die dan weer denkt het wiel uitgevonden te hebben en zich geheel niet kan verplaatsten in de lange weg die je als klant inmiddels gaat .
    Pluspunten
    • Niets
    Verbeterpunten
    • Communicatie. Technische kennis. Met name de personen die op kantoor zitten
    Opmerking van de redactie op 24-4-2019 om 13:10
    Geen namen van medewerkers noemen aub.
    Reacties
    Helene op 23-4-2019 om 17:24
    Excuses voor een aantal type fouten. Ben erg boos dus type te snel. Tekst begint in iedergeval met : het begon drie maanden geleden. Niemand kostte het op
  • Beoordeling: 9 /10
    Atf Rombout op 21-4-2019 om 14:32
    Langer dan 1 jaar klant
    Na 22.00 heel vriendelijk aan de telefoon geholpen door Ziggo medewerkster. Ze deed alles om mijn mediabox weer aan de praat te krijgen. Dat lukte pas 3 kwartier later in haar vrije tijd. Goed advies voor nieuwste mediabox. Bedankt top!
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider Ziggo
Per maand
€ 63,50
Exclusief kortingen

Navigatie