T-Mobile Tablet Unlimited NL + 10 GB EU

T-Mobile
Bij dit abonnement krijg je elke dag een aantal GB’s. Is de daglimiet bereikt dan kun je gratis een GB aanvuller aanvragen.
Je mag elke maand 10 GB in de EU gebruiken.
Bekijk dit pakket
Specificaties
Berekening
Klantervaringen
Type pakket
Mobiel Internet
Prijs per maand (excl. korting)
€ 50,00
Actie
24 maanden € 15 korting
Eenmalige kosten
€ 0,00
Totaal 1e jaar
€ 600,00 € 420,00
Contractduur
24 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
120,0 Mb
Uploadsnelheid
50,0 Mb
Type verbinding
4G
Netwerk
T-Mobile Mobiel
Simkaart
gratis

Actie

24 maanden € 15 korting

Overzicht totaalkosten

Specificatie totale kosten Per maand Eenmalig Totaal jaar 1
Tablet Unlimited NL + 10 GB EU € 50,00 € 600,00
24 maanden € 15,00 korting
24 maanden contract berekende korting over 12 maanden € 180,00 − € 180,00
Simkaart gratis
Totale kosten € 35,00 € 0,00 € 420,00
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf.
  1. Kelder op 31-10-2018 om 13:49
    Beoordeling
    Apparatuur 2 keer niet aangekomen... vervolgens helemaal geen apparatuur gekregen, onze tv kabel beschadigd met aanleggen glasvezel kabel. Niks opgelost. Vervolgens monteur aan de deur die wist niet dat er geen apparatuur was. Dus de communicatie onderling mankeerd ook van alles aan! Werd van alles beloofd bleek niks van waar te zijn... Dan krijg je ineens te horen dat het contract is opgezegd (Is door ons niks opgezegd) ga je naar een andere provider die alle fouten van T-Mobile oplost... krijg je te horen dat er ineens niks is opgezegd zitten inmiddels bijna half jaar zonder tv en internet. Willen ze ons door hun fouten onderling, een boete van €75 opleggen.
    • Ze zijn goed in liegen en bedriegen
    • Fix jullie achtebakse verkoopraatjes en werk aan je service
  2. Andrew Minder dan 1 jaar klant op 16-10-2018 om 21:41
    Beoordeling
    They outsource absolutely everything, and I don't know what they do other than to tell you what third party you need to call yourself and billing you. This means that it takes weeks for any minor repairs! Going back and forth between waiting on hold for T-mobile and the third parties (all of which can only be contacted during work days between 9:00 and 17:00). It also means that nobody is responsible for anything.

    For me, they could not get me connected after one month of signing on, because Guideon installed faulty equipment and refused to troubleshoot it at all! After KPN checked the network was fine, it would take Guideon another month to come with a new modem.

    I cancelled my contract after being told by the customer service that I would not be charged the 75 euro cancellation fee due to the circumstances. A couple weeks later (after KPN successfully connected with internet with friendly service as well) T-mobile charged me 420 euro! Stating I breached the contract by cancelling early, that they have no record of customer service filing for any waiver of penalty fees, and that the month for Guideon to send a new installer was a perfectly acceptable amount of time for a repair.

    None of this process was acceptable and has caused great amounts of distress.

    Pay the extra money, go with a provider who can take responsibility of their services and can actually help if something goes wrong.
    • Geen. None. They are the worst.
    • Seriously avoid avoid avoid. Vermijden. Any minor repair will take weeks plus many phone calls and lots of time on hold because they outsource literally everything.
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider T-Mobile

Misschien ook interessant

120,0 Mb / 50,0 Mb
€ 30,00 p/m
120,0 Mb / 50,0 Mb
€ 30,00 p/m
120,0 Mb / 50,0 Mb
€ 35,00 p/m