Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Ziggo Voordeelpakket Internet 25 Mbit/s & TV Start

  • Je krijgt een snelheid van 25 Mbit/s downloadsnelheid en 2 Mbit/s uploadsnelheid.
  • Je krijgt een CI+ Module, geen mediabox
  • Met dit abonnement kun je niet terugkijken, opnemen of pauzeren
  • Je kijkt naar 80+ digitale zenders en 30+ tv-zenders in HD-kwaliteit
  • Ziggo GO, waarmee je onderweg tv kunt kijken
  • Ziggo Sport
  • Gratis Wi-Fi modem
Per maand
€ 41,50
Exclusief kortingen
Bekijk dit pakket
Type pakket
Internet en Televisie
Prijs per maand (excl. korting)
€ 41,50
Actie
Eerste 3 maanden € 36,50 en geen activatiekosten
Eenmalige kosten
€ 19,95 € 0,00
Totaal 1e jaar
€ 517,95 € 483,00
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
25 Mb
Uploadsnelheid
2 Mb
Type verbinding
Kabel
Aantal e-mailboxen
5
Max. grootte mailbox
2000 MB
IPv6 ondersteuning
Zelf te configureren, IPv4 adres is een vast publiek-adres
Aliassen per e-mailbox
1
Max. ruimte eigen website
50 MB
Aantal vaste IP adressen
Dynamisch toegekend
Maandelijkse downloadlimiet
Fair Use Policy
Netwerk
ZIGGO
Webmail
ja
Virusscan op mail
ja
Spamfilter op mail
ja
Nieuwsgroepen
nee
Subdomein mogelijk
nee
Aangesloten bij Geschillencommissie
ja
Modem
gratis
Kabel modem
Installatiepakket
gratis
Doe-het-zelf-installatiepakket
Monteur
gratis
Installatiegarantie
Internetbeveiliging
- optioneel -
€ 3,95 per maand
Safe Online L voor 5 apparaten
1 maand € 3,95 korting
Internetbeveiliging
- optioneel -
€ 6,95 per maand
Safe Online XL 20 apparaten
1 maand € 6,95 korting
Combi-deal
- optioneel -
Mobiel + Thuis voordeel - extra voordeel als je gebruik maakt van mobiel van Vodafone en internet + TV van Ziggo
Aantal televisiezenders
74
Aantal televisiezenders in HD
35
Aantal radiozenders
100
Interactieve TV
nee
Max. aantal TV-ontvangers
4
Kosten extra TV-ontvanger
€ 4,00
TV-ontvanger informatie
Per Extra Mediabox
Live pauzeren
nee
Opnemen
nee
Begin gemist
nee
TV app
ja
On Demand kijken
ja
Programma gemist
ja

Overzicht van radiozenders in dit pakket

XITE Music
  • 60s & 70s Fever
  • 80s Flashback
  • All Out Dance
  • Back 2 The 90s
  • Country Roads
  • Gouwe Ouwe
  • Huisfeestje
  • In De Kroeg
  • Indie Wave
  • Jazzy Dinner
  • Kneiterhard
  • LOVE.
  • Mellow Beats
  • Mini Disco
  • Muziek Van Nu
  • Op De Koffie
  • Oranje Boven
  • Piratenplaten
  • POP NL
  • Pure Focus
  • Reggae Feels
  • Rock Legends
  • Rock On
  • Schlagerfest
  • Siempre Latino
  • Sing-Along
  • Sit Back & Jazz
  • Soul Baby
  • Straattaal
  • Take It Easy
  • Teen Party
  • Thuisorkest
  • Twist Again
  • Urban Vibes
  • Voel Je Goed
  • Workout!
  • XITE Hits
  • Yoga Flow
  • Zeroes Heroes
  • Ziggo Dome

Binnenlands
  • 100% NL
  • Arrow Classic Rock
  • BNR Nieuwsradio
  • Classic FM
  • Concertzender
  • Efteling radio
  • FunX
  • L1 Radio
  • NDR2
  • NPO 3FM
  • NPO radio 1
  • NPO Radio 2
  • NPO Radio 4
  • NPO Radio 5
  • NPO Soul & Jazz
  • Omroep Brabant
  • Omroep Zeeland
  • Omrop Fryslân
  • Q-music
  • Radio 10 Gold
  • Radio 538
  • Radio 8FM
  • Radio Continu
  • Radio Decibel
  • Radio Drenthe
  • Radio Flevoland
  • Radio Gelderland
  • Radio M Utrecht
  • Radio NL
  • Radio Noord
  • Radio Noord-Holland
  • Radio Oost
  • Radio Rijnmond
  • Radio Veronica
  • Radio West
  • Sky Radio
  • Slam FM
  • Sublime FM
  • Tweede kamerlijn

Buitenlands
  • 1Live
  • BBC Radio 1
  • BBC Radio 2
  • BBC Radio 3
  • BBC Radio 4
  • BBC World Service Europe
  • FIP
  • Klara
  • MNM
  • NDR 1
  • NDR Kultur
  • Radio FR
  • RNE Radio 1
  • Studio Brussel
  • Sunrise FM
  • VRT Radio 1
  • VRT Radio 2
  • WDR 2
  • WDR 3 Radio
  • WDR 4
  • WDR 5

Actie
Eerste 3 maanden € 36,50 en geen activatiekosten
Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten
Maandelijkse kosten
Eenmalig:
Per maand: € 41,50
€ 498,00

3 maanden € 5,00 korting
3 maanden € 5,00 korting
Eenmalig:
Per maand: − € 5,00
− € 15,00

TV app
TV app
Eenmalig:
Per maand: gratis

Aansluitkosten
Aansluitkosten
Eenmalig: € 19,95
€ 19,95

eenmalig € 19,95 korting
eenmalig € 19,95 korting
Eenmalig: − € 19,95
− € 19,95

Modem
Modem
Eenmalig: gratis

Installatiepakket
Installatiepakket
Eenmalig: gratis

Monteur
Monteur
Eenmalig: gratis

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 0,00
Per maand: € 40,25
Totaal: € 483,00
Berekende kosten:
per maand
€ 40,25

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 1 /10
    Lisa Hermans op 18-9-2019 om 20:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Ziggo Klantenservice.

    Het begon allemaal toen ik net was verhuisd en er geen verbinding kon worden gemaakt met de kabel die ik thuis had. De eerste monteur wist van niets en ging weer weg, de 2e monteur zei dat de kabel breuk misschien bij de buren zat, de 3e monteur (ondertussen al 2 maanden verder zonder internet en tv EN DAAR WEL VOOR HEBBEN BETAALD) ging ook weer weg met als reden dat hij niets kon vinden en ik even contact op moest nemen omdat de straat zou moeten worden opengebroken om het allemaal maar te regelen. Mijn pardner en ik hebben hier een dagelijkse handeling van moeten maken om er maar achteraan te gaan dat het nou eindelijk eens zou worden opgelost. De 4e monteur heeft ons super geholpen en is niet weg gegaan zonder dat het probleem werd opgelost. Ondertussen hadden wij ruim 3/4 maanden geen internet en tv (en daar wel voor hebben betaald) Dus gingen wij maar eens even verhaal halen dat wij ons geld terug wouden. Wij hebben (zonder te overdrijven) minstens 30 verschillende mensen aan de telefoon gehad, iedereen zei wat anders of ons verhaal was nergens te vinden.. waarop wij alles weer opnieuw konden uitleggen. De ene keer wat het : Ons geld werd terug beloofd/Ons geld word verrekend/ons geld word in termijnen terug betaald/ u zal uw geld binnen 5 werkdagen terug hebben. Dit zijn een paar van de vele smoesjes die ik en mijn pardner hebben moeten aanhoren. Nu heeft mijn pardner (inmiddels 6 maanden verder) weer contact opgenomen met de klantenservice en nu word er gezegd dat wij helemaal niets meer terug krijgen?! IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR!! Ik ben zovaak ombeschoft behandeld aan de telefoon door mensen die niets wisten, niet konden helpen en valse beloftes maakten om het gesprek maar te kunnen beeindigen. Dit is een dagelijkse handeling geworden en ik sta met een bek vol tanden. IK WIL MIJN GELD TERUG.
    Pluspunten
    • 0
    Verbeterpunten
    • Ziggo Klantenservice.
    • Het begon allemaal toen ik net was verhuisd en er geen verbinding kon worden gemaakt met de kabel die ik thuis had. De eerste monteur wist van niets en ging weer weg, de 2e monteur zei dat de kabel breuk misschien bij de buren zat, de 3e monteur (ondertussen al 2 maanden verder zonder internet en tv EN DAAR WEL VOOR HEBBEN BETAALD) ging ook weer weg met als reden dat hij niets kon vinden en ik even contact op moest nemen omdat de straat zou moeten worden opengebroken om het allemaal maar te regelen. Mijn pardner en ik hebben hier een dagelijkse handeling van moeten maken om er maar achteraan te gaan dat het nou eindelijk eens zou worden opgelost. De 4e monteur heeft ons super geholpen en is niet weg gegaan zonder dat het probleem werd opgelost. Ondertussen hadden wij ruim 3/4 maanden geen internet en tv (en daar wel voor hebben betaald) Dus gingen wij maar eens even verhaal halen dat wij ons geld terug wouden. Wij hebben (zonder te overdrijven) minstens 30 verschillende mensen aan de telefoon gehad, iedereen zei wat anders of ons verhaal was nergens te vinden.. waarop wij alles weer opnieuw konden uitleggen. De ene keer wat het : Ons geld werd terug beloofd/Ons geld word verrekend/ons geld word in termijnen terug betaald/ u zal uw geld binnen 5 werkdagen terug hebben. Dit zijn een paar van de vele smoesjes die ik en mijn pardner hebben moeten aanhoren. Nu heeft mijn pardner (inmiddels 6 maanden verder) weer contact opgenomen met de klantenservice en nu word er gezegd dat wij helemaal niets meer terug krijgen?! IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR!! Ik ben zovaak ombeschoft behandeld aan de telefoon door mensen die niets wisten, niet konden helpen en valse beloftes maakten om het gesprek maar te kunnen beeindigen. Dit is een dagelijkse handeling geworden en ik sta met een bek vol tanden. IK WIL MIJN GELD TERUG.
  • Beoordeling: 1 /10
    Es op 17-9-2019 om 07:14
    Langer dan 1 jaar klant
    Neem geen Ziggo! Je betaalt veel geld per maand voor veel storingen en een slechte klantenservice.
    Verbeterpunten
    • - Storingen en bereikbaarheid snel verbeteren;
    • - Prijzen omlaag;
    • - Medewerkers van klantenservice beter opleiden;
    • - Medewerkers van klantenservice leren wat klantvriendelijkheid en klanttevredenheid inhoudt;
    • - Monteurs beter inwerken, zodat ze geen fouten maken tijdens de installatie.
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider Ziggo
Misschien ook interessant:
50 Mb / 5 Mb
€ 51,00 per maand

250 Mb / 25 Mb
€ 66,50 per maand

Per maand
€ 41,50
Exclusief kortingen

Navigatie