Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
KPN

KPN Mobiel Internet 1 GB

Geen buitenbundel kosten. Na de bundel gaat de snelheid omlaag naar 64/32 Kbps.
Via MijnKPN altijd inzicht in het verbruik.
Inclusief gebruik WiFi Hotspots van KPN.
Bundel ook in de EU te gebruiken.
Je krijgt gratis een 3-in-1 simkaart.
Per maand
€ 10,00
Exclusief kortingen
Dit bedrag is nog exclusief de eventuele kortingen. Vrijwel alle providers geven korting op abonnementen.
Bekijk dit pakket
Type pakket
Mobiel Internet
Prijs per maand (excl. korting)
€ 10,00
Actie
-
Eenmalige kosten
€ 25,00
Totaal 1e jaar
€ 145,00 € 97,00
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
50,0 Mb
Uploadsnelheid
25,0 Mb
Type verbinding
4G
Netwerk
KPN Mobiel
Simkaart
gratis
3-in-1 Simkaart
Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten
Maandelijkse kosten
Eenmalig:
Per maand: € 10,00
€ 120,00

12 maanden € 4,00 korting
12 maanden € 4,00 korting
Eenmalig:
Per maand: − € 4,00
− € 48,00

Eenmalige kosten
Eenmalige kosten
Eenmalig: € 25,00
€ 25,00

Simkaart
Simkaart
Eenmalig: gratis

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 25,00
Per maand: € 6,00
Totaal: € 97,00
Berekende kosten:
per maand
€ 8,08

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 1 /10
    Michel op 8-8-2020 om 13:30
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik probeer over te stappen naar KPN, maar de afspraak met de monteur wordt, zonder overleg, meerdere keren naar achteren geschoven. Telefonisch is KPN nauwelijks bereikbaar, via social media doet men niets anders dan doorverwijzen naar het telefoonnummer en de chat op de website wordt midden in een gesprek verbroken. Door deze wanpraktijken zit ik nu enkele dagen zonder internet, terwijl ik in mijn aanvraag in een ruime overlap had voorzien. Ik ga mijn aanvraag annuleren.
    Pluspunten
    • Prijs
    Verbeterpunten
    • - Bereikbaarheid
    • - Klant centraal stellen
    • - Afspraken nakomen
  • Beoordeling: 1 /10
    Albert op 6-8-2020 om 21:25
    Langer dan 1 jaar klant
    Half juni geprobeerd om één HD ontvanger uit ons abonnement te laten halen. Wat gebeurt er? Krijgen er gewoon nog één opgestuurd ipv één retour te kunnen sturen. Na heel wat belletjes met zeer ondeskundige medewerkers, en na beloftes die nooit nagekomen worden, is het nu bijna half augustus en het is nog steeds niet opgelost. De apparatuur is retour maar nu klopt de factuur zoals verwacht weer niet.
    Wat een onprofessionele bende is het bij kpn. Zakkenvullers zijn het zonder verlenen van enige service met te dure abonnementen, maar waar kan je anders heen? Ziggo heeft ook geen beste recensies.
    Kpn, los je zaken op en neem personeel aan die wel wat willen en kunnen betekenen voor de klant. Geen onervaren mensen die als een robot volgens protocol met je spreken.

    Pluspunten
    • De facturen worden altijd op tijd afgeschreven zonder dat het mis gaat.
    Verbeterpunten
    • Klant serieus nemen
    • Problemen echt oplossen
    • Deskundig personeel aannemen
    • Prijzen abonnementen goedkoper maken
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider KPN
Misschien ook interessant:
50,0 Mb / 25,0 Mb
€ 10,00 per maand

50,0 Mb / 25,0 Mb
€ 11,00 per maand

Per maand
€ 10,00
Exclusief kortingen
Dit bedrag is nog exclusief de eventuele kortingen. Vrijwel alle providers geven korting op abonnementen.

Navigatie