Lees reviews en ervaringen over Caiway
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2017
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Caiway zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienCoolen op 30-10-2017 om 15:52Minder dan 1 jaar klantHele slechte ervaring met Caiway. Woon in een gebied waarin zij de enige aanbieder zijn voor glasvezelinternet/ tv.
Vanad het begin zeer onstabiele internetverbinding.
Sinds een aantal dagen geen geluid meer bij tv. Uren in de wacht als je belt, via facebook krijg je om de paar uur een andere opdracht (koop nieuwe hdmi kabel, doe het kastje aan uit), niks werkt! Ondertussen al 2 dagen geen geluid meer en nog geen oplossing, behalve een hoge telefoonrekening!
Nooit aan beginnenPluspunten
- Die zijn er niet
Verbeterpunten
- Klantenservice is waardeloos!
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienEndhoven / Renstec op 16-8-2017 om 01:50Langer dan 1 jaar klantAl jaren klant bij Caiway, vanaf het begin problemen met de WiFi. Bij aanschaf advies ingewonnen en geadviseerd werd om net 2 routers te werken om door het hele huis WiFi te hebben. Omdat we regelmatig geen internet hadden hebben we daar verl over gebeld maar steeds werd er gezegd dat het absoluut niet aan de apparatuur lag maar dat we nog maar een keer noesten resetten. Iets waar we bij de oude provider nooit last van hadden. Achteraf na jaren geven ze bij de Caiway toe dat de geleverde routers van het merk Sitecom nooit goed hebben kunnen functioneren. En zeker geen 2e router ondersteunen. Ik heb daar bij Caiway een klacht over ingediend. Ze geven de volgende oplossing: Als ik goede internet / WiFi wil ontvangen van de Caiway, dan moet ik ZELF een nieuwe draadloze router aanschaffen, deze zal duurder dan de 1e bijgeleverde maar daar krijg je een kleine vergoeding voor. De extra aangeschafte router wordt helemaal niet vergoed, ook al geven ze toe dat hij nooit goed is geweest en nooit goed heeft kunnen functioneren. Bij Caiway geven ze ook toe dat ze nooit dit advies hadden mogen geven van een 2e router.
Vind het een zeer kwalijke en belachelijke zaak dat je als consument betaald voor een compleet product of dienst en dat je dan extra moet investeren om het goed te laten functiioneren.Verbeterpunten
- De helpdesk van Caiway houd de consument jaren aan het lijntje door aan te geven dat het niet aan de apparatuur ligt. Door de jaren heen uren aan de telefoon gezeten terwijl ze wten waar het probleem zit.