Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Ziggo Internet Max

  • 500 Mbit/s downloadsnelheid en 50 Mbit/s uploadsnelheid
  • Dit pakket is inclusief kabel TV: 45+ analoge zenders, 4 HD zenders en 30 radiozenders. Het enige dat je nodig hebt, is een geschikte tv met een ingebouwde, digitale ontvanger: een DVB-C tuner.
  • Je ontvangt een wifi-modem, de Ziggo Connectbox. Dit is een router en modem in één.
Per maand
€ 64,50
Exclusief kortingen
Bekijk dit pakket
Type pakket
Internet
Prijs per maand (excl. korting)
€ 64,50
Actie
Eerste 6 maanden € 49,50
Eenmalige kosten
€ 19,95 € 0,00
Totaal 1e jaar
€ 793,95 € 684,00
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
500 Mb
Uploadsnelheid
50 Mb
Type verbinding
Kabel
Aantal e-mailboxen
10
Max. grootte mailbox
2000 MB
IPv6 ondersteuning
Zelf te configureren, IPv4 adres is een vast publiek-adres
Aliassen per e-mailbox
1
Max. ruimte eigen website
250 MB
Aantal vaste IP adressen
Dynamisch toegekend
Maandelijkse downloadlimiet
Fair Use Policy
Netwerk
ZIGGO
Webmail
ja
Virusscan op mail
ja
Spamfilter op mail
ja
Nieuwsgroepen
nee
Subdomein mogelijk
nee
Aangesloten bij Geschillencommissie
ja
Modem
gratis
Kabel modem
Installatiepakket
gratis
Doe-het-zelf-installatiepakket
Monteur
gratis
Installatiegarantie
Internetbeveiliging
- optioneel -
€ 3,95 per maand
Safe Online L voor 5 apparaten
1 maand € 3,95 korting
Internetbeveiliging
- optioneel -
€ 6,95 per maand
Safe Online XL 20 apparaten
1 maand € 6,95 korting
Combi-deal
- optioneel -
Mobiel + Thuis voordeel - extra voordeel als je gebruik maakt van mobiel van Vodafone en internet + TV van Ziggo
Actie
Eerste 6 maanden € 49,50
Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten
Maandelijkse kosten
Eenmalig:
Per maand: € 64,50
€ 774,00

6 maanden € 15,00 korting
6 maanden € 15,00 korting
Eenmalig:
Per maand: − € 15,00
− € 90,00

Aansluitkosten
Aansluitkosten
Eenmalig: € 19,95
€ 19,95

eenmalig € 19,95 korting
eenmalig € 19,95 korting
Eenmalig: − € 19,95
− € 19,95

Modem
Modem
Eenmalig: gratis

Installatiepakket
Installatiepakket
Eenmalig: gratis

Monteur
Monteur
Eenmalig: gratis

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 0,00
Per maand: € 57,00
Totaal: € 684,00
Berekende kosten:
per maand
€ 57,00

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 6 /10
    Michiel op 22-6-2019 om 23:59
    Langer dan 1 jaar klant
    Overstappen
    Na opnieuw een verhoging van het ziggomaandtarief van 2,50 vanaf volgende maand toch maar gekozen eens over te stappen. Ik heb het nog eens nagekeken. Nu is de basis 84,50. Dat wordt dus 87,00. Vorig jaar januari was het basistarief 80,50. Het tarief daarvoor kan ik niet meer zien. Dit is voor het Ziggo max pakket. Ik ben er tevreden mee maar kan de steeds hogere kosten toch niet meer zo goed verantwoorden in het gezinsbudget.
    Maar ik heb in de meterkast twee opties Coax en Glasvezel. In het verlden was glasvezel duurder maar nu heeft ziggo de glasvezel jongens ingehaald en kies ik dus voor glasvezel. T-Mobile is het geworden.
    En, T-Mobile heeft een overstapservice, zij regelen de overstap "U komt niet zonder tv of internet te zitten".
    20 juni zou de overstap worden. Bevestiging van T-Mobile gehad voor de startdatum en een bevestiging van Ziggo voor de einddatum. Allemaal op 20 juni dus dat zit goed, dacht ik...
    Blijkt T-Mobile wel te willen aansluiten maar heeft helaas geen aansluitmensen genoeg. Er moet een monteur langs komen en de eerste mogelijkheid is 12 juli, dus ik direct in de telefoon en T-Mobile bellen "Dit lijkt mis te gaan". Call center T-Mobile zoekt het uit en ziet dat ik op 5 juli aangesloten kan worden. Nog steeds te laat maar geen paniek T-Mobile meld mij "het is hun verantwoordelijkheid dat ik zonder onderbreking overgezet wordt". Ik krijg hier ook netjes een bevestiging van per mail. Ik gerustgesteld.
    Donderdag 20 juni. Eind van de middag geen internet meer. Dus toch misgegaan. Ik bel Ziggo. De zeer vriendelijke medewerkster kijkt mijn gegevens na en ziet geen aanpassing van afsluiten naar 5 juli, dus zij hebben niets fout gedaan. Ik weer T-Mobile bellen. T-Mobile zoekt het uit en meld mij dat zij een bevestiging van Ziggo hebben dat de overstapdatum 5 juli wordt, dus zij hebben niets fout gedaan. Ik weer ziggo bellen. Na lang praten en uitleggen ziet ziggo dat ik inderdaad pas 5 juli moet worden afgesloten en start een spoedactie om mij weer aan te sluiten. Dat kan 4 uur duren en die avond gebeurt er nog niets.
    Vrijdag 21 juni. Mijn thuiswerkdag maar helaas nog steeds geen internet dus helaas geen thuiswerken maar mij naar kantoor haasten om mijn werkt te kunnen doen. Mijn tienerkinderen vreten inmiddels de databundel van hun telefoon op. Op kantoor via de chat van de ziggo klantenservice contact met een ziggo medewerker. Deze constateerd dat de handelingen van het callcenter op donderdagavond niet correct zijn geweest en maakt een nieuwe spoedopdracht aan om mij weer aan te sluiten. Als ik in de avond thuis kom blijkt de tv inmiddels weer te werken maar nog steeds geen internet. Dus, Ziggo weer ziggo bellen. De medewerkster van Ziggo ziet dat de aansluiting gedeeltelijk is uitgevoerd maar het stuk internet nog niet is afgerond. Zij kan niet zien waarom en, omdat zij geen direct contact mag leggen met andere afdelingen en niet een nieuwe call aan mag maken moet ik wachten 24 uur na de laatste call. Dus ik kan pas op zaterdag om 14:00 uur weer bellen al gaat de vriendelijke medewerkster er van uit dat het dan al lang weer werkt. Bovendien krijg ik een vergoeding voor gemiste dagen.
    Zaterdag 22 juni. Nog steeds geen internet en om 14:00 uur reboot ik alles nog een keer en bel weer naar Ziggo. De medewerkster herstart mijn horizon box en constateerd dat eigenlijk alles goed staat echter dat het internet inderdaad niet opstart. Dus moet er een andere afdeling naar kijken. En die werken niet in het weekend... Dus deze melding zal dan vanaf maandag opgepakt worden en ze mogen er dan drie dagen over doen... Zo langzamerhand begin ik toch te koken. Uiteindelijk zet de medewerkster het weer om in een spoedactie, dan wordt ik maandag met voorrang geholpen.
    Ik moet dus weer wachten. En helaas ik moet zondag wat acties doen voor mijn werk, die ik natuurlijk vanuit huis zou doen, wat nu niet gaat, dus mag zondagochtend weer naar kantoor. Ik baal er gigantisch van.
    Moraal van dit verhaal: Stap niet over als je bij Ziggo zit. Misschien ben ik de enige die dit overkomt dus 1 op 1.000.000. Misschien overkomt dit 1 op 100 overstappers.
    Geleerde les: Zit je niet bij Ziggo. Ge er dan niet naar toe.
    Opgedane kennis. Ziggo heeft een goed georganiseerde klantenservice die helaas geen direct contact mag maken met andere afdelingen.
    Ik zet dit bericht op verschillende sites. Misschien maakt dat iemand bij Ziggo wakker.
    Pluspunten
    • Goed werkend internet gehad. Veel tv. Ziggo weet hoe het moet.
    • Vriendelijke klantenservice.
    Verbeterpunten
    • Overstappen is niet Ziggo's ding.
    • Steeds de maandprijs verhogen voelt niet goed en maakt Ziggo uiteindelijk te duur.
    • Klantenservice zonder macht. Ze willen wel helpen maar ze mogen/kunnen niet.
  • Beoordeling: 1 /10
    Anoniem op 29-5-2019 om 23:22
    Langer dan 1 jaar klant
    Ziggo, het slechtste internet OOIT. Zijn al 2 keer mensen langs geweest, tot 2 keer toe heeft het 0,0 zin gehad. Het is werkelijk waar het slechtste internet/WiFi wat ik ooit heb gehad. Ga NOOIT naar ziggo, stap over naar KPN of een dergelijke provider
    Pluspunten
    • -
    Verbeterpunten
    • WiFi
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider Ziggo
Per maand
€ 64,50
Exclusief kortingen

Navigatie