Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Budget Alles-in-1

Budget Alles-in-1 Internet 100 Mbps

  • Glasvezel internet met een download- en uploadsnelheid van 100 Mb/s.

De berekende kosten is het gemiddelde bedrag over de gehele looptijd dat je kwijt bent aan dit pakket.

In de berekende kosten is rekening gehouden met alle maandkosten, eenmalige kosten en kortingen.

€ 38,42
Per maand
Na 1 jaar: € 42,50
Dit zijn de maandelijkse kosten na afloop van het contract (1 jaar)
Bekijk dit pakket
Type pakket
Internet
Prijs per maand (excl. korting)
€ 42,50
Actie
Eerste 6 maanden € 14 korting!
Eenmalige kosten
€ 35,00
Totaal 1e jaar
€ 545,00 € 461,00
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
100 Mb
Uploadsnelheid
100 Mb
Type verbinding
Glasvezel
Aantal e-mailboxen
n.v.t.
Max. grootte mailbox
n.v.t.
IPv6 ondersteuning
Niet bekend
Aliassen per e-mailbox
n.v.t.
Max. ruimte eigen website
n.v.t.
Aantal vaste IP adressen
Dynamisch toegekend
Maandelijkse downloadlimiet
Fair Use Policy
Netwerk
Budget Alles-in-1
Webmail
nee
Virusscan op mail
nee
Spamfilter op mail
nee
Nieuwsgroepen
nee
Subdomein mogelijk
nee
Aangesloten bij Geschillencommissie
ja
Modem
gratis
Installatiepakket
gratis
Budget Alles-in-1 Doe het zelf-Installatiepakket. Lukt het niet? Dan word je eerst telefonisch geholpen. Werkt dat niet, dan komt er een monteur.
Actie
Eerste 6 maanden € 14 korting!
Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten
Maandelijkse kosten
Eenmalig:
Per maand: € 42,50
€ 510,00

6 maanden € 14,00 korting
6 maanden € 14,00 korting
Eenmalig:
Per maand: − € 14,00
− € 84,00

Aansluitkosten
Aansluitkosten
Eenmalig: € 35,00
€ 35,00

Modem
Modem
Eenmalig: gratis

Installatiepakket
Installatiepakket
Eenmalig: gratis

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 35,00
Per maand: € 35,50
Totaal: € 461,00
Berekende kosten:
per maand
€ 38,42

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 1 /10
    Mireille Klabbers op 20-4-2021 om 15:02
    Klant geweest
    In februari aangemeld voor hun diensten Week later wordt ik gebeld dat hun een storing hebben gehad en mijn aanmelding niet doorgevoerd is. Overstap voor 19 maart kan vervolgens niet geregeld worden. Oude provider wordt niet opgezegd door hun. Er wordt wel een factuur gestuurd voor niet geleverde diensten. 12 april aansluiting bij hun, bel dat ik geen netwerk aansluiting heb en er wordt telefonisch niet geluisterd. Dinsdag 13 april weer gebeld, monteur komt pas op donderdag 15 april. Monteur op donderdag 15 april mag probleem niet oplossen, dit moet via KPN opgelost worden. Monteur KPN is vrijdag 16 april 10 min bij mij, om vervolgens te zeggen dat hij een aansluiting gemaakt heeft, wat niet zo is. Vrijdag neem ik weer contact met hun op, omdat er door 2 personen wordt aangegeven dat ik nog steeds geen aansluiting heb, ik spreek F en hij laat me niet uitpraten en als ik vraag of hij even in mijn dossier wil kijken, hangt F de telefoon neer. SCHANDALIG!!!! Ik bel nogmaals terug, leg het probleem uit en de jongen aan de telefoon helpt netjes en geeft aan dat de aansluiting veranderd is en wat ik moet doen. Vrijdagavond precies gedaan wat er volgens de KPN monteur moest gebeuren, maar nee niks. Er komt nog steeds geen internet mijn woning binnen. WEER gebeld met hun en de mevrouw aan de lijn heeft vervolgens een meting uitgevoerd en aangegeven dat ze inderdaad geen internet ziet binnenkomen. Zaterdag WEER met hun gebeld, met L en vanaf toen was ik helemaal 100% klaar met hun. Wat een onbeschoft persoon is dit. Gelukkig stond ze op luidspreker en heb ik hier bewijs van, maar wat zij allemaal gezegd heeft en vervolgens heeft gelogen toen mijn hulptroepen een uur later terugbelden. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet akkoord ga met een monteur op 30 april, dat ik niet tot die tijd zonder internet &tv ga zitten. Om haar vervolgens tegen mijn hulptroepen te horen zeggen dat ik niet direct een monteur wenste.

    KORT SAMENGEVAT: AANMELDING GEANNULEERD EN WEER TERUG NAAR ZIGGO
    Pluspunten
    • Dat aanmelding uiteindelijk geannuleerd is
    Verbeterpunten
    • Service
    • Heb kostenderving en wordt niks mee gedaan
  • Beoordeling: 1 /10
    R op 8-2-2021 om 12:09
    Minder dan 1 jaar klant
    Gewoonweg oplichterij en waardeloos. 11 januari een aanmelding gedaan met overstapservice.

    Je zou verwachten dat je 1 mnd later, dus 11 februari kan starten. Dit werd 24 febr. helaas. 2 weken extra kosten dus.
    Eind januari gebeld over de overstapservice gelukt is. Ik hoefde me geen zorgen te maken vertelde ze mij.
    Vervolgens op 5 febr een email gekregen dat de overstapservice niet gelukt is en dat ik het zelf moet doen! (Bij KPN). Verder enorme wachttijden aan de telefoon en van het kastje naar de muur gestuurd.

    Betekent dus per 10 maart stopzetting bij KPN.
    En er is nooit een opzegging van Budget Alles in 1 binnengekomen bij KPN.

    De 14 dagen bedenktijd zijn allang voorbij, dus nu zit ik vast bij Budget.

    1 maand extra kosten voor het KPN abonnement dus.

    Nu maar afwachten hoe de rest zal verlopen mbt internet snelheid, storingen etc

    Ga niet in zee met dit bedrijf
    Pluspunten
    • Helemaal geen tot nu toe
    Verbeterpunten
    • De waarheid vertellen
    • Nakomen van beloftes
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider Budget Alles-in-1
Misschien ook interessant:
100 Mb / 10 Mb
€ 32,50 per maand

100 Mb / 10 Mb
€ 32,50 per maand

De berekende kosten is het gemiddelde bedrag over de gehele looptijd dat je kwijt bent aan dit pakket.

In de berekende kosten is rekening gehouden met alle maandkosten, eenmalige kosten en kortingen.

€ 38,42
Per maand

Navigatie