XS4ALL Internet Basis

XS4ALL
Overal internettoegang. Dat biedt XS4ALL met Mobiel Internet. Een stabiel mobiel netwerk met goede dekking en snelheid. Onderweg, bij een klant, op het water of in het bos, je kunt altijd aan de slag.
In combinatie met vast Internet zijn de Mobiel Internet abonnementen extra voordelig.


4G te gebruiken als het beschikbaar is
Databundel: 1 GB
Buiten bundel: snelheid naar 128/64 kb/s

Bekijk dit pakket
Specificaties
Berekening
Klantervaringen
Type pakket
Mobiel Internet
Prijs per maand (excl. korting)
€ 5,00
Actie
Alleen i.c.m. XS4ALL vast internet
Eenmalige kosten
€ 0,00
Totaal 1e jaar
€ 60,00 € 45,00
Contractduur
1 maand
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
50,0 Mb
Uploadsnelheid
25,0 Mb
Type verbinding
4G
Netwerk
KPN Mobiel
Modem
- optioneel -
€ 65,00 eenmalig
Internet Stick
Modem
- optioneel -
€ 115,00 eenmalig
Internet Hotspot

Actie

Alleen i.c.m. XS4ALL vast internet

Overzicht totaalkosten

Specificatie totale kosten Per maand Eenmalig Totaal jaar 1
Internet Basis € 5,00 € 60,00
3 maanden € 5,00 korting − € 5,00 − € 15,00
Totale kosten € 3,75 € 0,00 € 45,00
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf.
  1. L Minder dan 1 jaar klant op 20-9-2018 om 21:46
    Beoordeling
    Ik wilde klant worden
    Alles ging mis wat er mis kon gaan na een maand zonder internet (en ik had jet al een ruime maand van te voren aangevraagd) eindelijk een tijdelijke oplossing. Na honderd keer bellen mailen en in de wacht hangen. Klantenservice behandelen je niet met respect, je betaald veel voor de service maar krijgt helemaal niets ervoor terug.
    Ik zou helemaal niemand ooit xs4all aanraden.
    • Niets
    • Je klanten beter behandelen, met respect, mensen serieus nemen (antwoorden als: “nou dan zit u nog maar even een weekje zonder internet” is onacceptabel )
    • Zorgen dat mensen daadwerkelijk binnen een week iets van internet kunnen hebben en niet na een ruime maand!
  2. John Minder dan 1 jaar klant op 16-8-2018 om 22:04
    Beoordeling
    Als je betaalt voor een 200mbits abbo, dan ga je ervan uit dat je als betalende klant op z'n minst iets boven de helft van die snelheid zit.
    Niets was minder waar bij XS4ALL. Achteraf bleek namelijk dat ik slechts een downloadsnelheid kon behalen van 8mbits!

    Als klant ga je ervan uit dat je provider de zaken op orde heeft.
    Dat ze checken of de snelheid dat over de lijn gaat, acceptabel is voor het pakket waarvoor wordt betaald.
    En als dit niet zo is, ze het initiatief nemen om ervoor te zorgen dat het probleem opgelost wordt,
    'of' dat het pakket ge-downgrade wordt omdat de snelheid toch nooit kan worden behaald.

    In beide gevallen zou het netjes zijn van XS4ALL als ze mij voor de verloren tijd zouden crediteren.
    Mijn internetsignaal is in feite in trieste staat opgeleverd met een fractie van de snelheid waarvoor ik betaal!

    In plaats daarvan leggen ze de schuld bij 'mij' (de klant) neer en wilden ze slechts een klein deel vergoeden.
    Ik had dit probleem namelijk 'eerder' moeten aangeven.
    Hiermee draaien ze het lekker om! Zij zijn zelf nalatig, maar het is mijn schuld?
    Ze hebben het signaal notabene opgemeten na oplevering, maar toen zeiden ze dat het signaal goed was voor mijn locatie!

    Later, na aanhoudende problemen kwam ik erachter (na wat googlen), dat je de daadwerkelijke download en upload snelheid zelf kunt uitlezen in het modem.
    Toen schrok ik van wat ik las: 8mbits downloadsnelheid!! Met dit bewijs wilde XS4ALL pas actie ondernemen.

    Erg ' laf' om de klant de schuld te geven van iets waarvoor zij zelf verantwoordelijk zijn.
    De klant zou er niet naar om hoeven te kijken, maar er op kunnen 'vertrouwen' dat de internet provider alles goed voor je regelt op technische vlak.

    DAT heet service! XS4ALL heeft een service, maar die is ontzettend, ontzettend, ontiegelijk, kansloos slecht!

    Mijn advies: Ontwijk XSS4ALL (nee dit is geen spelfout) als de plaag!
    • - Als alles goed werkt, goede en stabiele internetverbinding;
    • - Aan service moet hard gewerkt worden
    • - Reorganisatie lijkt mij gepast. Want op de manier waarop ze hun klanten behandelen en diensten opleveren, is te triest voor woorden
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider XS4ALL

Misschien ook interessant

50,0 Mb / 25,0 Mb
€ 15,00 p/m