Budget Internet reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Budget Internet geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Budget Internet. Is Budget Internet je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Budget Internet
- Alles is zeer snel geregeld.
- Goede service en vlotte communicatie !!!
- Duidelijke en heldere maandoverzicht!!!
- We zouden het niet weten .
- Goede chatfunktie
- Vriendelijke monteur kwam goed georganiseerd de boel aansluiten
- Een extra WiFi repeater (van Ziggo kregen wij er maar liefst 3 gratis te leen!!!) voor een betere WiFi is welkom
- Ik werd telefonisch zeer correct en vrienden geholpen.
- Goedkoop
- Slechte service
- Onstabiel internet
- Traag internet
- Veel storingen
- Beloofde snelheden worden nooit behaald
- Geen
- Alles; connectie, oplossingsgerichtheid, vriendelijkheid, klantgerichtheid, flexibiliteit. Alles bij elkaar dus een duurkoop.
- Ze zijn bijna de goedkoopste
- Bereikbaarheid klantenservice
- Stabiliteit internetsignaal
- 👎🏼💩
- 💩💩💩💩💩
- hebben ze niet
- capabele medewerkers in dienst nemen
Good quality and good price
Het was voor ons veel voordeliger om nu over rte stappen !
Nummerbehoud was ik vergeten, werd later keurig geregeld.
Redelijke prijs-kwaliteit verhouding
De vaste telefoon heeft 10 dagen niet gewerkt, 2 tv's werden niet aangesloten door de monteur, er waren geen "kastjes etc" gestuurd. Een tv doet het nog steeds niet, er komt een gratis monteur op 25 maart, erg laat!
Heb glasvezel van Budget internet. Het is echt om te janken. Regelmatig valt het internet gewoon helemaal uit. In het weekend imzijn ze onbereikbaar en worden storingen gewoon niet opgelost. In de nacht wordt mijn internet soms zo traag dat ik nieteens een serie kan streamen. Zojuist had ik 0.29MBps. Ik kon nieteens extra reacties laden op deze site. Heb overnoeten stsppen op mijn telefoob internet om deze reactie te kunnen schrijven.
Blijf eeg bij budget internet als je stsbel en ook maar enigzins fatsoenlijk internet wilt!
De budget internet connectie hield binnen een maand op met werken. Op klachten via de website krijg je nooit antwoord. Via de telefoon zit je uren aan de lijn. Alles was er op gericht om te voorkomen dat ik mijn abonnement op zou zeggen en op geen enkel moment werd er meegedacht over een mogelijke oplossing. Afspraken zijn niet nagekomen. Totale kosten rond de 700 euro zonder connectie. Werkelijk alles is uit de kast getrokken om te belemmeren dat ik op kon zeggen. Een totale rip off.
Als IT-hobbyist dacht ik goedkoop over te stappen van Ziggo naar Budget Alles-in-1 internet.
Een enorme teleurstelling.
Na een eenvoudige installatie van modem etc. blijkt het internetsignaal zeer onstabiel te zijn.
Het signaal valt meerdere keren per dag weg en komt na 3 tot 5 min pas weer terug.
Na iedere hapering van het signaal de modem gereset, maar daarna begon het weer van voor af aan.
Alleen via hun app kun je worden doorverbonden naar de klantenservice, maar van te voren moet je iedere keer weer een reeks vragen beantwoorden.
Als je dan uiteindelijk wordt doorverbonden, gaat de kiestoon enkele keren over, waarna de verbinding wordt verbroken. Kortom, de klantenservice is schier onbereikbaar.
Zodra ik mijn jaarcontract heb uitgezeten, zoek ik een andere provider.
Geen verbinding en altijd de storing
Wat een verschrikking om een abonnement bij #Budget alles in 1 te hebben. Ben overgestapt per 11 oktober jl. TV en internet werkten nog wel maar telefoon was afgesloten. Afgelopen vrijdag gebeld naar "klantenservice" die beweerde dat KPN alles zou activeren op de 14 okt. Sinds gisteren geen tv meer. Net opnieuw gebeld naar klantenservice waar ik geholpen werd door een meneer die amper Nederlands sprak. Deze beweerde dat ik geen TV heb omdat WIFI niet zou werken en ik een kabel vanaf het modem naar de tv zou moeten trekken. Zou mijn hele huis door moeten. Gewoon te gek voor woorden. Waarom verhuren ze dan een HDMI kastje voor extra TV's. Nu moet ik volgens de medewerker 5 dagen wachten voor alles geactiveerd zou zijn. Tja en ik ben de tante van Mickey Mouse. Ik geloof er geen barst van. Zitten daar gewoon mensen die er absoluut geen kaas van gegeten hebben.